Prima!

Prima service, denken heel goed mee

Freundlich und kompetent

Monteure haben flott und sauber gearbeitet..konnten meine zahlreichen Fragen immer beantworten

Uitstekende service!

Vandaag een controle/onderhoud gehad van de ketel. De monteur met service nummer 233 was zeer vakkundig en heel erg behulpzaam in het sparen van energie, Deze Meneer verstaat zijn vak heel erg goed en heeft echt interesse in het verbruik van energie in de woning! Nogmaals top service!

• Nazorg en Garantie

Correct, zorgvuldig en keurig op tijd.

Geheel volgens afspraak en op tijd uitgevoerd. Heel tevreden over de uitvoering van het werk.

• Nazorg en Garantie

Betrouwbaar en zeer service gericht

Zeer correct en vakkundig worden we altijd geholpen en te woord gestaan door Ben Keijdener.

• Nazorg en Garantie

Begrijp je de vraag niet.

Het verbaast me dat ik gevraagd wordt een beoordeling in te vullen als ik de rekening van mijn jaarlijks onderhoud contract krijg.

• Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

werd goed geholpen

De medewerker die de reparatie uitvoerde was een positieve, ingestelde en nette persoon die zijn werk volgens mij goed uitvoerde

Prima bedrijf

Goeie service niks op aan te merken

Onvriendelijk personeel

In opdracht van heemwonen kent dit bedrijf een onbeschoftheid waar de honden geen brood van lusten. Vragen over de klus stellen is ze teveel gevraagd . rotzooi ruimen zij nooit op

Toppie

Geholpen met het alarm, door Ben Keijdener, Reageert direct, altijd even vriendelijk en natuurlijk deskundig.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Heel wat energie en uren door u gemaakt,met deze warmte gaat het prima...maar ik vrees voor als 't koud (in 't najaar en winter)

Goed geregeld

Zoals altijd !

Goed en degelijk onderhoud

We hebben een nieuwe CV installatie laten installeren door Hajnadi en hebben sindsdien een onderhoudscontract bij Hajnadi gehad. We zijn tevreden over de werkzaamheden en bij de spaarzame problemen die we met de CV installatie hebben gehad hebben ze vrij snel een monteur laten langskomen om het op te lossen. Kortom, goede service en een prima bedrijf. De servicemonteur die jaarlijks langskomt voor het onderhoud is daarbij ter zake kundig en vriendelijk.

• Nazorg en Garantie

Mijn ervaring met Hajnadi: snel en deskundig.

Zie boven.

v

Monteur met passie, kennis en juiste bejegening!

• Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Uiterst klantonvriendelijk tot op het botte af

Mijn eerste kennismaking in mijn woning met dhr. der Vries verliep al binnen het kwartier uiterst moeizaam toen ik het woord "woonwijzerwinkel" liet vallen. Volgens hem hadden deze mensen geen verstand van zake over verwarmingen etc. Radiatorfolie aan brengen was onzin. Kort hierna liet hij mij weten geen zin in dit project en in mij te hebben, ze hadden immers werk genoeg. Na amper een kwartier vertrok hij. Klantvriendelijkheid is anders. In mijn vorige functie als o.a. wethouder duurzaamheid bij de gemeente Kerkrade verbaast mij de opmerking over de Woonwijzerwinkel zeer. Overigens was een ander persoon in de kamer ernaast aanwezig en kreeg dit zeer onprettig gesprek ook mee. Ik zal dan ook met de gemeente en de Woonwijzerwinkel hierover contact opnemen, temeer deze samenwerkt met deze instelling en adviseert burgers zich hier te oriënteren over duurzaamheid. Ik wacht uw reactie nog af voordat ik hier verder mee ga.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Super tevreden over installatie van hybride warmtepomp

Een ervaren partij, die precies weten wat ze aan het doen zijn. We zijn voorafgaand goed op de hoogte gehouden i.v.m. de vertraagde leveringen van de fabrikant. Goed overleg mogelijk over details. Verder gaan ze zeer netjes te werk. Vriendelijke monteurs hebben de pomp geïnstalleerd en zijn tot in de avond doorgegaan om ervoor te zorgen dat we niet in de kou zouden zitten. Aanvullend is ook nog een defect aan de Cv-ketel verholpen die niet voorzien was.

Ben zeer tevreden

Warmtepomp laten plaatsen. Goed uitleg en nazorg

Al jaren tevreden klant

Via mijn vader bij Hajnadi terechtgekomen. Sinds 2017 zeer tevreden klant. Waar ik in het begin wel tegenaan liep was het als particulier zelf achter een jaarlijkse controle afspraak aan moeten bellen. Maar dat heb ik in 2021 niet hoeven doen, ik kreeg zelf bericht van Hajnadi. Helemaal top!

Goede service.

super

jullie zijn vak mensen super

Vakkundige snelle installatie beveiligingssysteem

De monteur had verstand van zaken en had al het noodzakelijke materiaal bij zich. Hij arriveerde op tijd en had de montage binnen de voorspelde tijd af.

• Nazorg en Garantie

Reageert snel, vriendelijk, goede uitleg en goede service

Geen warm water meer, gebeld, kwamen een paar uur later al. Vervangen onderdeel bromde; ze kwamen snel nog een keer en hebben het onderdeel voor de zekerheid vervangen, het brommen bleef (eigenschap van het apparaat, mij wellicht gewoon nooit eerder opgevallen) maar monteur heeft het geluid op een heel praktische manier voldoende verminderd, dit alles zonder meerkosten.

• Nazorg en Garantie

Ik heb nog steeds geen response op mijn contract aanvraag

Ruim een week geleden een aanvraag ingediend voor een Service contract, na telefoontje werd me verteld dat de betreffende medewerkster ziek was. Heb daar begrip voor. Maar waarom wordt dit niet overgenomen door een collega.

• Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.

Correct

Goede rérvice

• Nazorg en Garantie

Over Hajnadi Klimaattechniek B.V.

Hajnadi is een allround installatiebedrijf, gespecialiseerd in het adviseren, ontwerpen, aanleggen en beheren van slimme werktuigbouwkundige en elektrotechnische installaties, in nieuwbouw en renovatieprojecten, woning- en utiliteitsbouw. Dat doen we met oog voor kwaliteit en duurzaamheid. Samen met u gaan we op zoek naar de oplossing die het beste bij u past.

Over Techniek Nederland