factuur

Koller heeft van te voren ons niet geinformeerd over minimum tijd die zij in rekening brengen, en die staat ook niet op hun website en algemene voorwaarden. De monteur was hooguit 20 minuten bij ons binnen, maar er wordt wel drie kwartier in rekening gebracht; dit zou een minimum tarief zijn. Volgens de consumentenwijzer moet van tevoren duidelijk gemaakt worden hoe de prijs berekent wordt, zodat de klant kan inschatten waar deze aan toe is. Is de rekening onverwacht en onredelijk hoog? Dan hoeft de klant dat volgens consuwijzer niet te accepteren. U bent dan misleid, stellen zij. En dat voelen wij ons ook.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Geweldige service en zeer snel geholpen

Voor onze nieuwe keuken moest een waterleiding en afvoer verlegd worden. Eigenlijk waren ze gesloten (net voor de feestdagen) maar toch hebben zij het voor elkaar gekregen om binnen een dag langs te komen en de leidingen op een vakkundige wijze te verleggen. Nogmaals dank hiervoor!

• Nazorg en Garantie

Zorgvuldig, hoge kwaliteit en zeer klantgericht

In ons complexe huisherstel traject was de betrokkenheid van Koller onontbeerlijk. De planning en samenwerking van de diverse onderaannemers werd perfect en met grote inzet geregeld door Koller, binnen het afgesproken budget. Natuurlijk werden de werkzaamheden binnen hun eigen expertise ook uitstekend uitgevoerd en was de communicatie betreffende alle facetten perfect. Kortom, zonder Koller hadden we nooit zo snel en netjes dit mooie resultaat bereikt.

Vakmanschap!

Ook voor complexe vraagstukken is Koller de aangewezen installateur. Transparant, communicatief, betrouwbaar en met een top eindresultaat. Kwaliteit geleverd door deskundige vaklui.

Verouderde website

Het lukt niet om een bericht in te vullen

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Prima werk geleverd

Koller komt de afspraken na en levert kwaliteit, geen gedoe achteraf. Prima CV ketel, die echt besparend werkt.

• Nazorg en Garantie

Top service, top kwaliteit!

Zeer prettige ervaringen met Koller gehad. Leveren goede kwaliteit, komen afspraken na en de service is top.

• Nazorg en Garantie

Zaken doen is de woorden "afspraak", "service" en "kwaliteit" kennen. Daarom beveel ik Koller aan.

Elders ben ik slecht geholpen met mijn offerte-aanvraag voor zonnepanelen. Bij toeval kwam ik bij Koller terecht. Uitgelegd wat ik wilde kwam er een passende offerte. Een offerte die waarschijnlijk niet de goedkoopste in zonnepanelen land al zijn, maar die uitstraalde dat er alleen met 1e klas materiaal gewerkt ging worden. Een goed gezegde is "goedkoop is duurkoop". De vragen die opkwamen werden zorgvuldig behandeld en beantwoord. Voor mij heel belangrijk, want het vertrouwen groeit daardoor. Nou, de panelen zijn nu geïnstalleerd. De heren die de installatie uitvoerden, chapeau!. Keurig, precies zoals het voorgaande offertetraject ook al ging. Ik overdrijf echt niet met het bovenstaande en ga nu graag op mijn app kijken hoe ik vol vertrouwen in de komende jaren duurzaam mijn panelen ga terugverdienen. De nazorg en garantie kan ik nu nog niet beoordelen, de panelen liggen immers pas net op mijn dak.

Over Techniek Nederland