nvt

• Nazorg en Garantie

Geachte heer Vd Walle Bedankt voor uw mooie 9 en de moeite dat u een recensie wilde achter laten. Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen. Met vriendelijke groeten, Jos | New Energy Systems

Nette en vakkundige installatie

Na een jaar wachten kon eindelijk de warmtepomp geïnstalleerd worden. De gemaakte afspraken werden keurig nagekomen en op de dag van de installatie kwamen twee monteurs, die snel en accuraat hun werk deden. De montage en afwerking lieten niets te wensen over. Alles werd keurig en netjes achtergelaten . Na de installatie werd de werking en instelling van de warmtepomp goed uitgelegd.Op vragen werd een duidelijk antwoord gegeven.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Nico, Heel erg bedankt voor de fijne woorden en complimenten. Veel plezier van uw warmtepomp! Met vriendelijke groeten, Jos | New Energy Systems

Uiteindelijk is er een mooi systeem toegevoegd.

Ik had reeds 2 systemen. Nu is er in een derde systeem 10 panelen toegevoegd. De meterkast is tevens Up to date gemaakt. Het heeft helaas wel 8 maanden geduurd voordat het geïnstalleerd kon worden.. Nu is het afwachten of ze ook de opbrengst leveren welke berekend is. Dan kunnen we verder met warmtepompen, elektrische auto etc.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Dag Freek, Bedankt voor de uitbreiding en mooie recensie. Fijn dat wij weer bij u mochten installeren. Wij horen graag (weer) van u, de wachttijden zijn inmiddels korter dan een aantal maanden geleden. Met vriendelijke groeten, Jos | New Energy Systems

Keurig netjes gewerkt

Levertijden zijn wel erg lang.

• Nazorg en Garantie

Dag Bas, Bedankt voor de 9! De levertijden waren inderdaad langer dan we zouden willen, we hebben hier alles aan gedaan om deze zo kort mogelijk te houden maar wij begrijpen deze opmerking. Veel plezier van uw zonnepanelen! Met vriendelijke groeten, Jos | New Energy Systems

Volgens afspraak goed werk geleverd

Van offerte tot installeren van het zonnepanelen systeem alles uitgevoerd volgens wens.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Dag Ad, Fijn dat we alles volgens afspraak bij u hebben kunnen uitvoeren, dat is altijd ons streven natuurlijk. Veel plezier van uw zonnestroomsysteem! Met vriendelijke groeten, Jos | New Energy Systems

Ondanks de drukte prima geholpen.

Vriendelijk personeel

• Nazorg en Garantie

Beste Hennie, Bedankt voor het nemen van de moeite om een recensie achter te laten en lovende woorden! Met vriendelijke groeten, Jos | New Energy Systems

De mensen van New Energy Systems zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen!

Perfecte samenwerking en uitermate goede kwaliteit en service die NSE levert! Bij het uitvoeren van de werkzaamheden binnens- en buitenshuis werken de mensen schoon en veilig. Afspraak = afspraak. Top!

• Nazorg en Garantie

Dag Xavier, Dat zijn de woorden die we intern vaak uitspreken: doe wat je zegt en zeg wat je doet. Mooi dat dit motto in uw review naar voren komt. Wij wensen u veel plezier van uw duurzaamheidssysteem! Met vriendelijke groeten, Jos | New Energy Systems

Prima betrouwbaar bedrijf

Komt afspraken na. Goed bereikbaar. Werkzaamheden goed en netjes uitgevoerd. Vriendelijk.

• Nazorg en Garantie

Beste Jos, Bedankt voor de 10! Hier werken wij elke dag voor, dit is mooi waardering. Wij wensen u veel plezier van de zonnepanelen. Met vriendelijke groeten, Jos | New Energy Systems

Top service !

Ik ben zeer tevreden met mijn zonnepanelen. Zeer goede service, uitstekend passend advies en de panelen in 1 dag gelegd. Ook de nazorg ben ik zeer tevreden over. Nu profiteren van de zon. New Energy Systems bedankt !

