D-Energie heeft de verwachtingen die ik had op alle punten, van opname tot Facturatie, overtroffen.

Vakkundig advies en uitvoering, hanteerd eerlijke tarieven, komt afspraken na.

Zeer tevreden.

Persoonlijk en deskundig contact. Ze komen eerst langs om de situatie op te nemen en een advies uit te brengen ipv alles op afstand.

• Nazorg en Garantie

Duidelijke offerte en volgens afspraak geleverd

We wilden graag zonnepanelen. D -energie luisterde goed naar onze wensen, we kregen een duidelijke uitleg en heldere offerte. De panelen zijn snel gelegd, er werd netjes gewerkt en alle afval werd meegenomen. Het resulaat ziet er goed uit en de panelen werken prima.

• Nazorg en Garantie

Op alle fronten uitstekend, alleen communicatie kan soms iets duidelijker.

We kregen kundig en goed advies, en de installatie is heel netjes en snel gedaan. Ook met de teruggave van de belasting heeft D Energie heel goed geholpen. Complimenten. Enige verbeterpunt is dat de communicatie over planning soms iets duidelijker zou kunnen.

betrouwbaar,correct en deskundig

Vorig jaar 6 zonnepanelen laten plaatsen. De afspraken werden goed nagekomen, de berekeningen van opbrengsten klopten. We zijn prima geholpen met terugvragen van de BTW, kortom het bedrijf voerde uit wat het vooraf beloofde. Vragen vooraf werden goed beantwoord.

Service en betrouwbaarheid

D-Energie is een bedrijf dat ik aanraad als het om vakkundigheid en professionaliteit gaat. Een goede keus geweest.

• Nazorg en Garantie

Goed nakomen van afspraken Correcte mensen, vriendelijk. Harde werkers. Zeer netjes , eind van de dag alles opgeruimd

Accuraat, vriendelijk en zorgvuldig

Wij hebben D-energie als heel prettig en vakkundig ervaren. We zijn blij dat we de zonnepanelen hebben.

Vak kundig

Betrouwbaar en ze weten wat ze doen

Meedenken, adviseren & correct uitvoeren

Wij hebben D-energie leren kennen als een bedrijf dat de klant centraal stelt. Er wordt meegedacht en geadviseerd op basis van opties en prijs. Afspraken worden correct en tijdig nagekomen.

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

volgens afspraak en goed geregeld

volgens afspraak en goed geregeld

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Goede dienst verlening

Komen afspraken na en leveren een goed product af.

• Nazorg en Garantie

Zonnepanelen aanleggen zeer netjes verzorgd van advies tot nazorg

No nonsens, gewoon open en eerlijk over offerte, advies en bij aanleg. Creatief, en raffelt niet af. Wilde kabeltje netjes weggewerkt hebben en dat kostte wat moeite, maar nam daar de tijd voor Niet merkgebonden, dus stond overal voor open

• Nazorg en Garantie

Kwaliteit van kennis en technische uitvoering uitstekend.

Bij de begroting waren alle aspecten van een zonnepaneel installatie uitstekend uitgelegd. Hierdoor konden we een juiste beslissing nemen. De installatie zelf was in minder dan anderhalve dag uitgewoord.

• Nazorg en Garantie

Snel en secuur zijn de panelen geplaatst en geĆÆnstalleerd.

Gestroomlijnd proces en netjes gewerkt.

uitstekende service

goed advies, vriendelijk klantcontact, uitstekende kwaliteit

Betrouwbaar en nauwkeurig

D energie geeft betrouwbare adviezen en probeert niet, zoals andere leveranciers, je optimizers te verkopen. De plaatsing van de panelen gebeurt zeer professioneel en zorgvuldig. D energie gaat voor veiligheid en duurzaamheid.

Goed en ervaren

Door misschien de tijds druk ,drukte,kan de communicatie denken wij,beter.

• Nazorg en Garantie

Betrouwbare leverancier, die doet wat hij zegt.

D-Energie heeft heeft mij geheel ontzorgd met het plaatsen van 15 zonnepanelen. Hij komt als 1 van de weinige thuis bij je langs om te kijken hoe de situatie thuis is. Dus ook een check in de meterkast en de bepaling hoe alles aan te leggen. Dit vind ik zeer prettig en zo zijn er geen nare verrassingen bij het plaatsen. Communicatie verliep ook goed en prijs is concurrerend met diverse andere aanbieders. Het goede gevoel bij verstrekken opdracht is waar gemaakt. Tevens ook bij collega's zijn zonnepanelen naar volle tevredenheid door D-Energie geplaatst.

• Nazorg en Garantie

Super goed geregeld, met mooi resultaat

Vlot voortraject, goed advies. Korte lijnen. Zeer tevreden.

• Nazorg en Garantie

Top van offerte tot uitvoering ervan

Ik ben heel tevreden over de deskundige advisering en over de uitvoering van het plaatsen van de zonnepanelen. En nu na de 1e afrekening van mijn energieleverancier zo blij dat ik een klein dansje heb gedaan. De opbrengst is zoals verwacht

Vakmensen

Ervaren mensen die doen wat ze beloven. Alles netjes afgewerkt.

• Nazorg en Garantie

Goede service en vakkundig advies

Meedenkend, oplossingsgericht en betrouwbaar bij de keuze van de meeste ideale oplossing en plaatsing van zonnepanelen.

Ontzorgend en kwaliteit

zonnepanelen en warmtepomp laten plaatsen. Alle keren uitstekend en vriendelijk geholpen. Ook de service achteraf met de hulp voor het terugvragen van de btw en de subsidie zijn prima.

• Nazorg en Garantie

Fijn bedrijf met kennis van zaken.

Voor de aanschaf van zonnepanelen vooraf heel goed advies gekregen. Levering, plaatsing en in bedrijf stellen zonder problemen gedaan.

Over D-Energie

Bij D-Energie verduurzamen wij uw woning met zonnepanelen, zonneboiler, warmtepomp, laag-temperatuur-verwarming en efficiƫnte woningventilatie. Alleen toepassing van kwaliteitsystemen met het hoogste rendement, zodat u maximaal profiteert! Neem nu contact op en ontdek de mogelijkheden voor uw situatie. Tot snel!

Over Techniek Nederland