Prima bedrijf

Ondanks de drukte ivm de stormen de laatste tijd werd ik toch snel en vakkundig geholpen

Hij levert goed werk.

Jos overlegt eerst wat hij wat hij gaat doen.

Uitstekend werd geleverd

Twee medewerkers van Jos Tas kwamen de volgende dag gelijk de stortschade opnemen en de goot voor nood vast dichtgekit. Deze moet nog wel vervangen worden, want deze is op. de volgende dag de regenpijp vervangen, want die was door de storm stuk gewaaid. Snelle en perfecte service!

Super bedrijf

Snelle service en vriendelijke monteur

Fijn geholpen

Snelle service en duidelijke uitleg. Vriendelijke mensen die er werken.

Vakkundig en correct.

Goed geholpen. Eerlijk advies. Vakkundig.

Prima geholpen!

Goed en snel geholpen met het opsporen van een lekkage in de badkamer!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Na verstopping in mijn riool goed en keurig geholpen na telefoontje geen omkijken er meer aan gehad

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Super snel en super kundig geholpen

Vanmorgen ontdekte ik een lekkage in mijn badkamer. 2 medewerkers van Jos Tas stond al snel na mijn telefoontje voor de deur. Ik dacht een probleem met een afvoer, maar het bleek een lekke wasmachine-toevoerkraan. Ze hadden het probleem snel gevonden en daarna ook snel gerepareerd. Helemaal top. Bovendien twee super aardige medewerkers.

Uit de kou geholpen

Verwarmingsbuis bleek geknapt tijdens vorstperiode, Jos kwam op zijn vrije dag de boel herstellen, zodat wij niet in de kou zaten! Zeer emphatisch en professioneel de boel hersteld. Denkt altijd mee en staat open voor onze wensen!

Reparatie netjes uitgevoerd

De medewerker kon snel vaststellen wat het probleem was bij de lekkage op ons dak en is goed verholpen. Vriendelijke jongen.

Perfecte service!

Na lekkage aan het dak van de dakkapel kwam Jos direct in actie voor een noodreparatie.

Prima werk geleverd

netjes de boel ook weer achter gelaten. heel goed!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Een bedrijf, waarvan je op aan kan!

Mijn ervaring is: Als er iets moet worden gemaakt, of een probleem moet worden opgelost, staat Jos altijd zo snel mogelijk klaar om je te helpen. Hij levert goed en degelijk werk af.

• Nazorg en Garantie

Zowel technisch als ook persoonlijk zeer goede en indien nodig snelle service met hoge kwaliteit.

To the point, snel, kwaliteit, betaalbaar, goed luisteren naar probleemstelling en meedenken en sympathiek

Kundige service

Goede uitleg bij de werkzaamheden en mooi volgens de afgesproken tijd!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Altijd bereid om de klant duidelijk te informeren.

Een prima bedrijf met goede service en heldere afspraken, welke netjes worden nagekomen.

• Nazorg en Garantie

Klus netjes afgewerkt, rommel keurig opgeruimd, werkplek geveegd, afgeleverd ziet er keurig uit wel

Vervangen dakgoot, ondanks ouderdom - klus binnen 2 dagen gedaan, reeds bekijks gehad ivm glimmende goot en regenpijp, ziet er keurig afgewerkt uit , verwijderde materialen zijn netjes meegenomen en plek was netjes aangeveegd. ( waarom geen reclame -bordje )

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goed en netjes gewerkt. Aardig en net persoon.

Zoals altijd: TOP !!!!

Jos en zijn team hebben wederom vakwerk afgeleverd bij de renovatie van mijn dakgoten. Goed meegedacht, geïnformeerd en geadviseerd. Ook prima samengewerkt met Lalleman Aannemers en Velux Electrotechniek, eveneens betrouwbare en deskundige partijen hier in Pijnacker, waardoor het helemaal áf is !

Ik ben zeer tevreden.

Zeer professioneel. Vakkundig. Goed werk. Vriendelijke mensen. Kosten zijn in goede verhouding tot het geleverde werk.

Hele goede loodgieter

Heel fijn bedrijf! Bij de aankoop van ons huis heeft Jos meerdere 'problemen' voor ons opgelost van het vervangen van de kapotte riolering onder het huis tot het plaatsen van een vlotter (?) op het toilet. Ook bij spontane lekkages staat hij snel voor de deur om te helpen en het lukt hem ook altijd om probleem op te lossen. Wij raden het Loodgietersbedrijf aan iedereen aan!

• Nazorg en Garantie

Klantvriendelijk en leveren netjes werk.

Klantvriendelijk en leveren netjes werk.

Topervaring!

Een klus aan de wc waarvan ik vooraf dacht dat die niet te klaren zou zijn. De wc is namelijk ontzettend oud en raar ingebouwd. Maar...de klus is geklaard. En hoe! Oprecht vakwerk. Ik kan de firma Jos Tas dan ook van harte aanbevelen.

Alles super goed

Als je kwaliteit en slimme oplossingen zoekt, dan ben je hier op de juiste plek. ... aanrader

Delftsestraatweg 43

2645 CA Delfgauw

Over Loodgietersbedrijf Jos Tas

Loodgietersbedrijf Jos Tas is een jong, allround bedrijf met meer dan 20 jaar kennis en ervaring in huis. U kunt bij ons terecht voor alle voorkomende loodgieterswerkzaamheden in én rondom ieder gebouw. Hierbij valt te denken aan het omleggen van leidingen voor uw nieuwe keuken tot het vervangen van complete afvoerinstallaties. Bij Loodgietersbedrijf Jos Tas bent u ook aan het juiste adres voor bijvoorbeeld een renovatie van uw badkamer en alle voorkomende lood- en zinkwerken.

Over Techniek Nederland