Vriedelijk en snel

Het wisselen van de thermostaat kraan ging vlot ook het jaarlijks onderhoud aan de cv gaat altijd prima.

Kundig

Zie boven

zie onderstaand commentaar

Onlangs is door Intech een uitstortgootsteen aangebracht. Het uitbrengen van de offerte ging niet geheel vlekkeloos. Ook de uitvoering is niet geheel naar wens uitgevoerd: Toen de monteur klaar was en vertrokken bleek ons dat de ophanging van de gootsteen tegen de muur niet goed gefixeerd is. Hij veert enigszins, zodanig dat iedere keer als je een emmer vult of uitstort de hele syphon beweegt. De monteur had hier zelf kritischer op moeten zijn. Ik heb geaarzeld om direct te reclameren. Met deze mail maak ik nu toch mijn bezwaar kenbaar. Misschien is het tijd om toch eens diepgaander te praten over de laatste werkzaamheden die u bij ons hebt uitgevoerd. Het geven van sterren is hierbij niet relevant, zodat ik die niet invul. Nu blijkt dat uw automatisch vragenformulier dit niet accepteert (sic) vul ik maar iets in.....

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Nazorg en Garantie

Bij het bellen over een storing in de gastoevoer, stond 2 uur nadien de momteur op de stoep. Klasse!

Tot nu toe heel goed. Afspraak wordt nagekomen, aardige monteurs.

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Over Techniek Nederland