onbetrouwbaar bedrijf

Ik heb slechte ervaringen met Lok Installaties. In 2019 hebben wij al eens een negatieve ervaring gehad met dit bedrijf. Door overname kwam ik vorig jaar opnieuw in aanraking met dit bedrijf. Na een onderhoudsbeurt aan onze airco, maakte deze een vreemd geluid. Ik heb duidelijk per e-mail en telefonisch aangegeven dat ik alleen wilde dat ze langskwamen als er geen kosten in rekening zouden worden gebracht. Dit had te maken met dat het naar mijn idee door de onderhoudsbeurt werd veroorzaakt, en dat ik mag verwachten dat er garantie zit op een airco van nog geen 2 jaar oud. Ze hebben zelf voorgesteld om toch langs te komen, waarna ik hiermee heb ingestemd. Ze zijn zeker 5 keer langsgeweest en konden het probleem maar niet lokaliseren. Op een gegeven moment werd tegen mij gezegd dat het onder de garantie viel. Vervolgens hoorde ik weken niets. Na contact op te hebben genomen, hebben ze iemand langsgestuurd voor reparatie. Ik dacht dat het hiermee opgelost was. Totdat ik zo'n 3 maanden later een factuur ontving. En een dag later al een herinnering. Alles bij elkaar heeft het zo'n 6 maanden in beslag genomen, voor een relatief eenvoudig probleem wat binnen 2 uur was opgelost. Typerend vond ik de slechte communicatie. Er werd met regelmaat geen gevolg gegeven aan beloftes of bezoek van de monteur, waardoor ik hier als klant achteraan moest gaan. Ook stond de monteur meerdere malen op een andere dag of tijdstip voor de deur dan afgesproken. Ten slotte hebben ze na het indienen van de nota beweerd niet verantwoordelijk te zijn voor de wettelijke garantie. Dit terwijl er sprake was van een overname en de monteur mij had verteld dat het onder de garantie valt. Ook dit heeft weer alles te maken met een slechte communicatie. Ik heb een klacht ingediend bij de directie, maar deze is niet naar tevredenheid opgelost. Als je bepaalde toezeggingen doet, moet je deze ook nakomen. Aangezien dit niet is gedaan, vind ik dit bedrijf zeer onbetrouwbaar.

Snel geholpen

Storing in CV ketel na melding binnen twee uur verholpen. Puike monteur, legt alles goed uit en geeft goed advies. We zitten er weer warmpjes bij.

• Kwaliteit N.v.t.

Prima service.

Vele jaren gebruik gemaakt van het service contract van de CV. Altijd naar volle tevredenheid geholpen. Prima bedrijf.

• Nazorg en Garantie

De controle beurt was goed. Het koste alleen moeite om een sticker te krijen

Zie boven

Mijn ervaring is goed!

Mijn ervaring heb ik ervaren als goed!

Slecht

Bij u bekend

• Nazorg en Garantie

Prima service, op tijd en goed voorbereid.

Prima service, op tijd en goed voorbereid.

• Nazorg en Garantie

Nieuwe ketel netjes en vlot gemonteerd

Vriendelijke monteurs, werken erg netjes met oog voor detail.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Een prima monteur! Werkvoorbereider maakte fout.

Er is een nieuw stopcontact aangelegd in het atrium van het Kaaspakhuis. Aanvankelijk gepland op de liftschachtmuur. Uw werkvoorbereider dacht dat dat kon, maar de monteur achtte dat onmogelijk omdat met dat ene stopcontact ook gelijk alle lichten aan of uit gingen. Dus veranderen met aanvullende kosten. Dat was jammer, maar verder was uitvoering OK

• Nazorg en Garantie

De afspraak is prima uitgevoerd.

De CV is goed en snel hersteld

De CV is goed en snel hersteld

Goed werk, prettige medewerkers

Net werk afgeleverd en goede commujicatie tijdens de uitvoering

Heb geen klachten

Heb geen klachten

Tot nog toe goed

Ben blij dat er nu meer persoonlijk wordt omgegaan met klanten. Altijd prettig om te weten wie een mail heeft gestuurd, wie je kan bereiken.

Ik ben tevreden

• Nazorg en Garantie

Goede service en goede kwaliteit

Mijn douchekraan moest vervangen worden en dat is uitstekend uitgevoerd door Lol Techniek. Ook goed op weg geholpen met instructies om de waterbesparende functie "uit te zetten", zodat ik een fijne straal heb. Ik kan weer lekker douchen!

Deskundige monteur.

Monteur was vriendelijk aanwezig en legde alles goed uit betreft gebruik CV. Eerder bij dit bedrijf slechte ervaring gehad. Ik beoordeel nu ook op basis van de.monteur die de laatste keer is.geweest.

Goed, deskundig en betrouwbaar

Bij het uitkiezen van een nieuwe Cv-ketel werden we goed voorgelicht. De plaatsing gebeurde snel en netjes. Lok heeft zich in alles goed aan de afspraken gehouden. Na plaatsing is er nog een monteur geweest om de Cv-ketel af te regelen en een nieuwe thermostaat te plaatsen.

Ben altijd heel blij met jullie medewerker Aad de Jong

positief

Inkoop materiaal mbt ventilatie systeem in kantoor.

• Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Fijne klantvriendelijke het duidelijke service

Fijne monteur met verstand van zaken en klant gericht. Koesteren deze monteur!! Binnendienst betrouwbaar, vriendelijk en komen afspraken na!!! Een aanrader.

• Nazorg en Garantie

Goede service en nette monteur

Jaarlijks onderhoud weer keurig uitgevoerd.

Niks aan toevoegen

Zeer slechte ervaring

Communicatie zeer slecht. Bellen niet terug, zelfs de directeur niet. Storing aan CV, ondanks jarenlang onderhoudscontract, wordt gepland om na 42 dagen na storingsmelding op te lossen. Relatie en contract opgezegd. Ook hierop geen reactie.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.

Over Lok Installaties

Lok installaties is totaal installateur op het gebied van projecten en service & onderhoud. Wij ontwerpen, installeren, onderhouden en exploiteren gebouw gebonden installaties. Met een professioneel, vriendelijk, proactief en bevlogen team van vaste medewerkers en ketenpartners realiseren we innovatieve en optimaal presterende installaties voor onze klant.

Over Techniek Nederland