Vakkundig personeel. Netjes en betrouwbaar. Geeft een goed gevoel, maar dat had ik al over jullie.

• Nazorg en Garantie

Beste John, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat u wederom voor New Energy Systems heeft gekozen en dat ook nu weer alles naar wens is verlopen! 😊 Wij wensen u ook met dit duurzaam energiesysteem weer veel plezier! β˜€οΈπŸ€— Met vriendelijke groet, Monique Smeets

Er was bij mij een hardwerkend deskundig en correct team aan het werk.

zie hierboven

• Nazorg en Garantie

Beste Tiny, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen en dat u tevreden bent met het team dat bij u heeft gewerkt! 😊 Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! β˜€οΈπŸ€— Met vriendelijke groet, Monique Smeets

Uitstekende service

De mannen hebben prima werk geleverd en ons heel goed geholpen .Als er iets was hebben we het kantoor gebeld voor vragen ,ook deze zijn goed beantwoord . Bij btw retour was ook alles prima en dat komt ter zijner tijd ook in orde. Het ziet er keurig uit en we hopen er veel plezier van te hebben Met dank voor de goede behandeling zal ik bij vragen jullie van harte aanbevelen. W. Hoogeveen Herten

• Nazorg en Garantie

Beste Wim, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen! 😊 Wij vertrouwen erop dat de Belastingdienst uw aanvraag voor de btw-teruggave spoedig afhandelt. Mocht u iemand in uw omgeving aanraden, dan kunt u hier een attentie mee verdienen. Het aanvragen hiervan gaat eenvoudig via www.newenergysystems.nl/waardebon. Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! β˜€οΈπŸ€— Met vriendelijke groet, Monique Smeets

Van maken afspraak t/m plaatsen zonnepanelen is alles prima geregeld.

Maken afspraak en uitbrengen offerte verliep naar wens. Was ook een prettig gesprek. Ook het inplannen van de plaatsing verliep zonder problemen. En over het plaatsen van de zonnepanelen, de omvormer en het werk in de kruipruimte en de meterkast kunnen we alleen maar positief zijn. De drie monteurs waren zeer kundig, snel en ook nog eens zeer aardig. We zijn heel tevreden en zijn blij dat we voor het plaatselijke bedrijf New Energy Systems hebben gekozen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Desiree en Con, Hartelijk dank voor uw uitgebreide recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen en dat u tevreden bent met een lokaal Schimmerts bedrijf! 😊 Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! β˜€οΈπŸ€— Met vriendelijke groet, Monique Smeets

Netjes, verzorgd, vakkundig

Zijn afspraken nagekomen en werken netjes. Alles op 1 dag geinstalleerd en nadien ook nog uitleg. Zeker een aanrader als je een lokale speler zoekt.

experts in duurzame energie

Een vakkundig bedrijf met kennis van zaken. Waarbij een effectieve en efficiΓ«nte plaatsing van de zonnepanelen heeft plaatsgevonden door vakkundige en aardige medewerkers.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Suz, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen! 😊 Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! β˜€οΈπŸ€— Met vriendelijke groet, Monique Smeets

Keurig

Goed advies, netjes geplaatst en meegedacht. Top!

• Nazorg en Garantie

Beste Bas, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen! 😊 Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! β˜€οΈπŸ€— Met vriendelijke groet, Monique Smeets

Mijn zonnepanelen werden door vakmensen geplaatst. Zeer vakkundig uitgevoerd. Uitermate netjes gewerkt en alle tijd voor het beantwoorden van vragen. Bedrijf is een aanrader.

• Nazorg en Garantie

Beste Pol, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen en dat u ons aanraadt! 😊 Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! β˜€οΈπŸ€— Met vriendelijke groet, Monique Smeets

Afspraken worden nagekomen, snelle en kundige montage

Afspraken worden nagekomen, snelle en kundige montage

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Roos, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen! 😊 Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! β˜€οΈπŸ€— Met vriendelijke groet, Monique Smeets

Snelle montage en vriendelijke monteurs

De montage was in minder dan een dag geregeld, alles werkte goed en de monteurs zijn heel vriendelijk en competent.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Paul, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is uitgevoerd! 😊 Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! β˜€οΈπŸ€— Met vriendelijke groet, Monique Smeets

Eerlijke uitleg en goede montage

De uitleg van het systeem was eerlijk en duidelijk. Installatie duurde iets langer maar dat geeft aan hoe goed ze zijn anders hadden ze het niet druk! Monteurs dachten mee en erg netje en vriendelijk. Netjes (af)gewerkt! Dus mijn ervaringen zijn 100% positief! Een aanrader voor energiebesparende mogelijkheden!

