Top geregeld

Alles prima verlopen en duidelijk advies, zeer tevreden. In 1 dag geïnstalleerd.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Monique, Bedankt voor uw beoordeling en vertrouwen. Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen! Wij wensen u veel zonnige uren toe!

Prima bedrijf

Prima bedrijf. Van offerte op afstand, verkoper op locatie tot aan het plaatsten van het systeem prima verlopen. Zeker een aanrader

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Geachte heer Blokland, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw mooie complimenten over onze werkwijze. Goed om te horen dat het gehele traject, van offerte tot plaatsing van zonnepanelen, naar tevredenheid is verlopen. Wij wensen u veel zonnige uren toe!

Ik had gehoopt dezelfde werkwijze als de buurvrouw

Slechte communicatie, niet zorgvuldig te werk gaan, heel anders als voorbeeld van mijn buurvrouw, ik zou het graag telefonisch toelichten 0655532711

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Geachte mevrouw Verhage, Bedankt voor het invullen van onze recensie en uw feedback, vervelend om te horen dat het plaatsen van de zonnepanelen niet liep zoals verwacht. Wij hebben uw feedback intern opgepakt en gelukkig is er inmiddels contact geweest met onze collega. Mocht u nog vragen hebben helpen wij u uiteraard graag. Ondanks alles hopen wij dat u blij bent met de zonnepanelen en installatie! Wij wensen u veel zonnige uren toe!

prettige medewerkers, service gericht

Installatie zou 17 december plaatsvinden, niet gelukt het af te maken. Werd maandag 20 dec alsnog gedaan, maar 2 van de 6 panelen bleken niet te werken. Eén paneel met een verkeerde stekkerverbinding en één paneel met een defecte omvormer (inf van monteur). Uiteindelijk vrijdag 24 dec gerepareerd.

• Nazorg en Garantie

Beste Johan, Bedankt voor het invullen van onze recensie. Vervelend om te horen dat de plaatsing van de zonnepanelen niet gelopen is zoals verwacht. Goed om te horen dat onze monteurs binnen 1 week alles gerepareerd hebben en uw compliment daarover. Ondanks alles hopen wij dat u blij bent met de zonnepanelen en installatie! Wij wensen u veel zonnige uren toe!

Vriendelijk en kundig personeel, zowel op het dak als aan de telefoon.

De werkmannen werkten binnen en buiten keurig netjes en waren erg vriendelijk. Vragen over het aanmelden bij netbeheerder en app werden telefonisch vakkundig beantwoord.

• Nazorg en Garantie

Beste Jos, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw mooie complimenten, fijn om te horen dat u keurig en vriendelijk geholpen bent. Een tevreden klant, daar doen wij het voor! Wij wensen u veel zonnige uren toe!

Goede communicatie, snel gewerkt en vriendelijke medewerkers

Goede communicatie, snel gewerkt en vriendelijke medewerkers.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Christa, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw complimenten over onze comminucatie, werkwijze en medewerkers. Fijn om te horen dat de installatie naar tevredenheid verlopen is. Wij wensen u veel zonnige uren toe!

Harde werkers

De planning is niet helemaal goed verlopen. Wij kregen de zonnepanelen wel op de afgesproken dag, maar de buren niet. Dat was wel jammer. Verder keurig gewerkt en mensen waren vriendelijk.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste familie Straatman, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling, vervelend om te horen dat de zonnepanelen niet op de afgesproken dag geleverd zijn bij uw buren. Onze oprechte excuses hiervoor. Goed om te horen dat de installatie naar tevredenheid verlopen is! Wij wensen u veel zonnige uren toe!

Snelle vakmanschap

Snelle en vakkundig werk wat de dakmannen en electricien leveren. Ik mis wel de nazorg.

• Nazorg en Garantie

Beste Perry, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw feedback omtrent onze nazorg. Wij gaan hier intern mee aan de slag om dit te verbeteren! Fijn om te horen dat u desondanks tevreden bent met de installatie. Wij wensen u veel zonnige uren toe!

Snelle nette installatie en heldere communicatie

Prima ervaring. Snelle nette installatie en heldere communicatie.

• Nazorg en Garantie

Beste Cor, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw vertrouwen. Fijn om te horen dat u goed geholpen bent. Wij wensen u veel zonnige uren toe!

Helder aanbieding, snelle leverantie en montage.

