Begin dit jaar een cv ketel laten plaatsen, goed en duidelijk advies ontvangen. Plaatsing uiterst tevreden over, keurig werk geleverd, zelfs e.e.a. aan bestaand leidingwerk aangepast omdat de installateur het "rommelig" vond. Vandaag om 09.30 een storing gemeld, en om 10.30 al een monteur op de stoep, en storing verholpen. Kortom wij zijn meer dan tevreden !!

Deskundig en betrouwbaar

Wij zijn al vele jaren een tevreden klant

Al meer dan 30 jaar een tevreden klant

Altijd paraat, adequaat en innovatief.

Begripvol!

De firma Visser stond door onverwachte ziekenhuisopname voor een dichte deur bij een afspraak. Daar werd niet moeilijk over gedaan en kosteloos werd een nieuwe afspraak ingepland. Zeer begripvol en behulpzaam.

uitstekend , altijd zeer tevreden

Open geiser laten vervangen door CV ketel die alleen dienst doet voor warmwatervoorziening. Monteur zeer deskundig en vriendelijk. Zeer tevreden met de wijze waarop ketel is gemonteerd

tevreden

Vakkundige monteur, alles werkt prima. ben zeer tevreden

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Sinds we in 1993 in Twisk kwamen wonen, zeer tevreden over Installatiebedrijf Visser!

Visser levert en doet alles, behalve "prik", naar volle tevredenheid en tegen schappelijke prijzen. Een eventuele storing wordt adequaat en snel verholpen. Bekwame en vriendelijke medewerkers.

• Nazorg en Garantie

Ouderwets vakmanschap in een modern jasje

Dit is nog zo'n installatiebedrijf waar je je als klant nog gewoon klant voelt, en geen nummer. Uitstekende service, eerlijk advies, geen geouwehoer. Wij zijn er erg blij mee!

• Nazorg en Garantie

West-Friese nuchterheid niet lullen maar poetsen

Goed snel en correct Verder zie boven

• Nazorg en Garantie

Door Visser installatiebedrijf zit je er warm bij.

Goede installatie, en snelle levering geeft vreugde in een koude winter.

Vakkundige installatie

Het installeren van een close-in boiler en het verwijderen van de oude geiser snel en met kennis van zaken uitgevoerd.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Deskundig en reageren snel op storingen van de CV.

Prima eerste en tweede ervaring met het bedrijf. Vriendelijke monteurs en snel ter plaatse bij een storing in koude dagen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Een prima klantgericht bedrijf.

Wij zijn al jaren klant bij Visser tot onze volle tevredenheid. Zij zijn goed bereikbaar bij storingen en lossen de problemen zo goed en snel mogelijk op.

• Nazorg en Garantie

zeer deskundig en vriendelijk personeel

bij een storing wordt, indien noodzakelijk, direct wat geregeld en anders een afspraak op korte termijn gemaakt,

• Nazorg en Garantie

prima en correct geholpen en prima monteur

• Nazorg en Garantie

Trots ziekte uitval van monteur is alles goed gekomen

zie boven

uiteindelijk goed

In febr. 2021 keuze gemaakt voor een nieuwe CV ketel: "mag wel in april, begin mei". Op 5 mei gebeld, "ben ermee bezig", aldus hr. Visser sr., 25 mei weer gebeld. "er zijn een zootje nieuwe ketels binnen, je hoort van me", aldus hr. Visser sr. Op 20 juni een mail gestuurd met uiterste datum van plaatsing 17 juli, anders vervalt de opdracht. Binnen een half uur een mail: "morgenochtend om 07:00 staat er een monteur" aldus hr. Visser sr. Ik ontplofte, heb gebeld en met Visser jr. afspraak gemaakt voor 29 juni ketel geplaatst. Keurig gedaan, goede monteur. Conclusie: goed gegaan, maar hr. Visser sr. moet mij niet voor de gek houden.

Prima Toppie

komt iedere afspraak na en op tijd

• Nazorg en Garantie

Al jaren klant en nooit een probleem in de zakelijke relatie gehad.

Storingen worden snel en deskundig opgelost.

Uitstekend!!

Al jaren voor onderhoud CV ketel bij de firma Visser (na eerder slechte ervaringen bij 2 andere bedrijven) Niets dan lof! Zeer vriendelijk, accuraat, komen hun afspraken na. Kortom een bedrijf waar je van op aan kunt

Waardeloze CV installatie door Visser Installatietecniek

2 jaar geleden een nieuwe ketel laten installeren door Visser Installatietechniek. Nu anderhalf jaar laten controleren door een externe partij. Deze externe partij was vernietigend over de gehele installatie door Visser Installatietechniek. Ongeveer elk onderdeel die geïnstalleerd was is fout geïnstalleerd. Expansietank hing enkel aan een ijzerdraadje. Pakkingen zijn vergeten. Installatie niet goed opgehangen en nog meer zaken. De externe partij schrok zich kapot en zei dit vaker te zien bij installaties door Visser.

• Nazorg en Garantie

Beste Pascal, Jammer dat u een slechte ervaring met ons gehad heeft. Wij herkennen ons niet in uw review en kunnen de combinatie van uw opgegeven naam, emailadres en woonplaats niet in ons systeem terug vinden. Wij zouden graag uw klacht nader willen onderzoeken, zou u uw adresgegevens aan ons door kunnen mailen op [email protected] zodat wij dit verder intern kunnen onderzoeken.

Keurig bedrijf met ouderwets goede service en vakmanschap!

Prima service en hele beleefde medewerkers. Deskundig en service gericht, top!

Perfecte service

Fijn dat jullie bijhouden wanneer de cv ketel weer aan onderhoud toe is en dan contact opnemen. Snelle service, makkelijk in te plannen en zeer vriendelijk personeel.

Goede betrouwbare service

Website

• Nazorg en Garantie

Ondeugdelijke installatie warmtepomp, cv ketel en evohome aansturing en NUL service

Warmtepomp itho hp m25i en cv ketel intergas xtreme 36 samen met evohome van honeywell laten installeren. Installatie duurde 4 maanden omdat ze het niet in orde konden krijgen en we soms weken zonder werkende verwarming zaten, hiervoor €750 compensatie geëist en €600 gekregen. Uiteindelijk was comfort ok, maar gasbesparing NUL. toen vloerverwarming uit laten breiden door aannemer bij verbouwing in oktober . hierover vanaf november gevraagd om de installatie goed in te stellen. door ziekte duurde dit en duurde met aan het lijntje houden, naar de leverancier van de warmtepomp wijzen, maar NUL service tot op heden. nu heb ik ultimatum gesteld en gedreigd met advocaat en nu weigert Visser via mail verdere service. Ze hebben onvoldoende kennis en leveren geen service, trek je eigen conclusie!

Over Installatiebedrijf Visser

Installatiebedrijf Visser is een familiebedrijf dat sinds 1925 gevestigd is op de Noorderweg in Twisk (nr 185A). Onze 10 gemotiveerde medewerkers staan klaar om uw gewenste werkzaamheden op het gebied van duurzame energie, verwarming, water, gas, riool, ventilatie en dakwerk te verrichten. Wij zijn er vooral werkzaam voor particulieren maar werken ook samen met aannemers aan diverse renovaties in de bouw.

Over Techniek Nederland