Prima service en fijne monteur

Gebeld voor een storing aan de CV ketel. Monteur was er vrij snel en met het vervangen van een klein onderdeel, werkte alles weer prima.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste heer Kant-Versteeg. Dankjewel voor deze zeer positieve reactie. Daar zijn we blij mee! Dit koppelen we zeker terug aan onze monteur. Graag tot een volgende keer!

De monteur was prima.

De verwarmingsketel was 's ochtends uitgevallen. Ik moest tot halverwege de middag wachten tot de monteur kon komen. Het was heel koud! De monteur ontdekte dat er een ontsteekpen niet goed vast zat en zei dat dat bij de onderhoudsbeurt van een paar maanden geleden niet goed was gedaan. Tot mijn verbazing kreeg ik een volledige rekening voor de reparatie! Slechte service, vind ik. Valt me tegen van Den Doorn.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Joke, Bedankt voor je beoordeling! We vinden het natuurlijk super vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest. We hebben inmiddels contact met elkaar gehad en hebben het kunnen oplossen. Graag tot een volgende keer!

Prima, niets veranderen!

Goed, komen afspraken goed na.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Hoi Peter, Bedankt voor het geven van een beoordeling. Graag tot de volgende keer!

Een ter zake zeer kundige electromonteur

Fijn vakmanschap en pas tevreden toen de monteur zelf tevreden was, echt tot in de puntjes goed verzorgd.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste F. van Duin Bedankt voor het geven van deze positieve beoordeling. We zijn blij dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Wij zullen dit ook doorgeven aan onze monteur. Graag tot een volgende keer!

Prima werk

Snelle goeie monteurs

• Nazorg en Garantie

Beste de Zeeuw, Bedankt voor het geven van deze beoordeling. We zijn blij dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Wij zullen dit ook doorgeven aan onze monteur. Graag tot een volgende keer!

Vriendelijk en vakkundige uitleg

--------------------

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Jansen, Bedankt voor het geven van deze beoordeling. We zijn blij dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Wij zullen dit ook doorgeven aan onze monteur. Graag tot een volgende keer!

Prima werk geleverd.

Op deskundige wijze werkzaamheden uitgevoerd en advies verstrekt. De monteur Timo is een goede vertegenwoordiger voor bedrijf Den Doorn. We zijn uitstekend geholpen en zullen uw bedrijf aanbevelen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Hoi Johan, Bedankt voor het geven van deze beoordeling. We zijn blij dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Wij zullen dit ook doorgeven aan onze monteur. Graag tot een volgende keer!

Prima en alles volgens afspraak

De eerste keer nadat onze verwarmingsmonteur gestopt is. Wij zijn zeer content, alles netjes gecontroleerd en verholpen voor zover nodig. Vriendelijk personeelslid en volgens afspraak gekomen. Niets op aan te merken, ga zo door.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Hoi Wim, Bedankt voor het geven van deze beoordeling. We zijn blij dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Wij zullen dit ook doorgeven aan onze monteur. Graag tot een volgende keer!

Prima,een fijne monteur en bekwaam

Prima,een fijne monteur en bekwaam

• Nazorg en Garantie

Hoi Leo, Bedankt voor het geven van deze beoordeling. We zijn blij dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Wij zullen dit ook doorgeven aan onze monteur. Graag tot een volgende keer!

Uitstekend.

Uitstekend zegt genoeg, denk ik

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Hoi Ad, Bedankt voor het geven van deze beoordeling. We zijn blij dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Wij zullen dit ook doorgeven aan onze monteur. Graag tot een volgende keer!

prima service

Prima service Vakkundige monteur

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Ellis Bedankt voor het geven van de review! We zijn blij dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Graag tot een volgende keer!

Professioneel bedrijf

Monteur heel netjes, aanwezig op de afgesproken tijd.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Tini, Bedankt voor het achterlaten van deze zeer positieve review! We zijn blij dat u tevreden bent over onze bekwame monteur en dienstverlening. Dit zullen we ook met de betreffende monteur delen. Graag tot een volgende keer!

Betrouwbaar adred

Betrouwbaar adres

• Nazorg en Garantie

Beste Floor Bedankt voor het achterlaten van deze review! We zijn blij dat u tevreden bent over onze bekwame monteurs en dienstverlening. Graag tot een volgende keer!

Goed zoals altijd

Weer goed zoals we gewend zijn van den Doorn!

• Nazorg en Garantie

Beste Kelly, Bedankt voor het achterlaten van deze review! We zijn blij dat u tevreden bent over onze bekwame monteurs en dienstverlening. Graag tot een volgende keer!