• Nazorg en Garantie

Beste Sven, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat u 100% positief bent, beter kan niet! 😊 Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! β˜€οΈπŸ€— Met vriendelijke groet, Monique Smeets

Duidelijk en eerlijk advies, prima installatie

Ik ben lang bezig geweest met het vergelijken van diverse aanbieders. Adviseur Roger nam alle tijd om mijn vragen te beantwoorden en mij alle opties te laten zien. Fijn dat dit aan huis kon. Dat vind ik een prΓ© ten opzichte van andere aanbieders die af gaan op satellietfoto's en telefonische/online informatie en pas een schouw plannen op het moment dat je met ze in zee wilt gaan. Bovendien is NES redelijk in de buurt gevestigd. Uiteindelijk gaven de garantietermijnen en de kwaliteitskenmerken van de SunPower-panelen de doorslag, terwijl andere aanbieders geen hoogrendementspanelen aanboden, 'omdat de meeste klanten dit te duur vinden'. Het plannen van de montageafspraak was conform de termijn die tijdens het adviesgesprek werd aangegeven, dus we wisten van tevoren dat dit iets langer zou duren. Maar het was het wachten waard. Binnen een paar uur hadden de monteurs de panelen en de omvormer geplaatst en kon de installatie in gebruik worden genomen, na een korte uitleg. Ook het plaatsen en afwerken van de nieuwe meterkast is naar tevredenheid gedaan. Kortom: absoluut een aanrader om op zijn minst mee in gesprek te gaan als je op zoek bent naar kwalitatief goede zonnepanelen!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Torsten, Hartelijk dank voor uw uitgebreide recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat alles uiteindelijk naar wens is verlopen en dat het het wachten waard was! 😊 Het is onze kracht om Γ‘ltijd in het offertetraject langs te komen: dit biedt zowel de klant als onszelf duidelijkheid in de (on)mogelijkheden en wensen, en komen we voor zo min mogelijk verrassingen te staan in het vervolgtraject (opdracht en uitvoering). Fijn dat u ook tevreden bent over de SunPower-zonnepanelen. De (relatieve) meerprijs ten opzichte van conventionele zonnepanelen is het absoluut waard op de lange termijn. U zult hier veel plezier van gaan beleven! Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! β˜€οΈπŸ€— Met vriendelijke groet, Monique Smeets

Alles vlekkeloos verlopen

Ik had meerdere offertes aangevraagd en heb bewust toch gekozen voor New Energie Systems uit Schimmert. Het is een gerenommeerd bedrijf met alleen maar echte vakmensen. Had ik al vernomen van een persoon, die ook met hun in zee was gegaan. Weliswaar heeft de levertijd iets lager geduurd als gedacht. Ook heb ik afgesproken met de adviseur, dat hij of iemand anders langs zal komen om gezamenlijk de app door te nemen.

• Nazorg en Garantie

Beste Bert, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn dat alles naar wens is verlopen! 😊 Vergeet u niet dat de persoon die u heeft aangedragen, in aanmerking kan komen voor een attentie? Dit kan via www.newenergysystems.nl/waardebon. De app wordt normaliter na afloop van de montage uitgelegd door onze monteurs, maar mocht u alsnog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze serviceafdeling (045 404 0414). Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! β˜€οΈπŸ€— Met vriendelijke groet, Monique Smeets

goede service

goed advies levertijd netjes nagekomen achteraf had de indeling iets anders gekund. maar dat zie je pas als de panelen liggen

• Nazorg en Garantie

Beste Mirian, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Kunt u ons wellicht toelichten wat u bedoelt met dat de indeling achteraf anders had gekund? We ontvangen uw feedback hierover graag op marketing@newenergysystems.nl 😊 Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! β˜€οΈπŸ€— Met vriendelijke groet, Monique Smeets

Geheel tevreden

Vriendelijke monteurs, goede kwaliteit en goed overleg.

