Vaklui, afspraken kloppen

Alles werkt, maar de winter moet nog komen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Dag Kees, Dank voor de (voorlopige) 8! Mocht er onverhoopt toch nog iets zijn, dan weet u ons te vinden! Fijn dat al onze afspraken zijn nagekomen en de installatie naar tevredenheid is. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Enkel lof!

New Energy Systems is een zeer betrouwbaar partner gebleken om tot het voor ons gewenste resultaat te komen. En wij zijn zeer kritisch geweest tijdens de offerteperiode. Het advies is open en eerlijk. Geen onduidelijkheden, geen kleine lettertjes die achteraf tot vragen leiden. Afspraken worden perfect nagekomen. Eerlijkheid staat bij mij altijd voorop en die heb ik zowel bij de verkopers als bij de installateurs gevoeld, zelfs als dat voor New Enery Systems niet tot het maximale rendement zou leiden. Dat is wat ik onder eerlijkheid versta. Wij vonden zonnepanelen op het dak eigenlijk heel lelijk, maar hadden, gezien de belachelijke energieprijzen, uiteindelijk geen keuze meer. Het "indaksysteem" dat door New Energy Systems is geplaatst heeft deze aversie voor zonnepanelen maximaal verzacht. Ze zijn perfect gemonteerd en ik durf nu voorzichtig te stellen dat ik de panelen op deze manier geplaatst eigenlijk best mooi vind en geen inbreuk doen op de waarde van het huis.

• Nazorg en Garantie

Dag Peter, Heel erg bedankt voor de lovende woorden. We zullen deze complimenten overbrengen aan de collega's waar u in contact mee bent geweest. Wij wensen u veel plezier van uw indaksysteem! Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Deskundig en professioneel.

Zeer goed gesprek vooraf met deskundig personeel die weten waar ze over praten. Volgend de installatie zoals afgesproken door vakkundige monteurs welke weten waar ze mee bezig zijn. Degelijk en netjes werkgelverd met duidelijke uitleg.

• Nazorg en Garantie

Dag Nico, Bedankt voor de mooie 10 en complimenteuze woorden! Veel plezier van uw duurzaamheidssysteem gewenst. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Voorwerk niet goed geregeld, leidingen rn kabels e.d.

Het voorwerk was niet helemaal goed geregeld. Leidingen en kabels e.d.

• Nazorg en Garantie

Dag Eviline, Bedankt voor het nemen van de moeite om een review achter te laten. We herkennen dat we in onze communicatie enige steken hebben laten vallen, we hebben dit intern al besproken. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

alles volgens afspraak gegaan.

Ga er vanuit als er ooit iets stuk is dat we dezelfde service krijgen. zie beoordeling 5

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Geachte heer/mevrouw Kleuters, Dank voor de mooie review! Mocht er onverhoopt toch nog iets zijn, dan weet u ons te vinden en zullen wij inderdaad de service verlenen die u van ons verwacht. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Fijn contact en uitstekend werk geleverd!

Fijn bedrijf wat afspraken na komt. Wij waren ons aan het oriënteren voor een hybride warmtepomp. Hierbij kwamen uit bij New Energy system te Schimmert. De vertegenwoordiger die bij ons kwam kijken naar de mogelijkheden gaf ons goed advies en maakte een rondje door onze woning om te kijken welk type hybride warmtepomp het beste bij onze woning paste. Hieruit kwam dat de Remeha Elga Ace 4 kWh de beste keuze was. Na het ontvangst van een duidelijke offerte hebben wij akkoord gegeven en 2,5 maand later werd deze samen met een nieuwe cv ketel geïnstalleerd. De installatie verliep soepel en was binnen 5 uur klaar. De installateurs hebben netjes gewerkt en gaven duidelijk uitleg over hoe de warmtepomp bediend moeten worden. Wij bevelen dit bedrijf zeker aan!!!

• Nazorg en Garantie

Dag Bart, Bedankt voor de geweldige 10. En daarnaast voor de aanbeveling. Wij wensen u veel plezier van uw Remeha warmtepomp! Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

uitstekende en deskundige advies, plaatsing en nazorg.