Goede communicatie, snel gehandeld, zeer tevreden

Na de diagnose van de cv ketel is erg kapot op vrijdag, diezelfde middag akkoord gegaan met de offerte voor een nieuwe cv ketel. Deze is op de maandag daarna al geplaatst. De zeer vakbekwame monteurs hebben naar volle tevredenheid de nieuwe ketel e.d. gemonteerd, dus op de maandagavond hadden wij weer warmte en warm water. Waar wij ook erg blij mee waren is dat alle oude spullen direct werden afgevoerd alsmede het verpakkingsmateriaal van de nieuwe ketel. Kortom allen maar positieve ervaring met deze monteurs en het bedrijf.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste meneer van Duin, Bedankt voor het achterlaten van deze review! We zijn blij dat u tevreden bent over onze bekwame monteurs en dienstverlening. Gelukkig heeft u niet lang in de kou gezeten! Graag tot een volgende keer!

Prima monteurs

Het vervangen van de CV ketel is goed verlopen. Het punt "Nazorg en Garantie" tot op heden heb ik nog geen garantie bewijs ontvangen.

• Nazorg en Garantie

Bedankt voor deze positieve review! We geven je aandachtspunt door met betrekking tot het garantiebewijs. Bedankt en graag tot een volgende keer!

lekkage CV

Zondagavond constateerde we een lekkage onder de CV. Bleek al even te lekken en water kwam nu door plafond van de eetkamer. Mijn melding werd op maandag keurig verwerkt door de vriendelijke dame achter de receptie. Dat alleen al voelt goed. Geen antwoord machine. Meteen werd afspraak in gepland, die middag. Een bij ons bekende monteur heeft het euvel snel opgespoord en binnen een half uur keurig opgelost door een deel van de koperen leiding te vervangen. Kortom, klote van de lekkage maar top opgelost.....

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Hoi Jacques, Ai zo'n lekkage komt nooit gelegen en altijd op het verkeerde moment. We zijn blij om te horen dat we het probleem snel hebben kunnen oplossen en dat je tevreden bent over de afhandeling onze dienstverlening. Dat vinden wij erg belangrijk! Bedankt voor deze beoordeling en graag tot een volgende keer, maar dan hopelijk niet voor een lekkage ;)

Kundig personeel

Fijn personeel. Probleem en oplossing werd goed uitgelegd en verholpen. Fijn bedrijf.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goedemorgen Siha, Bedankt voor deze hoge beoordeling. We zijn erg blij te horen dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Graag tot een volgende keer!

Goed geholpen.

De monteur heeft de lekkage verholpen en - als het goed is - het waterreservoir aangevuld.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Wim, Bedankt voor je beoordeling. We zijn blij te horen dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Graag tot een volgende keer!

Geweldige service

CV kapot en vliegensvlug gemaakt.

• Nazorg en Garantie

Hoi Henri, Bedankt voor je beoordeling, we zijn blij om te horen dat onze monteur binnen een kort tijdsbestek je kapotte CV installatie heeft kunnen repareren. Niemand zit graag in de kou deze dagen! ;). Fijne dag!

Prima geholpen!

Wederom een uitstekende ervaring met den Doorn. Afspraak was snel gemaakt, monteur was vriendelijk en heeft uitleg gegeven over de gedane werkzaamheden.

• Nazorg en Garantie

Beste Niels, Bedankt voor deze enorm positieve reactie, een 10! We zijn blij te horen dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Graag tot een volgende keer!

als ik eerlijk ben ONTEVREDEN

de facturen gaan goed, echter volgens mij te veel werk .

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Ruud, Bedankt voor je feedback, we stellen je eerlijke mening op prijs. Wij vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. We zullen hiervoor persoonlijk contact met je op nemen zodat we een passende oplossing hiervoor kunnen vinden. Bedankt voor je begrip.

Perfecte probleemanalyse met bijbehorende oplossing.

Perfecte probleemanalyse met bijbehorende oplossing.

• Nazorg en Garantie

Ze zeggen wat ze doen en ze doen wat ze zeggen.

Tot nu toe hebben ze prima werk geleverd bij het onderhoud van en de keuze voor en de installatie van een nieuwe gasketel. Hoe ze zich gaan manifesteren op het gebied van de energietransitie is een uitdaging. Ik ben benieuwd.

• Nazorg en Garantie

Beste Bert, Bedankt voor deze positieve review! We zijn blij te horen dat onze service naar wens is geweest. Wij gaan altijd waar mogelijk voor een efficiƫnte, milieubewuste en energiezuinige oplossing die bijdraagt aan comfortabel wonen en werken.

indien nodig snelle hulp en goede reparatie

indien nodig snelle hulp en goede reparatie

• Nazorg en Garantie

Beste Jur, Bedankt dat je de tijd genomen hebt om deze review achter te laten. We zijn blij dat we u snel hebben kunnen helpen met de reparatie en dat u ons aanbeveelt als bedrijf. Graag tot een volgende keer!

Over Techniek Nederland