Snelle en goede service

De telefonische ontvangst is al vriendelijk en behulpzaam. Degene die dan komt is deskundig, behulpzaam en vriendelijk

Uitstekend vakmanschap

Netjes, vakkundig, informtief óók tijdens de werkzaamheden door de dakdekkers.

• Nazorg en Garantie

Gedegen kwaliteit maar men moet geduld hebben!

Altijd tevreden met de verrichte werkzaamheden, ook nu weer. Echter... in mei 2022 hebbe we accoord op de uitgebracht offerte gegeven en pas deze week, februari 2023 (!) is onze windveer vervangen! Het heeft me nogal wat tijd en telefoonkosten gekocht om telkens maar contact te houden om ervoor te zorgen dat we niet zouden worden vergeten!

• Nazorg en Garantie

Niet goedkoop, maar goede dienstverlening.

Probleem is kundig verholpen binnen een kwartier. Nette medewerker. Werkte netjes. Vond de rekening ietwat aan de hoge kant, maar de verstopping moest nu eenmaal snel verholpen worden.

• Nazorg en Garantie

Correct,duidelijk netjes in benadering en afwerking.

Snel en correct

• Nazorg en Garantie

Zoals altijd weer prima werk geleverd.

Riool verstopt, geen pretje. Na de inspectie van Gebr. Janssen bleek het riool over een lengte van meer dan 10 meter iets verzakt te zijn. Na intern overleg werd voorgesteld om een omleiding te plaatsen die goedkoper zou zijn en veel minder overlast gaf. Na enkele dagen was alles weer opgeknapt en hoeven wij ons geen zorgen meer te maken over een verstopt toilet. De tegels van de oprit zijn er weer netjes ingelegd, zelfs met de opmerking dat ik even moest bellen als er naderhand toch tegels zouden verzakken. Dus verbeterpunten! Chapeau!

Hele goede service

Vriendelijk en goed personeel

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Lange levertijd, maar uiteindelijk flexibel opgepakt, ondanks het winterweer.

Ondanks het wisselende winterweer is de bitumen dakbedekking op de carport toch na 3 opeenvolgende dagen door teams in verschillende samenstellingen afgerond. Ik hoop dat er kwalitatief geen concessies zijn gedaan. Ik ben zelf ook enkele keren op het dak geweest tijdens de werkzaamheden, en heb enkele oude spijkers van de oude daktrip opgeraapt voordat de onderlaag werd uitgerold en bevestigd. Heb daar ook een opmerking over gemaakt. Ik hoop dan ook dat er verder geen spijkers onder zitten. Daarnaast moest het dak iedere keer weer worden drooggemaakt. Dit is niet voor 100% uitgevoerd (zichtbare natte plekken op het oude bitumen zijn onder de tussenlaag verdwenen). Toen ik daar een vraagteken bij zette werd mij verzekerd dat dit geen problemen gaat opleveren. Hopelijk is dat ook zo. Ik zou het fijn vinden als ik van jullie nog een reactie krijg op bovenstaande. Alvast bedankt. Met vriendelijk groet, Leo Peeters

• Nazorg en Garantie

Afvoer verstopt, dat is natuurlijk….. Maar heel erg bedankt voor de snelle service!

• Nazorg en Garantie

Zeer netjes en goed afgewerkt

• Nazorg en Garantie

Vertrouwen in een Deskundig Vakbekwaam Dakbedekkingsbedrijf.

Sinds vorig jaar zijn er al goede contacten en communicatie met de Gebr. Janssen voor overleg en afspraken van de renovatie van mijn lekkende pannendak. Nu zit ik midden in de renovatie werkzaamheden van het pannendak van mijn huis. Er word Deskundig, Vakbekwaam en Netjes met goede materialen gewerkt. Helaas is dit in deze tijd van het jaar tussen de sneeuw en regenbuien door. Door goede communicatie en overleg is en blijft het vertrouwen in de Gebr. Janssen groot. Ik zie uit naar het mooie rode pannendak.

Prima en betrouwbaar bedrijf

De gebr. Janssen komen netjes de afspraken na. Net en vakbekwaam personeel . Gebr. Janssen is zeker niet de goedkoopste, maar ze leveren wel vakwerk en werken netjes, betrouwbaar en schoon.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Gewoonweg goede kwaliteit en servicegerichte dienstverlening!

Altijd bereikbaar, snelle vakkundige service en gewoonweg goede kwaliteit dienstverlening. Absoluut aan te raden!

• Nazorg en Garantie

Ik ben een tevreden klant

Ik heb 37 jaar, zakelijk zowel als privé, ervaring met Gebr. Janssen en zij komen hun afspraak altijd na.

Prima werk!

Prettige medewerker, meedenkend en vakkundig!

• Nazorg en Garantie

snel, vriendelijk en goed!

Afspraak was op korte termijn mogelijk. Zowel de secretaresse als de loodgieter waren erg vriendelijk. Verstopping vakkundig en snel verholpen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Fijne vaklui die snel en secuur werkten en ook nog eens geen spoor van rommel achterlieten. Keurig!!

Aanwezig op de afgesproken, keurig gewerkt, alles opgeruimd, geen spoor van rommel achtergelaten.

• Nazorg en Garantie

Vriendelijke vakmannen die netjes werken

Flinke klus op zolder. Zonneboilersysteem verwijderd en nieuwe ketel geplaatst. De mannen waren goed op tijd, werkten netjes en waren heel vriendelijk. Een derde man kwam om het werk op het dak te verrichten voor de dakdoorvoer, alles werd in een dag geregeld. Nu te hopen dat ze snel tijd hebben om de collectoren te verwijderen, zodat mijn huis weer helemaal volgens de nieuwe regels in orde is.

Supersnelle hulp wanneer nodig

Onze kapotte cv leiding werd perfect vervangen en de afspraak was erg snel gemaakt. De monteur stond binnen no time op de stoep en was vriendelijk en vakkundig.

Erg tevreden

Nadat ik gas rook was de monteur snel ter plaatse en heeft het probleem vakkundig verholpen.

Super geholpen. En zeer snel

Huis rook naar gas. Binnen no time was er een monteur die goed onderzoek heeft gedaan en het probleem heeft opgelost. Ben erg content!

Hagelkruisstraat 6 5835 BD Beugen

Over Installatiebedrijf Gebr. Janssen B.V.

Gebr. Janssen is een gerenommeerd bedrijf in sanitair, dakbedekking, riool- en installatietechniek. Kwaliteit en vakmanschap, daar staan we voor. Dag in, dag uit, al meer dan 125 jaar. Of we nu in de badkamer, op het dak of ondergronds werken. Voor bedrijven en particulieren. Innovatief of 'gewoon' degelijk, Janssen Beugen maakt het. Gebr. Janssen in Beugen kent een aantal vakgebieden. Gestart als dakdekker, uitgegroeid tot specialist op het gebied van sanitair, riool en installatietechniek. Omdat het een meestal gepaard gaat met het ander en wij graag compleet werk leveren. Zoals echte vakmannen betaamt. Contact: https://www.janssenbeugen.nl/Contactformulier.html

Over Techniek Nederland