Prima kwaliteit, tevreden over zonnepanelen

• Nazorg en Garantie

Beste meneer/ mevrouw R., Hartelijk bedankt voor de 10! We waarderen het enorm dat u deze mooie beoordeling hebt achtergelaten. We wensen u veel zon-uren! Met vriendelijke groeten, Jos | New Energy Systems

Prima Limburgs bedrijf dat zijn afspraken nakomt en goed werk levert

Aangespoord door de hoge energieprijzen besloten om voor een hybride warmtepomp te gaan. Deze werd in mei 2023 geïnstalleerd. Ook werd er gelijktijdig een nieuwe CV ketel geïnstalleerd. Ik vond het prettig dat alle werkzaamheden in één dag gerealiseerd werden. Het voordeel van een groot bedrijf is dat er bij onvoorziene omstandigheden (er moest een dak doorvoer in de garage gemaakt worden) ook snel geschakeld wordt en men de mensen en de kennis in huis heeft om dit snel te regelen. De prijzen bij New Energy Systems zijn niet goedkoop maar ik ga ervan uit dat de service na levering ook goed blijft.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Rob, Bedankt voor de 10! Natuurlijk mag u er vanuit gaan dat de service na de levering ook prima blijft, we hebben immers onze eigen Serviceafdeling waar u contact mee kunt zoeken wanneer u dit nodig acht. Maar laten we hier niet vanuit gaan en hopen dat dit niet nodig gaat zijn. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Blij dat ik ze eindelijk heb

Het enige dat ik, maar dat geldt waarschijnlijk voor de hele branche, aan kritiekpunt heb is de leveringstijd. We wisten dat het enkele maanden zou gaan duren maar uiteindelijk werd het toch nog een stuk later waarbij/ waardoor ook nog de offerte duurder uit ging vallen. Dus dubbel pech. NES heeft in de tussentijd wel hierover gecommuniceerd. Voor wat de zonnepanelen zelf betreft, was er een goede en plezierige advisering. Ben blij met de keuze die we gemaakt hebben. Ook de installatie zelf liep voorspoedig. Medewerkers lieten een deskundige en betrouwbare indruk achter en waren heel goed benaderbaar. Kortom ik zou de volgende keer weer met NES in zee gaan.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste meneer Leo, Heel erg bedankt voor deze eerlijke en toch geweldige review! De omstandigheden waren inderdaad niet ideaal, maar fijn dat wij u toch tevreden hebben kunnen stellen. Wij zijn u veel plezier van de zonnepanelen. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Prima! Goed begeleid, goed opgeleverd.

Ook ik heb een prima ervaring met NES! Ik ben goed geadviseerd, daarin ook meegenomen in de verschillende keuzes die er waren. Montage is meer dan uitstekend gedaan! Complimenten (Roger, David)! Ik ben bij NES uitgekomen nadat ik goede geluiden had gehoord in mijn omgeving. Niet alleen over de producten, maar ook over de montage. Zo werden de dakkabels keurig weggewerkt en onder de pannen doorgeleid, via de meterkast, naar de omvormer in de kelder. Ook is de meterkast aangepast en wordt er (op eigen initiatief, en ook in overleg) nog enkele verbeteringen doorgevoerd! Wat ik ook belangrijk vond in de keuze voor een leverancier is stabiliteit. Zeker nu er zoveel berichten zijn van malafide leveranciers. Toen ik in oktober vorig jaar voor NES koos, was dat nog niet zo bekend. Nu ben ik daar ook zeer blij mee dat ik een partij heb gekozen waar ik op kan vertrouwen!

• Nazorg en Garantie

Beste meneer Jos, Dank u wel voor de prachtige review. Hier doen wij het allemaal voor: een gewaardeerd persoonlijk advies, flexibel en in overleg met u tot de beste mogelijkheden en oplossingen voor u komen. Wij zijn u veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Heel fijn bedrijf! In eerste instantie kregen wij hele fijne uitleg over de diverse panelen. Bij plaatsing hadden wij ook 2 hele fijne jongens over de vloer. Alles is door hun netjes en naar tevredenheid geplaatst. Er wordt echt samen met de klant naar de wensen geluisterd.

• Nazorg en Garantie

Geachte mevrouw Op den Camp, Heel erg bedankt voor de geweldige review. Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! Met vriendelijke groet, Team New Energy Systems

Zeer ervaren en aan te bevelen!

Na een deskundig advies van Roy hebben wij 30 zonnepanelen besteld. Deze zijn met enige vertraging geleverd. Van offerte tot levering verliep alles soepel. Vragen per mail/telefoon werden snel beantwoord. De installatie verliep zonder problemen. De installateurs waren vakkundig en zeer beleefd/netjes. We zijn erg content over het gehele proces! Wij raden New Energy Systems bij iedereen aan!

