Al vanaf de eerste kennismaking met NES een goed gevoel!

Na zoekwerk op Google en het lezen van een aantal positieve reviews gekozen voor NES! Gebeld voor info over zonnepanelen, kreeg al super snel een afspraak. Tijdens deze afspraak kregen we een 3 uur durend college met een rondgang door het huis, een tekening in de computer hoe het eruit kwam te zien en er rolde meteen een offerte uit. Blij verrast door zoveel duidelijkheid en ons goede gevoel over dit bedrijf besloten we accoord te gaan met de offerte. De montage is door 2 monteurs in een dag netjes en zeer vakkundig verlopen. Ze gingen pas naar huis als alles werkte! Nu liggen er 9 panelen lekker te (p)ronken op ons dak. Kortom Chapeau voor NES! Een aanrader......

• Nazorg en Garantie

Beste Diana en Rob, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen en u de samenwerking als prettig heeft ervaren 😊. Laat ze maar lekker ronken. Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! β˜€οΈπŸ€— Met vriendelijke groet, John Verheggen

Top service, veel kennis, kunde Γ©n enorm klantvriendelijk

Alleen maar lof voor NES! Waar andere bedrijven offertes veel al per mail of telefonisch afhandelen komt dit bedrijf nog netjes aan huis. Duidelijke uitleg, meerdere keuzemogelijkheden en absoluut géén vervelende verkooppraatjes. Afspraken worden netjes nagekomen. Nog het meest te spreken over de 2 monteurs die echt vakwerk leveren, maar ook de tijd nemen om alles netjes uit te leggen en met de klant meedenken. β€œWij leveren het af zoals wij het zelf thuis ook graag willen zien, meneer”. Echt een dikke pluim voor deze twee mannen!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste familie de Boer, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen en u ons persoonlijk contact als prettig heeft ervaren 😊. Wij zullen uw compliment doorgeven aan onze vakmannen. Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! β˜€οΈπŸ€— Met vriendelijke groet, John Verheggen

Dik tevreden.

Ik heb 4 offertes aangevraagd. NES kwam er als beste uit, kijkend naar de prijs-kwaliteit-verhouding. Het verdere begeleidingstraject is vlot verlopen. Ook tussentijds overleg via de telefoon en via e-mail naar tevredenheid verlopen. Afspraken worden goed nagekomen. Het installeren op 13-1-22 is netjes gebeurd en tot op heden geen problemen ondervonden. Geen enkele reden voor mij om NES niet aan te bevelen.

• Nazorg en Garantie

Beste G.J. de Weerd, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen en u onze communicatie als prettig heeft ervaren 😊. Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! β˜€οΈπŸ€— Met vriendelijke groet, John Verheggen

Wat is beloofd wordt nagekomen!

Prettige kennismaking gehad met NES. Alles duidelijk uitgelegd in een prettig gesprek. Ondanks onze eigen verbouwing was planning niet zeker. Iets wat voor NES geen enkel probleem was om zich daar aan aan te passen.

• Nazorg en Garantie

Beste Roger, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen, ondanks dat u nog midden in een verbouwing zat 😊 Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! β˜€οΈπŸ€— Met vriendelijke groet, Monique Smeets

Top product met een Top service

We zijn uitermate blij met onze zonnepanelen. We hebben bij aanvang al een heel kundig advies gekregen, waar er de tijd werd genomen en de situatie in huis en rondom huis werd geΓ«valueerd. Voor problemen werden goede oplossingen aangedragen. De installatie van zowel de panelen als de omvormer zijn door heel kundige mensen uitgevoerd die daarnaast vriendelijk waren, vragen konden beantwoorden en boven alles ook nog eens heel goed en netjes werkte. Onze familie gaat ook gebruik maken van de diensten van New Energy Systems.. ik zou het iedereen aanraden. Door de aangeboden hulp kost het nauwelijks energie maar levert het wel veel energie op!!

• Nazorg en Garantie

Beste Ivo, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen en uw familie ook enthousiast is om zonnepanelen te laten plaatsen 😊 Voor het aandragen van nieuwe klanten hebben we een leuke verrassing beschikbaar. Vul hiervoor het formulier op www.newenergysystems.nl/waardebon in. Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! β˜€οΈπŸ€— Met vriendelijke groet, Monique Smeets

Enkel lof

Zeer tevreden over de service, begeleiding en plaatsing van de zonnepanelen. Afspraken worden nagekomen en klant wordt tijdens het gehele proces voortdurend op de hoogte gehouden. Kortom, een zeer goede keus om met New Energy Systems in zee te gaan!

• Nazorg en Garantie

Beste Jacqueline, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen en u de communicatie als prettig heeft ervaren 😊 Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! β˜€οΈπŸ€— Met vriendelijke groet, Monique Smeets

Goed !

Hele goed ervaring ! NES is zeker aan te raden. Eerste kennismakingsgesprek stond vooral in het teken van het vergaren van informatie. Geheel kosteloos. Naar aanleiding hiervan nog een tweede kennismakingsgesprek gehad. Was geen probleem bij NES. Montage was goed gepland. Monteurs waren zeer aardig, monteren alles naar wens en werkten keurig. Ook waren de offertes etc. prima in orde. Kortom, zeker aanbevelingswaardig.

