Plaatsen zonnepanelen conform afspraak uitgevoerd

prima geregeld

was perfect geregeld

klantvriendelijk en betrouwbaar, vakbekwaam

De monteurs waren rustig en beleefd en snel klaar. Er werd een goed uitleg gegeven over de werking van de zonnepanelen

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw compliment over onze monteurs! Goed om te lezen dat het traject naar tevredenheid is verlopen. Wij wensen u veel zonnige uren toe!

Verkoop is top, na service super slecht

In september 2020 nieuwe zonnepanelen, in oktober 2021 is de goot voor de bedrading nog niet geregeld. Ook de SMA omvormer zou in geregeld worden, ook nog steeds niet gedaan. Monteur voor de nieuwe goot heeft hem al wel ingemeten en zou hem de week erop komen plaatsen, nu 3 weken verder en nog niets. Dus al met al is de na service slecht. Heel erg jammer, ik heb diverse nieuwe klanten voor MB geregeld. Hier stop ik nu mee.

• Nazorg en Garantie

Slechte service en niet klantvriendelijk

Donderdag 30 september zijn bij ons zonnepanelen geplaatst. De plaatsing verliep goed. Helaas bleek ‘s avonds, toen de werklui al weg waren, dat er een storing ergens zit en er dus geen stroom wordt opgewekt. Die vrijdag hebben wij zelf geprobeerd om alles te resetten, wat in de informatiefolder beschreven staat, helaas zonder resultaat. Afgelopen maandag 4 oktober hebben wij contact opgenomen met het bedrijf. We moesten foto’s sturen en dan zouden ze ons terug contacteren. We zijn inmiddels 4 dagen verder. Nog steeds is er geen afspraak gemaakt. We bellen elke dag en dagelijks krijgen we de belofte teruggebeld te worden en te horen wanneer er iemand komt. Alleen dit gebeurt niet. Het is schijnbaar erg moeilijk een afspraak met een klant te maken om een monteur langs te sturen. We voelen ons opgelicht. De plaatsing kon zeer snel gebeuren. Er wordt ook verwacht dat we gelijk betalen waar het personeel nog bij is. Maar enige naservice wanneer het allemaal niet blijkt te werken is er niet. We zullen dit bedrijf dan ook zeker niet aanraden bij anderen. Als we dit geweten hadden, hadden we zeker een ander bedrijf gekozen.

• Nazorg en Garantie

Beste Erik, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw eerlijke mening! Wij vinden het erg vervelend om te horen dat het oplossen van de storing niet verlopen is zoals verwacht, onze oprechte excuses hiervoor. Inmiddels is er een monteur langsgekomen en is de storing opgelost. Wij hopen hiermee u geholpen te hebben. Nogmaals bedankt voor uw feedback!

Snel en volgens afspraak

prima service

prima service door MB Zonnepanelen

Super snel greregeld!

Goede, vriendelijke en vakbekwame mensen. Veel kennis over hun product en super blij met de snelheid en het resultaat.

• Nazorg en Garantie

Beste Rob, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw compliment over onze vakbekwaamheid! Goed om te horen dat het traject naar tevredenheid is verlopen. Wij wensen u veel zonnige uren toe!

Goed werk

Goede productinformatie. Duidelijke uitleg over de systemen. welke keuze mogelijkheden er zijn. In ons geval zeer snelle plaatsing van de installatie.

• Nazorg en Garantie

Geachte Imco, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw mooie complimenten over onze productinformatie en duidelijke uitleg! Goed om te horen dat het traject naar tevredenheid is verlopen. Wij wensen u veel zonnige uren toe!

Keurige installatie

Goede ervaring.

Goed denkt mee

Netjes en snel gewerkt

• Kwaliteit N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Goed, snel, vakkundig en vriendelijk.

Zeer vriendelijk zowel aan de telefoon als op het werk. Goede en snelle reactie op vragen. Vakmensen.

• Nazorg en Garantie

Geachte A.A.W. van Vliet, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw mooie complimenten over onze vriendelijkheid, snelheid en medewerkers! Goed om te horen dat het traject naar tevredenheid is verlopen. Een tevreden klant, daar doen wij het voor! Wij wensen u veel zonnige uren toe!

Goed adviesgesprek en prima montage.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling, wij zijn blij om te lezen dat u een goed advies en montage heeft gehad. Wij wensen u veel zonnige uren toe!

rommelig

3 keer de afspraak veranderen, is rommelig je moet het toch om je werk regelen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goed meegedacht en netjes gewerkt

De mannen van MB Zonnenpanelen hebben keurig en vlot gewerkt en goed meegedacht toen de aanleg zoals we die eerst bedacht hadden toch niet kon. Uiteindelijk keurig opgelost.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Geachte IJsselstein, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling, wij zijn blij om te horen dat de aanleg ondanks alles goed verlopen is. Wij wensen u veel zonnige uren toe!

