Goed meegedacht en netjes gewerkt

De mannen van MB Zonnenpanelen hebben keurig en vlot gewerkt en goed meegedacht toen de aanleg zoals we die eerst bedacht hadden toch niet kon. Uiteindelijk keurig opgelost.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Geachte IJsselstein, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling, wij zijn blij om te horen dat de aanleg ondanks alles goed verlopen is. Wij wensen u veel zonnige uren toe!

Prima bedrijf, kan ik gerust aanbevelen!!

Altijd lastig om een goed en betrouwbaar bedrijf te vinden, aangezien je niet iedere dag zonnepanelen op je huis laat monteren. MB zonnepanelen kan ik gerust aanbevelen. Goede uitleg kundige mensen, Prima bedrijf!!

• Nazorg en Garantie

Beste Richard, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw compliment, fijn om te lezen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf! U bedankt voor de prettige samenwerking. Wij wensen u veel zonnige uren toe.

Professioneel bedrijf met vakkundige medewerkers!

Zeer positieve ervaring…geen verkooppraatjes…gewoon duidelijk produkt: uitleggen en leveren. Zeer vakkundig geholpen en vriendelijke medewerkers. We kunnen dit bedrijf zeker aanraden..net als onze gehele straat…die ook bij MB Zonnepanelen hebben besteld!

• Nazorg en Garantie

Beste Vixtor, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw mooie complimenten, wij vinden het fijn om te horen dat wij een goed en duidelijk product leveren! Wij wensen u en de gehele straat veel zonnige uren toe.

Leuk en efficiënt installaties team

Netjes, goed en snel gewerkt, echt klasse. Top team. Geen prutsers!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Geachte Priamo, Bedankt voor het invullen van de beoordeling en de tevredenheid over onze werkwijze. Wij wensen u veel zonnige uren toe!

Goede communicatie, scherpe offerte, snelle levering, nette en vriendelijke monteurs. De panelen werden eerder gemonteerd dan verwacht. Wij zijn heel tevreden!

• Nazorg en Garantie

Beste Yvonne, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw mooie complimenten, fijn om te horen dat u een positieve ervaring met ons bedrijf hebt. U bedankt voor de prettige samenwerking. Wij wensen u veel zonnige uren toe.

Zeer kundig, goed meedenken over bekabeling binnenshuis

Zeer positief. Keuze gemaakt o.b.v. referenties van buren.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor het invullen van de beoordeling. Fijn om het compliment te lezen over onze kundigheid. Wij wensen u veel zonnige uren toe!

Top bedrijf!!

Wij zijn zeer tevreden! Prima service en goed advies. Een aanrader voor iedereen die zonnepanelen wil aanschaffen

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Geachte familie Van Leeuwen, Hartelijk dank voor jullie positieve reactie. Wij zijn erg blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel zonnige uren toe!

Goede service, snelle reactie en plaatsing

Vriendelijke medewerkers, online en thuis voor advies en plaatsing. Er wordt snel gereageerd en zaken worden goed uitgelegd. Vriendelijke monteurs, kundig, gaan pas weg als het echt goed zit en laten het netjes achter.

• Nazorg en Garantie

Bedankt voor uw reactie, Fijn om te lezen dat u goed en snel werd geholpen en spreekt over de kundigheid van onze collega's. Wij wensen u veel zonnige uren toe!

Zeer goede en prettige ervaring

Goede voorlichting gehad met eerlijke prijsindicatie. Snelle levering en oplevering keurig en uitgebreid.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor het invullen van de beoordeling. Fijn om te horen dat u een goede voorlichting heeft gehad van onze adviseurs met een eerlijke prijsindicatie. Wij wensen u veel zonnige uren toe.

Geweldig bedrijf!

