Doffe ellende

Na te laat beginnen, het af moeten breken van de nieuwe tegel muur het leveren van een foute badmeubel wat een wachttijd van 1 maand opleverde en daarna ook nog een lek wat resulteerde in het opnieuw moeten stucken van het trappenhalletje. En als dat nog niet genoeg was weer een lek wat resulteerde van het open breken van het douche gedeelte. Alles wordt wel opgelost maar na het uitzoeken van een badkamer had ik wel wat anders verwacht. De uitvoerder mag wel vaker zijn neus laten zien. Het hele traject het geduurd van 29 april (afgesproken was 15 april) en de laatste lekkage is op 3 oktober opgelost. Hopelijk is nu alles goed. Pluspunt is dat de gebreken tot nu toe opgelost worden.

• Nazorg en Garantie

Gewoon TOP-service en supersnelle reactie op aanvraag voor reparatie.

Zoals gesteld, ik vraag om advies inzake een reparatie aan ons toilet in de badkamer. We hadden deze ooit (22 jaar geleden!) laten plaatsen door Baderie. Naar volle tevredenheid! Nu was er echter toch een klein probleem met het toilet, het was enigszins “verzakt” en dus vraag ik om advies. Heel snel werd deze aanvraag in behandeling genomen en werd ik benaderd voor het maken van een afspraak om de reparatie uitvoeren voeren. En ook dat weer tot volle tevredenheid! Chapeau! Ik kan iedereen aanraden voor installatie van sanitair naar Janssen in Beugen te gaan .....kwaliteit wint altijd !

• Nazorg en Garantie

Keurig netjes en vakbekwaam!

vakmanschap

Het is allemaal prima uitgevoerd

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Prima bedrijf, behulpzaam en nette monteurs.

Prima bedrijf, behulpzaam en nette monteurs

• Nazorg en Garantie

prima service, door monteur met kennis

Ben voor eerste keer klant bij Uw bedrijf. - goede afspraken over probleemstelling - afspraken op de dag via tijdsmonitor - prima kennis van monteur van bestaand verwarming systeem - adequaat advies over bestaand system in relatie tot energie gebruik - graag nog vervolg afspraak over vervangen pomp in warmwater cirquit

• Nazorg en Garantie

Deze keer verliep de afspraak niet naar wens.

Er was een afspraak gemaakt om 3 radiatorkranen te vervangen en het onderhoud van de verwarmingskachel uit te voeren, toen de monteur kwam was zijn 1e antwoord na aankomst,de radiatorkranen heb ik geen tijd voor,terwijl met de afspraak maken gepland was om de radiatorkranen ook te vervangen,jammer dat dit niet goed opgepakt is.

Snelle vakkundige hulp

uitstekende monteur

oude ketel verwijdert en nieuwe ketel geinstaleerd

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Over Installatiebedrijf Gebr. Janssen B.V.

Gebr. Janssen is een gerenommeerd bedrijf in sanitair, dakbedekking, riool- en installatietechniek. Kwaliteit en vakmanschap, daar staan we voor. Dag in, dag uit, al meer dan 125 jaar. Of we nu in de badkamer, op het dak of ondergronds werken. Voor bedrijven en particulieren. Innovatief of 'gewoon' degelijk, Janssen Beugen maakt het. Gebr. Janssen in Beugen kent een aantal vakgebieden. Gestart als dakdekker, uitgegroeid tot specialist op het gebied van sanitair, riool en installatietechniek. Omdat het een meestal gepaard gaat met het ander en wij graag compleet werk leveren. Zoals echte vakmannen betaamt. Contact: https://www.janssenbeugen.nl/Contactformulier.html

Over Techniek Nederland