Goed professioneel en behulpzaam bedrijf

Het informatiegesprek was top dus besloten zonnepanelen en warmtepomp te bestellen bij New Energie Systems. Daarna was er een kleine hapering in de communicatie die, na een signaal van ons, correct en naar tevredenheid is opgepakt. De zonnepanelen zijn inmiddels naar volle tevredenheid geïnstalleerd waarbij heel netjes is gewerkt door het team van New Energy Systems. Al met al zeer tevreden en we raden dit bedrijf zeker aan.

• Nazorg en Garantie

New Energy Systems staat voor kwaliteit, eerlijkheid, menselijkheid en vriendelijkheid.

New Energy Systems is goed telefonisch bereikbaar, dat is een groot voordeel in het huidige 'digitale tijdperk'. Onze ervaring is dat we een eerlijk advies hebben gekregen ten aanzien van de (on)mogelijkheden voor zonnepanelen in onze situatie. Daarbij stonden kwalitatieve goede service en advies voorop en niet 'verkopen om zoveel mogelijk te verkopen'. Dat geeft vertrouwen. Verder heeft New Energy Sytems zich aan de afspraken gehouden en zijn we vriendelijk bejegend. We hebben het gevoel dat we altijd met eventuele vragen terecht kunnen en dat ons een goed product is geleverd tegen een redelijke prijs, ook in een tijd van enorme vraag naar - en schaarste van zonnepanelen.

zeldzaam positieve ervaring

Zeker, de wachttijden zijn lang, maar dat is inherent aan de huidige run op zonnepanelen. Toen de wagen op de afgesproken tijd arriveerde, drie vriendelijke werknemers na overleg het werk begonnen , was de klus in minder dan een dag geklaard ; professioneel en keurig afgewerkt. niets dan lof (en nu maar hopen dat dat zo blijft :-)

Goed professioneel bedrijf.

Geen op of aanmerkingen voor new energy systems, alleen maar positieve ervaringen.

• Nazorg en Garantie

Beste van der Sluijs, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen 😊 Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique Smeets

Professioneel bedrijf dat kwalitatief werk aflevert

Wij hebben een 6kw/h Elga Ace laten plaatsen. Nu ben ik een echte nerd en heb ik de instructie video’s van Remeha, de handleiding en diverse forums meerdere malen geraadpleegd alvorens de aanschaf. Ik was in de veronderstelling dat ik zelf de configuratie moest doen van de warmtepomp. Maar New Energie Systems configureerde het voor mij na installatie. Hiermee haal je een goed rendement uit de warmtepomp. Top bedrijf met deskundigen, dat merk je vanaf het eerste contact.

• Nazorg en Garantie

New Energy Systems levert topkwaliteit!

Al drie aankopen gedaan, twee keer zonnepanelen en onlangs een hybride warmtepomp. Telkens super tevreden: van telefonische bereikbaarheid, contacten met de adviseurs, tot de installatie en de nazorg is alles perfect geregeld. Groot compliment!

Prima geholpen

Op 3 nov. 10 panelen gemonteerd alles ging snel de jongens zijn goed op elkaar ingespeeld de panelen zaten er zo op erg vriendelijk contact met Albert is goed en duidelijk een fijn bedrijf duurde van offerte tot plaatsing 4 weken Erg blij mee

• Nazorg en Garantie

Goede begeleiding, flexibiliteit, meedenken, perfecte installatie en aftercare!!

Goed adviesgesprek met heldere uitleg! Iets duurder dan andere aanbieders maar kwaliteit en vertrouwen is belangrijker bij deze aanschaf! Door vertraging in onze verbouwing konden de zonnepanelen pas een jaar later dan gepland geïnstalleerd worden, dit was geen probleem. Goed contact met de planning (Alain bedankt!!) De installatie ging vlekkeloos, kort overleg hoe en wat en de mannen gingen aan de slag. In de middag werd de elektra aangesloten en kregen we een instructie over het systeem. Vakbekwame en zeer vriendelijke werknemers! De begeleiding via mail voor btw terugvragen, systeem registratie en app installeren is super! Ik raad NES aan iedereen aan, wat een topbedrijf met geweldige werknemers!!

