Doortastend, professioneel, liefdevol

Met Jack Apcar in huis is het alsof een goede vriend je komt helpen. Zijn werk is precies wat er moet gebeuren. Geen gezeur en schoon. Zeer aan te bevelen.

Deskundig en punctueel

Uitstekende vakman

• Nazorg en Garantie

Vakmanschap is meesterschap en dat maakt Apcar waar

Tijdens de renovatie van mijn huis is mijn keuken verplaatst naar een ander deel van het huis, hetgeen betekende dat een complex netwerk van leidingen moest worden verplaatst en weggewerkt. Ook moest het gehele verwarmingssysteem + nieuwe ketel worden geïnstalleerd. Tijdens de renovatie van dit oude appartement stuitte Jack Apcar keer op keer op onvoorziene omstandigheden die hij steeds weer op innovatieve manieren wist te omzeilen waardoor het gewenste resultaat werd bereikt. Ik beveel Jack Apcar van harte aan.

• Nazorg en Garantie

Gewoon een genot om een installatie van Jack in huis te hebben.

Deze vakman verstaat zijn van als geen ander. Altijd beste kwaliteit en vormgeving. Goed advies altijd op maat en volgens laatste technische eisen en normen. Dit is met recht een erkende installateur.

• Nazorg en Garantie

Zeer kundig en betrouwbaar!

Ik heb alleen maar goede ervaringen met het werk van Jack, hij is een echte vakman: komt zijn afspraken nauwgezet na en heeft echt kennis van zaken. Iemand die met volle overtuiging achter zijn product staat, top!

Een echte vakman

Jack is een echte vakman. Al bij het opnemen van de klus merk je dat hij zorgvuldig te werk gaat. Tijdens de klus zelf zie je dat hij alle onderdelen en materialen bij zich heeft en dat hij rustig werkt. Na afloop werd alles netjes opgeruimd. Zelfs de factuur was ordelijk, helder, transparant.

• Nazorg en Garantie

Jack is een top vakman met smaak. Vriendelijk, zeer betrouwbaar, harde werker.

Jack verzorgt al jaren alle werkzaamheden voor ons pand. Heeft onder andere twee badkamers prachtig verbouwd. Geeft stijladvies en werkt heel professioneel. Hij heeft oog voor detail, denkt mee en zorgt altijd voor een goede, nette afwerking. Na de klus wordt alles netje achtergelaten. Bovendien heel aardig in de omgang. We zijn erg tevreden over hem.

• Nazorg en Garantie

betrouwbaar en buitengewoon specialistisch!

Als je Jack belt, antwoordt hij meteen en komt ook nog vrijwel meteen. En het werk is snel, goed en uiterst vakbekwaam. Daarnaast is Jack ook nog een ongelofelijk gezellige man!

Zeer ervaren vriendelijke loodgieter

Zeer ervaren loodgieter met oog voor detail en klant

• Nazorg en Garantie

Zeer goede service met hele duidelijke afspraken.

Zeer goede service met hele duidelijke afspraken. Jack is heel aardig, doet wat hij zegt en levert alles netjes op.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Gedegen vakmanschap, veel werkervaring, betrouwbaar, prima service

Gedegen vakmanschap, veel werkervaring, humor, vriendelijkheid en Jack heeft altijd een vindingrijke oplossing voor elk probleem.

heel betrouwbaar!

binnenkort neem ik contact op voor een nieuwe opdracht. zie er naar uit het mooie werk weer in mijn huis te zien hangen.

Over Techniek Nederland