Prima bedrijf, kan ik gerust aanbevelen!!

Altijd lastig om een goed en betrouwbaar bedrijf te vinden, aangezien je niet iedere dag zonnepanelen op je huis laat monteren. MB zonnepanelen kan ik gerust aanbevelen. Goede uitleg kundige mensen, Prima bedrijf!!

• Nazorg en Garantie

Beste Richard, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw compliment, fijn om te lezen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf! U bedankt voor de prettige samenwerking. Wij wensen u veel zonnige uren toe.

Professioneel bedrijf met vakkundige medewerkers!

Zeer positieve ervaring…geen verkooppraatjes…gewoon duidelijk produkt: uitleggen en leveren. Zeer vakkundig geholpen en vriendelijke medewerkers. We kunnen dit bedrijf zeker aanraden..net als onze gehele straat…die ook bij MB Zonnepanelen hebben besteld!

• Nazorg en Garantie

Beste Vixtor, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw mooie complimenten, wij vinden het fijn om te horen dat wij een goed en duidelijk product leveren! Wij wensen u en de gehele straat veel zonnige uren toe.

Leuk en efficiënt installaties team

Netjes, goed en snel gewerkt, echt klasse. Top team. Geen prutsers!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goede communicatie, scherpe offerte, snelle levering, nette en vriendelijke monteurs. De panelen werden eerder gemonteerd dan verwacht. Wij zijn heel tevreden!

• Nazorg en Garantie

Beste Yvonne, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw mooie complimenten, fijn om te horen dat u een positieve ervaring met ons bedrijf hebt. U bedankt voor de prettige samenwerking. Wij wensen u veel zonnige uren toe.

Zeer kundig, goed meedenken over bekabeling binnenshuis

Zeer positief. Keuze gemaakt o.b.v. referenties van buren.

Top bedrijf!!

Wij zijn zeer tevreden! Prima service en goed advies. Een aanrader voor iedereen die zonnepanelen wil aanschaffen

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Geachte familie Van Leeuwen, Hartelijk dank voor jullie positieve reactie. Wij zijn erg blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel zonnige uren toe!

Goede service, snelle reactie en plaatsing

Vriendelijke medewerkers, online en thuis voor advies en plaatsing. Er wordt snel gereageerd en zaken worden goed uitgelegd. Vriendelijke monteurs, kundig, gaan pas weg als het echt goed zit en laten het netjes achter.

• Nazorg en Garantie

Bedankt voor uw reactie, Fijn om te lezen dat u goed en snel werd geholpen en spreekt over de kundigheid van onze collega's. Wij wensen u veel zonnige uren toe!

Zeer goede en prettige ervaring

Goede voorlichting gehad met eerlijke prijsindicatie. Snelle levering en oplevering keurig en uitgebreid.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor het invullen van de beoordeling. Fijn om te horen dat u een goede voorlichting heeft gehad van onze adviseurs met een eerlijke prijsindicatie. Wij wensen u veel zonnige uren toe.

Geweldig bedrijf!

De informatie vooraf is duidelijk. De levering en plaatsing verliep snel en de mannen waren kundig en netjes. Electra is netjes aangelegd. Die man heeft er veel verstand van. Alles werkte snel en de app is fantastisch om te zien wat je zonnepanelen opbrengen, zelfs per paneel. De administratieve afhandeling met de teruggave van de btw is ook goed bevallen. TOPbedrijf en een aanrader voor iedereen die zonnepanelen wilt.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Annet, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling, fijn om te lezen dat de app goed werkt. Fijn om te horen dat u goed geholpen bent door onze collega's. Wij wensen u veel zonnige uren toe.

prettig bedrijf, klantgericht, professioneel, vriendelijk

in het woud van aanbieders is het moeilijk om te weten welk bedrijf het beste is. Je kunt niet elk bedrijf om een offerte vragen. In het blaadje van de Rabobank maakte ik kennis met dit bedrijf, en dat artikel sprak me aan. Werd bevestigd door de prettige manier waarop er naar mij werd geluisterd, mee-gedacht en de offerte werd samengesteld. Er werd mij niets opgedrongen, er waren geen gladde verkooppraatjes. Goede, geruststellende en duidelijke antwoorden op vragen. Prettige manier van afspraak maken en weer verzetten. installeren van de panelen ging ook prima; bescheiden en vriendelijke werkers. Tot nu toe is MB panelen een aanrader!

• Nazorg en Garantie

Beste Ine, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw mooie complimenten, fijn om te horen dat u een positieve ervaring met ons bedrijf hebt. U bedankt voor de prettige samenwerking. Wij wensen u veel zonnige uren toe.

Over Techniek Nederland