Afspraken & planning prima

Goede informatie over de installatie. Op de afgesproken datum is de installatie geplaatst. Alles netjes geplaatst en afgewerkt door kundig personeel. Alles in goed overleg uitgevoerd.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Jos, Wat fijn om deze mooie woorden te lezen! Hartelijk dank voor uw aanbeveling en heel veel plezier met uw duurzaam energiesysteem toegewenst! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique

Zeer deskundig en goed gelegd.

Vanaf het eerste contact is New Energy Systems een bedrijf waar we goed contact mee hebben. Zeer deskundig, echt vakmanschap. Het advies is nauwkeurig en voor elke vraag zijn ze weer bereid om te helpen en mee te denken. Het leggen van de panelen is ook heel goed gegaan. Ziet er super strak en netjes uit en ook met de installateurs was het contact weer fijn en goed. Ook niet onbelangrijk, we hebben de mooiste panelen uit de buurt.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Sara, Wat fijn om deze mooie woorden te lezen! Hartelijk dank voor uw aanbeveling en heel veel plezier met uw duurzaam energiesysteem toegewenst! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique

gewoon geweldig.

goede informatie, goede begeleiding, goede monteurs, vriendelijk bedrijf, uitstekende nazorg, geen opdringerigheid, gewoon een dynamisch correct goed bedrijf dat ik kan aanbevelen.

• Nazorg en Garantie

Beste Miel, Wat fijn om deze mooie woorden te lezen! Hartelijk dank voor uw aanbeveling en heel veel plezier met uw duurzaam energiesysteem toegewenst! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique

New Energy Systems maakt gemaakte belofte waar.

Via een neef in contact gekomen met New Energy Systems De bespreking vooraf van onze wensen en mogelijkheden zijn goed besproken en vervolgens in offerte duidelijk op schrift gesteld. Het plaatsen van de panelen met nog een eer late aanvulling van een wens om een paneel meer te plaatsen is naar volle tevredenheid verlopen. De installatie werkt prima. We hebben er feitelijk geen omkijken naar. Via app op mijn mobiel kan ik elk moment zien wat het systeem presteert. Kortom wij zijn zeer blij met New Energy Systems in zee t zijn gegaan.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Leo, Wat fijn om deze mooie woorden te lezen! Hartelijk dank voor uw aanbeveling en heel veel plezier met uw duurzaam energiesysteem toegewenst! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique

betrouwbaar en prettig bedrijf

bedrijf komt afspraken goed na. Biedt verder een goede telefonische service en ook achteraf een goede service betreft storingen en/of vragen. Zeer prettig.

• Nazorg en Garantie

Beste lemlijn, Wat fijn om deze mooie woorden te lezen! Hartelijk dank voor uw aanbeveling en heel veel plezier met uw duurzaam energiesysteem toegewenst! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique

Kwaliteit in alle facetten

Duidelijke voorlichting en uitleg, van begin tot eind. Alle opties worden op een objectieve manier besproken en in samenspraak afgewogen. Ook de installatie verliep snel en vakkundig.

• Nazorg en Garantie

Beste Joeri, Wat fijn om deze mooie woorden te lezen! Hartelijk dank voor uw aanbeveling en heel veel plezier met uw duurzaam energiesysteem toegewenst! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique

Komen afspraken goed na!

Duidelijk helder verhaal aan de voorkant en goede uitvoering van de werkzaamheden!

• Nazorg en Garantie

Beste Ludo, Wat fijn om deze mooie woorden te lezen! Hartelijk dank voor uw aanbeveling en heel veel plezier met uw duurzaam energiesysteem toegewenst! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique

Uitstekende communicatie over het installeren van de zonnepanelen op ons dak.

Via onze buren zijn wij in contact gekomen met New Energy Systems. Het inventariseren van onze wensen en de mogelijkheden zijn goed besproken. Het plaatsen van de zonnepanelen ca. een jaar geleden is naar tevredenheid verlopen. Wij hebben er eigenlijk geen omkijken naar. Via de app op de telefoon kunnen wij gemakkelijk de opbrengst per dag / week / maand / jaar volgen. De begrootte jaaropbrengst voor 2020 van ca. 3300 kWh is gehaald. Wij zijn zeer tevreden over de communicatie met dit bedrijf.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Jan, Wat fijn om deze mooie woorden te lezen! Hartelijk dank voor uw aanbeveling en heel veel plezier met uw duurzaam energiesysteem toegewenst! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique

helemaal top, laat de zon maar schijnen :)

helemaal top, laat de zon maar schijnen :)

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Ronald, Wat fijn om deze mooie woorden te lezen! Hartelijk dank voor uw aanbeveling en heel veel plezier met uw duurzaam energiesysteem toegewenst! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique

Van kennismaking tot en met installatie en nazorg, gewoon top.