Advies bij het opstellen van de offerte was duidelijk en correct volgens afspraak geen onduidelijkheden. Plaatsing en nazorg is correct en netjes opgeleverd. Prima!!!!

• Nazorg en Garantie

Dag Henk, Bedankt voor de mooie review! Heel fijn dat wij aan uw verwachtingen voldeden en u de moeite wilde nemen om bovenstaande review te delen. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Zorgeloze levering en installatie

Na een gedegen adviesgesprek over gegaan tot aanschaf van een hybride warmtepomp. Keurig op tijd geleverd, strak geïnstalleerd. Mijn geïnstalleerde thermostaat bleek te functioneren met de nieuwe installatie. Dus dat ging van de rekening af. Flexibel meedenken.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Dag Gerrit, Een 10, heel erg bedankt! En inderdaad, we proberen altijd in het belang van onze klanten te denken. Wij wensen u veel plezier van uw hybride warmtepomp. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Professioneel, vriendelijk, snel en betrouwbaar!

Onze warmtepomp sneller als verwacht geïnstalleerd!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Dag Pascal, Bedankt voor de mooie woorden! Veel plezier van uw warmtepomp gewenst. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Top service, geen omkijken naar !

Wij besloten, na wat offertes te hebben opgevraagd, om 14 zonnepanelen aan te schaffen bij New Energy Systems. Vanaf het eerste contact zijn wij zeer goed geadviseerd, alles was heel duidelijk en transparant. Verschillende opties en de voor- en nadelen uitvoerig besproken. De plaatsing verliep vlekkeloos en aan het eind van de dag produceerden wij zelf stroom ! Ik kan het iedereen aanraden.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Dag Leon, Dank voor de mooie woorden en review! We geven de complimenten intern door. Veel plezier van uw zonnestroomsysteem. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Goed advies en prima geplaatst!

Vakkundige en nette monteurs, binnen en buiten prima gewerkt.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Dag Luc, Bedankt voor de mooie woorden, we geven de complimenten graag door aan onze monteurs en de adviseur. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Warmtepomp zeer vakkundig geinstalleerd. De prijs kwaliteit is Super.

Op 19 maart 2024 heeft New Energy Systems bij ons een Full Electric warmtepomp geplaatst van Daikin De warmtepomp werd op een zeer vakkundige wijze geplaatst. Ook kwam men op goede ideeën om de warmtepomp te plaatsen. Het hele huis is nu heerlijk warm. De prijs kwaliteit is super. De warmtepomp van Daikin is overigens fluisterstil. Dankjewel voor de goede kwaliteit die jullie leveren. De mensen van New Energy Systems hebben liefde voor hun vak. Ik beveel New Energy Systems ten zeerste aan.

• Nazorg en Garantie

Dag Remie, Bedankt voor de hele mooie review, een 10 ontvangen we natuurlijk erg graag! Wij wensen u veel plezier van uw warmtepomp van Daikin. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Vakkundig en snel geplaatst

Na een lange wachttijd op de Enexis-werkzaamheden schakelde New Energy Systems vlot om voor een snelle plaatsing van de zonnepanelen te zorgen. Top geregeld!

• Nazorg en Garantie

Dag Jos, Dank voor het delen van de review, net als de mooie 9 die we van u mochten krijgen. Wij wensen je veel plezier van het door u aangeschafte zonnestroomsysteem. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Ik ben zeer tevreden over de installatie van de zonnepanelen.

De uitleg na plaatsing over de installatie en de app van Solar Edge was duidelijk.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Dag Jacques, Bedankt voor de mooie review! Wij wensen je veel plezier van het aangeschafte zonnestroomsysteem. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

New Energy Systems met oude waarden en normen.

