top

Problemen? Ze komen direct en helpen je op een zeer kundige manier. Oplossingsgericht en niet voor even, nee er komen oplossingen die zeker toekomst gericht zijn. Zeer deskundig en vriendelijk personeel. Piet is een man die zeer creatief de meest mooie badkamers kan maken en komt dan ook met zeer verrassende oplossingen en toepassingen. Wij zijn dan ook heel tevreden over onze prachtige badkamer. Ook voor overige zaken geeft hij een gedegen advies. Zo heeft hij al ons zinkwerk en daken kundig vervangen. Zo zijn wij weer voor jaren verzekerd van een degelijk dak en degelijke goten. Nu onze nieuwe kachel nog inbouwen en dan zijn wij weer voor de komende jaren klaar. Zijn al jaren klant en zullen dat ook blijven.

Deskundig bedrijf

Ze komen hun afspraken na, en zijn deskundig.

Helemaal prima!

's Ochtends gebeld vanwege koud water en 's middags was de monteur er al. Met nog tijd voor de onderhoudsbeurt die al weer 2 jaar was geleden. Als ik bel wordt er altijd opgenomen en dan wordt er gekeken wanneer het past om langs te komen. Dat is ook heel erg fijn!!

korte wachttijd

vriendelijk personeel en ook nog wat technische tips gekregen gelijk maar een abonnement afgesloten.

• Nazorg en Garantie

Duidelijkheid van het installatiebedrijf vooraf over de mogelijke alternatieven; vervolgens zelf een keuze gemaakt en tenslotte een uitstekende uitvoering door vakbekwaam personeel.

Super flexibel bedrijf

De firma Buist heeft veel expertise in huis en denkt mee over wat de klant graag gerealiseerd wil zien. Personeel die duidelijk uitlegt hoe en wat ze gaan doen, na de werkzaamheden is alles weer netjes opgeruimd.

Zeer tevreden, gedegen vakmanschap

Medewerkers heel prettig in de omgang. Meedenkend, oplossingsgericht. We zijn zeer tevreden over de kwaliteit van het geleverde werk.

Geen kritiek

Onervaren en duur

Weinig kennis en vreemde voorwaarden omtrent onderhouden van cv

• Nazorg en Garantie

Prima bedrijf met kwalitatief goede mensen

Buist is een bedrijf die zich bekommert om de klant en komt met een passend goed aanbod met oog voor zijn klant. Medewerkers zijn kwalitatief goed onderlegd en kunnen goed overleggen!

• Nazorg en Garantie

De werkzaamheden aan verwarming installatie is zeer goed en meegedacht met de klant.

Bedrijf komt afspraken goed na. Heeft vooraf bij ons gekeken en adviezen gegeven. Hierop aantrekkelijke offerte gemaakt. Tijdens uitvoering werkzaamheden heel goed meegedacht en uitstekend gewerkt. Het geheel ziet er puik uit en werkt naar verwachting

Uitstekende ervaring

Prettige en professionele manier van overleg en werken.

• Nazorg en Garantie

Uitstekende dienstverlening en harde werkers

Ze waren zeer deskundig en plezierig in de omgang Dit installatiebedrijf is een aanrader waarbij je zeker van je zaak kunt zijn

• Nazorg en Garantie

Zeer klantvriendelijk en klantgericht.

Na een eerste telefonisch contact, kwam dhr. Buist al op dezelfde dag kijken om een nieuw sanitair te bespreken. Bij de uitvoering werd vervolgens zowel door zijn medewerker Frank alsmede de tegelzetter proactief meegedacht over een meer efficiënte, functionele, dan wel esthetische realisatie.

Zeer vakkundig

Zeer vakkundig en betrouwbaar, met als resultaat een prachtige badkamer en toilet!

• Nazorg en Garantie

Firma Buist levert goed en netjes vakwerk, zijn deskundig en klantvriendelijk

• Nazorg en Garantie

Prima service en zeer deskundig en betrouwbaar bedrijf.

Diverse keren gedurende vele jaren van de diensten van het bedrijf gebruik gemaakt in grotere en kleinere projecten, zowel binnen- als buitenshuis. Voor de deskundige advisering, de kwaliteit van leveringen als de vakkundige installatie door de altijd vriendelijke medewerkers: een10!!!

uitstekend

Vriendelijk en vakkundig personeel, houden zich aan gemaakte afspraken, werken netjes, leggen uit wat ze doen en waarom. Kortom uitstekend, een bedrijf wat ik een ieder kan aanraden.

Prima installatie bedrijf

Kundig en vriendelijk.

• Nazorg en Garantie

Vakbekwaam en uitstekend werk geleverd

Badkamer volledig nieuw uitgevoerd en geïnstalleerd door vakbekwame medewerkers. We zijn tevreden over de klantvriendelijkheid en de snelheid van het geheel. We werden goed geïnformeerd en er was prima overleg. We danken Piet en Diederik voor het gedane werk betreft het breekwerk en de installaties van de apparatuur en danken Anja voor de info en afwerkingen van de financiële kant. Tevens danken we de tegelaars Jan en Johan voor hun vakbekwame tegelwerk. Installatiebedrijf Buist is wat ons betreft een aanrader.

Prima geregeld

Prima bedrijf; we hadden een probleem met de waterpomp van de vloerverwarming. Het was binnen een dag verholpen! Uitstekende communicatie en een zeer plezierige monteur!

Uitstekend!

Wij zijn zeer tevreden over de deskundigheid en de kwaliteit van het werk!

• Nazorg en Garantie

Zeer vriendelijke en bekwame monteur. Klus is keurig geklaard

Snelle en vakkundige afhandeling klus. Monteur nam de tijd voor afwerking en uitleg. Top!

Snelle service bij verbouwing

Flexibel