Professionele en goede service

Positief.

• Nazorg en Garantie

Snel op afspraak kunnen komen, probleem verholpen en deskundig advies voor op de lange termijn.

Vakmanschap en uitstekende service

Het was een snelle en hoognodige reparatie. Vooraf goed contact hoe laat de monteur ongeveer zou kunnen komen. De reparatie werd met goede zorg en gedreven vakmanschap uitgevoerd. Wij zijn zeer tevreden over deze uitgevoerde reparatie.

uitstekende ervaring

meedenken en adequaat werken

• Nazorg en Garantie

Vakwerk en uitstekende service. Vriendelijke benadering.

Ook na de opdracht kwam hij gratis terug na een lekkage klacht.

• Nazorg en Garantie

Hij klaart de klus snel en goed !

Kapotte cv leiding werd snel gerepareerd.

Betrouwbare vakman

Marco is een allround vakman werkt nauwkeurig netjes en professioneel er zijn heel goed afspraken met hem te maken en hij is prettig en beschaafd in de omgang kortom niets op aan te merken en van vele markten thuis.

• Nazorg en Garantie

Vakman, die zijn goed betaalde werk niet volledig afmaakt

Keurig werk geleverd, maar vergat de kraantjes, die op de door hem aangesloten en met door hem met water gevulde aanvoerslangen van de door hem geadviseerde kickspace voor onze nieuw te plaatsen keuken, open te zetten. Hij wilde de kraantjes, die pal tegen de muur onder de vaatwasser zitten (niet bij te komen dus) nog wel komen opendoen, maar alleen tegen betaling. Hij schreef mij o.a.: Het openen en sluiten van kranen valt niet onder de garantie regeling. Wij hebben de kickspace niet afgemonteerd opgeleverd, en de kranen hadden moeten worden geopend door de persoon die dat heeft uitgevoerd. Wij kunnen de kranen voor u openen, hiervoor zal de vaatwasser moeten worden uitgebouwd.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Wij betreuren dat deze mijnheer niet tevreden is over onze dienstverlening. Alleen zijn wij niet aansprakelijk voor werkzaamheden die door derden zijn uitgevoerd, hieronder valt ook de afmontage door mijnheer zelf van door ons geleverde plint heater. Het in bedrijf stellen hiervan kan namelijk alleen plaatsvinden als deze is gemonteerd. Wij hadden de afmontage ook kunnen en willen uitvoeren maar er is zelf gekozen voor om dit zelf te doen om kosten te besparen.

Onvriendelijk behandeling

Onvriendelijk behandeling en geen oplossing aangedragen

• Nazorg en Garantie

Dit betreft een afkeuring van een keukengeiser, helaas was er voor de klant geen pasklare oplossing binnen het budget.

Vakman en deskundigheid

Hij wist met zijn vakmanschap alle problemen op te lossen. Alles werd ook goed uitgelegd. Goede service en advies.

• Nazorg en Garantie

Marco weet waar hij het over heeft

Onze Cv-installateur constateerde een lage gasdruk. Na onderzoek door verschillende partijen bleek er een verstopping te zijn in de binnen-gasleiding. Onlogisch maar, waar in een bestaande leiding van 30 jaar oud! MAx-Tech heeft vervolgens voor ons opgelost.

Alles ging goed.

de monteur was op tijd alles ging goed neer 2 uur was hij klaar.

Professioneel, vlug en vriendelijk

Snel afspraak kunnen maken. Gelijk aan de slag. Duidelijk informeren over de problemen. Vlug doorwerken (wat fijn is want uurtarief). Probleem gelijk aangepakt en opgelost. Gewezen op andere mogelijke problemen in CV ketel en kachel-luchtafvoer zonder te proberen er een verkooppraatje van te maken. Verder erg vriendelijk.

• Nazorg en Garantie

Max-Tech is voor ons DE expert wat betreft electriciteit, gas en zonnesystemen.

Wij hadden problemen met het zonnesysteem van ons huis en Max-Tech zag binnen de kortste keren dat de installateur die het systeem indertijd installeerde fouten had gemaakt. Dit resulteerde in een meningsverschil tussen Max-Tech en deze installateur. Door een externe expert is Max-Tech toen in het gelijk gesteld.

Vakkundig en vlot

Goede info. Goed ewerk en goede nazorg

• Nazorg en Garantie

Helder en duidelijk in de communicatie.

Heb het idee dat mijn ketel goed nagekeken wordt. Nooit problemen gehad sinds de installatie 4 jaar geleden.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Prima werk en zeer klantvriendelijk

Kennis, kunde en snelheid

Binnen korte tijd was het probleem gesignaleerd en was er een plan van aanpak. Het installeren ging vlot. Aardige man die weet waar hij het over heeft!

Snelle en professionele service

Vriendelijke en deskundige installateur die ook nog een aantal tips gaf.

Snelle service!

Aardige man, deskundige hulp! Maakte wel flink rommel, maar het probleem is verholpen. Dacht ook nog mee aan het verhelpen van een ander probleem! Indien nodig weet ik hem te vinden!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Precies gedaan wat werd beloofd/was afgesproken.

Snel contact. Alle afspraken via de mail, vooraf aan de klus gekregen. Prima op tijd en geen verrassing met de rekening. Natuurlijk jammer dat het eerste uur volledig betaald moet worden (dit was mij bekend) terwijl dat de lekkage na 15 minuten was opgelost.

• Kwaliteit N.v.t.

Deskundig en punctueel.

Reparatie wordt netjes en deskundig uitgevoerd en men houdt houdt zich keurig aan afgesproken tijden.

Snel netjes vakkundig

Laat de euvel met foto’s zien en geeft vakkundig commentaar wat fout is en geeft aan wat en hoe het herstel plaats gaat vinden

Prima!!

Fijn geholpen! Toilet lekte. Een half iur nadat monteur weg was bleek er nog een dingetje niet goed te zijn... hij kwam gewoon nog even langs ondanks zijn enorme hoofdpijn! Ik zeg topper!! Prima bedrijf! 👌🏼

Deskundig en vriendelijk

Prof. Buyslaan 54