Top.

Een vriendelijk luisterend oor aan de telefoon,een snelle reactie en oplossing voor het probleem. Kortom:heel fijn als de stress toeslaat.

Deskundig

Marcel heeft een probleem met de verlichting snel en vakkundig opgelost. Voor mij nooit meer een andere installateur.

Erg betrouwbaar

Erg betrouwbaar en hoge kwaliteit afwerking.

optimale service

Altijd deskundig, snel oplossen van problemen, heel aardige bejegening

Fantastische en snelle service

Na een breuk in de waterleiding bij de verwarmingsketel was de stoppenkast nat geworden en de stoppen gesprongen. Dit natuurlijk in het weekend. Na telefonisch contact stond er binnen twee een monteur voor de deur die ervoor zorgde dat alles gerepareerd en vervangen werd. Een uitermate snelle en adequate service

Deskundig en klantvriendelijk

Goed!

Een zeer betrouwbaar bedrijf

ETB Vittali voerde bij ons een opdracht uit waarbij per ongeluk schade ontstond. Het bedrijf regelde direct externe hulp om dit vakkundig te herstellen en nam -zonder enige discussie- de kosten daarvoor (en voor hun eigen meerwerk) voor hun rekening. Ook daarna werd het werk prima afgehandeld en gecontroleerd. Wij waarderen deze zeer professionele, klantvriendelijke werkwijze ten zeerste en willen hierbij ETB Vittali vol overtuiging aanbevelen aan mensen die een vakkundige en betrouwbare electricien zoeken.

vakkundig en adequaat gehandeld

Tijdens mijn vakantie heeft Marcel bij een klant van mij een stroomstoring verholpen alsof het zijn eigen klant was. Héél fijn!

Snel en vakkundig

Mike van Elektro Technisch Bureau Vittali kwam een paar dimmers plaatsen, lampen ophangen en 1 lamp verplaatsen. Hij werkt snel en netjes, en voerde de opdracht vakkundig uit. Ennuh de lampen hangen er perfect bij!

Zo wil je dat het werkt

Het hele proces van aanvraag, reactie en aanbieding verliep efficiënt. De offerte was in orde, een afspraak was snel gemaakt. De monteur die hier de werkzaamheden kwam uitvoeren was erg vriendelijk, bekwaam en heeft de opdracht naar volle tevredenheid afgewerkt.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Vakman is zijn prijs dubbel waard!

Marcel is een professionele probleem oplosser. Houdt van zijn vak daardoor straalt de kwaliteit.

Prima eerste indruk

In mijn zoektocht naar een elektricien kwam ik op de website van Marcel terecht. Zijn focus op "veiligheid" beviel me. Snelle reactie op mijn aanvraag om een keer langs te komen om de situatie te bezien. Na zijn vakkundige inventarisatie van de mogelijkheden volgde later al op korte termijn de daadwerkelijke aanpassingen. Een daarvan was direct al zichtbaar (geen flikkerende spotjes meer in de woonkamer), terwijl de andere twee hun resultaten ongetwijfeld later zullen laten zien. Tevens beloofde Marcel nog offertes te sturen voor een tweetal nieuwe aanpassingen welke na zijn vakkundig advies zijn aangevraagd.

Kwaliteit en service

Zeer grote expertise en goede srvice

Altijd super service

Altijd super service en meedenken! Heel fijn!

• Nazorg en Garantie

Wij zijn snel en deskundig geholpen bij het verhelpen van een storing

We hoorden een knal in de schuur en plotseling zat een deel van ons huis zonder elektriciteit. Er bleek ergens kortsluiting te zijn, want het lukte ons niet om de schakelaar in de meterkast weer in werking te krijgen. Door de stroomuitval stonden ook onze ijskasten en vriezers te ontdooien. Binnen een uur kon Elektro Technisch Bureau Marcel Vittali een monteur langs sturen, die de stroomstoring deskundig kon oplossen!

Vakmanschap

Al ruim 20 jaar een zeer tevreden klant. Het ritme was en is nog steeds dezelfde, Wens/probleem melden - bespreken - meedenken - plezier - prima eindresultaat. Een totaal score van vijf sterren is op zijn plaats, maar die geef ik uitsluitend postuum.

• Nazorg en Garantie

Wij hebben E.T. bureau Marcel Vittali ervaren als: Zeer vakkundig, zowel m.b.t. advies als uitvoering Snel afspraken maken en goed nakomen hiervan Werken netjes, ruimen alles op. Prettige bejegening

Vertrouwd en kwaliteit

Gegarandeerd goed en betrouwbaar. Fijn en het geeft een veilig gevoel te weten dat onze groepenkast en voorbereidingen voor onze nieuwe keuken door Marcel zijn gedaan.

• Nazorg en Garantie

Prima vakmensen die mij goed uitlegden wat ze deden en waarom om mijn probleem op te lossen

Ik had een klein probleem met spotjes maar liep vast tijdens het oplossen. Het is nu opgelost en ik weet nu ook hoe ik dat de vierde keer gewoon zelf kan doen.

Simple, fast and friendly

Great experience, did the work like a pro. Can't complain !

• Kwaliteit N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Snel, deskundig, efficiënt, betaalbaar en klantgericht.

Het bedrijf reageert snel op vragen of bij eventuele problemen. Op basis van een vrijblijvend persoonlijk contact en zo nodig een technisch vooronderzoek wordt snel en zakelijk geoffreerd. De werknemers van het bedrijf zijn zonder uitzondering deskundig en klantgericht. Prettig om nog eens zaken mee te doen.

• Nazorg en Garantie

Erg professionele Bv, heel erg betrouwbaar

Wij werken met technisch bureau Marcel Vittali meer dan 20 jaar, nooit problemen geweest, Uitstekend werk wordt geleverd, Altijd bereikbaar en behulpzaam zelfs buiten werkuren ,

al tijd goed

die dame bij de telefoon is een topper.

• Nazorg en Garantie

Snelle service, heel goed geholpen!

We hadden al eindeloos gedoe met spotjes in ons huis. Nadat Marcel geweest was, deden ze het eindelijk allemaal weer. Superblij mee!!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

De monteurs combineren vakmanschap (goede inschatting van mee te nemen materialen, goede vakmatige uitvoering, schone oplevering van het werk) met een klantgerichte opstelling (vragen wat de klant wil, of we tevreden zijn, of er nog iets anders nodig is)

Over Techniek Nederland