Kwaliteit in engineering, logistiek, uitvoering en materialen!

De prima ervaring was er al ivm eerder projekt in 2019/20 binnen ons complex (appartementengebouw)! Fase 2 (2020/1) behelsde plaatsing zonnepanelen tbv 6 georganiseerde eigenaren waarbij beantwoord moest worden aan strenge VVE-regels. Dit bleek geen probleem en plaatsing is net voltooid, tot volle tevredenheid. De ervaring (functioneren, opvolging, evt garantie) met deze installatie moet nog komen maar we nemen aan dat deze niet zal afwijken van het 2019/20 projekt.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Jos, Wat fijn om deze mooie woorden te lezen en te zien dat ook het tweede project naar wens is verlopen! Hartelijk dank voor uw aanbeveling en wij wensen alle bewoners binnen de VVE veel plezier met hun duurzaam energiesysteem toe! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique

Goed vanaf het begin, tot het einde.

Goede informatie gekregen in het begin, met een goed plan. Montage was ook top. Jongens waren netjes op tijd en hebben de plannen aangepast, zodat het voor ons mooier werd. Ze hebben alles zeer netjes gemaakt en opgeruimd.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Lex, Wat fijn om deze mooie woorden te lezen! Hartelijk dank voor uw aanbeveling en veel plezier met uw duurzaam energiesysteem toegewenst! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique

Service met een hoofdletter S

Vanaf het 1e gesprek over zonnepanelen tot en met het service bezoek na plaatsing van een hybride warmtepomp, ben ik zeer tevreden. Elke vraag wordt correct beantwoord en van een goed advies voorzien!

• Nazorg en Garantie

Beste Jos, Wat fijn om deze mooie woorden te lezen! Hartelijk dank voor uw aanbeveling en veel plezier met uw duurzaam energiesysteem toegewenst! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique

Een vertrouwd bedrijf met veel kennis in huis

Ben zeer tevreden over het verloop, voor de aanschaf van de zonnepanelen. Heel goed advies en informatie van Hans van der Meijden . En daarna mooie montage op het dak en zolder door de mensen van NES . Een 10 met een griffel . 29-03 2021 Wiel Cox Roermond .

• Nazorg en Garantie

Beste Wiel, Wat fijn om deze mooie woorden te lezen! Hartelijk dank voor uw aanbeveling en veel plezier met uw duurzaam energiesysteem toegewenst! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique

Snelle en goede service, met een woord geweldig!

Zeer klant vriendelijk en zeer zeker klant gericht! Goede service en het belangrijkste veel en duidelijke informatie. De monteurs waren ook vriendelijk en hebben alles wat ze gedaan hebben stap voor stap uitgelegd. New Energy Systems aanrader voor iedereen!

• Nazorg en Garantie

Beste Ali, Wat fijn om deze mooie woorden te lezen! Hartelijk dank voor uw aanbeveling en veel plezier met uw duurzaam energiesysteem toegewenst! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique

Prima bedrijf van bezoek tot oplevering

Via mijn(helaas inmiddels overleden) familielid geattendeerd op NES. Had zelf door deze firma ook zonnepanelen laten installeren en was hier zeer tevreden over. Zelf ook een bezoek aangevraagd en offerte laten maken. Toch maar tevens door ander bedrijf een tegen offerte laten maken. Deze was inderdaad goedkoper, maar de panelen waren niet één op één vergelijkbaar. Gekozen voor NES. Ben zeer tevreden over gemaakte afspraken, meedenken en kundigheid van monteurs. Chapeau!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Frank, Gecondoleerd met het verlies van uw familielid. Wat fijn om te lezen dat u ook tevreden bent over New Energy Systems. Hartelijk dank voor uw aanbeveling en veel plezier met uw duurzaam energiesysteem toegewenst! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique

Vakkundig en goed geholpen

Vakkundige mensen leveren goed en net werk

• Nazorg en Garantie

Beste Mia, Wat fijn om deze mooie woorden te lezen! Hartelijk dank voor uw aanbeveling en veel plezier met uw duurzaam energiesysteem toegewenst! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique

Goede prijs kwaliteit verhouding vriendelijke medewerkers.

Na lang wikken en wegen toch besloten om zonnepanelen aan te schaffen. Eerste start gemaakt via vereniging eigen huis. De offerte vergeleken met New energy systems en die kwam overheen. New energy systems had goede referenties waardoor de beslissing snel was gemaakt. Afspraken werden na gekomen en al snel lagen de panelen op onze garage. Vriendelijke medewerkers zowel telefonisch als aan huis.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Roel, Wat fijn om deze mooie woorden te lezen! Hartelijk dank voor uw aanbeveling en veel plezier met uw duurzaam energiesysteem toegewenst! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique

Van advies tot oplevering super geregeld!

Kort maar krachtig en duidelijk adviesgesprek. Van begin tot eind werden afspraken nagekomen. Goede begeleiding tijdens het hele traject en zeer kundige en correctie mensen in dienst.