De informatie vooraf is duidelijk. De levering en plaatsing verliep snel en de mannen waren kundig en netjes. Electra is netjes aangelegd. Die man heeft er veel verstand van. Alles werkte snel en de app is fantastisch om te zien wat je zonnepanelen opbrengen, zelfs per paneel. De administratieve afhandeling met de teruggave van de btw is ook goed bevallen. TOPbedrijf en een aanrader voor iedereen die zonnepanelen wilt.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Annet, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling, fijn om te lezen dat de app goed werkt. Fijn om te horen dat u goed geholpen bent door onze collega's. Wij wensen u veel zonnige uren toe.

prettig bedrijf, klantgericht, professioneel, vriendelijk

in het woud van aanbieders is het moeilijk om te weten welk bedrijf het beste is. Je kunt niet elk bedrijf om een offerte vragen. In het blaadje van de Rabobank maakte ik kennis met dit bedrijf, en dat artikel sprak me aan. Werd bevestigd door de prettige manier waarop er naar mij werd geluisterd, mee-gedacht en de offerte werd samengesteld. Er werd mij niets opgedrongen, er waren geen gladde verkooppraatjes. Goede, geruststellende en duidelijke antwoorden op vragen. Prettige manier van afspraak maken en weer verzetten. installeren van de panelen ging ook prima; bescheiden en vriendelijke werkers. Tot nu toe is MB panelen een aanrader!

• Nazorg en Garantie

Beste Ine, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw mooie complimenten, fijn om te horen dat u een positieve ervaring met ons bedrijf hebt. U bedankt voor de prettige samenwerking. Wij wensen u veel zonnige uren toe.

Wij zijn dik tevreden

Wij zijn dik tevreden met hoe MB Zonnepanelen werkt, prettig eerste gesprek bij ons thuis met Nick, alle afspraken netjes nagekomen en alles netjes gemonteerd, wat betreft nazorg en garantie... de tijd zal het leren maar daar hebben wij alle vertrouwen in.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Geachte Bosman, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw vertrouwen. Fijn om te horen dat u goed geholpen bent. Wij wensen u veel zonnige uren toe.

Snelle en goede service

Vanaf het eerste contact met MB Zonnepanelen hebben we een goed gevoel bij dit bedrijf. Er kwam snel iemand onze situatie bekijken, daarna kregen we snel een offerte, bij vragen kregen we snel reactie via de mail en ook de installatie kon op korte termijn plaats vinden. Bij de installatie was het personeel kundig en vriendelijk. Helaas was de elektricien door omstandigheden verhinderd. Maar ook dit is netjes opgelost. Wij zijn heel tevreden!

• Nazorg en Garantie

Beste Jeroen, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling, fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is gelopen, ondanks er een verhindering plaatsvond. Wij wensen u veel zonnige uren toe!

Snel en duidelijk geleverd

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Geachte M, Bedankt voor het invullen van de beoordeling en de tevredenheid over het snel en duidelijk leveren. Wij wensen u veel zonnige uren toe!

1 grote puinhoop

Hele slechte ervaring met de montage gaten door het plafond geboord 9 keer ! Niks opgeruimd muren en trap beschadigd.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Geachte heer Zevenhoven, Bedankt voor uw beoordeling, vervelend om te horen dat uw installatie niet verlopen is zoals u gehoopt had. Onze excuses voor de gemaakte schade aan uw plafond en trap. Onze verkoopadviseur heeft inmiddels contact met u gehad en wij zullen zorgen dat de schade hersteld wordt. Nogmaals onze oprechte excuses.

Helemaal TOP

Ik ben heel snel en zorgvuldig geholpen. Zowel de vertegenwoordiger als het installatie personeel en het kantoorpersoneel krijgen wat mij betreft een groot compliment.

• Nazorg en Garantie

Beste Monique, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw mooie complimenten over onze werkwijze en medewerkers. Fijn om te horen dat u goed geholpen bent, wij zullen uw mooie woorden overgeven aan onze medewerkers. Wij wensen u veel zonnige uren toe.

Ronduit uitstekend!

Na een online onderzoek hebben we uiteindelijk gekozen voor MB Zonnepanelen, Tijdens de inventarisatie bleek dat we een "moeilijk" dak hadden, Daardoor viel de prijs weliswaar iets hoger uit dan "verwacht", maar dit heeft wel geresulteerd in een uitstekende oplevering. Bij deze nogmaals dank aan Nick en Lars voor het oplossen (en meedenken) van de issues die zij gaandeweg zijn tegengekomen!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

MB is een fijn bedrijfs, monteurs werken netjes en veilig en alles is duidelijk vooraf.

