We zijn snel en vakkundig geholpen door twee vriendelijke heren. Kortom: top!

Correct

Snel, correct accuraat. Goede professionele service!

Snel en goed

Na de storingsmelding dezelfde middag geholpen. Cobus weet wat hij doet รฉn legt dat ook helder uit, zodat wij ook weer wat wijzer zijn. Prima prijs-kwaliteit-verhouding.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Vaklui.... verstand van zaken en puik werk!

Wat fijn om met Electra en Zo te werken. Verstand van zaken, maken alles voor je in een vloek en een zucht klaar. Werken netjes en adviseren bij problemen of ontstane situaties. Echt superfijne vaklui!

Vriendelijke, vakkundige professional

Enthousiaste, vakkundige en vriendelijke monteurs. Gedreven in z'n werk. Afspraken werden soms verzet vanwege drukte of wijzigingen in de planning, maar werd gecommuniceerd en nieuwe afspraken werden snel gemaakt. Legt goed uit waarom keuzes worden gemaakt. 1 onderdeel was niet netjes aangelegd, leek alsof het snel afgehandeld was. Hierover contact opgenomen en is snel verholpen. De tuinverlichting ligt er prachtig bij.

prima ervaring

Cobus en Henk zijn goede vakmannen en Cobus denkt goed mee over de beste oplossingen voor de situatie.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Klasse, uitstekend werk, goed advies

Electra & Zo verricht uitstekend werk, ze werken goed door, geven graag uitleg over het hoe en waarom. Ze geven aan waar nog zwak(ker)e punten in het elektriciteitsnet zitten en waarom dat vervangen moet worden. Bovendien zijn het gezellige lui!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

ben zeer tevreden echte vakmensen goede prijs kwaliteit verhouding helemaal top.

• Nazorg en Garantie

Zeer professioneel en prettig bedrijf.

Wij zijn zeer tevreden over de uitgevoerde renovatiewerkzaamheden die Cobus heeft uitgevoerd in onze woning.

Flexibel en meedenkend

Cobus denkt mee, werkt vanuit het perspectief van de klant en voert de opdracht uitstekend uit. Afspraken worden nagekomen en de zaken worden helder uitgelegd.

Snelle adequate storingsdienst

Vakkundig geholpen bij storing en goede adviezen voor toekomst.

Erg kundig en meedenkend

Helder communicatie. Duidelijke prijzen. Drie stappen vooruit denken. En zeer betrouwbaar. En wat ie zegt komt ie ook na. En ook nadien helpt ie nog als er iets niet goed gaat. Ik zou hem zeker aanraden aan andere mensen! En hij doet alles volgens de NEN veiligheids voorschriften.

• Nazorg en Garantie

Uitstekend vakwerk en duidelijk communicatie

Cobus heeft uitstekend vakwerk geleverd voor de aanpassingen van electra voor onze nieuwe keuken. Hij denkt mee met mogelijke oplossingen, legt alles duidelijk uit en komt alle gemaakte afspraken na. Daarnaast is hij goed bereikbaar en kunnen zaken vlak voor de start nog worden aangepast.

• Nazorg en Garantie

Klachten naar tevredenheid verholpen op klantvriendelijke manier

Erg vriendelijke monteur die vakbekwaam mijn problemen kon oplossen. leverde schoon werk af.

Erg goed

Electra & zo heeft bij mij een stopcontact vervangen door een inbouwstopcontact met een aardedraad. Dit hebben ze zeer vlot en goed gedaan, zeker een goede elektricien. Prijs/kwaliteit verhouding is super.

Kundig en vriendelijk

Electra moet veilig zijn en dat kun je aan hem toevertrouwen. Cobus legt graag ook goed uit wat hij doet en waarom, als je daar zoals ik interesse in hebt.