• Nazorg en Garantie

Beste Leon, Wat fijn om deze mooie woorden te lezen! Hartelijk dank voor uw aanbeveling en veel plezier met uw duurzaam energiesysteem toegewenst! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique

Professionele aanpak en montage

Ondanks goede voor bereiding toch nog op laatste moment route kabel panelen naar meterkast moeten aanpassen. In goed overleg opgelost. Top gedaan mannen!

• Nazorg en Garantie

Beste Dennis, Wat fijn om deze mooie woorden te lezen! Hartelijk dank voor uw aanbeveling en nog heel veel plezier met uw duurzaam energiesysteem toegewenst! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique

Top van adviesgesprek tot oplevering

In 2012 kochten wij de 1e serie zonnepanelen bij New Energy Systems. Nu, bijna 9 jaar later, hebben wij na een prettig en bevlogen adviesgesprek met Roger een rijtje zonnepanelen toegevoegd ten behoeve van een warmtepompboiler en warmtepomp. Op deze manier zijn wij bijna van 'het gas af'. Alle systemen werden vakkundig door ervaren en klantvriendelijke monteurs geïnstalleerd. Er werd de tijd genomen voor het beantwoorden van vragen en het geven van uitleg. Alles verliep volgens afspraak en service en kwaliteit staat voorop. De nazorg hebben wij nog niet ervaren (zojuist opgeleverd) maar ook hier hebben wij alle vertrouwen in. Voor ons mag het zonnetje flink gaan schijnen! Nogmaals dank voor de prettige samenwerking en het top geleverd werk!

• Nazorg en Garantie

Beste Jules, Wat fijn om deze mooie woorden te lezen en super dat jullie ook nu weer tevreden zijn met New Energy Systems! Hartelijk dank voor uw aanbeveling en nog heel veel plezier met uw duurzame energiesystemen toegewenst! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique

Een heel tevreden klant.

Onze zonnepanelen liggen nu sinds december 2017 op ons dak. Nu na 3 jaar kan ik alleen maar zeggen dat we zeer tevreden zijn. Goede energieproductie alles ligt stabiel. Afwerking in huis heel goed gedaan. Geen kabeltje te zien. Is gewoon heel fijn. Ik heb bij veel andere situaties gezien hoe de montage is gedaan. Dan steekt de onze er met kop en schouders bovenuit. Misschien ietsje duurder maar dan ligt er ook kwaliteit en duurzaamheid.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Leenen E, Wat fijn om deze mooie woorden te lezen! Hartelijk dank voor uw aanbeveling en nog heel veel plezier met uw duurzaam energiesysteem toegewenst! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique

Alles Top: Prijs, service, mensen enz.

Wij zijn erg tevreden over New Energy Systems. Goede prijs, goede mensen (zowel de verkoper als de monteurs), afspraken netjes nagekomen!

• Nazorg en Garantie

Beste Pie, Wat fijn om deze mooie woorden te lezen! Hartelijk dank voor uw aanbeveling en heel veel plezier met uw duurzaam energiesysteem toegewenst! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique

Zeer positief

Vandaag hebben jullie medewerkers bij ons een warmtepomp + cv-ketel geplaatst. Graag willen we jullie laten weten dat we erg tevreden zijn over de hele gang van zaken. Jullie zijn de gemaakte afspraken nagekomen en hadden alles goed georganiseerd. De installateurs zijn netjes te werk gegaan, getuigden van deskundigheid en hebben voortvarend doorgewerkt. In de omgang met ons waren ze zeer respectvol, een niet onbelangrijke factor. Mooi was om te merken dat jullie medewerkers trots zijn op het bedrijf waar ze voor werken.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Bettie en Theo, Wow, wat fijn om al deze complimenten en mooie woorden te lezen! Hartelijk dank voor uw aanbeveling en heel veel plezier met uw duurzaam energiesysteem toegewenst! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique

Top service

De adviseur was top heeft ons heel goed geholpen Het plaatsen 3 heren ook super gedaan erg klantvriendelijk en kundig personeel

• Nazorg en Garantie

Beste Cindy, Wat fijn om deze mooie woorden te lezen! Hartelijk dank voor uw aanbeveling en heel veel plezier met uw duurzaam energiesysteem toegewenst! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique

super bedrijf

Super bedrijf van begin tot einde alle afspraken nagekomen Zeer goede tekst en uitleg op de offerte. Met deze mensen kun je zeker in zee gaan. Echt een aanrader waard om met deze mensen te werken Gr Leon

• Nazorg en Garantie

Beste Leon, Wat fijn om deze mooie woorden te lezen! Hartelijk dank voor uw aanbeveling en heel veel plezier met uw duurzaam energiesysteem toegewenst! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique

Duidelijke informatie, uitstekende service en komen afspraken na

New Energy Systems heeft ons een duidelijke uitleg gegeven omtrent de mogelijkheden. Montage afspraak is exact nagekomen. Onvolkomenheden zijn snel en correct uitgevoerd.

