Super!!

Goede/snelle service. Heel vriendelijk!

Reactie offerte

Van de zomer is een medewerker langs geweest om een offerte gereed te maken voor een airco aanleg. Toen heeft hij alles bekeken en doorgesproken. Een paar ,maanden heb ik een herhalingsverzoek gedaan om te vragen waar de offerte bleef. Intussen is de offerte keurig ontvangen.

Waardeloos bedrijf

Moesten nieuwe stopcontacten geplaatst worden. Op de slaapkamer flink uitgeschoten bij gat in de muur maken. Zouden hier nog wat over horen maar uiteraard niets van vernomen. Klantvriendelijkheid kennen ze daar ook niet. De manier waarop wij door ene Jeroen telefonisch behandeld werden is echt belachelijk en kan niet. Hebben vast genoeg klanten waardoor het ze allemaal niet interesseert. Voor ons en onze omgeving eens maar nooit meer!

Hartelijk dank voor uw reactie. Allereerst alsnog onze excuses dat bij dit incident -ontstaan tijdens de uitvoering van onze werken - verzuimd werd direct met u contact op te nemen. Ik heb begrepen dat de herstelwerken wel werden uitgevoerd, maar dat de interne communicatie in deze zaak niet de schoonheidsprijs verdient. Voor ons een leermoment waar uiteraard aandacht aan gegeven wordt. Nogmaals dank voor uw input. Rest mij nog te zeggen dat wij liever onze klanten behouden dan kwijt raken. Voor ons dus een gemiste kans.

De CV installatie is door Intec naar tevredenheid geïnstalleerd.

Opmerking:De afronding van het werk ,dus de absolute eindcontrole van de installatie op de werking e.d. eist meer aandacht.(e.e.a in overleg met de opdrachtgever)

Goede kwaliteit en service

Prima geholpen en alles netjes en schoon

keurig afgehandeld

Prima service en volgens afspraak

Wat ik al schreef goede service en volgens afspraak het karwei gedaan.

Vaktechisch prima. Planning en communicatie voor verbetering vatbaar.

Monteur was 45 minuten te laat. Een belletje dat dit zou gebeuren zou klantvriendelijk geweest zijn. Verder bij het maken van de afspraak afgesproken dat naast de reparatie ook gelijk het onderhoud van de ketel zou plaatsvinden. Hiervan was de monteur niet op de hoogte. 2 aparte rekeningen (1x voor onderhoud en 1x voor reparatie) ontvangen, terwijl dit gelijktijdig plaatsvond. 1x rekening is dan makkelijker. Dit werd overigens wel op de 2e rekening vermeld :-) Vaktechnisch en Klantvriendelijkheid aan de telefoon niets dan lof. Totaal cijfer daarom 8

Snellere service is niet mogelijk!

Gebeld voor een storing na 15.00 uur. Monteur was er binnen 1.5 uur. Probleem opgelost. SUPER!

Komen al jaren, goede service. Klacht netjes opgelost.

Herstel lekkende waterleiding

Uitstekend en vlot gerepareerd. Zeer klantvriendelijke en vakkundige monteur. Zeer tevreden

Bedrijf verleent snel en vakkundige service!

Reparatie CV leiding en verhelpen lekkage dakgoot.

Komen afspraken na en leveren goed werk

Jaarlijks onderhoud aan CV ketel wordt naar tevredenheid uitgevoerd.

perfect vakmanschap

ben een tevreden klant

netjes en goed geïnstalleerd

Duidelijke uitleg en snelle reactie op mijn aanvraag.

deskundig en oplossingsgericht

Na een zeer slechte ervaring met een zogenaamd landelijk opererend lekdetectiebedrijf Intec ingeschakeld en de wijze waarop die aan de slag gingen was werkelijk een verademing. Deskundig, to the point, en na het vinden van de lekkage ook meteen de reparatie gedaan, omdat het een simpel probleempje bleek te zijn. Geen gedoe dus achteraf om eea ook nog gerepareerd te krijgen. Zeer tevreden dus over de aanpak en het resultaat.

