vriendelijke en aardige monteur

Met de rekening voelen we ons belazerd voor 1 uur werk 303,00 vinden wij erg veel. En ook nog onze zoon er over lastig vallen schandalig

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Snel en vakkundig uitgevoerd volgens afspraak

Vervangen geiser en cv voor een nieuwe combiketel

• Nazorg en Garantie

Goede comunicatie vooraf en goede uitvoering werk

IK was veeleisend in het opstellen van de offerte: altijd werd snel en adequaat gereageerd. Offerte werd in duidelijke termen opgesteld. Uitvoering van het werk is goed verlopen. Installateurs waren behulpzaam. Legden eer in ook moeilijke hoekjes goed af te werken.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

vlotte correcte afwerking van het gevraagde

eerlijk advies gekregen over te nemen vervolgstappen. Noot: 100€ voorrijkosten op een factuur van goed 200€ vind ik buitensporig veel, weet dat er vlgn's werknemer standaard dit bedrag geteld wordt, maar toch!?

Doen wat ze zeggen

Materialen nodig, goed advies, meteen mee kunnen nemen

perfekt!

alles geweldig

Voortreffelijk

Voortreffelijke info van aanbieding tot realisatie.

Prima werk geleverd.

Prima werk geleverd. Offerte gevraagd op dag reparatie nog niet geleverd.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Super dat ons probleem zo snel werd opgelost. Grote klasse,

Klasse!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Snelle service en vriendelijk en deskundig personeel

Zie hierboven

Vakkundig werk geleverd

Over de jaarlijkse controle van de verwarmingsketel, als de verkoop van een nieuwe verwarmingsketel, als het plaatsen van de nieuwe verwarmingsketel zijn wij dik tevreden.

Na melding snel gekomen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Kort maar krachtig zonder poespas

Niet veel woorden maar aanpakken.

Snelle en goede service

Lekkage aan dakgoot snel verholpen

• Nazorg en Garantie N.v.t.

De monteur wil niet helpen

De monteur wilde niet helpen omdat onze cv ketel 28 jaar oud was. Hij keek 5 minuten en komt met de foute diagnose; Luchtdruk schakelaar defect. Een ander bedrijf gevraagd die heeft keurig geholpen en bleek dat de schakelaar keurig werkte. Een regelrechte wan prestatie en ook nog een factuur sturen voor 45 minuten werk. Gelukkig is er wel een creditnota verstrekt na telefonisch contact. Ondertussen wel een moderne ketel een dag erna gemonteerd ivm te veel koolmonoxide uitstoot.

Top!!!

Meteen actie ondernomen, uitstekend personeel, goed georganiseerd!! ook in Horst werden wij top geholpen!!

• Nazorg en Garantie

Afspraken worden correct nagekomen.

Nadat mijn vorig installatie is gestopt met particuliere klanten, moesten wij op zoek naar een nieuw bedrijf. Na 1 telefoontje was alles geregeld. Afspraken worden correct en stipt nagekomen. Onze eerste indrukken zijn zeer positief.

prima service

na een belletje was er snel een afspraak gemaakt en kwam de medewerker van firma Janssen op de aangegeven tijd. Snel en vlot werk.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Top, snelle reactie en leveren goed werk

Verstopping, bah, maar gelukkig was de monteur van gebr. Janssen er snel en werd het vakkundig en netjes opgelost. Top werk geleverd

• Nazorg en Garantie N.v.t.

al vaker goede ervaring gehad, goed meedenken en goede service

prettig dat de rekening meteen betaald kan worden met I-deal

Goed werk afgeleverd.

Tevreden over klantbenadering

super vakwerk

gebeld voor storing super snel reactie , na 1/2 uur was het al gemaakt mijn dank

• Nazorg en Garantie

Netjes en perfect werk afgeleverd

Alle keren dat we gebruik gemaakt hebben van de rioolreiniging en de camera controle waren we zeer tevreden met het resultaat op Alfridahof

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Je moet er even op wachten, maar dan heb je ook wat..

Het werk is prima opgeleverd, voor de volle 100% tevredenheid. Alles perfect dus ? Nou nee, 1 puntje kan beter: Er wordt een offerte opgemaakt in september met uitgebreide werkomschrijving, inclusief foto's en gespecificeerde prijzen. Deze wordt positief beoordeeld en volgens afspraak zouden werkzaamheden november/december worden uitgevoerd. Maar er komt niemand, ook geen bericht hierover. Toen er in februari werd gebeld of de klus nog doorging (offerte was 2 maanden geldig) is wederom een afspraak gemaakt (eind maart) en deze is tot in de puntjes uitgevoerd, tegen dezelfde voorwaarden. PS beoordeling nazorg en garantie is nvt ingevuld, want werk is pas een week oud. Garantie wordt gegeven (in offerte), maar hebben (gelukkig) nog geen aanspraak op hoeven te maken.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Over Installatiebedrijf Gebr. Janssen B.V.

Gebr. Janssen is een gerenommeerd bedrijf in sanitair, dakbedekking, riool- en installatietechniek. Kwaliteit en vakmanschap, daar staan we voor. Dag in, dag uit, al meer dan 125 jaar. Of we nu in de badkamer, op het dak of ondergronds werken. Voor bedrijven en particulieren. Innovatief of 'gewoon' degelijk, Janssen Beugen maakt het. Gebr. Janssen in Beugen kent een aantal vakgebieden. Gestart als dakdekker, uitgegroeid tot specialist op het gebied van sanitair, riool en installatietechniek. Omdat het een meestal gepaard gaat met het ander en wij graag compleet werk leveren. Zoals echte vakmannen betaamt. Contact: https://www.janssenbeugen.nl/Contactformulier.html

Over Techniek Nederland