• Nazorg en Garantie

Dag Cecile, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. We zullen de complimenten aan Roy en collega's doorgeven, want dat horen we natuurlijk graag. Wij wensen u veel zonuren! Met vriendelijke groeten, Jos | New Energy Systems

Onbehaaglijk gevoel en nasmaak.

Na één jaar gewacht te hebben op de levering van de hybride pomp geconfronteerd te worden met een onaangename verassing dat het geheel pas geleverd zou worden als 25% meer betaald zou worden. Dit, terwijl "onvoorziene omstandigheden" niet in de koopovereenkomst vermeld stonden. Juridische stappen moeten ondernemen. Geen goed gevoel aan overgehouden ondanks de afhandeling. De installatie en de technici daarentegen chapeau. Goed, netjes en snelle installatie.

• Nazorg en Garantie

Geachte heer Meekels, Ook wij vinden de ontstane situatie uitermate vervelend. Voor u, maar ook voor ons. De algehele malaise in de wereld treft ons allen. Wij werden net als u onaangenaam verrast met een lange periode van tekorten aan materialen, gevolgd door extreme prijsstijgingen als gevolg van de energiecrisis. Die prijsstijgingen kunnen niet (alleen) door ons gedragen worden waardoor we helaas genoodzaakt zijn die prijsstijgingen door te berekenen aan de eindklant. We zijn wel verheugd om te lezen dat u tevreden bent over de door ons uitgevoerde werkzaamheden, en wensen u dan ook veel succes met en plezier van uw aanschaf! Met vriendelijke groeten, Jos | New Energy Systems

Gewoon goed bedrijf die ik met gemak aanbeveel.

In deze moeilijke tijden met druk op personeel en materiaal zijn ze gewoon netjes hun afspraken nagekomen. Personeel werkt heel netjes en opgeruimd. Aan de telefoon gewoon bereikbaar en duidelijk communiceren. Heb de keuze gemaakt in overleg met vertegenwoordiger van het bedrijf om de hoogste kwaliteit panelen aan te schaffen en heb erna drie dagen zon zeker geen spijt van. Dus ga zo door ik ben zeer tevreden.

• Nazorg en Garantie

Beste Jan Peter, Hartelijk bedankt voor deze prachtige review. In deze lastige tijden proberen wij inderdaad onze afspraken helemaal na te komen, dat dit extra gewaardeerd wordt door u als klant streelt ons zeer. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Perfecte uitleg over welke mogelijkheden er zijn in onze situatie, Top monteurs die vriendelijk en professioneel te werk gaan!

• Nazorg en Garantie

Dag Thijs, Wat fijn te horen dat we aan alle wensen hebben voldaan. Wij wensen je veel zon-uren. Hartelijke groeten, Jos | New Energy Systems

Fantastische Service

Wij hebben onze zonnepanelen en nieuwe meterkast door NES laten installeren. Super goede service en er wordt meegedacht in oplossingen. Vriendelijke, nette monteurs. Ook het voortraject en de communicatie verliepen goed.

• Nazorg en Garantie

Hallo Servatius, Bedankt voor de 10! We zullen de complimenten ook intern doorgeven. Met vriendelijke groeten, Jos | New Energy Systems

Zeer tevreden!

Na prettige gesprekken met de accountmanager Roy hebben we lang moeten wachten op de plaatsing. Deze is echter zeer zorgvuldig verlopen. Bij één van de twee daken werd zelfs een lekkage geconstateerd, welke gelukkig snel kon worden verholpen. Daarna werd ook het tweede dak snel gemonteerd. Communicatie via de afdeling sales en planning verliep zeer prettig. De opbrengst van de panelen is tot nog toe boven verwachting. Kortom: zeer tevreden! Bedankt NES.

• Nazorg en Garantie

Dag Guy, Bedankt voor deze geweldige beoordeling, ook namens Roy en de andere afdelingen. Wat goed dat de opbrengst van de panelen boven verwachting is, dat horen we graag! Hartelijke groeten, Jos | New Energy Systems

Samen Sterk!

Tijdens onze oriëntatie-ronde voor de aanschaf van zonnepanelen kwam NES als kandidaat-leverancier al heel snel bovendrijven. Door Vivien werden we, in ons eerste contact, wegwijs gemaakt in het offerte-/aankoopproces. Als zeer prettig hebben wij ervaren dat Vivien het gehele proces ons aanspreekpunt is gebleven! Wij konden altijd op haar terugvallen, zij zorgde dan voor duidelijkheid en rust! Een fijn gevoel! Woensdag 15 februari, het plaatsen kon beginnen! Met Vince en Tom werden eerst de uit te voeren werkzaamheden uitgebreid besproken. Ook werd advies gegeven en meegedacht over de mogelijkheden van plaatsing van de omvormer, de dakdoorvoer en de bekabeling. De afstemming tussen de collega’s onderling verliep professioneel! Terugkijkend op deze woensdag kunnen we samenvatten dat niet alleen het weer meezat, maar met name ook de werkwijze van Vivien, Alain, Vince, Tom, Ingo ons project op een geweldig positieve manier tot een goed einde gebracht hebben! Bedankt hiervoor! Wij wensen jullie voor de toekomst succes en vooral samen veel plezier in jullie werk!