Vriendelijke, Proffesionele verwerking vanaf de aanbieding tot en met de uitvoering van de zonnepaneelinstallatie. Punt van aandacht. Tijdens de montage op het dak is er een stuk dakpan op een veranda dak gevallen en dit heeft schade veroorzaakt aan het dak van veranda. Dit kan gebeuren tijdens werkzaamheden. Echter de schade is niet door de monteurs aan mij gemeld. Ik heb zelf de schade moeten melden aan de installateur.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Geachte Loveren, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw feedback omtrent onze comminucatie over de schade aan het dak van de veranda. Vervelend om te horen dat dit niet gemeld is, onze oprechte excuses hiervoor. Wij gaan hier intern mee aan de slag om dit te verbeteren! Fijn om te horen dat u desondanks tevreden bent met de installatie. Wij wensen u veel zonnige uren toe!

Zeer betrouwbaar bedrijf

Ik kan MB zonnepanelen alleen maar aanbevelen. Door een combinatie van schuin dak en plat dak was ik op zoek naar een goed advies over zonnepanelen. Helaas beginnen de meeste bedrijven met het opgeven van je dakgootset en een offerte. Niet MB zonnepanelen. Zij komen langs om de situatie te bekijken, te adviseren en uit te leggen. Ook toen ik later extra panelen wilde kreeg ik het advies om er minder te doen dan ik bedacht had ivm rendement en praktisch gebruik. Ook bij installatie komt het bedrijf zelf en niet iemand die alleen een opdracht uitvoert. Ook dan denken ze mee en een aanpassing tot de tekening was ook geen enkel probleem. Alleen maar goede ervaringen

• Nazorg en Garantie

Beste Carlo, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw complimenten over onze werkwijze. Goed om te horen dat het gehele traject, van offerte tot uitvoering, naar tevredenheid is verlopen. Een tevreden klant daar doen wij het voor! Wij wensen u veel zonnige uren toe!

Slechte service en slechte communicatie.

In eerste instantie is de service en communicatie goed bij dit bedrijf. De installatie verloopt vlot. Daarna is de communicatie minder. Op eenvoudige vragen (via de mail) of telefonische verzoeken om terug te bellen wordt laat gereageerd.

• Nazorg en Garantie

Deskundige plaatsing van de zonnepanelen.

De elektricien heeft alle apparaten keurig gemonteerd zowel in de meterkast als op de zolder!

• Nazorg en Garantie

Beste Leendertz, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling, fijn om te horen dat onze elektricien keurig alle apparaten gemonteerd heeft. Wij wensen u veel zonnige uren toe!

In 1 woord! Topbedrijf

Verstaan hun vak en klantgericht!

• Nazorg en Garantie

Beste heer Verbeek, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw vertrouwen. Fijn om te horen dat u goed geholpen bent. Wij wensen u veel zonnige uren toe!

Prima service en plaatsing van zonnepanelen

NA

• Nazorg en Garantie

Beste Marlies, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw complimenten over de plaatsing van zonnepanelen. Wij wensen u veel zonnige uren toe!

Nog nooit eerder zo snel tot volledige tevredenheid een project doorlopen.

Start thuis, offerte met uitleg, vakkundige levering. Prettige correspondentie per e-mail en per telefoon. Online alle informatie en handleidingen (taal NL). Online resultaten met overzichten te volgen, zelfs per zonnepaneel met locatie. Veel details. Al snelle nazorg ervaren. Kortom, eigenlijk nooit eerder zo snel, tot tevredenheid, een project doorlopen, in mijn werkzame leven, met vaak technische projecten. Inmiddels 83 jaar. Start 8 oktober met gesprek thuis, helemaal gereed 16 november.

• Nazorg en Garantie

Beste meneer Van Krieken, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling, en uw mooie complimenten over ons bedrijf. Leuk om te horen dat u nooit eerder zo snel en naar tevredenheid een project hebt doorlopen. Een tevreden klant, daar doen wij het voor! Wij wensen u veel zonnige uren toe!

helemaal goed

Eerste ervaring met een zonnepaneel bedrijf en die is meteen goed. Advies gesprek; Legplan en factuur; Afspraak voor plaatsing; 2de afspraak voor rest plaatsing; Uitleg over plaatsing en installatie Geen problemen ondervonden en alles is goed gecommuniceerd en de heren en dames bij MB Zonnepanelen zijn erg behulpzaam!

• Nazorg en Garantie

Beste Ricardo, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw mooie complimenten over onze werkwijze en medewerkers! Goed om te horen dat het gehele traject, van offerte tot uitvoering, naar tevredenheid is verlopen. Een tevreden klant, daar doen wij het voor! Wij wensen u veel zonnige uren toe!