• Nazorg en Garantie

Beste PLC Geraedts, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn dat u helemaal tevreden bent! 😊 Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! β˜€οΈπŸ€— Met vriendelijke groet, Monique Smeets

Een mooi product en prettige communicatie.

Gesprek aan huis verliep prettig en was informatief. Offerte was overzichtelijk en duidelijk. Wachttijd tot plaatsing was op zich lang. Tijdens de installatie deed zich een probleem in de meterkast voor inzake de aansluiting. Dit werd in overleg met New Energy Systems prima opgelost en afgehandeld. Prettig is dat de belasting teruggave geregeld wordt.

• Nazorg en Garantie

Beste Leon, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat alles uiteindelijk naar wens is afgehandeld! 😊 Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! β˜€οΈπŸ€— Met vriendelijke groet, Monique Smeets

Top-materiaal met vakmensen

Na diverse offertes vergeleken te hebben is NES simpelweg de beste! Waarom? Top panelen van topmerk en goed advies. Plaatsing verliep vanwege zowel schuindak + platdak in eerste instantie wat haperend, vooral omdat 1 monteur afwezig was. De andere monterus hebben dat prima opgepakt. Feedback over enkele puntjes in de afwerking is prima opgepakt en afgewerkt! Complimenten!

• Nazorg en Garantie

Beste Marcel, Hartelijk dank voor uw complimenten en aanbeveling! Mooi om te lezen dat alles naar wens is verlopen en dat de monteurs het prima hebben opgepakt! 😊 Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! β˜€οΈπŸ€— Met vriendelijke groet, Monique Smeets

Super!!

Monteurs waren mooi op tijd. Het werk is goed en vakkundig uitgevoerd. Vervolgens alles zeer netjes opgeruimd De monteurs? Heel vriendelijk maar vooral leuke gasten. Hebben kennis van zaken!

• Nazorg en Garantie

Beste Sjir, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! We zijn blij om te lezen dat alles naar wens is verlopen en dat de monteurs leuk waren en netjes hebben gewerkt! 😊 Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! β˜€οΈπŸ€— Met vriendelijke groet, Monique Smeets

Super gewerkt. Groetjes Marlie en Hen

Mooi op tijd Netjes gewerkt en opgeruimd Leuke gasten Top

• Nazorg en Garantie

Beste Marlie en Hen, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! We zijn blij om te lezen dat alles naar wens is verlopen en dat de monteurs leuk waren en netjes hebben gewerkt! 😊 Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! β˜€οΈπŸ€— Met vriendelijke groet, Monique Smeets

Achteraf bleek NES een goede keuze.

Na meerdere offertes te hebben vergeleken uiteindelijk voor NES gekozen. De prijzen waren nagenoeg gelijk maar NES voelde vertrouwder aan, ook omdat ze vlakbij gevestigd zijn. Het duurde een paar maanden voordat een montage datum gepland kon worden maar toen ging het vlot. De monteurs waren mooi op tijd. Samen met hen eerst overlegd hoe en waar de omvormer gemonteerd werd en de kabel naar de meterkast gelegd zou worden. Na de montage werd alles netjes achtergelaten en was er uitleg over de werking van de installatie.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Theo, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn dat alles naar wens is verlopen! 😊 Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! β˜€οΈπŸ€— Met vriendelijke groet, Monique Smeets

We hadden geen betere keuze kunnen maken!

We hebben ons goed voorbereid voor het eerste gesprek. De positieve reviews gelezen. Uitgebreid uitgezocht welke materialen hun gebruiken. Daardoor besloten om een gesprek aan te vragen. Tijdens het gesprek met Roy is duidelijk uitgelegd wat het plaatsen van zonnepanelen inhoudt. Ook de verschillende panelen en omvormers heeft Roy duidelijk uitgelegd. Hierna besloten om over te gaan tot een bestelling. Het heeft wel een tijdje geduurd voordat de plaatsingsdatum bekend was. De ploeg die de de plaatsing verzorgde was stipt op tijd. Heeft ook geadviseerd om de omvormer toch op een andere plek te hangen. Dat was uiteindelijk een goede keuze. 3 dagen na de plaatsing kregen we nog een telefoontje of we tevreden waren over de plaatsing! Kortom… wij zijn ook heel erg tevreden!