Vakkundige, betrokken en keurige medewerkers die het traject aanschaf zonnepanelen van offerte tot en met nazorg fantastisch hebben begeleid.

• Nazorg en Garantie

Beste Peter, Wat fijn om deze mooie woorden te lezen! Hartelijk dank voor uw aanbeveling en heel veel plezier met uw duurzaam energiesysteem toegewenst! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique

Goede en betrouwbare partner voor je zonnepanelen

Bij New Energy Systems (NES) wordt je vanaf het advies traject tot en met de eind oplevering goed en netjes begeleidt. Vooraf goede informatie en er wordt in goed overleg de panelen geïnstalleerd. Ook over de kabels naar de meterkast en locatie van de verdeler wordt goed over nagedacht. NES bevelen wij zeker aan.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Martijn, Wat fijn om deze mooie woorden te lezen! Hartelijk dank voor uw aanbeveling en heel veel plezier met uw duurzaam energiesysteem toegewenst! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique

Een aanbeveling voor iedereen!!

Goede en eerlijke voorlichting, mogelijkheden ( voor- en nadelen) worden goed besproken, en duidelijke afspraken. Goede begeleiding/ communicatie vooraf en ook achteraf. Wij hebben de zonnepanelen nu een jaar en ze voldoen helemaal aan de vooraf aangegeven informatie, o.a. ook geleverde kwh op jaarbasis. Wij bevelen iedereen New Energy Systems B.V. aan!

• Nazorg en Garantie

Beste José, Wat fijn om deze mooie woorden te lezen! Hartelijk dank voor uw aanbeveling en heel veel plezier met uw duurzaam energiesysteem toegewenst! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique

uitstekend

Voorlichting, kwaliteit, service en dienstverlening uitstekend. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Mooi volgsysteem voor dagelijks, wekelijks, jaarlijks rendement opbrengst energie.

• Nazorg en Garantie

Beste Eed, Wat fijn om deze mooie woorden te lezen! Hartelijk dank voor uw aanbeveling en heel veel plezier met uw duurzaam energiesysteem toegewenst! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique

Super service en kwaliteit

Vandaag de zonnepanelen geplaatst. Goede nette medewerkers die mooi en net werk afleveren.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Lars, Wat fijn om deze mooie woorden te lezen! Hartelijk dank voor uw aanbeveling en heel veel plezier met uw duurzaam energiesysteem toegewenst! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique

Wat een mooi, eerlijk, transparant bedrijf

We hebben in mei jullie product mogen ontvangen. Vanaf die tijd is het alleen maar genieten. Elke dag ff kijken wat de panelen opgeleverd hebben. We zitten bijna al aan ons jaarverbruik. We hebben nog nooit contact met jullie hoeven opnemen, dit zegt natuurlijk iets over jullie. Alles functioneert perfect. We hebben jullie al aan verschillende vrienden en collega's aangeraden en dit zullen we ook blijven doen. Bedankt voor jullie fijne samenwerking. Wij wensen jullie fijne feestdagen toe.

• Nazorg en Garantie

Beste Ingrid, Wat fijn om deze mooie woorden te lezen! Hartelijk dank voor uw aanbeveling en heel veel plezier met uw duurzaam energiesysteem toegewenst! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique

Deskundig advies en vakkundige plaatsing

Informatiegesprek was prettig en duidelijk, uitgebreide informatie en uitleg. Ze zijn goed bereikbaar voor vragen. Deze worden duidelijk en vriendelijk beantwoord. Ook de plaatsing verliep prima, vriendelijk personeel, met als afsluiting uitleg en een informatiemap met de belangrijkste informatie bij elkaar.

• Nazorg en Garantie

Beste Diana, Wat fijn om deze mooie woorden te lezen! Hartelijk dank voor uw aanbeveling en heel veel plezier met uw duurzaam energiesysteem toegewenst! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique

Goede na zorg.

• Nazorg en Garantie

Nix te klagen, waar voor je geld

Mijn ervaring met New Energy is rechtuit prima. Ook met de nazorg gaat men zeer attent om. Ik kan dus geen lang verhaal ophangen over New energy, het is gewoon goed. waar voor je geld

• Nazorg en Garantie

Beste John, Wat fijn om deze mooie woorden te lezen! Hartelijk dank voor uw aanbeveling en heel veel plezier met uw duurzaam energiesysteem toegewenst! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique

Een zeer vakkundig bedrijf,

Weinig woorden nodig om dit bedrijf aan te prijzen.. Van 1ste gesprek tot en met afwerking en plaatsing zonnepanelen..

