snel..kwaliteit

snel> want voor Kerst 2021 nog warmte!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Ik ben matig tevreden over dit bedrijf

1. Als ik (in oktober 2021) even rustig overleg wil over reparatie of vervanging van mijn cv-ketel heeft meneer Hilhorst weinig tijd: het gaat volgens hem over een te gering bedrag in verhouding tot wat hij op dat moment elders kan verdienen. Hij heeft het nl. drukdrukdruk. 2. Als bij het vervangen van de ketel mijn laminaatvloer beschadigd blijkt ontkent hij aanvankelijk dat dat door hem (of zijn collega) is veroorzaakt. 3. Uiteindelijk komt er een schoorvoetende erkenning en een belofte de schade te komen herstellen. Dat gebeurt. Niet door een vloerenspecialist, zoals toegezegd, maar met een tubetje secondenlijjm. 4. Een indringend gesprek op ons initiatief over zijn klant(on)vriendelijkheid en overbelasting van de agenda van het bedrijf klaart de lucht enigszins op. 5. Over de deskundigheid en het vakmanschap van dit bedrijf hebben wij geen klachten, en ook niet over de kwaliteit van de geleverde producten.

snel en goed

had een defecte printplaat in mijn cv, om 16.00 gebeld en was om 18.00 die zelfde dag nog verholpen

• Nazorg en Garantie

Op zaterdagochtend binnen het uur teruggebeld.

Verwarmingsketel stuk. Telefonisch contact gehad. De monteur kwam erg snel. Het probleem was: druk sensor moest vervangen worden. De monteur had dit onderdeel helaas niet in zijn eigen auto. Dit toch geregeld met Pieter, die had nog wel dit onderdeel in de auto. De monteur is het onderdeel gaan halen en heeft het probleem vrij snel kunnen oplossen. Het is weer heerlijk warm in mijn huis. Nogmaals dank voor de snelle service en dat op zaterdagmorgen. Ik moet er wel bij zeggen, dat ik al jarenlang een onder houdscontract heb. Dus dat is wel belangrijk om af te sluiten, mocht iemand dat nog niet hebben.

Afspraak is afspraak

Betrouwbaar en deskundig

• Nazorg en Garantie

Uitstekende service en eerlijk advies

Vriendelijke medewerker, helder advies, mooi op tijd. Kortom: aanrader

vraag over kosten

Ik zie dat de onderhoudsset op internet 34 euro kost incl btw. U brengt €52 incl btw in rekening. Waarom rekent u een veel hogere prijs?

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Nieuwe monteur gehad! Was zeer snel klaar: 15 - 20 minuten! Ik kan zijn werk niet beoordelen !

Vorige servicebureau namen veel meer tijd!

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.

Plezierig

De installateur was prima op tijd en werkte vlot en zorgvuldig. Dank u

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Betrokken personeel maar het vervolg is helaas nihil

De monteur is erg klantvriendelijk, is ervaren en heeft goede adviezen maar helaas is er geen vervolg, geen offerte voor de noodzakelijke oplossingen. Dus gaan we naar de concurrent .

Altijd bereikbaar EN deskundig

bij storingen en onderhoud altijd top in oplossen en nazorg

geweldig

Ik had een offerte aangevraagd en een paardagen later hield mijn CV er ineens mee op, Pieter kwam meteen en heeft dezelfde dag mijn ketel vervangen, prima service!!

Goede, snelle service.

CV ketel vervangen, Vlot en vakkundig gedaan. Overig oud leiding werk meteen vervangen. Meedenkend en oplossingsgericht. 👍🏻

• Nazorg en Garantie

Jammer dat bij de laatste onderhoudsbeurt, uitgevoerd door de leerling, er blijkbaar iets niet goed is gegaan waardoor Pieter moest terugkomen. Wij bleken toen ruim 100 euro meer aan gaskosten te hebben verbruikt in 3 maanden tijd. Overigens goed hersteld door Pieter in maart. Nb omdat wij overgestapt zijn van energieleverancier zijn wij achter de hogere gaskosten gekomen.

Historisch keuze.

Hallo Pieter, voor de opvolgende keren willen wij graag dat jij weer persoonlijk bij ons het service - onderhoud van onze installaties doet. in het kader van de energietransitie staan wij de aankomende jaren voor een aantal keuzes én ik verwacht dat jij onze "onafhankelijk" adviseur bent én mogelijk installateur. Als je mij belt 06 53 86 74 90 zal ik je uitleggen waarom de meneer die het laatst bij ons het serviceonderhoud heeft uitgevoerd niet mijn voorkeur heeft. Groet: Paul Hooft

Snelle service.

Snelle service. Alleen jammer dat er best wat rotzooi was achtergelaten.

Energy Coaching

goede service en vriendelijk personeel

Birkstraat 54

3768 HJ Soest