perfekt

wij hebben een hele goede service gehad bij het onderhoud. er werd duidelijk gezegd wat en waarom er iets gebeurde.Dus kortom gezegd perfekt

Goed gedaan!

Kreeg noodoplossing zodat ik kon wachten op reparatie voor de dag erna!

Tevreden over de service

Zij doen al jaren mijn onderhoud, altijd tevreden.

fantastisch geholpen

storing verwarmingsketel en kapotte leiding in de kruipruimte wij dachten een nieuwe ketel nodig te hebben, maar is gelukkig super verholpen.

goed en betrouwbaar

deskundig en klantgericht, wij zijn erg tevreden.

Perfect geholpen!

Monteur kwam netjes op tijd. Erg vriendelijk en heeft me heel snel van het probleem af geholpen. Heeft netjes de tijd genomen om al mijn vragen te beantwoorden

zeer tevreden

vriendelijke goede begripvolle en snelle service zowel telefonisch met Thea De monteur Harold is zeer deskundig, communicatief. Wij zijn hier al jaren zeer tevreden over. Hij geeft op vragen onzerzijds ook nog advies over de toekomstige energie maatregelingen. Maartje, maar dat is meer landelijk beleid..er komt voor het onderhoud van de verwarming en geijser wel erg veel administratief werk bij kijken, jammer dat jullie vakgroep hier ook aan mee (moet??) doen

• Nazorg en Garantie

Ik ben zeer tevreden over de service van Gasservice, en correct.

Ben nog steeds keurig behandeld, en ook niet lang hoeven te wachten bij een calamiteit.

• Nazorg en Garantie

Goed en prima werk geleverd

Vakkundig, goed onderhoud geleverd. Vriendelijk. afspraak goed nagekomen.

Onderhoud CV naar tevredenheid uitgevoerd

Monteur heeft goed werk geregeld en duidelijk uitgelegd wat er moest gebeuren om de CV installatie up to date te krijgen volgens de meest recente standaarden.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Vriendelijk, vakkundig en snelle dienstverlening. Ook bij storing (in het weekend).

Ik ben ruim 20 jaar klant en altijd goed geholpen. Ook in het weekend als er zich een storing voordoet.

SUPER

Profesional und perfect !

• Nazorg en Garantie

Prima service, wel fout met plannen

In 2020 een ketel bij Gasservice gekocht. Destijds afgesproken om na 3 jaar contact op te nemen om beurt in te plannen. Nu blijkt dat Gasservice na 1 jaar reeds contact zou opnemen voor gratis controle check. Dit was duidelijk een fout daar er ook geen abonnement in het systeem stond. Na telefonisch contact door mij is er meteen actie ondernomen en beurt binnen enkele dagen ingepland. Ketel was in orde en abonnement voor volgend jaar is geactiveerd

altijd goed met de Gasservice

een klein minpunt is dat de kraan anders op het blad zit zodat er moeilijker koud water te regelen is.

Zeer snel gehandeld

Mijnnervaring is goed betrouwbaar bedrijf. Met snelle service en behandeling. Ook zeer vriendelijk personeel

• Nazorg en Garantie

Storing snel en vakkundig opgelost

Storing met CV ketel s'morgens vroeg gemeld, om 11.00 uur monteur al ter plaatse. Snel het euvel gevonden en defect onderdeel vervangen. Goede uitleg gehad van monteur over de storing. Ook had de monteur alles netjes opgeruimd in de cv-ruimte.

Super goed.

Super mooi en warm bedrijf.

vakkundig

hele prettige ervaring

• Kwaliteit N.v.t.

Afspraken goed

Zoals het was voor de ellende. Alles keurig afgehandeld. Prettige omgang ook met de monteurs.

• Nazorg en Garantie

Gewoon in een woord: klasse

Correct, informatief, alles in overleg en vakbekwaam.

Perfecte service!!

Probleem met mijn WTW-installie snel, vakkundig en uitstekend verholpen. Perfecte service van Gasservice Venlo!

Super service

Ben al ruim 15 jaar klant bij gasservice, en ieder jaar wordt ik door gasservice zelf gebeld om een afspraak in te plannen voor het jaarlijks onderhoud. Monteurs zijn altijd keurig op tijd, en leveren goed werk

• Nazorg en Garantie

Goede service, gewoon top!!

Goede service, fijn bedrijf, gewoon top!!

Deskundig en vriendelijk

Wij worden altijd netjes geattendeerd op het jaarlijks onderhoud, als er dan iets kapot is wordt het snel gerepareerd en opgeslost

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Prima service en afhandeling storingen

Helaas onlangs tweemaal mankementen aan onze verwarmingsketel gehad, waarvoor ik de servicedienst moest bellen! (Expansievat) Werden nog dezelfde dag/ avond door de storingsdienst vervangen en/of gerepareerd!! Dank voor de supersnelle afhandelingen en ik kan iedereen GASSERVICE aanbevelen.

Over Techniek Nederland