Een aantal weken geleden uitvoerige no nonsens informatie gekregen van Brian met betrekking tot de aanschaf van een warmtepomp. Na 3 weken werd ik vrijdags gebeld door Roger, met de vraag of de installatie ook wat eerder kon worden geplaatst. Nou de maandag erop stonden de 2 monteurs in bedrijfskleding om 8.00 uur morgens voor de deur. Uitermate beleefd en vriendelijk werd het rondje door het huis gedaan en begonnen ze aan hun klus. Stijn en Jeffrey werkten zeer gedisciplineerd en onderbraken hun werkzaamheden enkel voor een bakje koffie. Omstreeks 18.00 uur was de klus geklaard. Werkelijk fantastisch vakwerk werd afgeleverd. Alles werd uitvoerig getest en uitgelegd en schoon opgeleverd. New Energy moet deze 2 installateurs koesteren, want ze zijn een uithangbord voor het bedrijf. Zelden zo'n hardwerkende, vriendelijke en beleefde mannen meegemaakt. Nostalgische gedachten aan vroeger kwamen voorbij. Chapeau!!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Jimmy, Bedankt voor deze lovende woorden. We hebben de review met Stijn en Jeffrey, als ook met Brian gedeeld. En iedereen was hier natuurlijk ook heel blij mee, bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Een fijne, prettige ervaring

Er moest achteraf een hoogwerker bij, hetgeen niet betekende dat ik lang moest wachten. Het montageduo stond ons goed te woord. Ik heb jullie werk als deskundig en prettig ervaren.

• Nazorg en Garantie

Dag Jeff, Bedankt voor de geweldige 10! We waarderen de mooie woorden zeer. Wij wensen je veel plezier van je zonnestroomsysteem. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Fijn bedrijf dat afspraken nakomt!

Fijn gesprek gehad met duidelijke uitleg, hierop volgde een duidelijke offerte. Ook nadat we nog een vraag hadden gesteld duidelijk en snel antwoord. Na het accorderen van de offerte kregen we een levertermijn, echter waren de zonnepanelen veel sneller binnen en konden we al eerder worden ingepland! Ook de jongens die de installatie kwamen doen waren heel vriendelijk en professioneel. Na oplevering nog een duidelijke uitleg en de ze hebben de werkplek ook mega netjes achter gelaten! Alleen maar lof voor New Energy Systems!

• Nazorg en Garantie

Beste Claire, Bedankt dat u de moeite nam om deze prachtige review over ons achter te laten! Ik ga de complimenten intern overbrengen. Wij wensen u veel plezier van uw zonnestroomsysteem! Mocht er iets zijn, dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Goede service verlening

Bij het eerste deel van de montage ging het een beetje mis. De monteur werkte te snel en slordig. Maar bij het tweede deel werd wel goed gewerkt en de fouten van de eerste monteur hersteld

• Nazorg en Garantie

Beste Wiely, Bedankt voor de geweldige 9 als beoordeling van ons werk! Wij waarderen de eerlijkheid en feedback, hierdoor kunnen we enkel beter worden. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

We zijn zeer tevreden.

We zijn zeer tevreden over New energie systems. Alle medewerkers zijn vriendelijk. De monteurs denken mee in oplossingen , werken netjes . Iedereen van het bedrijf komen hun afspraken na.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Dag Anja, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden met ons bent, dat horen we bijzonder graag! Wij wensen u veel plezier van uw duurzaamheidssysteem! Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

heel goede en nette dienstverlening

alles klopte. De offerte werd direct ter plekke gemaakt en de afspraken goed nagekomen. Zeer net en kundig personeel.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Dag Harry, Dank voor de klinkende 9 als review voor ons werk! Heel erg bedankt! Wij wensen u veel plezier van uw stap in de verduurzaming. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Top werk!

New Energy Systems heeft een prachtig indaks zonnestroom systeem op ons dak geplaatst. Alles keurig uitgevoerd, helemaal volgens afspraak. We ontvangen veel complimenten dat het zo mooi uitziet. En wij zijn natuurlijk heel erg blij dat we onze eigen stroom opwekken.