• Nazorg en Garantie

Geachte heer Marcus, Bedankt voor de mooie recensie, dat zijn mooie mooie woorden. We bedanken u ook heel graag voor het in ons gestelde vertrouwen. Wij wensen u veel zonne-uren! Met vriendelijke groeten, Jos | New Energy Systems

Fijn bedrijf om mee te werken

In het begin was het contact zeer prettig. Geen lange verhalen om een duurder systeem aan te schaffen, maar heel duidelijk wat het beste in mijn situatie was. Bij het leggen kwamen ze met 5 man. Ze keken hoe de situatie was en gingen gelijk aan de gang. Ik vroeg naar de electricien en vroeg of hij even wilde kijken naar mijn plan ivm de kabels. Samen de zaak bekeken en hij zag nog een andere optie, waar ik het mee eens was. Samen gekeken met het boren van de gaten, omdat ik wist waar de andere leidingen lagen. Tussendoor wat te drinken neer gezet. De jongens van het dak zagen nog een gebarsten pan liggen, waar geen zonnepanelen zouden komen en vroeg naar een andere pan. Dit vond ik zeer correct, immers hij had er niets mee te doen. In 3 uur tijd was alles klaar en geregeld. Alles weer opgeruimd en ze konden door naar de volgende klus. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf.

• Nazorg en Garantie

Beste meneer Jo Jansen, Heel erg bedankt voor de prachtige review! U omschrijft de situatie zoals we ons graag presenteren: een advies om basis van situatie en wensen van u. En daarnaast in overleg kijken hoe we tot de beste oplossing komen. Wij wensen u veel plezier van de zonnepanelen. Met vriendelijke groeten, Jos | New Energy Systems

Goede service, mooie panelen en marktconforme prijzen

Door onze dakdekker aangeraden met de reden dat zij echt kwaliteit leveren. En daar ben ik het helemaal mee eens. Zowel panelen laten plaatsen als de meterkast aangepast. Vriendelijk en kundig personeel!

• Nazorg en Garantie

Beste Marco, Dank voor deze geweldige recensie. Wij wensen u veel plezier van de zonnepanelen. Met vriendelijke groeten, Jos | New Energy Systems

Fijne samenwerking ondanks wat problemen.

Om maar even met de deur binnen te vallen hebben wij helaas wat problemen door de tekortkoming in kennis van de monteurs ervaren. Wellicht dat er in de toekomst een meer ervaren monteur mee gestuurd kan worden met een minder ervaren iemand? De minder ervaren monteur loopt dan niet het risico dat hij het zichzelf verkeerd aanleert. Dit spaart moeite nog tijd in de toekomst voor NES en laat uiteindelijk een betere indruk achter bij de klant. Alhoewel de montage iets minder was worden problemen snel en moeiteloos opgepakt door NES. Ook klachten worden zeer serieus genomen. Je merkt dat de basis van dit bedrijf hart voor de zaak en de klant heeft. Dat maakt NES tot een van de betere zonnepanelen firma's in de omgeving. Iedereen was zeer vriendelijk en beleefd. De klant wordt ontzorgt en goed geïnformeerd. Een prettige samenwerking ondanks de hobbels in de weg. De volgende uitbreiding is voor mij weer bij New Energy Systems!

• Nazorg en Garantie

Beste Stephan, Bedankt voor de mooie recensie! Dat zijn prachtige woorden over ons bedrijf, ondanks dat wij een fout hadden gemaakt. We nemen uw feedback ook intern mee. Met vriendelijke groeten, Jos | New Energy Systems

Het enige dat ik aan kritiekpunt heb is de leveringstijd. We wisten dat het enkele maanden zou gaan duren maar uiteindelijk werd het toch nog een stuk later. Voor wat de zonnepanelen zelf betreft, was er een goede en plezierige advisering. Ben blij met de keuze die we gemaakt hebben. Ook de installatie zelf liep voorspoedig. Ter plekke werd nog bekeken wat de beste opstelling voor de zonnepanelen zou zijn en wat haalbaar was om ze goed op het schuurdak te leggen. Al met al was het geen kleine klus. Maar de medewerkers lieten een deskundige en betrouwbare indruk achter en waren heel goed benaderbaar. Een compliment voor de elektricien is zeker op zijn plaats. Hij ging niet eerder weg voordat alles netjes afgewerkt was. Kortom ik zou de volgende keer weer met NES in zee gaan.

• Nazorg en Garantie

Beste Bert, Hartelijk bedankt voor de 10! We waarderen het enorm dat u deze mooie beoordeling hebt achtergelaten. We wensen u veel zon-uren! Met vriendelijke groeten, Jos | New Energy Systems

Goed werk geleverd en tot nu toe zeer tevreden over de nazorg

Op 27 september werden, eerder dan de medio maart aangekondigde levertijd, de zonnepanelen geplaatst. Helaas werd bij het monteren van de stroomkabel van de zonnepanelen naar de meterkast middels enkele te lange schroeven door een platdak geschroefd. Dat had voorkomen kunnen worden als er even navraag was gedaan naar de dikte van het dak. Niettemin werd dit ongelukje tijdig ontdekt en zijn de gaatjes meteen met "noodverband" afgedicht. Kennelijk was dit "noodverband" bestand tegen een fikse regenbui enkele dagen later. Binnen 6 dagen heeft een dakdekker van NES de gaatjes met dakleer definitief afgedicht. Op dezelfde dag als de plaatsing van de zonnepanelen heeft een elektricien van NES de meterkast aangepast en alles aangesloten. Al met al is er goed en netjes gewerkt.