Goeie. ervaringen bij. jullie bedrijf

Zeer tevreden klant

Het werk wordt goed gedaan

Onderhoudsbeurt goed gedaan.

Ze hebben netjes en keurig werk geleverd.

Ze hebben alles schoon achtergelaten,alles goed uitgelegd.

Altijd keurig op tijd en goede service!

Sinds wij hier wonen hebben wij onze cv installatie in onderhoud bij InTec. Onderhoud wordt ieder jaar keurig uitgevoerd door ervaren monteurs.

Goed bereikbaar

Goed bereikbaar Denkt mee in oplossingen Follow up feeddback vd communicatie kan wat worden verbeterd.

Prettig contact prima service

Van eerste contact met de Hr. Lodder . Concreet , accuraat. In de uitvoering prettige monteurs met fraaie uitvoering . Afhandeling tot einde met after -sailes prima

goed geholpen

goed geholpen

vriendelijk man en goed gewerkt.

Ik was niet blij dat de bijkeukenvloer open moest maar het lek is gemaakt en dat is het belangrijks. En de tweede keer is het niet zo naar mijn zin gemaakt maar het is gemaakt. Heb nu mijn keukenmachines bijna tegen elkaar staat en de pijpen loop nu over de muur.

zie onderstaand commentaar

Onlangs is door Intec een uitstortgootsteen aangebracht. Het uitbrengen van de offerte ging niet geheel vlekkeloos. Ook de uitvoering is niet geheel naar wens uitgevoerd: Toen de monteur klaar was en vertrokken bleek ons dat de ophanging van de gootsteen tegen de muur niet goed gefixeerd is. Hij veert enigszins, zodanig dat iedere keer als je een emmer vult of uitstort de hele syphon beweegt. De monteur had hier zelf kritischer op moeten zijn. Ik heb geaarzeld om direct te reclameren. Met deze mail maak ik nu toch mijn bezwaar kenbaar. Misschien is het tijd om toch eens diepgaander te praten over de laatste werkzaamheden die u bij ons hebt uitgevoerd. Het geven van sterren is hierbij niet relevant, zodat ik die niet invul. Nu blijkt dat uw automatisch vragenformulier dit niet accepteert (sic) vul ik maar iets in..... Vervolg 4 juni 2019. Inmiddels is de bevestiging aangepast, nadat de monteur een solide maar mijns inziens te ingewikkelde oplossing had voorgesteld. De klacht werd in tweede instantie zeer serieus behandeld en met twee man sterk (monteur en een superieur) is het uitgevoerd volgens het voorstel van de superieur, dat goed overeenkwam met mijn eigen ideeën. Omdat ik wegens verblijf in het buitenland de oplossing nog niet zelf heb kunnen constateren, heeft Intec voorgesteld dat ik er altijd nog op terug kan komen. Intec heeft mij per mail wel foto's gestuurd van het resultaat. De factuur is inmiddels ook ontvangen en betaald; hierbij heeft Intec zich keurig gehouden aan de oorspronkelijke offerte. Al met al heeft het bedrijf zich professioneel getoond in het leveren van een correcte service, zodanig dat ik de beoordeling nu als voldoende wil aanmerken.

Over Intec Installatietechniek B.V.

InTec Installatietechniek is een familiebedrijf en actief in Zuidwest Nederland sinds 1995. Met ons team van ervaren specialisten bieden wij een totaalpakket aan particulieren en zakelijke klanten. Op deze manier is InTec voor u hét loket voor al uw installatietechnische vraagstukken. Als nuchter Zeeuws bedrijf beloven wij geen luchtkastelen, maar degelijke professionele oplossingen. Wij geloven erin dat we door middel van goed uitgedachte installatieconcepten een bijdrage kunnen leveren aan een gezonde- en toekomstbestendige omgeving.