Me man was zeer tevreden

prima service

prima service, snelle hulp

Prima diagnosestelling

Uitstekend qua device . Seer efficient

Goede communicatie

Prettige communicatie en degelijk vakmanschap

Prima !

Korte reactie-tijd en vakkundig aanpak, daarbij een begrijpelijke toelichting op hetgeen gedaan moet worden.

Goed geregeld

Heel goed werk geleverd na overleg

• Nazorg en Garantie

Cobus is professioneel, betrouwbaar en maakt het gewoon perfect.

Cobus is professioneel, betrouwbaar en maakt het gewoon perfect

• Nazorg en Garantie

Zeer proffesioneel, vakkundig en vertrouwelijk.

Wij zijn erg blij met de aanpak van de elektrotechnische installatie van al onze winkels inclusief de kantoren. Alles is weder up to date en verduurzaamd. Nooit gedacht dat we alles met LED verlichting konden realiseren. Ons dank is groot hiervoor.

Ervaren en vriendelijk, oplossingsgericht

Op rustige en zorgvuldige wijze zijn de problemen met de schakelaars geanalyseerd en opgelost.

Zeer vakkundig en professioneel

Heeft van ons pand de elektrotechnische installatie uitgevoerd. Tevens de camera bewaking en de brand- en inbraakinstallatie. Wij zijn zeer tevreden met Electra & Zo.

• Nazorg en Garantie

Goed bedrijf met een nette prognose van de kosten op voorhand.

Eerlijk bedrijf, komt zijn belofte na, betrouwbaar en vriendelijk.

Zeer klantgericht en meedenkend

Een groep in mijn meterkast was plots uitgevallen. Ze hebben mij telefonisch en op afstand uitstekend geholpen en pro-actief gedacht mbt mogelijkheden en consequenties.

ervaren electricien

We hebben Electra en zo ETIB gevraagd voor het vernieuwen van een bestaande groepenkast (in ons "klus-huis"). De electricien heeft dit zeer gedegen en professioneel uitgevoerd! Hij heeft ook meegedacht over het aanleggen van installaties voor het dagelijks gebruik hiervan. Hij heeft ons ook technieken/handelingen uitgelegd zodat we dit zelf kunnen doen. Ik zou Electra en Zo ETIB dus zeker aanraden voor grote en kleine electrische installaties rondom Nijmegen.

Snelle service

Vakmanschap en altijd perfecte service

Deskundig vakmanschap

Staan altijd open voor vragen en advies, juiste kwaliteit en prijs verhouding, alles in goed overleg en komen hun afspraken na! Zeker een aanrader! Top bedrijf!

Duidelijk verhaal, goed werk

Voldoende informatie vooraf, goede uitvoering met uitleg over de werkzaamheden.

• Nazorg en Garantie

Over Electra & Zo E.T.I.B.

Elektrotechniek is een veelzijdige vakgebied waar veiligheid, duurzaamheid en energiebesparing hoog in het vaandel staat!​ Wij hebben een breed pakket aan diensten in huis zodat wij voor u de juiste partner in maatwerk kunnen zijn. Of het nu om bestaande-, renovatie- o​​f nieuwbouw gaat. Kleinschalig werk of grotere projecten voor binnen of buiten. Uitbreidingen of demontage. Keuren of inspecteren. Regelen of meten. Ontwerpen, tekenen of calculeren. Beheren, besparen of verduurzamen. Verlichten of schakelen. Onderhouden of vervangen. Een veilig, duurzaam, en betrouwbare installatie begint bij Electra&Zo die wij vanuit een idee met u vakkundig en professioneel kunnen realiseren. Elektrotechnisch advies vereist vakkennis, inventiviteit en duurzaamheid om een veilige, energiezuinige en tevens flexibele installatie te realiseren op basis van maatwerk en lef. ​Behalve bij nieuwbouw geldt dat mogelijk nog meer voor het inspecteren, wijzigen, uitbreiden en of renoveren van uw bestaande elektrische installatie, groepenkasten en of vervanging van uw verlichting. Een goed advies is hierin van groot belang. Wij bieden vele alternatieven voor veilige, duurzame en energiebesparende oplossingen. Laat u inspireren door ons wat de mogelijkheden zijn op dit gebied. Wilt u contact met ons? Vul ons contactformulier in en we nemen spoedig contact met u.

Over Techniek Nederland