• Nazorg en Garantie

Beste heer Houbiers, Bedankt voor de mooie woorden! Wat leuk dat u veel complimenten krijgt, het ligt er dan ook wel als een plaatje bij. Veel plezier van uw zonnestroomsysteem. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Zeer vakkundig werk. En mooi afgewerkt met een Daikin Warmtepomp

Op 18 en 19 maart heeft New Energy Systems bij ons de Daikin Warmtepomp geplaatst. Dit is op een zeer vakkundige wijze gebeurt. Alles werd ook netjes afgewerkt. Deze mensen hebben liefde voor hun vak. Bij het plaatsen van een warmtepomp moet men toch een hoge vakkennis hebben. Ik beveel New Energy Systems ten zeerste aan. Ook de prijs kwaliteit is super. Het hele huis is nu lekker warm op 23 graden. Dankjewel voor de goede zorg en vakkennis.

• Nazorg en Garantie

Dag Remie, Bedankt voor de mooie 10 en lovende woorden! En natuurlijk heel graag gedaan. Wij wensen u veel plezier van uw Daikin warmtepomp. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Solide bedrijf met prettige medewerkers die goed benaderbaar en bereikbaar zijn

Zonnepanelen en warmtepomp laten plaatsen. Van start tot eind van het traject prettige contacten met adviseurs, planners, administratieve ondersteuners en monteurs. Goede en snelle service bij vragen / problemen. Monteurs werken gestructureerd, secuur en snel. Kortom; ben heel tevreden over het eindresultaat!

• Nazorg en Garantie

Dag Ingrid, Hartelijk bedankt voor deze mooie review! We zijn erg blij met de complimenten, deze zullen we intern ook overbrengen. Wij wensen u veel plezier van uw zonnestroomsysteem! Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Zonnepanelen werden netjes gemonteerd

De monteurs denken in oplossingen en zijn daarmee een voorbeeld voor andere bedrijven. Service is echt top.

• Nazorg en Garantie

Dag Thomas, Dat is ons streven en mooi dat we dit mogen terug horen in deze review! Bedankt voor het delen van de complimenten. Met zonnige groet, Jos | New Energy Systems

Rommelig

De offerte procedure zeer netjes en duidelijk volgens afspraak. Wegens weersomstandigheden meerdere afspraken nodig. Wegens veiligheid etc ook alle begrip voor echter hadden we het gevoel we hier zelf achteraan moesten lopen en het rommelig over kwam. Ook hoe alles is achter gelaten, had netter gekund. Dit ook gelijk op de mail gezet.

• Nazorg en Garantie

Geachte heer Smeets, Bedankt voor uw review en het ook sturen van foto's naar onze planningsafdeling. Onze excuses, wij hadden inderdaad alles een stuk netter kunnen achterlaten. Zoals al besproken met collega David hebben wij onze monteurs hier op aangesproken, dit is uiteraard niet de bedoeling. Dank voor uw geduld als ook de positieve zaken die u meldt. Met vriendelijke groet, Jos | New Energy Systems

Bedrijfsgegevens

De Steeg 15

6333 AT Schimmert

[email protected]

Over New Energy Systems B.V.

New Energy Systems, gevestigd in Schimmert, is gespecialiseerd in systemen voor de opwekking van duurzame energie, zoals zonnepanelen, warmtepompboilers en warmtepompen. Wij adviseren, ontwerpen, leveren, installeren en onderhouden deze systemen voor particulieren, bedrijven, overheidsinstellingen en agrariërs, en hebben sinds onze oprichting in 2008 al enkele duizenden projecten door heel Nederland en België gerealiseerd. Een actueel overzicht van alle gerealiseerde projecten vindt u op onze website. Dankzij onze uitgebreide kennis en ervaring behoren veel particulieren, bedrijven, overheidsinstellingen en agrarisch ondernemers, van Zuid-Limburg tot en met de Waddeneilanden, tot onze klantenkring. Daarnaast maken diverse partners gebruik van de expertise van New Energy Systems. Tevens zijn we aangesloten bij brancheorganisaties HollandSolar en Techniek Nederland, hebben we een InstallQ-erkenning (SEI), zijn we Elite Partner van SunPower, zijn we VCA**-gecertificeerd en zijn we bovendien in het bezit van het keurmerk Zonnekeur-installateur.

Over Techniek Nederland

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.