Eerste contact helemaal top

We hadden in het weekend geen warm water, 24/7 bereikbaar keuze gekregen wel of niet repareren tijdens weekend. Persoonlijk contact daar draait het om.

Idem

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Snelle en deskundige afwerking van de klacht

Afspraken gemaakt voor eventueel terugkomende klacht

• Nazorg en Garantie

Super snelle en degelijke service

Als nieuwe bewoner van een huis waar een storing is, heb je de vraag; waar moet ik naartoe? Diverse installateurs gaven niet thuis, maar nadat we Koopmans hadden gevonden, schakelde deze direct en dacht mee naar een oplossing. Wij hadden de indruk dat alles uit de kast werd getrokken om ons snel te helpen, De volgende ochtend was er al direct een monteur en alles werd heel snel en vakkundig hersteld. Echt petje af voor deze installateur!

• Nazorg en Garantie

Vakwerk door mensen die trots zijn op hun werk

Koopmans heeft bij ons de airconditioning geïnstalleerd. Vanaf het inmeten van het systeem tot en met het uitleggen van de werking hebben ze dit met veel aandacht voor detail gedaan. Geen wirwar van lelijke witte kokers tegen de gevel zoals je vaak bij huizen ziet, maar zorgvuldig en in goed overleg met ons hebben ze alles zo weten aan te leggen, met passend gekleurde materialen, dat er nauwelijks iets te zien is. De installateurs zijn er duidelijk trots op om iets moois op te leveren, en dat zie je in alle details terug. Wij zijn zeer te spreken over de kwaliteit van alles wat ze hebben gedaan en geïnstalleerd - een dikke aanrader!

Deskundig en betrouwbaar.

Keukenkraan in het weekend kapot, hoofdkraan afgesloten, rampzalig…. De weekend monteur kwam snel hoewel ik geen vaste klant was, zorgde ervoor dat ik in de rest van het huis weer water had en monteerde na het weekend de nieuwe kraan die ik had uitgezocht. Heel servicegericht!

Super service

Ik had met spoed een loodgieter nodig omdat er door een verwarmingsbuis heen was geboord. Ondanks dat ik geen contract had bij Koopmans Installatietechniek had ik binnen 20 minuten een loodgieter in huis die de reparatie heeft uitgevoerd. Echt heel fijne service!

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Snelle reactie na storing CV

Na Bellen voor een storing aan mijn CV. Is er een kundige monteur gekomen. Om samen de storingen en mogelijke onkosten te bespreken. Na een duidelijke offerte besloten een nieuwe c.v. ketel te plaatsen

Monteur was vriendelijk

De Ketel met leidingwerk zijn netjes geplaatst, de afspraken zijn goed nagekomen.

Klantgericht, goede service

Er werd goed meegedacht voor de voor ons geschikte cv-ketel. De monteurs zijn vriendelijk en werken netjes.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Koopmans kan ik iedereen aanbevelen

Goed advies. Denken mee. Ondanks langere wachttijden -wat nu normaal is bij de betere installateurs- toch snel geholpen in geval van nood. Geen onverwachte kosten en exact geleverd conform offerte. Zeer tevreden zoals altijd.

• Nazorg en Garantie

Prima advies en deskundige uitvoering

Mogelijkheden voor vervanging cv-ketel op een rij gezet en zijn tot dezelfde conclusie gekomen. Daarna spoedig een offerte ontvangen. Na opdracht zijn de werkzaamheden spoedig uitgevoerd.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

er was snel iemand om naar onze verwarmingsketel te kijken. Alles goed nagekeken en geconstateerd wat er mis was. Hierna overleg gehad en een prijsopgave ontvangen en onze nieuwe ketel is vakkundig geplaatst en werk naar tevredenheid

• Nazorg en Garantie

Zeer klantvriendelijk en alles goed geïnstalleerd. De afwerking bij het plaatsen van de thermostaat is minder netjes. Zwarte vlekken op de witte muur en een schroef gat opengelaten. Dit was ook helaas niet gecommuniceerd. Verder tevreden!

• Nazorg en Garantie

Zeer kundige en professionele werknemers!!

Tot nu toe zijn we een professionele manier uit de brand geholpen met probleempjes in ons huis. Wonen sinds 28 dec 2022 en zijn ook super blij dat Koopmans ons sowieso als klant heeft aangenomen. Kan best het een en ander zelf, maar water in huis blijf ik altijd van af. Koopmans komt de afspraken na en lossen het op!

• Nazorg en Garantie

Jullie medewerker Ricardo is een deskundig en super klantvriendelijk persoon.

Ricardo is oplossingsgericht met oog voor de klant, zodat deze tevreden is over installatiebedrijf Koopmans. Zulke medewerkers dien je te koesteren in deze maatschappij.

• Nazorg en Garantie

Flexibel met de juiste oplossing

Op maandag stond er onderhoud ingepland van de ketel, de dag ervoor begon de ketel van 13 jaar te lekken. Monteur geeft zijn eerlijke mening dat de ketel hersteld kan worden echter gezien de leeftijd de kans op een vervolg reparatie niet valt uit te sluiten. Direct besloten geen vervolg te geven aan een reparatie en we graag een offerte ontvangen aangezien het voor de pasen is en we graag warm water zouden willen tijdens de paasdagen. Maandagmiddag opdracht gegeven en donderdagochtend is de nieuwe ketel geplaatst. Ontzettend snel gehandeld, netjes geplaatst en de werkplek schoon achtergelaten. Dank jullie wel!

meedenken

zeer correct naar iedereen, duidelijke uitleg

Goed afgeleverd

Ze hebben keurig en netjes gewerkt.Uitleg was ook goed. Het is weer lekker warm. Ik wil nog even doorgeven dat hier nog een slang ligt om water bij te vullen.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Nazorg en Garantie

Iedereen leeft mee en geeft goede adviezen .

• Nazorg en Garantie

Zeer behulpzaam en bijzonder vriendelijk

Wij zijn geen klant van Koopmans in ons nieuwe vakantiehuisje, maar we hadden ineens geen warm water meer. We waren er nog niet aan toegekomen om de ketel te laten checken. Ondanks drukte waren ze meteen bereid te helpen en gave eerlijk aan dat als er klanten van hun spoed hadden dat ze daar dan eerst heen zouden gaan. 100% logisch voor mij. Ze waren er uiteindelijk heel snel. Een super vriendelijke jonge maar ervaren loodgieter die vrij snel wist wat het probleem was. Onderdeel vervangen en alles netjes achtergelaten. Super fijne service met een lach. Absolute aanrader

• Nazorg en Garantie

afspraak nagekomen alles in overleg goed en netjes gewerkt kennis van zaken

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Vakkundig, betrouwbaar, snel en super service gericht!!!!!!!

Ik werk al 2 jaar met deze kanjers en ik heb nog nooit zoon warm en welkom bedrijf mee gemaakt als Koopmans installatietechniek. Ik stuur ook altijd mijn klanten naar hun toe omdat ik weet dat de mensen in goede handen zijn bij Koopmans. In 1 woord geweldig!!!!!!!!!!!!!

Over Techniek Nederland