• Nazorg en Garantie

Beste Jo, Wat fijn om deze mooie woorden te lezen! Hartelijk dank voor uw aanbeveling en heel veel plezier met uw duurzaam energiesysteem toegewenst! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique

Goede service, komen afspraken na en super monteurs

Tijdens afspraak aan huis werd duidelijk verteld welke mogelijkheden er zijn m.b.t. zonnepanelen en hoe de bevestiging op het dak zou plaatsvinden. Offerte was duidelijk en voorzien van uitgebreide informatie. Montage verliep snel, monteurs waren vakbekwaam en goed op elkaar ingespeeld. Top.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste René, Wat fijn om deze mooie woorden te lezen! Hartelijk dank voor uw aanbeveling en heel veel plezier met uw duurzaam energiesysteem toegewenst! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique

Duidelijke informatie en komt afspraken na

Vanaf de offerte tot en met de installatie duidelijk en precies conform afspraak.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Nick, Wat fijn om deze mooie woorden te lezen! Hartelijk dank voor uw aanbeveling en heel veel plezier met uw duurzaam energiesysteem toegewenst! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique

Super!

Zie boven.

• Nazorg en Garantie

Beste Marcel, Wat fijn om deze mooie woorden te lezen! Hartelijk dank voor uw aanbeveling en heel veel plezier met uw duurzaam energiesysteem toegewenst! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique

geweldig en hulpvaardig bedrijf

Geweldig werkgeleverd , prettige en professionele monteurs, Er valt totaal niets aan te merken niets is teveel bij dit bedrijf. ik kan het iedereen zeer zeker aanraden. TOP. Dit verdient een review. Nogmaals bedankt voor de goede services.

• Nazorg en Garantie

Beste J.Coenen, Wat fijn om deze mooie woorden te lezen! Hartelijk dank voor uw aanbeveling en heel veel plezier met uw duurzaam energiesysteem toegewenst! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique

Heel goed.

Goede service, altijd een prettig gesprek als je wat vraagt. Aanrader

• Nazorg en Garantie

Beste Frida, Wat fijn om deze mooie woorden te lezen! Hartelijk dank voor uw aanbeveling en heel veel plezier met uw duurzaam energiesysteem toegewenst! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique

Deskundig bedrijf

Sinds 2016 zonnepanelen. 1 keer een storing gehad waar we direct mee zijn geholpen. Dus deskundig, klantvriendelijk en professionele werknemers. Vaklui. Top bedrijf.

• Nazorg en Garantie

Beste Marjo, Wat fijn om deze mooie woorden te lezen! Hartelijk dank voor uw aanbeveling en nog heel veel plezier met uw duurzaam energiesysteem toegewenst! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique

Zeer goed betrouwbaar bedrijf!

Super bedrijf met kwalitatief materiaal, deskundig EIGEN personeel die het komt monteren, en niet zoals bij bijv. Essent een of ander bedrijf met heel slechte recenties!! Alleen de nazorg zou beter kunnen, met bijvoorbeeld een telefoontje achteraf hoe het bevalt etc. Voor de rest alleen maar lof.

• Nazorg en Garantie

Beste Eugenie, Wat fijn om deze mooie woorden te lezen! Hartelijk dank voor uw aanbeveling en heel veel plezier met uw duurzaam energiesysteem toegewenst! ☀️🤗 De feedback omtrent het bellen na de montage zal ik zeker intern terugkoppelen! Met vriendelijke groet, Monique

Heel goed

Heel goed klantvriendelijk

• Nazorg en Garantie

Beste Hub, Wat fijn om deze mooie woorden te lezen! Hartelijk dank voor uw aanbeveling en heel veel plezier met uw duurzaam energiesysteem toegewenst! ☀️🤗 Met vriendelijke groet, Monique

Over New Energy Systems B.V.

New Energy Systems, gevestigd in Schimmert, is gespecialiseerd in systemen voor de opwekking van duurzame energie, zoals zonnepanelen, warmtepompboilers en warmtepompen. Wij adviseren, ontwerpen, leveren, installeren en onderhouden deze systemen voor particulieren, bedrijven, overheidsinstellingen en agrariërs, en hebben sinds onze oprichting in 2008 al enkele duizenden projecten door heel Nederland en België gerealiseerd. Een actueel overzicht van alle gerealiseerde projecten vindt u op onze website. Dankzij onze uitgebreide kennis en ervaring behoren veel particulieren, bedrijven, overheidsinstellingen en agrarisch ondernemers, van Zuid-Limburg tot en met de Waddeneilanden, tot onze klantenkring. Daarnaast maken diverse partners gebruik van de expertise van New Energy Systems. Tevens zijn we aangesloten bij brancheorganisaties HollandSolar en Techniek Nederland, hebben we een InstallQ-erkenning (SEI), zijn we Elite Partner van SunPower, zijn we VCA**-gecertificeerd en zijn we bovendien in het bezit van het keurmerk Zonnekeur-installateur.

Over Techniek Nederland