Geweldig werk geleverd

Alle medewerkers die aan de verbouwing van onze badkamer hebben gewerkt, waren deskundig en hebben prima werk geleverd. De planning zat goed in elkaar en er werd door iedereen zeer netjes gewerkt.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goed en vriendelijk personeel, prima werk verricht

vriendelijk personeel dat goed werk verricht alleen het aantal verschillende personen die aan de badkamer kwamen werken vond ik nogal veel ( ongeveer 13 a 14 personen ) toch tevreden over het resultaat mooie badkamer geworden

• Nazorg en Garantie N.v.t.

prima vaklui met goede apparatuuur

prima vaklui.

Goed vakmanschap

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Deskundige en snelle oplossingen voor de dak lekkage

Zeer tevreden over werkwijze l, toelichting van Twan Braam. Een vriendelijke en aangename vakman.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Adequate

Prettig contact met medewerker. Probleem goed verholpen en advies gekregen

ok

vriendelijk personeel goede vaklui

wachttijd

Uiteindelijk werd de schade goed gerepareerd. Echter ik heb er weken , en vele telefoontjes achteraan moeten zitten, waarbij ik zou worden teruggebeld. Maar dat gebeurt dan niet, of op een tijdstip waarbij ik heb aangegeven dat mij dat slecht uit zou komen.

• Nazorg en Garantie

Heel snel en goed geholpen

Mijn riool zat dicht en dezelfde dag met een speciale wagen met hoge druk schoongemaakt. Voor mij was het een opluchting dat het snel werd opgelost en hiervoor mijn dank

Gebr. Janssen TOP

mijn ervaring met gebr. Janssen is uitstekend . we zijn al jaren klant . zo,n bedrijf is in een woord geweldig. ik beveel dit bij iedereen aan.

• Nazorg en Garantie

zeer klant vriendeljk en een uitstekende service

zeer klant vriendelijk en een uitstekende service

Heel correcte afhandeling

Alles goed nagekeken en gerepareerd , Goed advies ontvangen voor wat verder te ondernemen. Vriendelijke monteur.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

prima service, snelle reactie na oproep lekkage

lekkage aan dak prima verholpen

Snel en hulpvaardig

Altijd vervelend als de verwarmingsketel kapot gaat. 1 telefoontje en we werden gelijk geholpen. Correct,service gericht,klantvriendelijk. Nogmaals.bedankt

• Nazorg en Garantie

Het bedrijf komt de afspraken niet na

In april 2022 heeft het bedrijf het EPDM dak boven de badkamer, na lekkage, hersteld en is afgesproken dat het bedrijf met ons zou overleggen hoe het verder moet. Zie factuur 73926. Op 2 september heeft dat overleg plaatsgevonden en is besloten dat het bedrijf een offerte uit zou brengen voor het van een 2-laagse bitumineuze dakbedekking en dat het dak nogmaals op beschadigingen zou worden gecontroleerd om te voorkomen dat er voor de aanbrengen van de bitumineuze dakbedekking weer lekkage zou ontstaan. Deze controle heeft op 8 september 2022 plaatsgevonden. Zie factuur 74705. Op 24 oktober 2022 hebben we de offerte, nr 86731, ontvangen Op 6 november zijn we akkoord gegaan met de offerte en op 15 november heeft het bedrijf ons bericht dat er met ons contact zou worden opgenomen over de planning van de uitvoering. Kort voor ons vertrek naar Spanje, begin januari, hebben we contact gezocht met het bedrijf met de vraag wanner de werkzaamheden ingepland stonden. Er zou contact met ons over worden opgenomen. Op 25 februari 2023 hebben we het bedrijf, via email vanuit Spanje, opnieuw benaderd met de vraag wanneer de uitvoering was gepland. Op 28 februari werden we door het bedrijf gebeld met de mededeling dat ze de volgende dag met de werkzaamheden konden beginnen. Omdat ze voor de werkzaamheden niet in ons huis behoefden te zijn zijn we met de directe uitvoering akkoord gegaan. Inmiddels is het werk uitgevoerd en hebben we de factuur ontvangen. Ook hebben we geconstateerd dat er slordig is gewerkt. Op onze oprit hebben we diverse schroeven en ander materiaal aangetroffen. Dit is voor ons niet acceptabel omdat de schroeven lekke banden kunnen veroorzaken aan de fietsen, auto's en onze camper die altijd op onze oprit staat. Mocht dit het geval zijn dan zullen we uw bedrijf hiervoor aansprakelijk stellen. Graag ontvangen we op korte termijn een reactie van u.