• Nazorg en Garantie

Beste Wim en Anita, Hartelijk dank voor uw uitgebreide recensie en aanbeveling! We zijn blij om al deze mooie woorden te lezen! 😊 Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! β˜€οΈπŸ€— Met vriendelijke groet, Monique Smeets

100% positief in alle opzichten!

Vanaf eerste kennismakingsgesprek tot en met de installatie en monitoring zeer goede ervaringen. Wel iets duurder dan de meeste andere offertes, maar veel betere prijs/kwaliteit verhouding, dus dat verdient zich snel terug. Bovendien stond ons wel aan dat de panelen duurzaam geproduceerd zijn. Dus twee keer milieuvriendelijk. Daarmee was de beslissing snel gevallen. De installatie verliep probleemloos. De twee installateurs waren beide duidelijk vakmensen, en zeer vriendelijk en behulpzaam bij alles uitleggen. Kortom, beter kan echt niet.

• Nazorg en Garantie

Beste Jos, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! En beter dan deze recensie kan ook haast niet, mooi om uw woorden te lezen! 😊 Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! β˜€οΈπŸ€— Met vriendelijke groet, Monique Smeets

Prima en zeer helder advies, prima installatie conform afspraak !

Ik heb me uitgebreid ingelezen en diverse offertes uitgevraagd. Overduidelijk kwam New Energy Systems voor mij als beste keus eruit. Tijdens het bezoek aan huis (wat lang niet alle aanbieders doen) heel goed advies gekregen en alle vragen werden duidelijk beantwoord. Ook op mails werd snel en flexibel gereageerd. Daarnaast heb ik ook bewust gekozen voor de SunPower panelen, zeer goed beoordeeld, prima garantievoorwaarden en hoog rendement (daardoor nu ook maar 10 nodig i.p.v. 12 bij andere aanbieders). Na opdracht ook heldere afspraken over montage die ook netjes nagekomen werd, ondanks het hele slechte weer. Monteurs hebben zeer netjes gewerkt. Super tevreden.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste H. Goossens, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Goed dat u uitgebreid heeft rondgekeken en dat u uiteindelijk bij New Energy Systems het beste gevoel had! We zijn blij dat we uw vertrouwen hebben waargemaakt en dat alles naar wens is verlopen! 😊 Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! β˜€οΈπŸ€— Met vriendelijke groet, Monique Smeets

Goed advies, nette afhandeling

Goed advies gesprek gehad, wij hadden daarna nog wat vragen deze zijn snel en netjes beantwoord. Plaatsen van de panelen verliep vlotjes

• Nazorg en Garantie

Beste Limpens, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn dat alles naar wens is verlopen! 😊 Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! β˜€οΈπŸ€— Met vriendelijke groet, Monique Smeets

van eerste gesprek,advies,tot en met montage door aardige/correcte/vakkundige monteurs was alles uitstekend. New Energy Systems is aan te bevelen!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste T.L.M. Derks, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn dat het gehele traject met New Energy Systems naar wens is verlopen en dat u ons aanbeveelt! 😊 Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! β˜€οΈπŸ€— Met vriendelijke groet, Monique Smeets

Over New Energy Systems B.V.

New Energy Systems, gevestigd in Schimmert, is gespecialiseerd in systemen voor de opwekking van duurzame energie, zoals zonnepanelen, warmtepompboilers en warmtepompen. Wij adviseren, ontwerpen, leveren, installeren en onderhouden deze systemen voor particulieren, bedrijven, overheidsinstellingen en agrariΓ«rs, en hebben sinds onze oprichting in 2008 al enkele duizenden projecten door heel Nederland en BelgiΓ« gerealiseerd. Een actueel overzicht van alle gerealiseerde projecten vindt u op onze website. Dankzij onze uitgebreide kennis en ervaring behoren veel particulieren, bedrijven, overheidsinstellingen en agrarisch ondernemers, van Zuid-Limburg tot en met de Waddeneilanden, tot onze klantenkring. Daarnaast maken diverse partners gebruik van de expertise van New Energy Systems. Tevens zijn we aangesloten bij brancheorganisaties HollandSolar en Techniek Nederland, hebben we een InstallQ-erkenning (SEI), zijn we Elite Partner van SunPower, zijn we VCA**-gecertificeerd en zijn we bovendien in het bezit van het keurmerk Zonnekeur-installateur.

Over Techniek Nederland