Top advies en uitvoering

Na een heldere voorlichting met advies van Roy meteen de opdracht verleend. De uitvoering was licht vertraagd door de grote vraag en de vorstperiode (zoals verwacht). Toch ging het ineens nog snel en het team van NES Maakte de klus in een dag af. Daarbij werd zoals Roy al vermeld had professioneel, klantvriendelijk en met de nodige vakkennis alles aangepakt zoals gewenst, een doorvoer door mijn fundament die wat lastig was werd tegen mijn verwachting in maar wel geweest gewoon gebruikt en dat was Top. De mensen (Roel, Sofkar en een derde) waren uitermate vriendelijk en vakkundig. Het materiaal (inclusief gereedschap) was van hoge kwaliteit, en er werd hard en als team gewerkt. Ik ben Uitermate tevreden hoe het verlopen is, alles is netjes en professioneel afgewerkt. De Installatie draait nu in de winterkaal 7 dagen en levert al de nodige Kwh's af; meer dan ik verwachtte. Ik kan deze leverancier alleen maar aanraden. Heb ook wel andere ervaringen gehad. Ga gerust met NES in zee, ik ga later voor een accu-systeem via NES.

Uitermate deskundig

Zeer professioneel bedrijf met deskundige monteurs. Kreeg alleen pas een week voor plaatsing te horen dat ik enexis moest bellen omdat mijn aansluiting naar 35 ampère moest ipv 25. Voir de rest tevreden tot nu.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Kundige monteurs, duidelijke uitleg werking en plaatsing

Duidelijke afspraken gemaakt. Ook al was de plaatsing pas in januari 2023. We zijn zeer tevreden ook bij telefonische vragen werd er meteen gereageerd.

Naar tevredenheid opgelost

200 panelen geplaatst in week 47-2022 omvormers gemonteerd in week 49-2022 6 februari 2023 heeft de aansluiting op het invoedpunt plaats gevonden inclusief het aanpassen van de meterkast heeft niet plaats gevonden. Mijn installatie was niet zorgvuldig ontworpen, doorgerekend en voorbereid voor montage. Ik ga ervan uit dat vanaf vandaag de panelen rendement gaan opleveren. De communicatie had beter moeten verlopen omdat ik als klant en de huurder van het bedrijfspand iedere keer te laat zijn geïnformeerd. Maar zoals NES als zei "een leermoment" Over nazorg en garantie kan ik nog geen oordeel vellen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Update d.d. 2feb: Inmiddels heeft u contact gehad met Marco Meesters, hoofd afdeling Zakelijk en een en ander besproken. We waarderen het zeer dat u begrip heeft voor de ontstane situatie. We begrepen dat u bereid bent de beoordeling aan te passen en daar zouden we erg blij mee zijn. Heeft u nog vragen dan kunt u uiteraard terecht bij Marco Meesters. Hartelijke groeten, Jennie | New Energy Systems Beste heer Spees, Allereerst wat ontzettend vervelend voor u dat we uw installatie nog niet naar behoren hebben kunnen uitvoeren! Daar zijn we zelf ook helemaal niet blij mee. We zijn in uw geval afhankelijk van materialen die niet tijdig geleverd zijn, maar we hebben niet stilgezeten. We zijn samen met onze verdeler leverancier uitgeweken naar een andere fabrikant en laten de missende dubbel geïsoleerde verdeelkast met de grootste spoed uit Duitsland komen. Zodra deze binnen is, gaan we meteen contact met u opnemen. We hopen dat uw recensie van 'tot nu ontevreden' dan omgebogen kan worden naar 'uiteindelijk toch tevreden'. Met vriendelijke groet, Jennie | New Energy Systems

Deskundige mensen, vanaf de adviseur tot de installateurs die de zonnepanelen hebben geplaatst

De levertijd was erg lang, dat was echter reeds vermeld toen we de opdracht gaven. Op de dag dat de zonnepanelen geleverd zouden worden waren de werknemers keurig op tijd en hebben snel en schoon gewerkt. In een paar uur tijd was de klus geklaard en lagen de 10 zonnepanelen op het dak, de omvormer geplaatst en alles aangesloten in de meterkast. ook de info hoe de app gedownload moest worden was duidelijk. Al met al kan ik dit bedrijf iedereen van harte aanbevelen.

