afspraak nagekomen alles in overleg goed en netjes gewerkt kennis van zaken

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Vakkundig, betrouwbaar, snel en super service gericht!!!!!!!

Ik werk al 2 jaar met deze kanjers en ik heb nog nooit zoon warm en welkom bedrijf mee gemaakt als Koopmans installatietechniek. Ik stuur ook altijd mijn klanten naar hun toe omdat ik weet dat de mensen in goede handen zijn bij Koopmans. In 1 woord geweldig!!!!!!!!!!!!!

• Nazorg en Garantie

Super fijn en vakkundig bedrijf

Klantvriendelijk, mee denkend en snel handelen.

• Nazorg en Garantie

Prima gemotiveerde vakman die hier eea heeft geïnstalleerd

helemaal goed /prima services

werkzaamheden zijn uitstekend uitgevoerd

Helaas duurde het erg lang voor de de reparatie kon worden uitgevoerd. Volgens Koopmans door lange levertijden van de onderdelen. De zeer vriendelijke monteur heeft een prachtig stukje werk verricht en alles schoon opgeleverd. De communicatie over de lange levertijden kan veel beter.

Snelle service en vakmanschap

superfijn en snel geholpen door een vakman

superfijn en snel geholpen door een vakman

Hartstikke goed

zeer goed

vakkundig personeel en denken goed mee

vakkundig

Alles netjes aangelegd, zelfs een extra kabel meegetrokken zodat we later niet meer het dak ophoeven

Goede en snelle service!

Snelle service en meedenkend.

• Nazorg en Garantie

erg vlotte service en een deskundige die het probleem adequaat heeft opgelost

Aan de telefoon werd het probleem goed in kaart in kaart gebracht waarna de monteur de volgende ochtend gericht te werk kon gaan. Met professionele apparatuur kon vervolgens de situatie verder in beeld gebracht worden en kon de storing daarna worden verholpen.

• Nazorg en Garantie

realistisch en betrouwbaar bedrijf met fijne communicatie

zie boven

Zeer klantvriendelijk en snel

Zeer klantvriendelijk en grote flexibiliteit

Deskundig en meedenkend

Koopmans is een betrouwbare partij die werkt met een persoonlijke touch. Ze zijn deskundig en denken mee. Tijdens onze verbouwing hebben ze al het installatiewerk gedaan. Steeds kwamen de experts van de klus die gedaan moest worden. Allemaal even vriendelijk en meedenkend in wat onze situatie was. De lijntjes waren kort en regelmatig kwam de projectleider even kijken en stak zo nodig ook de handen uit zijn mouwen. We zijn zeer tevreden en raden iedereen Koopmans aan.

Prettig, deskundig en netjes

Prima ervaring

Heel fijn geholpen, oa door Dhr van Ingen. Monteur ook netjes de reparatie gedaan.

Top bedrijf

Netjes geholpen . Doen wat ze beloven Vriendelijk en behulpzaam

• Nazorg en Garantie

een fijn bedrijf wat afspraken goed nakomt

een top bedrijf

• Nazorg en Garantie

Vakbedrijf met vakmensen die mee denken

Airco's laten plaatsen door Koopmans. Begon met een bezichtiging van bijna twee uur. Daarin werd uitgebreid gepraat over de wensen en mogelijkheden. Geen druk. Wat ook de doorslag heeft gegeven. Wel wat duurder dan de andere offertes maar dik en dwars terugverdiend met de geweldige afwerking. Minimale in het zicht van de leiding, alles super strak afgewerkt enzenz. Nogmaals thnx!!!

• Nazorg en Garantie

Alles goed verlopen, goede ervaring, vriendelijke monteurs

Ondanks dat de afspraak afgezegd moest worden i.v.m. ziekte monteur, werd er snel een nieuwe afspraak gemaakt. Erg fijn! De montage ging vlot, alles prima verlopen

• Nazorg en Garantie N.v.t.

prettige samenwerking met vertrouwen.

Vriendelijk betrokken bedrijf wat staat voor de techniek.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Prima service, advies en installatie

Vorig najaar vertrouwde ik de werking van onze oude CV installatie niet meer. Die heb ik door Koopmans laten nakijken. Aangezien de oude installatie op z`n laatste benen liep heb ik afgelopen zomer bij Koopmans een offerte opgevraagd voor een nieuwe CV installatie die samen met een Inventum ventilatiewarmtepomp en warmwaterboilervat energie zuinig ons huis zou gaan verwarmen en warm water produceren. Na wederzijds akkoord zou het geheel ergens een keer in het najaar/de winter geïnstalleerd gaan worden. Helaas overleed onze oude CV ketel bij de eerste nachtvorst (-7 C) in november. Na contact en overleg met Koopmans zijn ze in dezelfde week nog begonnen met de vervanging van de CV ketel. Aansluitend is in de week daarop, de Inventum ventilatiewarmtepomp en boilervat aangesloten. Inmiddels draait de gehele installatie naar behoren en doet het wat het moet doen, nl warmte uit de ventilatielucht halen, evt bijstoken met gas en opnieuw afgeven aan het CV water of het warm watersysteem.

goed. geregeld

prettig gesprek, offerte en uitvoering correct

Warme ervaringen met Koopmans installatietechniek

Vorig najaar vertrouwde ik de werking van onze oude CV installatie niet meer. Die heb ik door Koopmans laten nakijken. Aangezien de oude installatie op z`n laatste benen liep heb ik afgelopen zomer bij Koopmans een offerte opgevraagd voor een nieuwe CV installatie die samen met een Inventum ventilatiewarmtepomp en warmwaterboilervat energie zuinig ons huis zou gaan verwarmen en warm water produceren. Na wederzijds akkoord zou het geheel ergens een keer in het najaar/de winter geïnstalleerd gaan worden. Helaas overleed onze oude CV ketel bij de eerste nachtvorst (-7 C) in november. Na contact en overleg met Koopmans zijn ze in dezelfde week nog begonnen met de vervanging van de CV ketel. Aansluitend is in de week daarop, de Inventum ventilatiewarmtepomp en boilervat aangesloten. Inmiddels draait de gehele installatie naar behoren en doet het wat het moet doen, nl warmte uit de ventilatielucht halen en opnieuw afgeven aan het CV water of het warm watersysteem.

Van Heemstraweg 12 6644 KG Ewijk

Over Techniek Nederland