prima opgelost

de reparatie is vakkundig gedaan. De afspraak kon niet zo snel ingepland maar dat is in deze tijd overal een probleem met drukte en weinig personeel.

Alles keurig volgens afspraak

Service en klantvriendelijkheid staan op de 1e plaats

Altijd oplossend en meedenkend waarbij de klant voorop staat. Service wordt te allen tijde geleverd of het nu een doordeweekse dag, weekend of feestdag is. Top bedrijf!

Geweldige Service

Clerx heeft aantal jaar terug zinken windveren aangebracht op de woning. Recent hebben ze reparatie aan het zinkwerk uitgevoerd. Kan niet anders zeggen: geweldige vaklui! Hartelijk dank Frans voor je vakkundigheid!

• Nazorg en Garantie

Steeds weer 'n goede reparatie geleverd!

Mijn woning is nu ongeveer 25 jaar oud dus nu beginnen de laatste jaren enkele gebreken van slijtage te komen. Wij wisten in eerste instantie niet waar we ons eerste mankeert moesten laten repareren maar omdat jullie bedrijf dicht bij onze woning is en we bij de recensies van " een bekende " een goede beoordeling zagen staan, hebben we (naar zeer tevredenheid) voor dit bedrijf gekozen. Jullie hebben ondertussen 3 reparaties bij mij uitgevoerd ( 1 x platdakafvoer, 1 x nieuwe koppelingen vervangen onder mijn ligbad en 1 x een nieuwe koppeling gezet voor mijn WC toevoerkraan ) en ik ben nog steeds dik tevreden ondanks de lange wachttijden.

super

ze kwamen op aangegeven tijdstip. Ik werd de dag ervoor gebeld. er is zeer netjes gewerkt en ze hebben alles gecontroleerd of het werkte.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Dit bedrijf heeft mij nog nooit teleurgesteld.

Vakkundig, doortastend en oplossingsgericht.

GEWELDIGE SERVICE MONTEUR

AL JAREN KOMT FRANS HIER OVER DE VLOER ALS CV MONTEUR EN VOOR EVENTUELE ANDERE TECHN KLUSSEN IK ZOU ZEGGEN , ER IS GEEN BETERE HOU HET NOG LANG VOL FRANS VRIENDELIJKE GROETEN VAN DE FAM AKKERMAN TE ST WILLEBRORD

Toppers!

Snel, bekwaam en correct!

Snel doeltreffend

Ik dacht ze komen kijken en een ander keermaken . Tot mijn grote verbazing konden ze de lek wat er heel lang was meteen vinden en maken . Ook ruimden ze het netjes op .

• Nazorg en Garantie

Klantvriendelijk, attent, goede informatie, ook tijdens uitvoering van de werkzaamheden!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Top bedrijf, heeft de dakgoten goed schoongemaakt

zorgvuldig en voor een heel redelijk tarief, gewoon een uurprijs zodat zij weten waar ze aan toe zijn en jij ook.

Betrouwbaar zorgvuldig en deskundig

Vriendelijk meedenkend vakkundig erg prettige mensen. In het verleden een schijnbaar onoplosbaar probleem super opgelost.

Vakmensen

Zinken dakgoot adequaat hersteld

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Een bedrijf om in te lijsten

Niet alleen Jean-Paul maar ook zijn werknemer, wiens naam ik niet ken, is geweldig. Altijd helder en bereid tot uitleg. En uitstekend werk

Snelle service en vakmensen

Werk keurig en naar tevredenheid uitgevoerd...

Uitstekend!

Eind resultaat altijd naar wens

Uitstekend!

Goede communicatie over de werkzaamheden, stipt nakomen van de afspaak, doeltreffende reparatie. Ik had graag een 10 gegeven ware het niet dat we lang moesten wachten.... Gelukkig hebben ze werk genoeg! Kortom: prima, eerlijk bedrijf dat ik graag aanbeveel!

Toppers zijn het.

• Nazorg en Garantie

Werk keurig en naar tevredenheid uitgevoerd

Vanaf eerste contact moment alles premie verlopen. Vriendelijk te woord gestaan en werk netjes uitgevoerd

Zeer prettig en pro-actief

Clercx is langs gekomen voor een CV ketel onderhoud en reparatie van een lekkage aan de afvoer van een badkamer. Zeer prettige omgang en pro-actieve aanpak. Goede suggesties en goede oplossing. Nu de volgende klussen..

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Gewoon super goed en betrouwbaar

Jullie bedankt voor de service en het geleverde werk.

• Nazorg en Garantie

van top tot teen goede vak man

van top tot teen goede vakman

10 +

Geweldige vak mensen fank u wel kraantje voor het huis kan ik de auto met de hogedruk schoon spuiten

• Nazorg en Garantie

Over Loodgietersbedrijf Clerx B.V.

Wij zijn een klein allround loodgietersbedrijf met een lange familiehistorie en bestaan al sinds 1968. Met een jong en vakkundig team runnen wij sinds 2007 ons bedrijf in een modern jasje, waar service en persoonlijke aandacht na ruim 50 jaar nog steeds bovenaan staan. Wij denken in oplossingen, dus uw probleem is onze uitdaging!

Over Techniek Nederland