• Nazorg en Garantie

Goedemorgen Geert, Dank voor deze mooie recensie! We zijn blij te horen dat onze fout en natuurlijk met name de manier van oplossen hiervan u tevreden stelt en dan ook tot deze mooie recensie heeft geleid. Dankuwel en veel zonne-uren gewenst! Met vriendelijke groeten, Jos | New Energy Systems

Druk, druk, druk...

Bij onze buurman installeerde NES twee jaar geleden zonnepanelen. Sunpower, met het zogenaamde inschuifsysteem. Tot grote tevredenheid; hij adviseerde mij deze combinatie, NES/Sunpower/inschuifsysteem. Helaas is er geen partij te vinden die dit inschuifsysteem nog bij particuliere daken monteert. Blijft over NES en Sunpower. En tegenwoordig in combinatie met de geïntegreerde Enpase omvormers. Over de zonnepanelen en deze omvormers ben ik zeer tevreden. Ze werden netjes gemonteerd en laten geen verschil in kleur of glans zien. De monteurs hielden rekening met mijn wensen. Minpuntje is dan wel dat ze, op mijn uitnodiging voor koffie, helaas met gereedschap in en aan hun kleding op onze stoelen met leren bekleding gingen zitten. Waardoor er in de bekleding van een stoel een kleine beschadiging ontstond... Onze meterkast werd vervangen door een rustige en deskundige monteur, die goede uitleg gaf. Waarom dan toch (maar) een 7? Bestelling was medio januari, de verwachtte montagedatum zou ergens in juni worden. Toen ik de eerste keer informeerde kreeg ik te horen dat het begin juli zou worden. Half juli informeerde ik opnieuw: Het zou eind juli worden. Begin augustus nogmaals gevraagd en meer druk op de ketel gezet. Op 8 augustus was het dan eindelijk zover! Als ik niet zo vaak gevraagd had dan zou het vast en zeker nog langer geduurd hebben. Voor een klantorder van ruim 10.000 k€ zou NES hun klanten actief mogen informeren over de planning. Hun argument dat ze daar niet aan kunnen beginnen vanwege de vele klanten en dito planningswijzigingen is naar mijn mening geen professionele houding. In ieder geval heeft NES op dit punt mijn verwachtingen niet waargemaakt. Van de vijf ontvangen offertes was NES de hoogste in prijs, met een identiek Programma Van Eisen. Daarmee leggen ze de lat voor zichzelf meteen hoog natuurlijk. Bekijk je planning, op vrijdagmiddag. Projectnummers op een rij online, inclusief de (verschoven) uitvoeringsdatum. Beschikbaar maken voor klanten.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Geachte heer Rob, Dank voor uw review en ook bedankt voor de 7, ondanks de kritische noten. Excuses voor de kleine beschadiging! En helaas kunnen wij inderdaad niet een vast moment over een langere termijn overleggen. De praktijk leert dat de richtlijn die onze adviseurs afgeven gehaald worden, maar helaas niet altijd. Meestal liggen hier invloeden van derden aan ten grondslag. We zijn verheugd te lezen dat u tevreden bent over de door ons uitgevoerde werkzaamheden, en wensen u dan ook veel succes met en plezier van uw aanschaf! Met vriendelijke groeten, Jos | New Energy Systems

De monteurs hebben goed werk geleverd; de nazorg was onvoldoende.

19/20 juli 2023 zijn de zonnepanelen gelegd; de omvormer nog niet aangesloten; wel kabel door dak gelegd waardoor stucwerk in plafond beschadigd. Vervolgens 3x moeten bellen om te regelen dat eea aangesloten wordt en stucwerk gerepareerd wordt. Pas na 1 week werden de panelen aangesloten; vervolgens 3x moeten bellen mbt info app en procedure aanmelden bij energiemaatschappij. Daarna nog een aantal keren moeten bellen om te regelen zodat stucwerk gerepareerd wordt; uiteindelijk is dat pas 16 augustus 2023 gebeurd. Kantoormedewerkers zijn herhaalde malen onze afspraken vergeten; erg jammer. Tot slot: de monteurs hebben goed werk geleverd, waren deskundig. Nu de kantoormedewerkers nog!