• Nazorg en Garantie

Beste David, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen en u het gehele proces zo prettig heeft ervaren 😊 Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! β˜€οΈπŸ€— Met vriendelijke groet, Monique Smeets

Klantvriendelijke prijs-kwaliteit verhouding

Zeer klantvriendelijk en meedenkend bedrijf. Dat geldt voor alle onderdelen (verkoop, administratie planning, uitvoering). Afspraken worden nagekomen. Plaatsing en werking zonnepanelen perfect. Plaatsing nieuw soort laadpaal gaf helaas wat problemen. Medewerkers doen er wel alles aan om tot oplossing te komen.

• Nazorg en Garantie

Beste Ed, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen en ook de laadpaal uiteindelijk naar tevredenheid is geplaatst! 😊 Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! β˜€οΈπŸ€— Met vriendelijke groet, Monique Smeets

Alles prima in orde

Alles was goed geregeld en netjes opgeruimd na montage.

• Nazorg en Garantie

Beste Vera, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen 😊 Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! β˜€οΈπŸ€— Met vriendelijke groet, Monique Smeets

Betrouwbaar in afspraken en goede levering en montage.

Correcte wijze van afspraken maken en tijdig nakomen. Levering en montage goed uitgevoerd, met voldoende afstemming met de klant over wijze van montage en bekabeling. Goede uitleg over het systeem ! Prijs overeenkomstig kwaliteit en levering.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Roger, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen 😊 Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! β˜€οΈπŸ€— Met vriendelijke groet, Monique Smeets

Ben zéér tevreden over de afspraken en de levering, alles perfect geleverd, Ook de monteurs fijn en vriendelijk. Bij vragen wordt je telefonisch ook perfect te woord gestaan!

• Nazorg en Garantie

Beste Hugo, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen en dat u het contact met onze medewerkers als prettig heeft ervaren! 😊 Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! β˜€οΈπŸ€— Met vriendelijke groet, Monique Smeets

Perfecte vakmensen

Geleverd zoals afgesproken.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Drissen, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen! 😊 Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! β˜€οΈπŸ€— Met vriendelijke groet, Monique Smeets

Zeer goede en duidelijke voorlichting

Minpuntje. Na montage, problemen met communicatie. De app werkt niet naar behoren. De router in de meterkast niet goed terug gehangen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Marga, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen! 😊 Ik zal uw feedback inzake het niet goed terughangen van de router intern terugkoppelen. Mocht u nog problemen ervaren met de app, dan kunt u contact opnemen met onze afdeling Services (045-4040604). Mijn collega's helpen u graag met het instellen van de app! Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! β˜€οΈπŸ€— Met vriendelijke groet, Monique Smeets

zeer correcte afhandeling

Een prettige en duidelijk toelichting over de mogelijkheden met voor en nadelen, daarna duurde het wat langer (enkele weekjes) voordat de montage daadwerkelijk was ingepland. De montage verliep vervolgens erg prettig en correct. Medewerkers waren zeer professioneel en correct en werkten snel en zonder veel overlast.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste h.e. van den berg, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen, ondanks dat de montage langer op zich heeft laten wachten! 😊 Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! β˜€οΈπŸ€— Met vriendelijke groet, Monique Smeets

Vriendelijk personeel. Goede communicatie. snelle montage

Zeer positief en klantvriendelijk. Uiteindelijke montage duurde langer dan verwacht. Monteurs waren ook netjes. Enig minpunt. Stof en puin in de kelder niet opgeruimd. Onze spullen onder het gruis.

• Nazorg en Garantie

Beste Tim, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen, ondanks dat de montage langer op zich heeft laten wachten! 😊 Ik zal uw feedback inzake het niet opruimen van het stof en de puin terugkoppelen intern; dit had natuurlijk netjes opgeruimd moeten worden. Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! β˜€οΈπŸ€— Met vriendelijke groet, Monique Smeets

Top Service

Van advies tot montage is New Energie Systems een fijne en betrouwbare leverancier.

• Nazorg en Garantie

Beste Koen, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen! 😊 Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! β˜€οΈπŸ€— Met vriendelijke groet, Monique Smeets

Goed, alles vlgs afspraak.

Goed, gewoon goed. Alles vlgs afspraak. Prima uitleg, prima montage. Gewoon zoals het hoort, goede service!!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Panek, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen en gegaan is 'zoals het hoort'! 😊 Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! β˜€οΈπŸ€— Met vriendelijke groet, Monique Smeets

Vakkundig uitgevoerd

Vanaf aanvraag offerte tot aan oplevering vakkundig en goed verzorgd uitgevoerd Uitstekende montage inclusief aansluiting op meterkast

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Wim, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen! 😊 Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! β˜€οΈπŸ€— Met vriendelijke groet, Monique Smeets

Prima levering en installatie van de zonnepanelen

Snelle en deskundige installatie van een zonnestroom systeem. Vriendelijke en deskundige monteurs die alles keurig netjes installeren en schoon achter laten.

