behulpzaam, denken mee

nette mensen, denken mee met oplossingen, informatief, strakke panelen

• Nazorg en Garantie

Goed advies, fijn bedrijf, goed service

Na zeer goed advies en uitleg tot aanschaf van zonnepanelen overgegaan. Keurige vakmensen die het kwamen plaatsen. Goede uitleg ook met oplevering. Erg tevreden

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Dave, Bedankt voor het invullen van de beoordeling en de mooie complimenten. We wensen u veel mooie zon uren toe!

Uitvoering prima, communicatie onder de maat

De offerte en verkoop waren snel rond, een aantal beloften kon helaas niet helemaal worden nagekomen. Hierover werd niet gecommuniceerd en om te weten te komen wanneer werkzaamheden hervat zouden worden, moesten we zelf contact opnemen. Wat wel heel goed geregeld is, zijn alle mails die je krijgt voor wat je aan moet leveren voor de BTW teruggaaf en waar je diverse wijzigingen door moet geven.

Betrouwbaar bedrijf

-Goed advies gekregen, rustige uitleg en niet opdringerig. De adviseur nam echt even de tijd voor al mijn vragen. -Telefonisch goed bereikbaar en zeer correct, geduldig en vriendelijk. -Montage op keurig op tijd op de afgesproken dag. Gingen netjes te werk, vriendelijke monteurs en Nederlands talig. Ze hebben de panelen in één dag geplaatst. Top! het was een lange dag voor ze. Tot nu toe zeer tevreden en echt een aanrader.

• Nazorg en Garantie

Beste Dennis en Regina, Bedankt voor het invullen van de beoordeling en de mooie woorden over ons bedrijf. We zullen de complimentjes doorspelen naar onze adviseur en monteurs! We wensen u heel veel zonnige uren toe!

Vriendelijke en professionele service. ik ben en word continue goed geïnformeerd. Wellicht 1 aandachtspunt. Bij de initiële besprekingen en de offerte is mij niet verteld dat de BTW teruggaaf maximaal 2500 Euro is (= aanbevolen). Hier kwam ik pas later achter.

• Nazorg en Garantie

Beste Ferry, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en de mooie woorden over ons bedrijf. Wat vervelend van het BTW verhaal, wij zullen hier intern mee aan de slag gaan. Wij wensen u veel zonnige uren toe!

Prima gewerkt

Ze waren goed op elkaar afgestemd.

• Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Theo, Bedankt voor het invullen van de beoordeling en de tevredenheid over onze werkwijze. Wij wensen u veel zonnige uren toe!

Prima Prima

Naar wens gebeurd

plaatsen zonnepanelen

het plaatsen van de zonnepanlen is geheel volgens afspraak gedaan ik kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen.

• Nazorg en Garantie

Beste Eugène, Bedankt voor het invullen van de beoordeling en de fijne positieve woorden over ons bedrijf. We wensen u veel zonnige uren toe!

Monteren goed verlopen

Gekregen wat ik had verwacht

• Nazorg en Garantie

Geachte heer Morsink, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw positieve woorden! Wij wensen u veel zonnige uren toe.

Kan niet anders zeggen dan heel goed

• Nazorg en Garantie

Geachte heer Tombe, Beste Michel, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw mooie complimenten over ons bedrijf en werkwijze. Wij wensen u veel zonnige uren toe!

Uitstekend advies, vakwerk aflevering, plezierig in de omgang, geen verborgen kosten.

• Nazorg en Garantie

Beste Jorrit, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw mooie complimenten over onze werkwijze. Goed om te horen dat het gehele traject, van offerte tot uitvoering, naar tevredenheid is verlopen. Wij wensen u veel plezier met uw aangeschafte zonnepanelen.

wij zijn zeer tevreden over het installeren van panelen en stoppenkast.

Zowel het plaatsen van de zonnepanelen als het aanbrengen van de elektrische installatie inclusief stoppenkast, zijn deskundig en netjes uitgevoerd. Wij zijn blij dat we met MB zonnepanelen in zee zijn gegaan. We twee verbeterpunten: - Aanvankelijk zouden er twaalf panelen komen, toen tien en het zijn er uiteindelijk 9 geworden. Het was beter geweest als vanaf het begin gelijk het juiste aantal was opgegeven. - In de verkorte handleiding komen direct allerlei deskundige termen voorbij, zoals My Enlighten, Envoy en pv-verdeler voorbij, zonder dat die termen worden toegelicht/uitgelegd.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Geachte heer Huijboom, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling, fijn om te horen dat u tevreden bent over de installatie van de zonnepanelen en meterkast. Bedankt voor uw feedback, wij gaan hier intern mee aan de slag om onze kwaliteit te verbeteren! Wij wensen u veel zonnige uren toe!

Plaatsing van panelen is deskundig gebeurd, helaas beschadiging van de hoot

Plaatsing panelen was correct en deskundig. Helaas is de goot beschadigd waardoor lekkage ontstaan is. Toegezegd is dat de offerte van de benodigde reparatie door MB betaald wordt, wat ik zeer correct vind.