• Nazorg en Garantie

Beste mevrouw Koekelkoren, Bedankt voor uw review. Wij bevestigen dat dit niet ons meest succesvolle project is geweest, onze oprechte excuses hiervoor. Naar aanleiding van dit project hebben wij intern onze communicatielijnen nog eens tegen het licht gehouden en zaken aangepast. We hopen dat u alsnog veel plezier van uw zonnepanelen gaat hebben. Met vriendelijke groeten, Jos | New Energy Systems

Prima kwaliteit, tevreden over zonnepanelen

• Nazorg en Garantie

Beste meneer/ mevrouw R., Hartelijk bedankt voor de 10! We waarderen het enorm dat u deze mooie beoordeling hebt achtergelaten. We wensen u veel zon-uren! Met vriendelijke groeten, Jos | New Energy Systems

Prima Limburgs bedrijf dat zijn afspraken nakomt en goed werk levert

Aangespoord door de hoge energieprijzen besloten om voor een hybride warmtepomp te gaan. Deze werd in mei 2023 geïnstalleerd. Ook werd er gelijktijdig een nieuwe CV ketel geïnstalleerd. Ik vond het prettig dat alle werkzaamheden in één dag gerealiseerd werden. Het voordeel van een groot bedrijf is dat er bij onvoorziene omstandigheden (er moest een dak doorvoer in de garage gemaakt worden) ook snel geschakeld wordt en men de mensen en de kennis in huis heeft om dit snel te regelen. De prijzen bij New Energy Systems zijn niet goedkoop maar ik ga ervan uit dat de service na levering ook goed blijft.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Rob, Bedankt voor de 10! Natuurlijk mag u er vanuit gaan dat de service na de levering ook prima blijft, we hebben immers onze eigen Serviceafdeling waar u contact mee kunt zoeken wanneer u dit nodig acht. Maar laten we hier niet vanuit gaan en hopen dat dit niet nodig gaat zijn. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Blij dat ik ze eindelijk heb

Het enige dat ik, maar dat geldt waarschijnlijk voor de hele branche, aan kritiekpunt heb is de leveringstijd. We wisten dat het enkele maanden zou gaan duren maar uiteindelijk werd het toch nog een stuk later waarbij/ waardoor ook nog de offerte duurder uit ging vallen. Dus dubbel pech. NES heeft in de tussentijd wel hierover gecommuniceerd. Voor wat de zonnepanelen zelf betreft, was er een goede en plezierige advisering. Ben blij met de keuze die we gemaakt hebben. Ook de installatie zelf liep voorspoedig. Medewerkers lieten een deskundige en betrouwbare indruk achter en waren heel goed benaderbaar. Kortom ik zou de volgende keer weer met NES in zee gaan.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste meneer Leo, Heel erg bedankt voor deze eerlijke en toch geweldige review! De omstandigheden waren inderdaad niet ideaal, maar fijn dat wij u toch tevreden hebben kunnen stellen. Wij zijn u veel plezier van de zonnepanelen. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Prima! Goed begeleid, goed opgeleverd.

Ook ik heb een prima ervaring met NES! Ik ben goed geadviseerd, daarin ook meegenomen in de verschillende keuzes die er waren. Montage is meer dan uitstekend gedaan! Complimenten (Roger, David)! Ik ben bij NES uitgekomen nadat ik goede geluiden had gehoord in mijn omgeving. Niet alleen over de producten, maar ook over de montage. Zo werden de dakkabels keurig weggewerkt en onder de pannen doorgeleid, via de meterkast, naar de omvormer in de kelder. Ook is de meterkast aangepast en wordt er (op eigen initiatief, en ook in overleg) nog enkele verbeteringen doorgevoerd! Wat ik ook belangrijk vond in de keuze voor een leverancier is stabiliteit. Zeker nu er zoveel berichten zijn van malafide leveranciers. Toen ik in oktober vorig jaar voor NES koos, was dat nog niet zo bekend. Nu ben ik daar ook zeer blij mee dat ik een partij heb gekozen waar ik op kan vertrouwen!

• Nazorg en Garantie

Beste meneer Jos, Dank u wel voor de prachtige review. Hier doen wij het allemaal voor: een gewaardeerd persoonlijk advies, flexibel en in overleg met u tot de beste mogelijkheden en oplossingen voor u komen. Wij zijn u veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Heel fijn bedrijf! In eerste instantie kregen wij hele fijne uitleg over de diverse panelen. Bij plaatsing hadden wij ook 2 hele fijne jongens over de vloer. Alles is door hun netjes en naar tevredenheid geplaatst. Er wordt echt samen met de klant naar de wensen geluisterd.

