Fantastische service!

Ze laten je niet in de kou staan ;-). Snelle service en een hele vriendelijke monteur, bedankt KTI!

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Goede service, kundig en vriendelijk personeel

Zeer tevreden over advies en plaatsing van nieuwe CV, en over de verzorgde manier waarop gewerkt wordt.

• Nazorg en Garantie

Vriendelijk, kundig personeel en snelle service!

Zowel personeel op kantoor als personeel wat thuis aanwezig was, waren vriendelijk en kundig. Vlotte afspraak kunnen maken en bij KTI geldt duidelijk afspraak = afspraak!

• Nazorg en Garantie

Goede service en kwaliteit!

Prettige communicatie, hele fijne tarieven en de cv is snel geleverd en netjes geplaatst. Wat wil je nog meer?

• Nazorg en Garantie

Prettig in contact ,medewerker weet waar hij meebezig is en laat alles keurig netjes achter

Heel positief ,vriendelijk hard werkend ,weet waar hij mee bezig is. Neem alles wat hij niet meer gebruikt mee. Laat werkplek netjes achter . Duidelijk op de hoogte gebracht welke mogelijkheden er zijn voor service contract .

KTI is top.

Geweldige kwaliteit en service.

• Nazorg en Garantie

Zeer net werk en klant is koning.

Er werd alles aan gedaan om mijn nieuwe elektrische ketel goed werkend te krijgen en de boel werd netjes achtergelaten.

• Nazorg en Garantie

Heel blij met de service.

De monteur was snel na de melding ter plaatse om onze nieuwe cv-ketel te installeren. Het is allemaal heel netjes gedaan en ik was zeer tevreden over de service.

• Nazorg en Garantie

Positief, overeenkomend met de gewekte verwachtingen in het offertegesprek.

Goede advisering, meedenkend, kundig personeel.

Goede service, meedenkend

Snelle en duidelijke offerte, duidelijke afspraken, aanleg vloerverwarming in hele huis op tijd en binnen gepland schema uitgevoerd. Nazorg en garantie nog niet aan de orde, maar heb daar alle vertrouwen in als het er opaan komt.

Nes 3

1741 JZ Schagen

224219087

Over KTI Schagen B.V.

De specialist in duurzame installaties Wij gaan voor niets minder dan vakwerk. Voor woningcorporaties, de zakelijke markt en particulieren staan wij klaar met oplossingen op maat. Of het nu om een cv-ketel, warmtepomp of ventilatiesysteem gaat, wij zorgen al 20 jaar voor complete ontzorging.

Over Techniek Nederland