Zorgvuldig, klantenvriendelijk

Afspraken worden nagekomen. Je merkt dat er vakmensen aan het werk zijn.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Vorig jaar hebben we ons huis gekocht en we hebben Electra & zo ingeschakeld voor het moderniseren van onze meterkast. Inmiddels heeft Cobus ons gasfornuis aansloten en onze badkamer gerenoveerd. Hij is deskundig en betrouwbaar, hij heeft een diepe kennis aangaande zijn vakgebied en we laten ons graag door hem informeren. Hij werk snel รฉn zorvuldig, hij documenteert zijn werk ook goed zodat we hem naderhand altijd kunnen contacteren of hoe het nou ook al weer zat met dit of dat. Daarnaast is hij altijd goed gestemd. Als hij ons huis betreed komt er altijd vrolijkheid en opgewektheid mee naar binnen. We zijn ontzettend blij met zijn werk en we genieten van zijn lach.

• Nazorg en Garantie

Zeer deskundig en volgens afspraak

Electra & Zo ETIB heeft een oude 1-fase groepenkast vervangen door een 3-fase groepenkast. Zeer deskundig en goed werk afgeleverd. Alles volgens afspraak uitgevoerd.

Vriendelijk en professioneel

Cobus van Electra & Zo heeft, na een prettig kennismakingsgesprek per telefoon, professioneel en correct onze storing verholpen. Zeer tevreden.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Veelbelovende ervaring met bittere nasmaak

Aanleg laadpaal voor elektrische auto. Eigenzinnig advies en behoorlijk snelle reacties. Uiteindelijk gekozen voor zelf aanschaffen laadpaal omdat die 50% goedkoper was dan die via de installateur. Installatie redelijk netjes uitgevoerd met wel een flink prijskaartje. Daarna bleek de CV kapot. Had uiteraard niets met de installateur te maken. Vervolgens bleek er iets mis met de (aansluiting van) de laadpaal. Heeft hij snel gerepareerd. Had weer niks met de installateur te maken maar was de schuld van de leverancier. De leverancier vind het omgekeerde. Mijn suggestie dat ze dan misschien beide de helft konden betalen werd weggehoond met verongelijkte boodschap dat als hij geweten had dat ik misschien aan zijn deskundigheid zou kunnen twijfelen hij niet eens gekomen was om het te repareren.

goed werk geleverd

alles is goed gekeurd, maar de rekening dat is nog niet vereffend

Kobus is ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Snelle goede service!

Goed!

Fijne ervaring

• Nazorg en Garantie

Over Electra & Zo E.T.I.B.

Elektrotechniek is een veelzijdige vakgebied waar veiligheid, duurzaamheid en energiebesparing hoog in het vaandel staat!โ€‹ Wij hebben een breed pakket aan diensten in huis zodat wij voor u de juiste partner in maatwerk kunnen zijn. Of het nu om bestaande-, renovatie- oโ€‹โ€‹f nieuwbouw gaat. Kleinschalig werk of grotere projecten voor binnen of buiten. Uitbreidingen of demontage. Keuren of inspecteren. Regelen of meten. Ontwerpen, tekenen of calculeren. Beheren, besparen of verduurzamen. Verlichten of schakelen. Onderhouden of vervangen. Een veilig, duurzaam, en betrouwbare installatie begint bij Electra&Zo die wij vanuit een idee met u vakkundig en professioneel kunnen realiseren. Elektrotechnisch advies vereist vakkennis, inventiviteit en duurzaamheid om een veilige, energiezuinige en tevens flexibele installatie te realiseren op basis van maatwerk en lef. โ€‹Behalve bij nieuwbouw geldt dat mogelijk nog meer voor het inspecteren, wijzigen, uitbreiden en of renoveren van uw bestaande elektrische installatie, groepenkasten en of vervanging van uw verlichting. Een goed advies is hierin van groot belang. Wij bieden vele alternatieven voor veilige, duurzame en energiebesparende oplossingen. Laat u inspireren door ons wat de mogelijkheden zijn op dit gebied. Wilt u contact met ons? Vul ons contactformulier in en we nemen spoedig contact met u.

Over Techniek Nederland