• Nazorg en Garantie

Beste Rob, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen! 😊 Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! β˜€οΈπŸ€— Met vriendelijke groet, Monique Smeets

Van contact tot plaatsing ze tevreden

Uitleg over de installatie, rendement, vanaf de eerste afspraak ...... zeer duidelijk, alle vragen beantwoord waardoor ik verder ben gegaan voor installatie. Installatie, afwerking, uitleg duidelijk en goed Ze vriendelijke, vakbekwame installateurs Ik ben heel erg tevreden

• Nazorg en Garantie

Beste Robert Nijboer, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen en dat u zeer tevreden bent! 😊 Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! β˜€οΈπŸ€— Met vriendelijke groet, Monique Smeets

Zeer goed geΓ―nstalleerd, presales is duidelijk, netjes afgewerkt.

Zeer goed geΓ―nstalleerd, presales is duidelijk, netjes afgewerkt.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste J.R. Engelen, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen! 😊 Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! β˜€οΈπŸ€— Met vriendelijke groet, Monique Smeets

Uitstekende uitleg gekregen voordat ik ze ging aanschaffen. Dat samen met de kwaliteit van de panelen (Sunpower) en de bijbehorende garantie hebben meer overtuigd om voor NES te kiezen. Een kleine storing achteraf werd overigens heel snel opgelost. Dus ik prima service. De monteurs op de dag zelf waren netjes en vakkundig. Tot nu toe alleen maar lof voor NES.

• Nazorg en Garantie

Beste Robbert, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen en dat u over het hele traject zo tevreden bent, ondanks dat er een kleine storing in het begin optrad. Gelukkig is alles snel opgelost en kunt u nu genieten van uw zonnestroomsysteem1 😊 Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! β˜€οΈπŸ€— Met vriendelijke groet, Monique Smeets

Zeer deskundig en netjes

Het bedrijf aan zicht legt je alles meer dan duidelijk uit. Allemaal in jip en janneke taal zodat iedereen het makkelijk kan begrijpen. Ook de support betreft vragen svn etc adviseren ze je heel goed in. De mannen zijn werkelijk zeer netjes en deskundig te werk gegaan. Komen, ruimen alles netjes op, leggen alles heel duidelijk uit. Kortom.. heeeel dik tevreden! Speciale dank aan Wesley en Brian. Bedankt voor t monteren en alles aan te leggen!

• Kwaliteit N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste ramona, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen en dat u over het hele traject zo tevreden bent. We zullen uw complimenten ook delen met Wesley en Brian! 😊 Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! β˜€οΈπŸ€— Met vriendelijke groet, Monique Smeets

Van begin tot eind alles goed geregeld

Een aardige, goede en kundige adviseur gehad. Altijd bereikbaar voor vragen en uiteindelijk heeft hij me er door heen geloodst. Alles verliep soepel, ik kreeg goed en duidelijk advies/uitleg. De monteurs waren vriendelijk en hebben netjes gewerkt. Niet voor niets een 10. Ik zou iedereen zeer zeker dit bedrijf aanraden.

• Nazorg en Garantie

Beste Evita, Hartelijk dan k voor uw recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat alles naar wens en soepel is verlopen! 😊 Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! β˜€οΈπŸ€— Met vriendelijke groet, Monique Smeets

Alles prima geregeld en uitgevoerd.

Vanaf de eerste kennismaking met het bedrijf tot aan de aflevering en montage,zeer tevreden over het geleverde werk en zeker ook over de monteurs. Zeer vriendelijk en netjes gewerkt.

• Nazorg en Garantie

Beste Yvonne, Hartelijk dank voor uw recensie en aanbeveling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen en dat u over het hele traject zo tevreden bent. We zullen uw complimenten delen met het team dat bij u is geweest! 😊 Wij wensen u veel plezier met uw duurzaam energiesysteem! β˜€οΈπŸ€— Met vriendelijke groet, Monique Smeets

Over New Energy Systems B.V.

New Energy Systems, gevestigd in Schimmert, is gespecialiseerd in systemen voor de opwekking van duurzame energie, zoals zonnepanelen, warmtepompboilers en warmtepompen. Wij adviseren, ontwerpen, leveren, installeren en onderhouden deze systemen voor particulieren, bedrijven, overheidsinstellingen en agrariΓ«rs, en hebben sinds onze oprichting in 2008 al enkele duizenden projecten door heel Nederland en BelgiΓ« gerealiseerd. Een actueel overzicht van alle gerealiseerde projecten vindt u op onze website. Dankzij onze uitgebreide kennis en ervaring behoren veel particulieren, bedrijven, overheidsinstellingen en agrarisch ondernemers, van Zuid-Limburg tot en met de Waddeneilanden, tot onze klantenkring. Daarnaast maken diverse partners gebruik van de expertise van New Energy Systems. Tevens zijn we aangesloten bij brancheorganisaties HollandSolar en Techniek Nederland, hebben we een InstallQ-erkenning (SEI), zijn we Elite Partner van SunPower, zijn we VCA**-gecertificeerd en zijn we bovendien in het bezit van het keurmerk Zonnekeur-installateur.

Over Techniek Nederland