• Nazorg en Garantie

Beste Sandra, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat alles, ondanks de vertraging bij de verbouwing, naar wens is verlopen 😊 We geven uw complimenten graag door aan Alain, onze monteurs en zo te lezen eigenlijk iedereen binnen onze organisatie 😉 Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique Smeets

Top service

Geen op of aan merkingen voor new energy systems, alleen maar positieve ervaringen. Communicatie is top, installatie is top en men heeft ook een goede service nadien.

• Nazorg en Garantie

Beste Martijn, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen 😊 Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique Smeets

Zorgvuldig en meedenkend

Wij hebben een tweede serie zonnepanelen laten plaatsen. De eerste serie functioneerde nog probleemloos (8 jaar geleden door NES geplaatst) maar wij hadden meer capaciteit nodig. Wij kregen kundig advies, en ook werd ons glashelder uitlegd dat de definitieve prijs pas vlak voor oplevering bepaald kon worden. De panelen werden na ongeveer 5 maanden wachtijd probleemloos geplaatst. Ik heb enkele malen contact gehad met de klantenservice en werd iedere keer zeer prettig en efficiënt geholpen. Ik denk niet dat ik nog een serie zonnepanelen nodig heb, maar zou dit beslist weer via NES laten lopen.

• Nazorg en Garantie

Beste Laury, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat u weer voor New Energy Systems heeft gekozen en dat ook deze keer alles naar wens is verlopen. Wellicht zien wij u in de toekomst nog terug voor een andere duurzaam energiesysteem, zodat u nog meer profijt van uw zonnepanelen kunt hebben 😉 Wij wensen u voor nu in ieder geval weer veel plezier met uw tweede set zonnepanelen! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique Smeets

Meedenken en meebewegen in zowel aanloop als plaatsing!!

Na een fijn offertetraject waarin alle ins and outs prima werden uitgelegd zorgden omstandigheden aan onze kant ervoor dat plaatsing niet direct gerealiseerd kon worden. Toen we de draad weer op konden pakken werd alles opnieuw zeer secuur en zorgvuldig mét ons doorgenomen en voorbereid. Helaas bleek tijdens plaatsing dat er een rekenfout was gemaakt. Vanuit NES werd er echter meteen geschakeld, meegedacht en geïmproviseerd waardoor plaatsing van een compleet nieuw systeem nog diezelfde -afgesproken- dag mogelijk werd. Een top prestatie die bovendien werd bekrachtigd met heerlijk gebak vanwege de gecreëerde onrust. Bovendien verliep daadwerkelijke plaatsing mét bijbehorende instructie zorgvuldig, geduldig en met veel zorg. Complimenten!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Jos, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat uiteindelijk het systeem naar wens is geplaatst! Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique Smeets

Komen afspraken na en leveren goede service

NES heeft in 2013 onze eerste zonnepanelen geleverd. Afgelopen jaar hebben ze een laadpaal geïnstalleerd. En nu weer aanvullende zonnepanelen. Ondanks het feit bij de installatie van de laadpaal de aansluiting niet vlekkeloos verliep heeft NES alles correct en snel afgehandeld. Ik ben tevreden over hun manier van werken en de service die verlenen als je hun nodig hebt.

• Nazorg en Garantie

Beste Ad, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat ook deze keer alles naar wens is verlopen en u ook tevreden bent over onze service 😊 Wij wensen u ook dit keer weer veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique Smeets

Goede installatie, offerte prijs is niet heilig.

Wij hebben voor de 2e keer zonnepanelen besteld en een warmtepomp die ik later nog wil beoordelen. De zonnepanelen heb ik februari besteld en de verkoper heeft ons een aantal offertes gemaakt van verschillende systemen. Gezien wij al een warmtepomp via hun besteld hadden en de prijsverschillen niet te groot waren tegenover de concurrenten hebben we alles via NES besteld. Wachten op de installatie was langer dan verwacht en de info mag vanuit NES wat pro actiever komen, maar nog alles ok. Vlak voor de installatie werden we gebeld i.v.m. extra betalen voor de installatie, zoniet werd het contract opgebroken. Ik zelf hou niet van deze praktijken, zodra wij als bedrijf een offerte maken die 2 weken geldig is dan blijft deze prijs ook bestaan. Na het tekenen van de offerte wordt het product meteen besteld en dan komen er geen noemenswaardige prijsverhogingen na voren. lijkt erop dat het product later is besteld in grote hoeveelheden maar toen was de prijs al flink hoger. Wij hebben de prijsverhoging betaald omdat we ergens anders weer maanden moeten wachten tot we aan de beurt zijn. De installateurs hebben goed en netjes gewerkt hier, maar het is nog even afwachten bij storm en slechtweer. .