• Nazorg en Garantie

Beste Frank, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling! Spijtig om te horen dat de goot helaas beschadigd is tijdens de plaatsing van de panelen, nogmaals onze excuses. Gelukkig hebben wij een passende oplossing voor u en kunt u uw reparatie bij ons declareren. Desondanks wensen wij u veel zonnige uren toe!

optijd .,kwaliteit

netje en kwaliteit gericht

• Nazorg en Garantie

Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw mooie complimenten! Veel plezier met uw aangeschafte zonnepanelen.

Vriendelijke mensen en prima service

Ze doen wat ze beloven en alles werkt perfect.

• Nazorg en Garantie

Geachte heer van Leeuwen, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw mooie complimenten over onze medewerkers en service. Wij wensen u veel zonnige uren toe!

Top bedrijf kan je op bouwen.

Prima offerte traject met duidelijke documentatie. Ook na plaatsing snelle informatie over wat te doen. Er waren twee aardige en kundige medewerkers die de panelen hebben geplaatst. Duidelijke uitleg gekregen en alles in overleg. Dag later nog een klein vraagje maar worden gelijk stappen gezet top.

• Nazorg en Garantie

Geachte heer Stigter, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw mooie complimenten over ons bedrijf! Wij zullen uw mooie complimenten over onze monteurs en medewerkers aan hen doorgeven. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen! Wij wensen u veel zonnige uren toe.

Vanaf offerte tot plaatsing zeer goed geholpen.

Vanaf offerte tot plaatsing zeer goed geholpen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Theo, Bedankt voor uw positieve beoordeling, fijn om te horen dat het gehele traject naar tevredenheid is verlopen! Wij wensen u veel zonnige uren toe.

mooi bedrijf

vakmensen, goede montage, fijne uitleg

• Nazorg en Garantie

Beste Netty en Kees, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw mooie woorden over ons bedrijf! Wij wensen u veel plezier met uw aangeschafte zonnepanelen.

Alles is correct afgehandeld

Het eerste gesprek met de verkoper was prettig. De monteurs kwamen de afspraken netjes na en er werd netjes gewerkt. Duidelijke uitleg over de zonnepanelen. Alleen de app werkt nog niet, dat vink ik jammer. Maar zoals nu alles is gegaan verwacht ik dat de app wel kan gebruiken.

• Nazorg en Garantie

Beste Jan, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw mooie complimenten. Fijn om te horen dat het gehele traject, van offerte tot uitvoering, naar tevredenheid is verlopen! Jammer dat uw app niet direct goed functioneerde, gelukkig heeft u contact gehad met onze binnendienstmedewerkers en functioneert de app nu naar behoren! Wij wensen u veel zonnige uren toe.

Tot 2 dagen na aanleg uitstekend

De informatie die de heer Kees-Willem van Os verstrekt is adequaat en getuigt van deskundigheid. Monteurs Sander en Dominique betonen zich uitermate vakbekwaam en laten in hun werkwijze zien heel goed te weten waarmee zij bezig zijn. Ook zij zijn een visitekaartje voor MB Zonnepanelen en naar onze ervaring in kwaliteit vergelijkbaar met de mensen werkzaam bij De Groot & Visser in Gorinchem.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw mooie complimenten over onze verkoopadviseur Kees-Will en monteurs Dominique en Sander! Fijn om te horen dat het gehele traject, van schouwafspraak tot plaatsing van de zonnepanelen, naar tevredenheid en positief is verlopen. Wij zullen uw warme woorden aan ons team doorgeven! Wij wensen u veel zonnige uren toe.

Netjes en snel gewerkt

Vriendelijke monteurs, netjes gewerkt, alles is goed en snel geregeld

• Nazorg en Garantie

Geachte heer Dekker, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier met uw aangeschafte zonnepanelen.

Keurig netjes geplaatst

Alles helemaal volgens afspraak, vriendelijke en nette installatie en goede uitleg.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Marcel, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw mooie complimenten over ons bedrijf en medewerkers. Wij wensen u veel zonnige uren toe!

Duidelijk

Duidelijk en een goede service . Netjes gemonteerd en gecontroleerd.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Geachte heer Jungerius, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling, fijn dat de installatie netjes en adequaat verlopen is. Wij wensen u veel zonnige uren toe!

Goed met een aantekening.

Offerte, planning en nakomen afspraken zijn prima. Verkoop kan iets vriendelijker. Monteurs hebben een kunstje geleerd dat zij op zich goed uitvoeren. De elektrotechnische kennis is te beperkt, evenals de beschikbare materialen om het werk beter en netter uit te voeren.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Geachte heer van Leeuwen, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling en uw feedback! Wij gaan hier intern mee aan de slag om de kwaliteit van ons werk te verbeteren. Desondanks wensen wij u veel zonnige uren toe!

Prima offerte uitgebracht en uitstekend volgens afspraak geinstalleerd

Betrouwbaar bedrijf heeft onze panelen op de afgesproken dag prima geinstalleerd. Na afloop een goede toelichting bij de werking van de enphase envoy gegeven.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Theo, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling, fijn om te horen dat alles volgens afspraak is geïnstalleerd en u tevreden bent. Een tevreden klant, daar doen wij het voor! Wij wensen u veel zonnige uren toe.

Over Techniek Nederland