Prima service, geschoold installateur, betrouwbaar!

De ketel wordt altijd zeer grondig gereinigd en nagekeken, wij hebben alle vertrouwen in Max-tech

Mee denkend

Prima en snelle service

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goede service, vriendelijk. Weet waar hij het over heeft.

• Nazorg en Garantie

Max-Tech kan ik van harte aanbevelen

Max-Tech kan ik van harte aanbevelen. Deskundig en zeer klantvriendelijk. Ik had een verstopping in de waterafvoer van de keuken. Helaas kon dit niet door Max verholpen worden omdat de verstopping verder zat dan de lengte van de veer waarmee Max werkt. Max heeft meteen een collega ingeregeld die met wat zwaarder geschut werkt. Het probleem is inmiddels opgelost. Max constateerde ondertussen ook dat de hoofdkraan van het water in de kelder niet goed dicht te draaien was en heeft toen zelf Vitens gebeld en een afspraak geregeld met een monteur. Ook dit is nu opgelost. Dank je wel Max. Ik moet er nog bij vermelden dat ik 77 jaar ben en erg blij ben met deze hulp. Een jaar geleden had ik een soortgelijk probleem met de afvoer in de badkamer. Via internet een loodgieter laten komen. Een boom van een kerel die een rekening van over de Euro 800,- presenteerde voor iets dat niet meer dan Euro 200,-- mocht kosten. Ik durfde niet te weigeren om te betalen want de agressie was niet te kort. Een loodgietersprobleem? Schakel dan Max-Tech in.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Ik heb op dit moment een onderhoudscontract bij Max-Tech. Onlangs is er controle uitgevoerd op mijn cv ketel. De medewerker was zeer vriendelijk en kon mij een hoop zaken goed uitleggen.

Goed advies

Geweldige service. Betrokken bij de fam.

professioneel, snel, accuraat, netjes

mijn klus had ik geplaatst op Werkspot, binnen paar dagen 'n reactie van Max-Tech, prettig telefonisch contact gehad met Marco en de klus besproken. Binnen paar dagen 'n aantrekkelijke offerte in huis en 'n week later werd de klus geklaard; 2 nieuwe wandclosetten monteren. Alles ging met fijne communicatie, volgens afspraak, vriendelijke prijs en gewoon precies hoe je het wil als klant.

• Nazorg en Garantie

Prima service en snelle reparatie

Lekkage in de zolderkamer is vakkundig opgespoord en vervolgens grondig gerepareerd, van binnen en op het dak.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Prima, wat ik had verwacht.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Max-Tech heeft prima service geleverd

Duidelijke communicatie en geleverd wat toegezegd was. De kraan kan weer een tijdje mee!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Komt zijn afspraken na, werkt netjes

Goede ervaringen met dit bedrijf, heeft bij mij de gasleiding verplaatst, zodat ik een oven kon plaatsen. Werkt netjes en komt afspraken keurig na. Hoogte van de rekening was zoals vooraf verwacht. Heeft naast gas(leidingen) ook verstand van electra, dus als je werk hebt op beide vlakken kan deze man dat in 1x voor je fiksen.

Vakman pur sang

Marco is een grote vakman en weet wat hij kan en vooral niet kan. Daar heb je dus wat aan.

Perfect en kundig opgelost

Problemen buitenkraan. Gekeken wat de mogelijkheden waren en op een vakkundige manier opgelost. Zijn er erg blij mee

Snel.

Op korte termijn een afspraak kunnen realiseren.. accuraat en netjes afgewerkt.

Snelle vakman

Hij kwam en zag en deed deskundig wat nodig was.

Vakman!

Marco is een absolute vakman

Vakkundig!

Snelle reactie na indienen aanvraag en helder gecommuniceerd over de kosten. Defecte toilet-fonteinkraan vervangen. Klus vlot, deskundig en naar alle tevredenheid geklaard.

correcte vlotte service

Met veel kennis van zaken wordt er vakkundig goed werkt geleverd.

• Nazorg en Garantie

Goed, is niet gevoed genoeg!

Het uitgevoerde werk door Max-tech is uitmuntend te noemen. Wij hebben verschillende werkzaamheden laten uitvoeren, de kwaliteit en netheid van het afgeleverde werk is van hoog niveau en voldoet aan al onze hoge standaarden.

Is goed

• Nazorg en Garantie

Zeer snel en accuraat geholpen

Na bekijken van het werk was alles binnen 2 dagen geregeld. Groepenkast uitbreiden tbv een inductieplaat en plaatsing 10 L. boiler.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Max Tech is technisch heel goed

Max Tech is niet alleen technisch goed, hij is ook vriendelijk en legt goed uit wat hij doet

Pure vakmanschap

Beste man weet waar hij het over heeft. Dat maakt dat we met gerust hart er op kunnen vertrouwen dat het probleempje duurzaam verholpen is. Reparatie van lekkage (via installatie op dak).

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Verzorgen van de ketel goed

Heeft erg veel aandacht voor randverschijnselen die niets met de ketel te maken hebben. Vergeet dat daar niet om wordt gevraagd. Wij huren het bedrijf in voor onderhoud van ketel. Ook bedreiging dan keur in volgende keer de ketel af heeft ons erg gestoord.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Erg kundig

Ik ken Marco nu al een paar jaar en ben er ondertussen wel achter dat hij een grote kennis van zaken heeft en goed op de hoogte is van de wet en regelgeving omtrent CV ketels. kortom erg tevreden over het werk dat hij levert.

Prof. Buyslaan 54 3741 DD Baarn

352031938