geen afspraak mee te maken

Al 5 maanden bezig om een radiator te laten vervangen. Mailen/bellen/foto's sturen. Ja zeggen en nee doen. Op de dag van de afspraak veel gedoe over wel of niet komen, ja druk druk druk.... We gaan op zoek naar een andere onderhoudsservice.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Rene en Shirley, Het spijt ons zeer dat de werkzaamheden niet naar tevredenheid zijn verricht, en dat we pas in actie zijn gekomen na uw negatieve review. Dit is nooit onze bedoeling geweest en is normaal gesproken ook zeker niet onze werkwijze. Een samenloop van omstandigheden/planning hebben geleid tot deze slechte service vanuit onze kant. Nogmaals ons excuus, en hartelijk dank dat u ons de kans geeft dit op 30 oktober a.s. op te lossen. Met vriendelijke groeten, Luijten Verwarming BV Patrick Luijten

Verlengde Luijtenstraat 4 2941CH Lekkerkerk

Over Techniek Nederland