• Nazorg en Garantie

Geachte mevrouw Op den Camp, Heel erg bedankt voor de geweldige review. Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! Met vriendelijke groet, Team New Energy Systems

Zeer ervaren en aan te bevelen!

Na een deskundig advies van Roy hebben wij 30 zonnepanelen besteld. Deze zijn met enige vertraging geleverd. Van offerte tot levering verliep alles soepel. Vragen per mail/telefoon werden snel beantwoord. De installatie verliep zonder problemen. De installateurs waren vakkundig en zeer beleefd/netjes. We zijn erg content over het gehele proces! Wij raden New Energy Systems bij iedereen aan!

• Nazorg en Garantie

Dag Cecile, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. We zullen de complimenten aan Roy en collega's doorgeven, want dat horen we natuurlijk graag. Wij wensen u veel zonuren! Met vriendelijke groeten, Jos | New Energy Systems

Onbehaaglijk gevoel en nasmaak.

Na één jaar gewacht te hebben op de levering van de hybride pomp geconfronteerd te worden met een onaangename verassing dat het geheel pas geleverd zou worden als 25% meer betaald zou worden. Dit, terwijl "onvoorziene omstandigheden" niet in de koopovereenkomst vermeld stonden. Juridische stappen moeten ondernemen. Geen goed gevoel aan overgehouden ondanks de afhandeling. De installatie en de technici daarentegen chapeau. Goed, netjes en snelle installatie.

• Nazorg en Garantie

Geachte heer Meekels, Ook wij vinden de ontstane situatie uitermate vervelend. Voor u, maar ook voor ons. De algehele malaise in de wereld treft ons allen. Wij werden net als u onaangenaam verrast met een lange periode van tekorten aan materialen, gevolgd door extreme prijsstijgingen als gevolg van de energiecrisis. Die prijsstijgingen kunnen niet (alleen) door ons gedragen worden waardoor we helaas genoodzaakt zijn die prijsstijgingen door te berekenen aan de eindklant. We zijn wel verheugd om te lezen dat u tevreden bent over de door ons uitgevoerde werkzaamheden, en wensen u dan ook veel succes met en plezier van uw aanschaf! Met vriendelijke groeten, Jos | New Energy Systems

Gewoon goed bedrijf die ik met gemak aanbeveel.

In deze moeilijke tijden met druk op personeel en materiaal zijn ze gewoon netjes hun afspraken nagekomen. Personeel werkt heel netjes en opgeruimd. Aan de telefoon gewoon bereikbaar en duidelijk communiceren. Heb de keuze gemaakt in overleg met vertegenwoordiger van het bedrijf om de hoogste kwaliteit panelen aan te schaffen en heb erna drie dagen zon zeker geen spijt van. Dus ga zo door ik ben zeer tevreden.

• Nazorg en Garantie

Beste Jan Peter, Hartelijk bedankt voor deze prachtige review. In deze lastige tijden proberen wij inderdaad onze afspraken helemaal na te komen, dat dit extra gewaardeerd wordt door u als klant streelt ons zeer. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Perfecte uitleg over welke mogelijkheden er zijn in onze situatie, Top monteurs die vriendelijk en professioneel te werk gaan!

• Nazorg en Garantie

Dag Thijs, Wat fijn te horen dat we aan alle wensen hebben voldaan. Wij wensen je veel zon-uren. Hartelijke groeten, Jos | New Energy Systems

Over New Energy Systems B.V.

New Energy Systems, gevestigd in Schimmert, is gespecialiseerd in systemen voor de opwekking van duurzame energie, zoals zonnepanelen, warmtepompboilers en warmtepompen. Wij adviseren, ontwerpen, leveren, installeren en onderhouden deze systemen voor particulieren, bedrijven, overheidsinstellingen en agrariërs, en hebben sinds onze oprichting in 2008 al enkele duizenden projecten door heel Nederland en België gerealiseerd. Een actueel overzicht van alle gerealiseerde projecten vindt u op onze website. Dankzij onze uitgebreide kennis en ervaring behoren veel particulieren, bedrijven, overheidsinstellingen en agrarisch ondernemers, van Zuid-Limburg tot en met de Waddeneilanden, tot onze klantenkring. Daarnaast maken diverse partners gebruik van de expertise van New Energy Systems. Tevens zijn we aangesloten bij brancheorganisaties HollandSolar en Techniek Nederland, hebben we een InstallQ-erkenning (SEI), zijn we Elite Partner van SunPower, zijn we VCA**-gecertificeerd en zijn we bovendien in het bezit van het keurmerk Zonnekeur-installateur.

Over Techniek Nederland