Heldere afspraken die worden nagekomen.

Netjes en secuur.

Communicatieve vakmensen!

Ik heb al eerder contact gehad met Jos Tas over een beluchtingsprobleem in ons riool. Dit jaar heb ik me gemeld omdat de lengte van het lood bij de bouw een te lange lengte is geweest waardoor het is gaan scheuren. Na wat adviezen van aannemers die voor andere klussen hier thuis bezig waren, beldde Jos zelf en kwam kijken met een uitstekend (voorlopige) advies en daarna kwam een kundige ervaren loodgieter het lood repareren en kitten.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

fantastisch ontzorgend en meedenkend!

• Nazorg en Garantie

Echte vakmensen, niet de goedkoopste, maar prijs absoluut waard. Communiceert uitstekend rond het werk heen, komt afspraken na en levert kwaliteit.

Nog moeilijk te zeggen

Of de lekkage verholpen is, weten we nog niet, Daarom geven we hieronder kwaliteit en nazorg een neutrale score. Wat betreft de overige aspecten zijn we tevreden; zeker over de klantvriendelijkheid

Heel fijn!

Heel fijn!

• Nazorg en Garantie

Loodgieter met verstand van zake

Werkzaamheden prima uitgevoerd. Rekening was gepeperd en niet tranparant, omdat blijkbaar teller gaat lopen als je gebeld wordt.

snel en vakkundig uitgevoerd

geen lange wachttijden en prettig in de omgang

• Kwaliteit N.v.t.

Fijn lokaal bedrijf

Div reparaties door Jos Tas en zijn collega's laten uitvoeren. Zowel recent als in het verleden. Altijd tot tevredenheid. Vriendelijk personeel dat afspraken nakomt.

top

Snelle reactie en snelle reparatie van de lekkage die er was.

Betrouwbare loodgieter

Hoewel de rekening enigszins tegenviel (maar dat doen velen tegenwoordig), zijn wij blij dat de loodgieter zijn afspraken (ook "ik bel u terug") nakomt. Bij bezoek werden de problemen direct adequaat aangepakt en opgelost. Ook een ander probleem, dat pas werd gemeld bij het eerste bezoek, werd nog diezelfde dag opgelost.

prima service!

Prima service! Probleem was snel verholpen.

Uitstekend geholpen

We zijn al langer klant van dit bedrijf. Ze zijn professionele en deskundig. Ze bieden snel oplossingen aan met oogmerk erop zomin als mogelijk schade aan andere delen van het huis te veroorzaken. Het is best druk, dus ze komen eerst op korte termijn kijken wat het probleem is en je wordt even geholpen zodat je verder kan. Dan krijg je afspraak voor het oplossen van het probleem. Ben super blij met ze. Absolute aanrader!

vakmensen pur sang

de afgewaaide regenpijp werd voortvarend gemaakt, Jos en zijn mannen vlot, service gericht en vakbekwaam, zeer aan te bevelen.

• Nazorg en Garantie

Werk wordt uitstekend uitgevoerd en het zijn heel aardige mensen

Uitstekende ervaring qua uit te voeren werk en de mensen komen op tijd.

Fijn professioneel bedrijf

Toevallig afgelopen jaar 2 keer een loodgieter nodig gehad voor een kleine lekkage. Super snel opgespoord en verholpen. Eerlijk advies ook voor de oplossing zonder gelijk het vel over je neus te trekken. Fijn dat er nog zulke bedrijven bestaan tegenwoordig!

• Nazorg en Garantie

Wij hebben een goede communicatie ervaren en een zeer correcte afhandeling van de werkzaamheden.

Mijn complimenten voor de perfecte werkvoorbereiding en het uitvoeren van de werkzaamheden aan het dak van onze schuur. Jullie medewerkers hebben een goed stuk werk geleverd en wij zijn heel blij met het resultaat.

• Nazorg en Garantie

Goed werk door vriendelijk personeel.

Prima werk

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Uitstekende service en snelle reactie

Met dit bedrijf is het uitstekend zaken doen. Er wordt altijd met je meegedacht.

• Nazorg en Garantie

diversesnel en betr (kleine) klussen.

Snel en betrouwbaar en dat al vele jaren lang.

Over Loodgietersbedrijf Jos Tas

Loodgietersbedrijf Jos Tas is een jong, allround bedrijf met meer dan 20 jaar kennis en ervaring in huis. U kunt bij ons terecht voor alle voorkomende loodgieterswerkzaamheden in én rondom ieder gebouw. Hierbij valt te denken aan het omleggen van leidingen voor uw nieuwe keuken tot het vervangen van complete afvoerinstallaties. Bij Loodgietersbedrijf Jos Tas bent u ook aan het juiste adres voor bijvoorbeeld een renovatie van uw badkamer en alle voorkomende lood- en zinkwerken.

Over Techniek Nederland