Meegaand advies

• Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Goede snelle montage en service

Snelle offerte, opdracht en uitvoering. Niet de goedkoopste, maar zeer servicegericht…!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Staan gelijk voor je klaar

Fijn bedrijf staat gelijk voor je klaar en wordt goed geholpen

Goede service en vakkennis

Afspraak op tijd verloopt prima.

Komt afspraken na

Gewoon perfect: Komt afspraken na Monteurs werken goed Werkplek wordt schoon achtergelaten Aanrader

• Nazorg en Garantie

Snel en correct geholpen; prima service!

CV ketel uitgevallen en dezelfde dag nog vakkundig gerepareerd. Prima!

Zeer positief

Snelle service en transparant in kosten!!!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

kwaliteit niet meer als geweest

Wij zijn al meer dan 10 jaar klant bij Hajnadi. Waarbij wij de laatste jaren ervaren dat de dienst verlening niet meer is wat het geweest is. Op dit moment wachten wij al meerdere maanden op een offerte voor het vervangen van verouderde apparatur en is het onderhoud aan ons verwarmingssysteem niet afgerond omdat de onderhoudsmonteur niet de juiste ladder bij zich had, alhoewel ze al meer als 10 jaar, jaarlijks bij ons het onderhoud uitvoeren. Er zou een nieuwe afspraak gemaakt worden, helaas na 3 maanden nog niks gehoord. Waar de verschillen door ontstaan zijn is ons niet bekend, maar wij vinden het wel erg jammer. Voorheen was de service en onderhoud zeer correct.

Goed,maar…..

Gemaakte afspraken over vervanging van een warmtewisselaar en brander zijn, gezien de factuur, helaas niet nagekomen. De gemaakte afspraak was dat de brander en de serviceuren in rekening gebracht zouden worden. Ik heb hier reeds contact over gehad en wacht de toegezegde reactie af.

• Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Prima en netjes gewerkt

Precies opende afgesproken en en tijdsduur.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Top service en een goede communicatie.

Mijn eerste ervaring met dit bedrijf is in 1 woord geweldig. Nadat ik de concept order ter uitvoering had bevestigd, zijn er binnen diezelfde week nagenoeg alle werkzaamheden uitgevoerd, waardoor wij op kerstavond na twee barkoude maanden in een warm huis zaten. TOP! Hartelijke dank dit nog voor ons in deze moeilijke tijd zo snel voor elkaar te hebben gekregen.

Prima kwaliteit en service

Afspraken worden nagekomen en als er al iets "mis" gaat wordt dat snel opgelost. Prima bedrijf voor zowel alarminstallaties als cv installaties.

Deskundig en goed werk

Betrokken en deskundige advies en werk betreffende onze nieuwe kozijnen en het onderhoud van ons systeem.

• Nazorg en Garantie

Perfecte plaatsing en uitleg laadpaal aan huis op zeer korte termijn

Snelle actie voor plaatsen laadpaal nadat elektrische auto sneller kwam dan verwacht. Meegedacht over oplossing en uitgevoerd.

• Nazorg en Garantie

Ervaren en goede monteur en erg klantvriendelijk.

Het werk goed uitgevoerd en duidelijk gecommuniceerd met ons over de problemen en het herstellen ervan. Afspraak i.v.m. verwarmingsketels het onderhoud: uitstekend. Afspraak i.v.m. mechanische ventilatie en kanalen reinigen: niet goed nl. zouden s'morgens tussen 9 en 11 uur komen, niemand kwam ook geen telefoontje, toen ik belde kreeg ik te horen dat de monteur ziek was en hebben ze een nieuwe afspraak gemaakt, dezelfde dag en die is ook nagekomen. Als een monteur ziek wordt, horen ze de klanten hiervan op de hoogte te brengen.

Vakkundig en klantgericht.

Ik ben heel tevreden met de geleverde diensten en al helemaal met de netheid van werken.

• Nazorg en Garantie

Als altijd, zeer tevreden.

Er was een nieuw onderdeel nodig, uw zeer bekwame en efficiënte medewerker zorgde er nog dezelfde dag voor dat dit in orde kwam. Hulde !

Kundige monteur

Op afgesproken tijd aanwezig en een kundige en fijne monteur. Gaf uitleg over de benodigde te vervangen onderdelen.

Betrouwbaar, vakkundig.

Electro technische werkzaamheden zeer deskundig uitgevoerd. Meedenken en adviseren.

Goede service en reparatie

Goede service en reparatie. gemotiveerde monteurs

• Nazorg en Garantie

Wij worden altijd correct en vlug geholpen

Zoals boven omschreven

• Nazorg en Garantie

Monteur was tijdig aanwezig en heeft de werkzaamheden snel en netjes uitgevoerd. Over de punten kwaliteit en vakmanschap kan ik niet oordelen, moet de toekomst uitwijzen. Ik heb er wel vertrouwen in.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Nazorg en Garantie

Op tijd. volgens afspraak nette jongens. Werken goed door. Het gaat om de jongens van electra/alarm

• Nazorg en Garantie N.v.t.

De monteurs hebben hier netjes gewerkt.

Goed vakwerk

Goede monteur die zeer accuraat zijn werkzaamheden uitvoert. Keurige omgang met de klant. Verder goed dat de afspraak voor de onderhoudsbeurt tijdig werd aangemeld.

Langheckweg 13

6468 EL Kerkrade

Over Hajnadi Klimaattechniek B.V.

Hajnadi is een allround installatiebedrijf, gespecialiseerd in het adviseren, ontwerpen, aanleggen en beheren van slimme werktuigbouwkundige en elektrotechnische installaties, in nieuwbouw en renovatieprojecten, woning- en utiliteitsbouw. Dat doen we met oog voor kwaliteit en duurzaamheid. Samen met u gaan we op zoek naar de oplossing die het beste bij u past.

Over Techniek Nederland