• Nazorg en Garantie

Vakkundig betrouwbaar deskundig dakdekkersbedrijf.

Het begon met een lekkend dak. Ik zocht een vakkundig gespecialiseerd dakdekkersbedrijf met goede communicatie, advies en vertrouwen in de werkzaamheden. Dit vond ik bij de Gebr. Janssen B.V. en zijn medewerkers. Mijn dak is geheel volgens afspraak deskundig en met vakmanschap tot in detail gerenoveerd. Wat een geruststelling, géén lekkages meer en met de extra isolatie zit ik er nu warmpjes bij en geniet ik van het prachtige resultaat, een mooi rood pannendak, wat ligt te schitteren in de zon, zelfs in de regen! Voor alle medewerkers, die aan mijn dak werkte, DANK JULLIE WEL! voor de fijne samenwerking.

goed/prima

Geen opmerkingen. Het was goed.

• Nazorg en Garantie

Goed advies maar heeft wel lang geduurd

Rond de jaarwisseling last van forse lekkage.Belcontact. Slecht weer en veel klanten met hulpvraag, waarvoor ons begrip. Uiteindelijk pas in maart een provisorische reparatie. Op een afspraak voor vervanging van het zinkwerk wachten we nog.

Prettig en goed geholpen

Deskundig, accuraat, klantvriendelijk

• Nazorg en Garantie

Vakbekwame monteur was snel geregeld na melding van de storing.

Prima vakwerk geleverd

3 vakmensen hebben zeer goed vakwerkgeleverd. Ons dak heeft een nieuwe ‘look’ gekregen en is weer toekomstbestendig! Een minpunt was de nazorg, waarbij sporen van deze klus achter zijn gebleven op de werkplek. Na melding met foto hiervan wordt dit alsnog opgelost door deze vakmensen!

Snelle en goede service

De telefonische ontvangst is al vriendelijk en behulpzaam. Degene die dan komt is deskundig, behulpzaam en vriendelijk

Uitstekend vakmanschap

Netjes, vakkundig, informtief óók tijdens de werkzaamheden door de dakdekkers.

• Nazorg en Garantie

Gedegen kwaliteit maar men moet geduld hebben!

Altijd tevreden met de verrichte werkzaamheden, ook nu weer. Echter... in mei 2022 hebbe we accoord op de uitgebracht offerte gegeven en pas deze week, februari 2023 (!) is onze windveer vervangen! Het heeft me nogal wat tijd en telefoonkosten gekocht om telkens maar contact te houden om ervoor te zorgen dat we niet zouden worden vergeten!

• Nazorg en Garantie

Niet goedkoop, maar goede dienstverlening.

Probleem is kundig verholpen binnen een kwartier. Nette medewerker. Werkte netjes. Vond de rekening ietwat aan de hoge kant, maar de verstopping moest nu eenmaal snel verholpen worden.

• Nazorg en Garantie

Over Installatiebedrijf Gebr. Janssen B.V.

Gebr. Janssen is een gerenommeerd bedrijf in sanitair, dakbedekking, riool- en installatietechniek. Kwaliteit en vakmanschap, daar staan we voor. Dag in, dag uit, al meer dan 125 jaar. Of we nu in de badkamer, op het dak of ondergronds werken. Voor bedrijven en particulieren. Innovatief of 'gewoon' degelijk, Janssen Beugen maakt het. Gebr. Janssen in Beugen kent een aantal vakgebieden. Gestart als dakdekker, uitgegroeid tot specialist op het gebied van sanitair, riool en installatietechniek. Omdat het een meestal gepaard gaat met het ander en wij graag compleet werk leveren. Zoals echte vakmannen betaamt. Contact: https://www.janssenbeugen.nl/Contactformulier.html

Over Techniek Nederland