In aanloop van het plaatsen van de zonnepanelen een duidelijk en open gesprek met de verkoper/adviseur. Het plaatsen ging helemaal top. Nette en vriendelijke monteurs, die veilig werken en klantvriendelijkheid hoog hebben staan. Onze dakramen waren op een iets andere plek geplaatst dan vooraf bedacht. Geen probleem voor de monteurs. Goed en snel meedenken over de beste oplossing. Of ze even de stofzuiger konden lenen om alles schoon achter te laten. Uitleg van het systeem was helder en niet onbelangrijk; ook de prijs is prima! Oftewel: Aanrader!

Leveren degelijk werk

Beginnen op tijd en werken rustig door, totdat het werk gedaan is.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Geachte heer Belt, Beste Wim, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw complimenten over onze werkzaamheden. Goed om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Wij wensen u veel zonnige uren toe.

Keurig gewerkt en op tijd

• Nazorg en Garantie

Beste Henk, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling, fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen! Wij wensen u veel zonnige uren toe.

MB zonnepanelen staat voor kwaliteit

Van het eerste telefonische contact om een afspraak te maken voor een offerte tot en met de oplevering krijg je te maken met een bedrijf dat staat voor kwaliteit. Het is niet alleen belangrijk dat de zonnepanelen goed werken. Het is ook belangrijk dat zowel op als in het huis alles er netjes en professioneel uitziet. De medewerkers van MB zonnepanelen staan garant voor vakwerk.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Peter, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw mooie complimenten over onze werkwijze en medewerkers! Goed om te horen dat het gehele traject, van offerte tot uitvoering, naar tevredenheid is verlopen. Een tevreden klant, daar doen wij het voor! Wij wensen u vele plezier met uw aangeschafte zonnepanelen.

Goede betrouwbaar bedrijf

Erg tevreden over het alles in 1 huis concept. Dus geen aparte firma voor het leggen van de panelen. Vriendelijke vakkundige vakmensen die goed overleggen en netjes en secuur werken. Telefonisch contact ook elke keer goed en duidelijk verlopen. 1 klein mij puntje, de in eerste instantie afgesproken datum werd 2 weken verplaatst ivm vakantie. Hiervoor moest ik een extra vrije dag opnemen.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Geachte heer Zaremba, Bedankt voor uw positieve beoordeling en uw mooie complimenten over onze werkwijze en medewerkers! Fijn om te horen dat de installatie naar tevredenheid is verlopen, onze excuses dat u een extra vrije dag heeft moeten opnemen! Desondanks wensen wij u veel zonnige uren toe en veel plezier met uw aangeschafte zonnepanelen!

Prima geregeld!

Duidelijke offerte Uitstekende monteurs App heel duidelijk

• Nazorg en Garantie

Geachte Familie Turk, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw mooie complimenten. Wij wensen u veel zonnige uren toe!

Onprofessionele organisatie!

Via via bij MB-zonnepanelen terecht gekomen. Ik zal positief starten. Een kennis van mij is hier werkzaam waardoor alles uiteindelijk goed is gekomen. Hij en zijn collega die bij ons zijn geweest zijn echt vakmannen. Op alle overige zaken scoort MB-zonnepanelen zwaar onder de maat. Van afspraken die niet worden nagekomen tot de communicatie voor en na plaatsing.

• Nazorg en Garantie

Geachte heer Ouahabi, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling, vervelend om te horen het gehele traject, van offerte tot uitvoering, niet verlopen is zoals u had gehoopt. Bedankt voor uw feedback inzake onze communicatie en het maken van afspraken, hier gaan wij intern mee aan de slag om dit te verbeteren. Fijn om te horen dat onze monteurs de werkzaamheden wel naar tevredenheid hebben uitgevoerd. Nogmaals onze excuses.

echt een verademing ! super

in deze best wel ingewikkelde markt is het super om zo n bedrijf aan het werk te zien. wij hebben onze panelen nu bijna 1,5 jaar en zijn zeer tevreden over het goede en vooral praktische advies van Keeswillem. betrouwbaar bedrijf die een bredere visie heeft dan alleen nu even snel geld verdienen. door de drukte bij jullie was de uitvoering wat langer als bedacht maar nog zeker ruim binnen de norm.

• Nazorg en Garantie

Geachte heer Baas, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw mooie complimenten over ons bedrijf! Goed om te horen dat u nog steeds tevreden bent over de zonnepanelen en uw destijds goed geholpen bent door onze verkoopspecialist Kees-Willem van Os! Wij wensen u in de toekomst nog veel zonnige uren toe.

Over Techniek Nederland