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Bjorn, Wat u schrijft over een vaste prijsafspraak is normaliter bij ons ook het geval. Door de energiecrisis echter is het aantal burgers dat (snel) een duurzaam energiesysteem wil aanschaffen het laatste jaar gigantisch gestegen. De hele branche (dus niet alleen New Energy Systems) kan deze groei niet bijbenen met als gevolg schaarste, oplopende levertijden en prijsstijgingen. Daar komt overheen dat er als gevolg van twee jaar corona toch al een productieachterstand was ontstaan bij veel fabrikanten, waardoor materialen al schaars waren. En als gevolg van de wereldwijde energiecrisis stegen prijzen van allerlei materialen ook nog eens in een hoog tempo. Wij kunnen de prijsstijgingen simpelweg niet zelf opvangen daar de prijs van een complete installatie soms wel 15-20% stijgt in de periode tussen opdracht en uitvoering. Op dit moment wordt er nauwelijks nog met vaste prijzen gewerkt binnen onze branche (wij krijgen ook pas bij levering de prijs medegedeeld). Uitermate frustrerend, maar het kan niet anders. We begrijpen uw opvatting dat u stelt dat wij ons niet aan afspraken houden, en u doelt daarmee op de prijs, doch dat is in deze tijd simpelweg onmogelijk. We zouden ons eigen graf graven als we dat wel zouden doen. We vertrouwen erop dat u begrip kunt opbrengen voor de situatie, en ook begrijpt dat dit niet is waar wij voor staan, maar ook dat wij helaas niet in staat zijn te voorspellen hoe zich dit naar de toekomst gaat ontwikkelen. Al met al, de energieprijzen zijn momenteel zo hoog, dat u de duurdere aanschaf (van uw zonnepanelen) sneller terug hebt verdiend dan een jaar geleden. We vertrouwen erop dat dat gegeven de pijn iets zal verzachten. We wensen u dan ook veel zonnige uren toe! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique Smeets

Geen zaken doen met deze firma

Rampzalig. Bij 3 woningen panelen laten installeren en het liep nergens lekker. Bij 1 woning tot 6 weken na oplevering van de zonnepanelen geen energie kunnen terugleveren door foute aansluiting, mondelinge afspraken niet nakomen, minder mensen sturen dan verwacht, schroeven op de straat, scheldwoorden op het dak, de radio loeihard, klimmen op meubilair in plaats van op ladders en urineren in de tuin. Ook worden klachten niet serieus opgepakt, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. De aansprakelijkheidsstelling voor gemiste energieopbrengst > € 500 door installatiefout wordt afgewezen. Wij zijn reeds langer dan 5 maanden met de firma in discussie en hebben het dossier inmiddels bij een advocaat gelegd. Direct na het plaatsen van de review (na 5 maanden proberen om het in overleg op te lossen) kreeg ik onderstaande antwoord (citaat) van New Energy Systems op mij beoordeling: Geachte familie ....., Dat u een advocaat in de arm neemt is uw goed recht, maar dan een dergelijke openbare recensie plaatsen om alvast uw gram te halen is betreurenswaardig. Je gaat naar de rechter omdat je denkt dat je in je gelijk staat en daar hebben we begrip voor, maar dat wil niet zeggen dat je gelijk hebt. Dat zal de rechter dan moeten beslissen. Zeer onsportief! Maar goed, weten we gelijk welk vlees we in de kuip hebben! We zien uw brief van de advocaat met spanning tegenmoet! Zo gaat New Energy Systems dus om met de klacht van een ontevreden klant die al 5 maanden lang in overleg is!!!

