Echt een topbedrijf waar klantvriendelijkheid, service en dienstverlening hoog in het vaandel staan.

Na wat research op internet i.v.m. aanschaf nieuwe CV ketel kwamen wij uit bij KTI in Schagen. Wat we lazen in de reviews werd volledig bevestigd toen wij contact met ze opnamen. Wat een klantvriendelijkheid en servicegerichtheid. Op dinsdag namen we contact op en werden uiterst vriendelijk te woord gestaan door Sacha en Mark. Na onze uitleg kregen we direct een heldere overzichtelijke offerte met keuze uit allerlei opties en een zeer billijke prijs. Na onze keuze werd direct weer actie ondernomen en de CV ketel kon al binnen 2 dagen worden geplaatst. De nieuwe ketel werd door Maikel geïnstalleerd, Hij is echt een topper. Hele vriendelijke en aardige monteur met kennis van zaken. Werkt uiterst netjes, secuur en professioneel. Ruimt na afloop alles keurig op en geeft heldere tekst en uitleg over de werking van de ketel. Kortom. Alleen maar lof voor dit bedrijf en hun medewerkers. Na vervelende ervaringen met ons "oude installatiebedrijf" voelde dit als een warme douche. Hartelijke groeten.

• Nazorg en Garantie

Deskundig advies gecombineerd met vakwerk

Super dienstverlening

Altijd klantvriendelijk aan de telefoon. Meedenkend en oplossingsgericht. Personeel is zeer kundig. Nooit problemen gehad. Wij blijven klant!

• Nazorg en Garantie

In 1 woord een super bedrijf.

Op woensdag gebeld namens mijn zuster, om de geiser te vervangen voor een boiler. Twee dagen later de geiser verwijderd en de nieuwe boiler geplaatst. Wat een service. De geiser is meteen afgevoerd en de boiler keurig geplaatst en aangesloten.

• Nazorg en Garantie

Ouderwets vakmans chap en service

Nette wijze van werken en zeer klant vriendelijk Blijf zo doorgaan!

kundig en vriendelijk

goed werk, ik kon tussendoor geholpen worden, vriendelijke loodgieter met verstand van zaken.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Prettig contact en de werkzaamheden zijn goed verlopen.

Ik heb het contact met dit bedrijf als prettig ervaring. Er wordt goed gekeken welke installatie het beste bij de situatie past. De werkzaamheden verliepen goed. Ik ben zeer tevreden!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Zeer deskundig, klantvriendelijk en betrouwbaar!

Ik had problemen met de cv ketel van mijn multifunctionele Optifor WTW & CV van Agpo Ferroli. Dit systeem heeft in mijn ogen enkele grote beperkingen. Ik had hiervoor al 2 keer monteurs van andere bedrijven over de vloer gehad, en een ander aan de telefoon. Zij zagen alleen maar problemen en kwamen met kostbare en soms niet-toegestane oplossingen, of wilden er eigenlijk liever niet hun vingers aan branden. KTI Schagen bleek ervaring te hebben met mijn situatie en met het oplossen daarvan. Zij konden aan de hand van enkele foto's de situatie al meteen inschatten en oplossingen voorstellen. Zij hielden daarbij rekening met mijn wensen op de lange termijn en de beperkingen die aan mijn type woning en installatie kleven. Het verschil in deskundigheid en oplossings- en klantgerichtheid, in vergelijking met de andere partijen, sprong er van meteen af. De werkzaamheden zijn zonder complicaties uitgevoerd, en het was duidelijk dat de monteurs hun vak verstaan. De communicatie verliep ook erg soepel. Als ik vragen mailde kreeg ik snel een duidelijk reactie en werd zo nodig zelfs gebeld door de eigenaar van het bedrijf, waarbij hij de tijd nam om mij alle afwegingen uit te leggen en hun werkwijze toe te lichten. Al met al na afloop zeer veel vertrouwen in dit bedrijf en ik ben oprecht blij dat ik voor hun heb gekozen. Ik heb voor mijn gevoel echt waar voor mijn geld gekregen, wat ik erg waardeer, aangezien je met dit soort technische zaken als leek toch afhankelijk bent van de deskundigheid van de ander. Ik kan niet anders dan concluderen dat KTI Schagen voor kwaliteit en deskundigheid staat en kan ze daarom ten zeerste aanraden.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Wat gevraagd is ook gedaan

Perfecte monteur meedenkend over de situatie perfect geplaatste CV installatie plus de vervanging van mijn ventilatie systeem en mooie afwerking van de schoorsteen aan sluiting.

