Goede uitvoerend personeel.

De offerte was snel en netjes geregeld. Zeer jammer dat door ziekte de montage 2 weken moest worden uitgesteld. De montage is goed verlopen.

Super service

Vriendelijk personeel werken netjes duidelijke offerte goede uitleg

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Professionele en vriendelijke organisatie en medewerkers

Vorige week zijn hier door MB zonnepanelen geplaatst bij mij en bij een viertal buren. De medewerkers waren er op de afgesproken tijd en plaatsten als eerste een steigertje en valbescherming op het dak, geen gedoe met ladders, gewoon zorgen voor een veilige werkomgeving. Installatie ging vlot en na oplevering ook een goede uitleg gekregen. Ook werd alles na afloop weer schoon opgeleverd.

Prettige samenwerking.

Goed persoonlijk advies

Er wordt snel gereageerd en actie ondernomen. Persoonlijk advies thuis. Goede prijs kwaliteit verhouding. Enige punt wat volgens mijn niet benoemd is is dat je nog wel een aanvullende verzekering moet afsluiten voor je zonnepanelen bij je opstalverzekering.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Monique, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw positieve ervaring met onze werkwijze. Met uw tip gaan we intern aan de slag, dank hiervoor! Wij wensen u veel zonnige uren toe.

Klant vriendelijk en kwalitatief goed. Technische kennis , nette afwerking en uitvoering.

Zowel het verkoop traject als het uitvoeringstraject netjes en goed verlopen. Technische kennis en kwalitatief goed en netjes opgeleverd. Nazorg snel en direct. Dank aan heren Do, Martin en Mitchel. Klant vriendelijk, netjes werkend en communicatief. Dank voor de installatie en oplevering.

• Nazorg en Garantie

Beste Carl-Jan, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw mooie complimenten over onze werkwijze! Fijn om te horen dat het gehele traject, van offerte tot plaatsing van de panelen, naar tevredenheid is verlopen. Wij zullen uw mooie complimenten doorgeven aan onze monteurs. Wij wensen u veel zonnige uren toe!

klant vriendelijk en vak bekwaam

• Nazorg en Garantie

Geachte heer van Kippersluis, Beste Aad, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier met uw aangeschafte zonnepanelen.

Betrouwbare installateur

Offerte traject verliep prima, bespreking thuis om de situatie te bekijken en op vragen (per mail) naderhand werd snel gereageerd. De installatie verliep goed, zowel binnen als buiten is alles netjes aangebracht en afgewerkt. Helaas was er een verkeerde inschatting gemaakt van de situatie op ons dak en lagen de panelen over de erfgrens. Moet ook toegeven dat de situatie bij ons wat raar is. Was heel vervelend, omdat alles gewoon netjes geïnstalleerd was. Gelukkig hebben de heren dit gelijk netjes kunnen oplossen. (Misschien een tip, hoe logisch het ook lijkt, de ligging van de panelen op dag van installatie nog 1x met de klant doornemen?) Heb geen gebruik hoeven maken van nazorg en garantie. Maar heb er vertrouwen in dat er wat mocht zijn, dit ook netjes opgelost zou worden.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Steven, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw mooie complimenten over ons offerte traject. Goed om te horen dat ons locatie bezoek en adequate reactie op uw vragen positief heeft ervaren. Vervelend om te horen dat de installatie niet geheel vlekkeloos is verlopen, gelukkig hebben onze monteurs het netjes opgelost! Wij wensen u veel zonnige uren toe!

Goed bedrijf

Zonnepanelen geplaatst. Tijdens de montage is er een kleine calamiteit opgetreden, maar professioneel en netjes opgelost, installatie werkt goed, we zijn erbij mee! H. Te Bodegraven

• Nazorg en Garantie

Geachte heer Pels, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw mooie complimenten over ons bedrijf! Helaas komen in sommige gevallen kleine calamiteiten voor, fijn om te horen dat alles professioneel en naar tevredenheid is opgelost! Een tevreden klant, daar doen wij het voor! Wij wensen u veel zonnige uren toe.

Zeer kundige montage en prettig responsief bedrijf

Vlotte en kundige montage. Contact verloopt uitermate soepel en goed bereikbaar. Goed leg advies

• Nazorg en Garantie

Geachte heer van Bemmelen, Bedankt voor uw positieve beoordeling, fijn om te horen dat de communicatie naar tevredenheid is verlopen. Wij vinden het belangrijk om goed bereikbaar te zijn voor onze klanten! Wij wensen u veel plezier met uw aangeschafte zonnepanelen!

Super !

Zeer tevreden over MB na een tip van een lokaal installatietechnisch bedrijf. Snelle offerte, kwalitatief goede producten en een nette prijs. Duidelijke communicatie en korte levertijd. Zeer vakkundig geïnstalleerd door Dominique en Mitchell. Zeer tevreden. Naar volle tevredenheid uitgevoerd wat MB heeft beloofd.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Geachte heer van Herk, Beste Rob, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw mooie complimenten over ons bedrijf! Een tevreden klant, daar doen wij het voor! Wij wensen u veel zonnige uren toe.

klantvriendelijk

Snelle actie, ook al moest het de 1ste keer uitgesteld worden vanwege het weer. Goed onderzocht bij aanleggen van de kabels, wat de mogelijkheden waren.

• Nazorg en Garantie

Geachte heer de Keijzer, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling! Helaas kunnen wij niet in alle weersomstandigheden werken, dus komt het soms voor dat wij afspraken moeten verzetten. Gelukkig konden wij vrij snel daarna de zonnepanelen bij u plaatsen. Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Wij wensen u veel zonnige uren toe.

