Fijn bedrijf en vriendelijke medewerkers

De verwarming doet et

Prima werk geleverd . Klantvriendelijk

Deskundige informatie ontvangen.

Probleem op het dak opgelost om verdere schade te stoppen.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Snelle hulp bij noodreparatie!

Ik ben fantastisch geholpen op een zaterdagmiddag waarbij Falco binnen een paar uur ter plekke was om een noodreparatie uit te voeren.

Goede service, slechte bereikbaarheid

Behoeft geen nadere uitleg

• Nazorg en Garantie

Kundig, ervaren en zijn er als je hen nodig hebt.

Goede ervaring met een snelle reparatie van een lekkende dakgoot en advisering over te nemen maatregelen. Onlangs is onze verwarmingsketel vervangen waarbij goed gekeken is naar de lokale situatie en wensen.

Quick and skilled!

I strongly recommend Falco and its team. They have helped me with a small leakage (which to me seemed huge) in no time. Very fair prices.

• Nazorg en Garantie

Professioneel bedrijf met vakmensen in dienst die weten wat ze aan het doen zijn

Onze gietijzeren riolering uit de jaren '60 moest onder het huis vervangen worden. Falco schatte op voorhand in dat een bypass leiding voldoende moest zijn en een stuk voordeliger dan het relinen van de bestaande buis. Twee man hebben anderhalve dag onder het huis gewerkt met maximaal 30 cm hoogte aan kruipruimte zonder een krimp te geven. Een dag later werd ik gebeld of alles naar wens is gegaan en de factuur viel ook nog eens goedkoper uit dan vooraf ingeschat. Kortom, ik beveel Falco van harte aan bij iedereen die op zoek is naar een professioneel bedrijf met vakmensen in dienst!

Volkomen betrouwbaar bedrijf

Volkomen betrouwbaar bedrijf! Ik had lekkage aan een verwarming’s kraan. Dinsdags gebeld woensdag 10 uur was de monteur aanwezig. Zeer correct en technisch deskundig netjes gewerkt. Ben zeer tevreden.

Ronduit Onbeschoft

Afspraak gemaakt, kwam niet opdagen, stuurt vervolgens wel een factuur. Bellen: krijg je de mededeling eerst betalen voor we komen. Logica: geen, begint gewoon met verwijten richting de klant te maken. Omdat ik daar niet mee akkoord wilde gaan werd ik nog verder geschoffeerd, wat een arrogantie. Men is er zich daar kennelijk wel van bewust dat de service te wensen overlaat

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Professioneel, vriendelijk en snelle opvolging

De medewerkers van Falco hebben de storing in de vloerverwarming uitstekend verholpen. Waren in t weekend bereikbaar.. Pomp moest vervangen worden. Goed advies en service en snelle opvolging.

slecht

Ondanks toezegging nog steede geen offerte ontvangen voor het vervangen van een zinkendakgoot.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Nazorg en Garantie

Geachte, Ik heb het nagekeken en uw offerte is inderdaad niet verstuurd. Als wij beloven een offerte te maken, dan moeten wij dat ook nakomen. Bedankt dat u ons hierop heb gewezen. We zullen de offerte vandaag nog versturen.

Vakkundig personeel en vriendelijk.

Complete Cv installatie geïnstalleerd van ketel tot leidingen en radiatoren. Netjes en vakkundig gedaan. Werkt super. Goede uitleg over de thermostaat . Zeker een bedrijf om aan te bevelen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Al jaren (32) ben ik klant bij Falco b.v. Gedurende de jaren ben ik tevreden over Falco, gezien de verhouding prijs/kwaliteit/service. Met storingen komt de monteur snel en er worden altijd goede reparaties uitgevoerd. Minpuntje: In 2019 was ik wel teleurgesteld, na 31 jaar klant te zijn, moest ik flink betalen voor 2 minuten werk, namelijk het vervangen van 3 batterijtjes in de thermostaat, dat vond ik echt een tegenvaller. Pluspuntje: In 2018 was een monteur 2 x een afspraak vergeten; toen werd er een prachtige bos bloemen bezorgd.

• Nazorg en Garantie

prima club, kan communicatiever wat beter

zie boven

Top service!

Altijd snel contact en reactie. Werk altijd netjes en conform wens uitgevoerd. Snelle reactietijd en inzet. Duidelijke informatie en communicatie. Zeer tevreden.

Deskundig, prettig en snel

Deskundig, prettig en snel

• Nazorg en Garantie

Snel ter plaatse voor verhelpen van lekkage

De lekkage was moeilijk te traceren door de loodgieter.

Snel en klantvriendelijk

Lekkage kraan/leiding in keukenkastje. Moeilijk om een loidgieter bereid te vinden. Falco direct afspraak, herkende ons als klant en die helpen we direct!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

prima werk, tot een volgende keer

zie boven

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goed en correct bedrijf en mensen

Ben zeer te vreden over Falco, goede afhandeling. Pikken snel de problemen op en maak het goed af. Ook ruimen ze alles netjes op. Echt top bedrijf

service is goed

Maar ze zijn moeizaam direct te bereiken per telefoon

• Nazorg en Garantie

Probleem snel herkend; snelle service

Prettige medewerker; werkte ‘netjes’ Helaas heeft hij een of andere schroef aangedraaid( wat niet moest) zodat ik de douche nog niet kon gebruiken. Het goede was weer dat hij de volgende dag terugkeerde en eea herstelde.

Zeer klantgericht

Ik ben inmiddels 10 jaar vaste klant. Zowel de klantenservice alsook de uitvoering van de opdrachten zijn uitstekend.

Over Techniek Nederland