Uitstekende dienstverlening

Warmtepomp laten plaatsen in mijn huis. Vanaf het begin van het proces werd er goed meegedacht over mogelijke oplossingen voor mijn situatie. De expertise van het team zorgde voor een snelle procedure. Het systeem werkt tot dusver naar behoren.

• Nazorg en Garantie

Hele goede prijskwaliteit verhouding.

Snelle reactie op aanvraag offerte. Duidelijke en overzichtelijke offerte. De medewerker (Maikel) die de ketel heeft geïnstalleerd is een topper in alle opzichten. Vriendelijk, behulpzaam en vakkundig. Werkt netjes en ruimt na afloop alles keurig op. Compliment.

Deskundig.Prima uitleg

De meneer die bij ons appartement de klus klaarde, deed dat stilletjes en stug doorwerkend. Redde vriendelijk alles zelf. Naderhand gaf hij ons prima uitleg. Hulde en dank!!!

• Nazorg en Garantie

Ik heb het als zeer prettig ervaren en ben zeer tevreden over de gang van zaken en de uitvoering van de werkzaamheden.

Harde werkers met doorzettingsvermogen

Bij het plaatsen van een nieuwe CV-KETEL werden er constructie fouten ontdekt in mijn appartement. Michael en collega’s hebben dik overgewerkt om toch alles goed te kunnen installeren, chapeau!

Snel en netjes

• Nazorg en Garantie

We zijn blij met onze nieuwe ketel en de installatie verliep uitstekend.

De contacten verliepen aangenamer volgens afspraak. De monteur ging voortvarend en deskundig te werk. Hij was goed benaderbaar en gaf voldoende uitleg over de werking ketel en de thermostaat.

Geen probleem

Radiator op professionele manier vervangen.

• Nazorg en Garantie

Snel, goede communicatie en vakwerk.

Ik heb bij KTI Schagen een mooie Intergas CV ketel en mechanische ventilatie gekocht. Ik vond het een prettige intake en de communicatie over de offerte en planning was goed. Nette montage en vriendelijke medewerkers. Aanrader!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goede service en vakkundige mensen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Van aanmelden tot verholpen geweldig

Goede service grandioos

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Erg tevreden over de wijze van installeren van de cv combi/ventilatiesysteem

Vandaag cv combi/ventilatiesysteem vervangen. De monteurs zijn de hele dag bezig geweest. Alles schoon en keurig netjes achtergelaten.

Intergas ketel HRE .

Offerte met mondelinge uitleg, en snelle vervanging van oude cv-ketel. Alle oude spullen meegenomen en schoon achter gelaten.

• Nazorg en Garantie

Service,goed advies en vakmanschap dat is KTI

Na 17 jaar onze oude Intergas vervangen wederom door KTI, tevens onderhoud contract netjes afgehandeld door KTI bij ESNW.

Dik tevreden

Vakkundig werk

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goed advies, prima oplossing en keurig geplaatst

Na een defect aan de CV, KTI benaderd en deze stuurde gelijk een monteur. Deze stelde snel het euvel vast en kon ook de reden van het euvel aangeven. Heb gevraagd om de oplossing en ook wat dit zou gaan koste. Na het vaststellen en accepteren van de offerte kwam van de week de monteur. Hij heeft de nieuwe onderdelen zeer netjes geplaatst en tevens de installatie gespoeld. Al met al ben ik zeer tevreden.

Over KTI Schagen B.V.

De specialist in duurzame installaties Wij gaan voor niets minder dan vakwerk. Voor woningcorporaties, de zakelijke markt en particulieren staan wij klaar met oplossingen op maat. Of het nu om een cv-ketel, warmtepomp of ventilatiesysteem gaat, wij zorgen al 20 jaar voor complete ontzorging.

Over Techniek Nederland