• Nazorg en Garantie

Beste Ank, Dankjewel voor deze fijne recensie! Laat die zon maar komen :-) Met vriendelijke groeten, Jennie | New Energy Systems

Prompte levering van zonnepanelen incl elektr warmtepom incl installatie op een dag door 6 monteurs. Prima oplevering en daarna geen enkele klacht alles werkte zoals beloofd. Minpunt nu is afschaffing van de saldering als de regering dat doorzet heb ik een vet orobleem met mojn warmtepomp

• Nazorg en Garantie

Beste Herman, Een 10, wow dankjewel! Met vriendelijke groeten, Jennie | New Energy Systems

Het hele proces van offerte tot en met uitvoering is uitstekend verlopen. Vooral het bezoek vooraf waar een medewerker alles kwam nakijken en waardoor de offerte toch aangepast werd vond ik van grote meerwaarde. Ook was het vooraf duidelijk in welke ruimte in huis gewerkt ging worden zodat we dit van te voren konden leegmaken. De uitvoerig is netjes en vlot verlopen. Het was even moeilijk om zelf inzicht in de opbrengst te krijgen maar nadat wij voor extra wifi verstering gezorgd hadden is dit uiteindelijk gelukt.

• Nazorg en Garantie

Professionele organisatie die mee denkt met de klant

Bijzonder goede ervaring met New Energy systems. Een bedrijf wat mee denkt met de klant en service hoog in het vaandel heeft staan. Zowel de mensen van de verkoop, planning, financiële administratie als monteurs zijn een gedreven en enthousiast team. Er wordt mee gedacht in oplossingen. Montage en aftersales is uitstekend. Deskundigheid en vakmanschap zeker een 10 waard.

Keurig werk geleverd.

Waren op afgesproken tijd op locatie om zonnepanelen te leggen. Waren zeer correct en vriendelijk, werkten netjes, overlegden tussendoor over bedrading, gaven uitleg en ruimden na de werkzaamheden alles keurig op.

Keurig werk geleverd.

Zeer tevreden.

Wij zijn al verschillende jaren bekend met New Energy Systems B.V. en zijn dik tevreden over de communicatie met het bedrijf alsook met de kundigheid van de plaatsing van de zonnepanelen en hybride warmtepomp. Ook de service, mochten er al problemen zijn, worden naar tevredenheid opgelost. Dat is goud waard. Wij hebben en zullen voor de toekomst New Energy Systems aanbevelen bij familie, vrienden en kennissen.

• Nazorg en Garantie

Beste Irene, Daar doen we het voor! Hartelijk dank voor deze mooie waardering! Met vriendelijke groeten, Jennie | New Energy Systems

Goed professioneel en behulpzaam bedrijf

Het informatiegesprek was top dus besloten zonnepanelen en warmtepomp te bestellen bij New Energie Systems. Daarna was er een kleine hapering in de communicatie die, na een signaal van ons, correct en naar tevredenheid is opgepakt. De zonnepanelen zijn inmiddels naar volle tevredenheid geïnstalleerd waarbij heel netjes is gewerkt door het team van New Energy Systems. Al met al zeer tevreden en we raden dit bedrijf zeker aan.

• Nazorg en Garantie

Beste Erika, We waarderen het enorm dat je deze mooie beoordeling hebt achtergelaten. We wensen je veel zon-uren! Met vriendelijke groeten, Jennie | New Energy Systems

De Steeg 15

6333 AT Schimmert

Over New Energy Systems B.V.

New Energy Systems, gevestigd in Schimmert, is gespecialiseerd in systemen voor de opwekking van duurzame energie, zoals zonnepanelen, warmtepompboilers en warmtepompen. Wij adviseren, ontwerpen, leveren, installeren en onderhouden deze systemen voor particulieren, bedrijven, overheidsinstellingen en agrariërs, en hebben sinds onze oprichting in 2008 al enkele duizenden projecten door heel Nederland en België gerealiseerd. Een actueel overzicht van alle gerealiseerde projecten vindt u op onze website. Dankzij onze uitgebreide kennis en ervaring behoren veel particulieren, bedrijven, overheidsinstellingen en agrarisch ondernemers, van Zuid-Limburg tot en met de Waddeneilanden, tot onze klantenkring. Daarnaast maken diverse partners gebruik van de expertise van New Energy Systems. Tevens zijn we aangesloten bij brancheorganisaties HollandSolar en Techniek Nederland, hebben we een InstallQ-erkenning (SEI), zijn we Elite Partner van SunPower, zijn we VCA**-gecertificeerd en zijn we bovendien in het bezit van het keurmerk Zonnekeur-installateur.

Over Techniek Nederland