Van informatie tot installatie prima geregeld

In de wereld van de zonnepanelen zie je op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer. Bij MB Zonnepanelen had ik tijdens het eerste bezoek al het gevoel dat de juiste kennis aanwezig was. Dat, en het zonnekeur keurmerk heeft de twijfel weggenomen die bij een aantal andere aanbieders was blijven hangen. Het hele traject is prima verlopen en sinds een kleine week hebben wij een 18 panelen op het dak liggen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Ted, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw mooie complimenten over ons bedrijf! Leuk om te horen dat ons keurmerk doorslaggevend is geweest. Fijn om te horen dat het hele traject goed verlopen is. Wij wensen u veel zonnige uren toe!

Vakwerk

Nette afspraken en prijzen , afspraken en communicatie worden gerespecteerd. Vriendelijke en vakbekwame monteurs , ruimde ook hun rest materiaal op ( afval ) duidelijke uitleg omtrent het systeem. Goede keuze om MB te nemen en zal potentiële klanten MB aanbevelen .

• Nazorg en Garantie

Beste Theo, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw mooie complimenten over onze werkwijze en medewerkers! Goed om te horen dat het gehele traject, van offerte tot uitvoering, naar tevredenheid is verlopen. Wij wensen u veel zonnige uren toe!

Vakkundige installatie van high-tech zonnepanelensysteem

Wij hebben MB-zonnepanelen gekozen om meerdere redenen. Zij bestaan al langer en hebben de nodige ervaring. Ook is het bedrijf bij meerdere branche-organisaties gecertificeerd. Wij kozen het Enphase-systeem omdat het veiliger is, én langer meegaat. De installaties bij de referentieadressen die wij kregen zagen er allemaal keurig uit. De installatie was vlot (op één dag) gebeurd omdat ze met een dubbele ploeg waren. Ze mogen ons adres als referentie gebruiken: een zeer tevreden klant!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Paul, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw mooie complimenten, fijn om te horen dat u een positieve ervaring met ons bedrijf heeft. U bedankt voor de prettige samenwerking! Een tevreden klant, daar doen wij het voor! Wij wensen u veel zonnige uren toe!

Snel en adequaat

Zeer klantvriendelijke opstelling in het gehele traject. Snelle reactie op vragen en geen probleem om tussentijds nog wijzigingen aan te brengen. Panelen zijn conform afspraken geplaatst. Goede samenwerking met Kewodak voor plaatsing van de panelen op shinglesdak. Bijzonder handige app (Enphase) met veel inzicht in productie door de panelen. Er had wat meer tijd voor de oplevering/uitleg systemen genomen kunnen worden.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Geachte heer Colon, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en feedback. Fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met onze service in het gehele traject. Wij wensen u veel zonnige uren toe!

In alle opzichten prima service.

Goed advies, snelle levering, plaatsen van panelen ging accuraat en met extra service. Klantenservice vriendelijk en hulpvaardig.

• Nazorg en Garantie

Beste Anja, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling. Fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met goed advies, snelle levering en plaatsing van de zonnepanelen. U bedankt voor de prettige samenwerking. Wij wensen u veel zonnige uren toe!

Perfect geregeld

Maandagmorgen 8 nov. stond er een team bij ons voor de deur van MB Zonnepanelen om tien panelen te plaatsen in de loop van de morgen bleek mij dat zij perfect op elkaar in gewerkt waren. Naar dat alles gereed en aan gesloten , alles werd netjes opgeruimd de stofzuiger ging er overheen. Nogmaals be dankt heren monteurs

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Henk, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw mooie complimenten, fijn om te horen dat u een positieve ervaring met onze collega's heeft. Nogmaals bedankt voor de prettige samenwerking. Wij wensen u veel zonnige uren toe!

maandag brief gestuurd dinsdag afspraak gemaakt woensdag geinstaleerd

nadat de jongens in woubruggen zijn geweest gingen ze rap aan de gang een op dak en een binnen al met al vond en wij dat het een flinke klus was maar toch in een dag gefikst

• Nazorg en Garantie

Beste Sjaak en Len, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling, fijn om te horen dat alles naar tevredenheid gelopen is. Wij wensen jullie veel zonnige uren toe!

prima monteurs hebben goed en netjes werk geleverd

nazorg en garantie heb ik nog niet ingevuld. te kort dag

• Nazorg en Garantie

Geachte Gijs, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling, fijn om uw complimenten over onze monteurs en werk te horen! Wij wensen u veel zonnige uren toe!

Over Techniek Nederland