• Nazorg en Garantie

Beste Monique Wij betreuren het dat u, ondanks onze inspanningen om tot een oplossing te komen, een recensie plaatst met het doel ons in diskrediet te brengen. Wij herkennen onze medewerkers totaal niet in het gedrag zoals u dat weergeeft. Dit betekent niet dat wij geen fouten maken. Wij hebben er alles aan gedaan om uw klacht(en) serieus te nemen, en zijn u dan ook reeds in juni zonder veel discussie tegemoet gekomen voor de vermeende schade middels een vergoeding t.w.v. €780,55. Meer kunnen wij op dit moment niet voor u betekenen. Het is zeer jammer dat u dan toch uiteindelijk niet tevreden bent ondanks onze inspanningen en financiële vergoeding. We zien in de monitoring dat alles perfect werkt en dat u geniet van een mooie opbrengst en wensen u dan ook veel plezier met uw zonnestroomsystemen. Met vriendelijke groet, Het team van New Energy Systems

Vakmensen!

Voor ons al de tweede keer dat we door hen zonnepanelen hebben laten plaatsen en wederom weer heel tevreden!

• Nazorg en Garantie

Beste Paul, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat ook deze keer alles naar wens is verlopen. 😊 Wij wensen u ook dit keer weer veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique Smeets

Top installatie met onzorgvuldige verkoop

Verkoop geschiede uitsluitend per mail, bij plaatsen komen de monteurs er achter dat er nog een paneel had kunnen worden bijgeplaatst.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Snelle reactie van alle afdelingen. Zeer goede monteurs, correct en zorgvuldig. Ook goede nazorg

• Nazorg en Garantie

Beste Ilona, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. 😊 We zijn blij dat u tevreden bent over onze monteurs. Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, John Verheggen

Goede kwaliteit Uitstekend advies

Ondanks het lange wachten ( ongeveer 5mnd ) zijn wij goed geholpen. Altijd meteen bereikbaar en heel behulpzaam. Ook het personeel 2 man die de zonnepanelen zijn komen plaatsen, heel beleefd en alles goed uitgelegd. We zijn zeer tevreden over New Energy Systems.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Ton, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. 😊 We zijn blij dat het lange wachten heeft geloond. Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, John Verheggen

Vakwerk

Zowel de advisering (offertefase), tussentijdse aanwijzingen m.b.t. zaken die door mij als klant kunnen worden uitgevoerd alsook de montage van de panelen gaat vlekkeloos. Zeer klantgericht/bekwaam en vriendelijk personeel. Prima service !!

• Nazorg en Garantie

Beste John, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen en dat u tevreden bent over onze wijze van communiceren. 😊 Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, John Verheggen

Goede kwaliteit. Betrouwbare service. Uitstekend advies

Ik heb onlangs het eerste PV systeem laten vervangen. Ik heb ook deze opdracht weer gegeven aan New Energy Systems. Zij verstaan hun vak. Leveren kwaliteit en zijn betrouwbaar. Helaas is ook bij NES de tijd tussen opdracht en plaatsing erg lang, maar daar hebben alle bedrijven last van. De monteurs denken goed mee en zijn keurig in omgang en voorkomen.

• Nazorg en Garantie

Beste Frank, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. 😊 We zijn blij dat het lange wachten geloond heeft. Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, John Verheggen

Prima werk maar duurde te lang

We hebben lang gewacht op onze zonnepanelen, maar begrepen dat dit nodig was. Vlak voor levering werden we ineens voor de keuze gesteld om extra bij te betalen ivm gestegen kosten, zoniet dan zou het contract op grond van overmacht opengebroken worden. We hebben meegewerkt, maar waren en zijn hier uiterst ontstemd over.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste heer / mevrouw Palm, Bedankt voor uw recensie. Wij begrijpen uw gevoel over de prijsstijging. Ook wij betreuren de huidige ontwikkelingen in de markt met de daarbij komende gevolgen zoals prijsstijgingen en wachttijden maar zijn blij dat u nu kunt genieten van de opbrengst van uw zonnepanelen. Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! Met vriendelijke groet, John Verheggen

Alles volgens afspraak en vriendelijk personeel!!

