Zoals altijd heeft Clerx mij uitstekend geholpen.

• Nazorg en Garantie

Topservice en vooral ook gedegen kennis van zaken. Altijd wordt de storing heel goed opgelost.

Ik heb al 10 jaar gedaan op Clerx. ze zijn toegankelijk en hebben voor mij problemen opgelost die andere bedrijven niet kon vinden. gewoon top en een heel goede prijs-kwaliteit verhouding. ik zou iedereen ze aanbevelen!!

• Nazorg en Garantie

Vakkundig, servicegericht, heel klantvriendelijk en meedenkend

Gezien de omvang van het huishouden werd het advies voor de onderhoudsbeurt CV-ketel bijgesteld naar eens in de twee jaar ipv ieder jaar behalve als er wat verandert of wat mis is dan melden; dat vind ik nog eens meedenken met de klant, dat voelt prettig en geeft vertrouwen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Persoonlijke deskundige service .

Persoonlijke, deskundige service .

• Nazorg en Garantie

Fantastisch om zoveel kennis en kunde als klient te mogen ervaren.

Onze zorg voor een lastige werk is na realisering voorbij. Als eigenaar van een gebouw wil je het beste wat er mogelijk is. Bedrijfsmatig en particulier ben je hier aan het goede adres.

• Nazorg en Garantie

Topbedrijf dat zijn afspraken nakomt!!!

Prettige mensen om mee samen te werken. Afspraak is ook echt afspraak!!! Werken heel netjes en denken goed met de klant mee

Afspraak = Afspraak

Werkzaamheden naar volle tevredenheid uitgevoerd. Voorafgaand hieraan op een prima en professionele wijze advies gekregen!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Prima vakmensen. Klus snel en goed uitgevoerd.

Horizontale radiator vervangen door een verticale. Ook voor deze kleinere klus komt men langs. Vakkundig en vriendelijk personeel. Eindresultaat netjes. Prima prijs.

• Nazorg en Garantie

Vriendelijk, duidelijk communicerend en netjes werkend bedrijf

Positief bij eerste contact, deskundig advies op locatie en keurige plaatsing en afwerking. Oog voor detail, ook buiten de opdracht om. Aanbeveling waard!

Dit zijn vakmensen

Zeer prettig in de omgang

Helemaal goed

Tevreden

Dikke 10

Snel en vakkundig , zeer tevreden

Super fijn en betrouwbaar

Clerx kwam mijn cv controleren en gashaard opnieuw aanmaken. Hij werkt netjes en communiceert hier over helder. Is heel keurig in follow up Geen abonnement aansmeren. Dit kost het nu en over 2 jaar weer is voldoende hoor. Heel fijn Ze staan altijd direct voor je klaar als ik vragen heb

Vakwerk!

Door een tip via NextDoor ben ik met dit bedrijf in contact gekomen. Ik zocht een dakdekker voor inspectie en eventueel renovatie van een plat dak. Hierbij dacht ik niet meteen aan een loodgieter, maar ik heb me vergist... Een eerste contact per e-mail was voor Clerx al aanleiding om alvast voorlopig een afspraak in te plannen. Kijk, dat werkt! Bij een inspectiebezoek werd op een transparante wijze verteld wat er mis was en hoe eea kon worden hersteld. In tegenstelling tot andere dakdekkers die ik intussen had gesproken, gaf Clerx zelf aan zoveel mogelijk materialen zoals daktrimmen (na schoonmaken) e.d. te hergebruiken. Dit resulteerde in een zeer aantrekkelijke offerte. Tijdens de COVID-19 crisis zijn extra maatregelen getroffen waarover je als klant uitvoerig wordt geinformeerd. De werkzaamheden zijn m.i. vakkundig uitgevoerd! En welk bedrijf bedankt na afloop zijn klant voor het vertrouwen, de koffie, en de gastvrijheid... TOP!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

altijd snelle en goede service.

Zijn steeds bereid met je mee te denken over adequate oplossingen en lossen de problemen op met goede nazorg.

• Nazorg en Garantie

Prima en deskundige service!!

Fijne, snelle en goede service.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Mooi op tijd en goed werk geleverd

De monteur was exact op tijd en heeft ondanks de Corona-maatregelen goed en snel onderhoud gepleegd aan de CV-installatie.

• Nazorg en Garantie

correct en goed ,wat wil je nog meer

DIK OK

• Nazorg en Garantie N.v.t.

veel verstand van zaken en service gericht

al jaren goede ervaring

• Nazorg en Garantie

Goed afhandeling van opdracht en werkzaamheden in alle opzichten

Heel goed

Plezierige en zorgvuldige aanpak

Heel goed

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Aardige man, beetje lang van stof, maar geeft niet, als hij technisch maar goed is. Hij zou nog met een prijs komen voor het probleem met onze vloerverwarming in de keuken, hij weet waar het over gaat. Graag ontvangen we die, bedankt!

Top service

Fijne loodgieter.

Fijn bedrijf!

Ze komen installeren of repareren gewoon zoals afgesproken!

• Nazorg en Garantie

Over Loodgietersbedrijf Clerx B.V.

Wij zijn een klein allround loodgietersbedrijf met een lange familiehistorie. Met een klein en vakkundig team runnen wij sinds 2007 ons bedrijf in een modern jasje, waar service en persoonlijke aandacht nog steeds bovenaan staan. Wij denken in oplossingen, dus uw probleem is onze uitdaging!

Over Techniek Nederland