• Nazorg en Garantie

Beste Myriam, Wat fijn om deze mooie woorden te lezen! Hartelijk dank voor uw aanbeveling en heel veel plezier met uw duurzaam energiesysteem toegewenst! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique

Zeer tevreden.

Verkoop verhaal vriendelijk en duidelijk. Montage super. monteurs waren vriendelijk en alles netjes opgeruimd. Nu 1 jaar in gebruik. Opbrengst is wat ons beloofd is. Dus tevreden. Na 1 jaar hebben we geenklachten. Opbrengst is wat ons beloofd is. Is een storing geweest, waardoor we enkele dagen geen opbrengst hebben genoten. Maar ook dat is verholpen.

• Nazorg en Garantie

Beste Bernard, Wat fijn om deze mooie woorden te lezen! Hartelijk dank voor uw aanbeveling en heel veel plezier met uw duurzaam energiesysteem toegewenst! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique

Prima werk

Goede voorlichting en nette installatie

• Nazorg en Garantie

Beste Hans, Wat fijn om deze mooie woorden te lezen! Hartelijk dank voor uw aanbeveling en heel veel plezier met uw duurzaam energiesysteem toegewenst! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique

Deskundige installatie van zonnepanelen en Remeha warmtepomp

Na uitgebreide opname en advies opdracht verstrekt. In 1 dag beide installatie's geïnstalleerd en in bedrijf gesteld. Het deskundige personeel heeft na afloop alle overtollig materialen meegenomen en de werkplek schoon achter gelaten. Met eigen deskundigheid de warmtepomp gevolgd en optimaal ingesteld. Laatste week alleen gas verbruikt voor warmwater.

• Nazorg en Garantie

Beste Frans, Wat fijn om deze mooie woorden te lezen! Hartelijk dank voor uw aanbeveling en heel veel plezier met uw duurzame energiesystemen toegewenst! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique

Professioneel en zeer goed!

Inmiddels een jaar 'onderweg' met zonnepanelen en warmtepompboiler en zeer tevreden. Van advies, montage tot de ervaringen na ruim een jaar is alles zeer positief. Gedurende het hele traject duidelijke communicatie, nakomen van de afspraken en geen (vervelende) verrassingen. Beide systemen werken vlekkeloos en qua rendement ver boven de eerdere inschattingen. Kortom: zeer tevreden!

• Nazorg en Garantie

Beste Eric, Wat fijn om deze mooie woorden te lezen! Hartelijk dank voor uw aanbeveling en heel veel plezier met uw duurzame energiesystemen toegewenst! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique

zeer goed

zonnepanelen zijn door deskundig en vriendelijk personeel gemonteerd.ben zeer tevreden

• Nazorg en Garantie

Beste Fred, Wat fijn om deze mooie woorden te lezen! Hartelijk dank voor uw aanbeveling en heel veel plezier met uw duurzaam energiesysteem toegewenst! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique

Prima werk echt vakmanschap

Goed geholpen na telefonisch contact. Gauw een offerte gehad en telefonisch een uitstekende toelichting gekregen. Werk snel en prima uitgevoerd. Dik te vrede ook na de installatie hebben ze nog een paar keer contact gezocht of alles nog naar wens was.

• Nazorg en Garantie

Beste Arie, Wat fijn om deze mooie woorden te lezen! Hartelijk dank voor uw aanbeveling en heel veel plezier met uw duurzaam energiesysteem toegewenst! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique

Over New Energy Systems B.V.

New Energy Systems, gevestigd in Schimmert, is gespecialiseerd in systemen voor de opwekking van duurzame energie, zoals zonnepanelen, warmtepompboilers en warmtepompen. Wij adviseren, ontwerpen, leveren, installeren en onderhouden deze systemen voor particulieren, bedrijven, overheidsinstellingen en agrariërs, en hebben sinds onze oprichting in 2008 al enkele duizenden projecten door heel Nederland en België gerealiseerd. Een actueel overzicht van alle gerealiseerde projecten vindt u op onze website. Dankzij onze uitgebreide kennis en ervaring behoren veel particulieren, bedrijven, overheidsinstellingen en agrarisch ondernemers, van Zuid-Limburg tot en met de Waddeneilanden, tot onze klantenkring. Daarnaast maken diverse partners gebruik van de expertise van New Energy Systems. Tevens zijn we aangesloten bij brancheorganisaties HollandSolar en Techniek Nederland, hebben we een InstallQ-erkenning (SEI), zijn we Elite Partner van SunPower, zijn we VCA**-gecertificeerd en zijn we bovendien in het bezit van het keurmerk Zonnekeur-installateur.

Over Techniek Nederland