Kundig en communicatief personeel!

Ik kan dit bedrijf aanbevelen. Snelle service, men houdt zich aan de afspraken en zeer klantvriendelijk.

• Nazorg en Garantie

Beste Rob, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw mooie complimenten over onze werkwijze! Fijn dat het gehele traject naar tevredenheid is verlopen en u een goed gevoel heeft bij ons als bedrijf! Wij wensen u veel zonnige uren toe!

Een minpuntje. De dakdekkers heeft zijn troep niet meegenomen.

• Nazorg en Garantie

Beste Gerda, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Vervelend om te horen dat de dakdekker zijn rommel niet heeft opgeruimd, helaas hebben wij hier geen invloed op! Goed om te horen dat de rest naar tevredenheid is! Wij wensen u veel zonnige uren toe.

Deskundig bedrijf

Wat het bedrijf doet is zonnepanelen verkopen en instaleren. Dat wordt netjes verzorgd.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Fred, Bedankt voor uw positieve beoordeling en mooie complimenten over ons bedrijf en business. Wij wensen u veel plezier met uw aangeschafte zonnepanelen!

Geweldig gedaan, alles binnen 1 dag aangebracht!

De medewerkers waren zeer behulpzaam en hebben goed uitgelegd. Ze hebben hard gewerkt de hele dag. Ze kwamen zeer ervaren en betrouwbaar over, echte vakmensen! Wij hebben hier een heel goed gevoel bij. Helemaal top!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Bas, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw positieve woorden over onze monteurs! Fijn om te horen dat de installatie van de zonnepanelen naar tevredenheid is verlopen en u goed geïnformeerd bent over de werkzaamheden. Wij wensen u veel zonnige uren toe!

Een goed team en een vakkundige plaatsing en aansluiting!

En als aanvulling hierop, een zorgvuldige voorbereiding.

• Nazorg en Garantie

Beste Dick, Bedankt voor uw positieve beoordeling, fijn om te horen dat het gehele traject, van offerte tot uitvoering naar tevredenheid is verlopen! Wij wensen u veel zonnige uren toe!

Komen afspraken goed na.

Super geregeld, net bedrijf.

• Nazorg en Garantie

Beste heer Agterof, Bedankt voor uw positieve beoordeling en uw mooie woorden over ons bedrijf! Wij wensen u veel zonnige uren toe!

Goed bedrijf om mee te werken, echte meedenkers.

Zowel in offerte als uitvoering denken ze mee over het optimale plan. Zeer tevreden.

• Nazorg en Garantie

Beste Hennie, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw positieve woorden over onze werkwijze! Goed om te horen dat het gehele traject naar tevredenheid is verlopen. Wij wensen u veel plezier met uw aangeschafte zonnepanelen!

Uitstekende en snelle service!

Fijn dat een medewerker van tevoren alles op kwam nemen en snel een vrijblijvende offerte heeft uitgebracht. Een passende en concurrerende aanbieding die op korte termijn (2 weken) uitgevoerd kon worden. Uitvoering conform afspraak en netjes uitgevoerd!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Geachte heer de Bree, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij komen graag bij de klanten thuis zodat wij de situatie goed kunnen bekijken, alles in kaart kunnen brengen en een passende offerte kunnen maken! Goed om te horen dat dit naar tevredenheid is verlopen. Wij wensen u veel zonnige uren toe!

Deskundigheid voor de juiste prijs

Fijn bedrijf, snel en deskundig geïnstalleerd.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Geachte heer Smit, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier met uw aangeschafte zonnepanelen!

Professioneel en klantgericht

MB Zonnepanelen reageert snel en adequaat op wensen, verzoeken en neemt de alternatieven goed door met de klant.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Jozef, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw mooie complimenten over onze werkwijze! Fijn om te horen dat wij u goed hebben kunnen helpen met het maken van uw keuze. Wij wensen u veel zonnige uren toe!

Zeer goede begeleiding naar een mooi eindresultaat. Kundige en vriendelijke monteurs die het werk in goed overleg hebben uitgevoerd. Voor iedereen een aanrader!

• Nazorg en Garantie

Beste Willem, Bedankt voor uw positieve beoordeling en uw mooie complimenten over onze werknemers. Fijn dat het gehele traject, van offerte tot uitvoering, naar tevredenheid is verlopen. Wij wensen u veel plezier met uw aangeschafte zonnepanelen!

Netjes gewerkt

• Nazorg en Garantie

Geachte heer Cock, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling! Wij wensen u veel zonnige uren toe!

installatie prima verlopen

prima monteurs, gemotiveerd. Installatie ziet er (voor zover ik dat kan beoordelen) prima uit. Heel gelukkig met de renovatie van de meterkast. Wat ik mis: een beetje duidelijke en uitgebreide (gebruiks)instructie. Wat is slim gebruik ? Wasmachine en vaatwasser laten draaien bij zonlicht ? Andere goede tips ? Ik zou ook graag enige instructie en toelichting hebben bij het gebruik van de Enlighten-app. Ben graag bereid om daarvoor naar Bodegraven te komen. beoordeling kwaliteit (vragen hieronder) Wat moet ik daar nou op antwoorden. Welke kwaliteit ?

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Geachte heer van Leeuwen, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw feedback over de gebruiksinstructie! Wij zijn hier direct intern mee aan de slag gegaan. Zoals besproken komt onze collega Nick volgende week bij u langs om het een en ander toe te lichten over de Enligthen-app en het slim gebruik van de zonnepanelen. Wij hopen dan al uw vragen te kunnen beantwoorden. Wij wensen u veel zonnige uren toe!

Over Techniek Nederland