vriendelijk en geeft niet snel op

ondanks dat de monteur rugpijn had zat hij toch op zijn knieen in een keukenkast om de afvoer leeg te maken en gaf niet op toen het in eerste instantie niet lukte.

• Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie

Goede werkmannen die prima werk afleveren

Prima werk, maar de afhandeling is minder; - altijd een mail waar de factuur in moet zitten en die er bij mij nooit in zit, - een link tegenwoordig waarmee je zou kunnen betalen, ook die werkt nooit, - vervolgens krijg ik een mail terug dat de bijlage er toch echt bij zat - Ja leuk, maar ik zie/ontvang die niet en dat mailde ik al (duh, en dat al een paar jaar achter elkaar) - en dan pas krijg ik de pdf toegestuurd!!!, - en het is niet dat het nooit lukt op mijn computer. Bol.com/123 inkt en andere bedrijven; hun link voor ideal betaling of hun bijlage werkt prima en is aan te klikken of de bijlage te openen; Ik bedoel maar.

• Nazorg en Garantie

vriendelijk man en goed gewerkt.

Ik was niet blij dat de bijkeukenvloer open moest maar het lek is gemaakt en dat is het belangrijks. En de tweede keer is het niet zo naar mijn zin gemaakt maar het is gemaakt. Heb nu mijn keukenmachines bijna tegen elkaar staat en de pijpen loop nu over de muur.

zie onderstaand commentaar

Onlangs is door Intec een uitstortgootsteen aangebracht. Het uitbrengen van de offerte ging niet geheel vlekkeloos. Ook de uitvoering is niet geheel naar wens uitgevoerd: Toen de monteur klaar was en vertrokken bleek ons dat de ophanging van de gootsteen tegen de muur niet goed gefixeerd is. Hij veert enigszins, zodanig dat iedere keer als je een emmer vult of uitstort de hele syphon beweegt. De monteur had hier zelf kritischer op moeten zijn. Ik heb geaarzeld om direct te reclameren. Met deze mail maak ik nu toch mijn bezwaar kenbaar. Misschien is het tijd om toch eens diepgaander te praten over de laatste werkzaamheden die u bij ons hebt uitgevoerd. Het geven van sterren is hierbij niet relevant, zodat ik die niet invul. Nu blijkt dat uw automatisch vragenformulier dit niet accepteert (sic) vul ik maar iets in..... Vervolg 4 juni 2019. Inmiddels is de bevestiging aangepast, nadat de monteur een solide maar mijns inziens te ingewikkelde oplossing had voorgesteld. De klacht werd in tweede instantie zeer serieus behandeld en met twee man sterk (monteur en een superieur) is het uitgevoerd volgens het voorstel van de superieur, dat goed overeenkwam met mijn eigen ideeën. Omdat ik wegens verblijf in het buitenland de oplossing nog niet zelf heb kunnen constateren, heeft Intec voorgesteld dat ik er altijd nog op terug kan komen. Intec heeft mij per mail wel foto's gestuurd van het resultaat. De factuur is inmiddels ook ontvangen en betaald; hierbij heeft Intec zich keurig gehouden aan de oorspronkelijke offerte. Al met al heeft het bedrijf zich professioneel getoond in het leveren van een correcte service, zodanig dat ik de beoordeling nu als voldoende wil aanmerken.

Niet tevreden over communicatie

Het duurde allemaal veel te lang. Er werd eerst geen lek gevonden terwijl er toch echt water uit mijn plafond vanuit de badkamer in de woonkamer droop. Daarna hebben we zelf de oorzaak gevonden. Toen hebben we jullie gebeld en moesten we foto's sturen zodat het bekeken werd. Dit gedaan en na 2 weken nog geen reactie. Toen hebben we maar eens gebeld. Bleek dat er niks met onze mail was gedaan. Erg jammer...

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Nazorg en Garantie

Beste Michelle, Op het gebied van communicatie hebben we blijkbaar een steek laten vallen, waarvoor alsnog onze oprechte excuses. Erg vervelend dat we hier niet die kwaliteit hebben kunnen leveren die we voorstaan. We nemen uw feedback mee als verbeterpunt.

Alles verliep vlot en volgend plan.

Perfect!

Vriendelijk en vakkundig personeel

Zeer vriendelijk personeel. Helaas heeft het werk lang geduurd door bijkomstigheden zoals het aantreffen van asbest. Dit moest eerst weer verwijderd worden .

• Nazorg en Garantie

Probleem tot tevredenheid opgelost.

Snel en netjes gewerkt.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goede service en vriendelijk personeel.

Wij hadden een lekkage in de afvoer van de wasmachine. Wij zijn op een goed en snelle manier geholpen. Ze hebben van alles uitgezocht om te kijken waar het vandaan kwam. Uiteindelijk toen het probleem gevonden was, is het ook snel opgelost.

Kundig

Kundig en professioneel bedrijf. Zeer goede ervaring bij het vinden van de lekkage.Dit bedrijf is zeker aan te bevelen.

Vriedelijk en snel

Het wisselen van de thermostaat kraan ging vlot ook het jaarlijks onderhoud aan de cv gaat altijd prima.

Kundig

Zie boven

• Nazorg en Garantie

Bij het bellen over een storing in de gastoevoer, stond 2 uur nadien de momteur op de stoep. Klasse!

Tot nu toe heel goed. Afspraak wordt nagekomen, aardige monteurs.

Over Techniek Nederland

Over Intec Installatietechniek B.V.

InTec Installatietechniek is een familiebedrijf en actief in Zuidwest Nederland sinds 1995. Met ons team van ervaren specialisten bieden wij een totaalpakket aan particulieren en zakelijke klanten. Op deze manier is InTec voor u hét loket voor al uw installatietechnische vraagstukken. Als nuchter Zeeuws bedrijf beloven wij geen luchtkastelen, maar degelijke professionele oplossingen. Wij geloven erin dat we door middel van goed uitgedachte installatieconcepten een bijdrage kunnen leveren aan een gezonde- en toekomstbestendige omgeving.