Bijzonder prettig en deskundig

Peter doet het onderhoud van mijn CV en heeft me deze week zeer snel uit de brand geholpen. Even een telefoontje en nog geen uur later staat hij voor de deur. Ook denkt hij mee over andere klussen die hij mee kan pakken. Daardoor konden we van de zomer genieten van de ijsblokjes uit onze koelkast.

Een aanrader!

Peter is servicegericht, betrouwbaar en zeer vakbekwaam. Ik ben blij dat we dit bedrijf hebben gevonden.

• Nazorg en Garantie

Betrouwbaar en heeft kennis van zaken

Peter komt al jaren bij ons voor het onderhoud van de cv ketel. In juni heeft Peter bij ons een airco van Daikin geïnstalleerd. Heel netjes heeft hij dit gedaan. Wij zijn heel blij met Peter.

• Nazorg en Garantie

eindelijk iemand die zijn werk goed doet.

de monteur kwam op het afgesproken moment. Niets was hem teveel. Geweldig klasse.

• Nazorg en Garantie

Betrouwbaar, goede service en kundig

Sinds 2 jaar komt Peter bij ons de CV installatie met warmtehybride pomp onderhouden. Peter is kundig, servicegericht, betrouwbaar en komt keurig op tijd. Hij heeft voor ons een garantiegeval met de CV fabrikant geregeld. Super!

Betrouwbaar

KlimaaTec is zeer betrouwbaar en komt zijn afspraken na. KlimaaTec werkt zeer netjes en gaat niet eerder weg voordat KlimaaTec zelf ook tevreden is. Wij zijn al jaren vaste klant en wij blijven vaste klant

• Nazorg en Garantie

Zeer vakkundig, erg vriendelijk en open. Komt afspraak na. Ik ben meer dan tevreden. Geeft een zeer goed gevoel voor de toekomst wat betreft service en onderhoud.

Geweldige Service

Peter geeft goede service, is technisch goed onderlegd en lost eventuele problemen gelijk op zonder dat er een nieuwe afspraak gemaakt hoeft te worden.

Alles perfect geregeld

Peter komt snel bij als het nodig is en binnen een uurtje is alles weer in orde!

• Nazorg en Garantie

Zeer goed en snel geholpen!

In een korte tijd hebben wij een afspraak kunnen maken om onze ketel en WTW te vervangen. Peter heeft zeer snel gehandeld en duidelijk gecommuniceerd. Samen met zijn collega heeft hij in één dag alles kunnen installeren, aansluiten en uitleggen. Op dit moment zou ik geen verbeterpunt kunnen bedenken, vandaar de score van een 10.

9,5

Fijne service Goed werk.

Uitstekende vakman

Peter heeft bij ons een nieuwe CV installatie geinstalleerd. Heel netjes gedaan en heb gelijk bijles gehad. Peter neemt alle tijd om echt alles voor je op te lossen.

Top bedrijf!

Persoonlijk, ervaren en duidelijke communicatie. Peter heeft er verstand van en gouden handjes!

Vakkundig en vriendelijk

Komt altijd de cv-ketel controleren. Inclusief afstellen van de cv-ketel en koolmonoxide meting. Handig: gebruikt een internetapplicatie en email om onderhoudsbezoek te plannen en ik kan als klant alternatief aangeven.

Rommesingel 27 2641 VE Pijnacker

Over Techniek Nederland