Ondanks het lange wachten ( ongeveer 5mnd ) zijn wij goed geholpen. Altijd meteen bereikbaar en heel behulpzaam. Ook het personeel 2 man die de zonnepanelen zijn komen plaatsen, heel beleefd en alles goed uitgelegd. Mijn man had heel veel voorwerk gedaan en daar waren ze ook heel dankbaar voor...;) Ook wij zullen jullie zeker aanraden, ga zo door!!

• Nazorg en Garantie

Beste Hilda, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen en nogmaals dank voor al het voorwerk van uw man. 😊 We zijn blij dat het lange wachten geloond heeft. Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, John Verheggen

Ronduit slecht

NES is zeker niet de goedkoopste. Toch hiervoor gekozen omdat ik hoopte dat ik er kwaliteit voor terug zou krijgen. Allereerst kwam er een week voor de installatie een prijsverhoging. De reden was.....alles is duurder geworden..... zonder verdere uitleg....take it or leave it. Dit geeft al geen goed gevoel. De installatie is ronduit schandalig. Profielen zijn te lang. Pannen gapen enorm. Panelen liggen niet vlak. Kabel over de muur buiten schots en scheef. Profielen niet netjes synchroom (men had zich vermeten met het aanbrengen van de profielen en kwam hier pas achter toen alle panelen op het dak lagen) Binnen moest men boren. Er werd niets aan de kant geschoven. Geen boorsel afgezogen en NIETS opgeruimd! Omdat men het vanwege de regen niet afkreeg is men later teruggekomen. Een monteur liep ongevraagd naar binnen en ging op de WC zitten..... Zoals gezegd men had zich vermeten en hierdoor kwamen de panelen aan een kant gelijk met de dakrand. Toen ik vroeg of dit wel klopte werd een monteur kwaad en die liep vervolgens weg. De andere monteur heeft toen en collega moeten oproepen om te helpen. Wel 100 excuses hiervoor met als uitleg dit is niet de eerste keer...... Jammer dat ik geen foto's kan toevoegen.

Top bedrijf

Kan niet anders zeggen wat een TOP bedrijf. De levering was super snel. De montage super snel En wat een vriendelijkheid. Ondanks een paar tegenslagen werd er continu mee gedacht naar een oplossing. Echt een aanrader.

• Nazorg en Garantie

Beste Bart, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. 😊 We zijn blij dat we de tegenslagen naar wens hebben kunnen oplossen. Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, John Verheggen

Prima installatie van zonnepanelen

Vanaf moment 1 een prima gevoel bij NES. Afspraken zijn steeds nagekomen en bovendien was de installatie perfect verlopen. Alle complimenten voor de installateurs die bij deze temperaturen prima werk hebben verricht. Vriendelijk personeel! We zullen NES zeker aanbevelen bij vrienden en bekenden.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Henrie, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen, ondanks het warme weer van de afgelopen tijd! 😊 We zullen uw complimenten aan het betreffende team overdragen! Mocht u vrienden en bekenden ook weten te enthousiasmeren om een duurzaam energiesysteem van New Energy Systems aan te schaffen, vergeet dan zeker uw attentie niet aan te vragen: www.newenergysystems.nl/waardebon. Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique Smeets

Over New Energy Systems B.V.

New Energy Systems, gevestigd in Schimmert, is gespecialiseerd in systemen voor de opwekking van duurzame energie, zoals zonnepanelen, warmtepompboilers en warmtepompen. Wij adviseren, ontwerpen, leveren, installeren en onderhouden deze systemen voor particulieren, bedrijven, overheidsinstellingen en agrariërs, en hebben sinds onze oprichting in 2008 al enkele duizenden projecten door heel Nederland en België gerealiseerd. Een actueel overzicht van alle gerealiseerde projecten vindt u op onze website. Dankzij onze uitgebreide kennis en ervaring behoren veel particulieren, bedrijven, overheidsinstellingen en agrarisch ondernemers, van Zuid-Limburg tot en met de Waddeneilanden, tot onze klantenkring. Daarnaast maken diverse partners gebruik van de expertise van New Energy Systems. Tevens zijn we aangesloten bij brancheorganisaties HollandSolar en Techniek Nederland, hebben we een InstallQ-erkenning (SEI), zijn we Elite Partner van SunPower, zijn we VCA**-gecertificeerd en zijn we bovendien in het bezit van het keurmerk Zonnekeur-installateur.

Over Techniek Nederland