Nazorg

Tijdens de aanleg van mijn zonnepanelen is het alleen prima verlopen goed en netjes werk geleverd. November 2020 is bij mij de enphare energie communicatie gateway offline gegaan en dit heb ik gemeld. Naar meerdere keren contact gehad te hebben is het probleem tot vandaag 28-10-2021 nog niet opgelost. Omdat de gateway niet werkt kan ik ook niet zien of al mijn zonnepanelen nog goed functioneren.

Zeer positief

Tijdens eerste gesprek de wensen, verwachtingen en mogelijkheden besproken. Zeer duidelijke offerte ontvangen met specifieke zonnepanelen die passen in de gewenste ligging. Plaatsing van de panelen en afwerking in huis is heel strak. Afspraken keurig nagekomen. Ontzettend tevreden.

Service en vakmanschap

D-Energie heeft inmiddels alweer 2 jaar geleden bij ons jaren ‘30 huis een luchtwaterwarmtepomp, zonnepanelen, convectoren, vloerverwarming en mechanische ventilatie geplaatst. Een groot project, maar het is heel soepel verlopen met veel service en vakmanschap. Het systeem werkt fantastisch en houdt ons huis goed warm met een enorme besparing op de energierekening. Een aanrader dus en Sander nogmaals veel dank!

• Nazorg en Garantie

Heldere eerste offerte op basis van adequaat onderzoek van de situatie. Na goede communicatie daarover definitieve offerte ontvangen. Realisatie geheel volgens planning, professioneel en zorgvuldig uitgevoerd.

Snel, correct, deskundig.

Prima.

Professioneel maatwerk

Alles slim bedacht en top uitgevoerd!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goede service, komt afspraken na en heeft een mooi systeem opgeleverd

Fijne samenwerking gehad. Kwam langs om de situatie op te nemen en heeft een passende offerte gemaakt. Heeft ook direct achterstallig onderhoud in de meterkast opgelost. Systeem werkt tot nu toe prima met handige monitoring.

Doen wat ze suggereren.

Ruimte in de gesprekken voor het aandragen van eigen ideeën. Geen drammerigheid. Nette correcte werkzaamheden en perfecte hulp bij terug vragen btw. Zéér aan te bevelen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

D-Energie doet wat het belooft; werkt netjes en accuraat en alles wordt geregeld.

Doen wat ze beloven

D-Energie is deskundig. Werkt netjes. Ze zijn gewend om met particulieren te werken. Zeer goed bedrijf om mee in zee te gaan.

Volledig ontzorgt.

Via onze buren in contact gekomen met D-Energie. Offerte traject prima verlopen. Op het afgesproken moment (6 februari 2020) zijn de zonnepanelen zeer professioneel geplaatst. Alles werkt prima. Laat de zon maar komen.

• Nazorg en Garantie

Zéér betrouwbaar adres met prima kwaliteit

In het grote aanbod van zonnepanelen-installateurs is D-Energie een welkom adres. Geen bla-bla, geen flauwekul verhalen, nakomen van afspraken en gedegen kwaliteit. Sander Bastijn geeft reëel advies en er is een normaal gesprek te voeren en je wordt niet overvoerd met verkooppraatjes.

D-Energie denkt mee.

D-Energie gaf snel offerte uit en in ons geval was de levering/plaatsing ook snel. Zijn kundig en vriendelijk. Ben blij dat ik de zonnepanelen bij D-Energie heb besteld.

• Nazorg en Garantie

Goede en eerlijke adviezen vooraf zeer serieus bij de uitvoering.

Goede adviezen vooraf en een overzichtelijke offerte , correcte en zeer serieuze uitvoering van de werkzaamheden . Bedrijf is zeer zeker aan te bevelen .

Verzorgd, netjes en degelijk werk

Verzorgd, netjes en degelijk werk

Betrouwbaar en Deskundig

Na meerdere bezoeken en offertes te hebben gehad heb ik voor dit bedrijf gekozen. Had hier het beste gevoel bij, gezien de goede adviezen. Nam ook de tijd voor de klant. Komt afspraken na en levert goede kwaliteit. Alles netjes en vakkundig geïnstalleerd.

• Nazorg en Garantie

Uitstekende service en kwaliteit.

Vriendelijk en professioneel personeel. Werken zeer netjes en nauwkeurig. Zonnepanelen liggen strak op het dak en werken goed en zijn gekoppeld aan een systeem wat jezelf kan volgen via je mobiel. Op vragen reageren ze snel.

vakkundig, vriendelijk en vlot

goed werk geleverd. prettige mensen om over de vloer te hebben.

Vriendelijk, kundig

Goede service, prima producten. Na installatie werkte het systeem goed.

• Nazorg en Garantie

Gedegen advies, heldere communicatie, eerlijke prijzen en prima service

Na een gedegen advies op maat en aan huis werden de zonnepanelen vlot en netjes geïnstalleerd. Er werd vakkundig, voorzichtig en volgens afspraak gewerkt. Kan D-Energie alleen maar aanbevelen!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Professionele, maar ook persoonlijke aanpak

Korte lijnen, geloofwaardig, goede productkennis en goede prijsstelling. Goede advisering en prima montage van het geheel. Maakt waar wat er is beloofd met goede nazorg.

• Nazorg en Garantie

Goed advies en vakkundig geïnstalleerd

Nadat D-energie een eerste inspectie van mijn dak had gedaan bleek dat een renovatie nodig was alvorens de panelen te plaatsen. Een professionele dakdekker heeft dit bevestigd en ik ben blij dat we dit eerst uitgevoerd hebben. Achteraf was veel lastiger geweest. Contact was zeer goed en er werd goed geluisterd naar mijn eisen en wensen. Werkzaamheden vlot en professioneel uitgevoerd. Bij ieder straaltje zon/licht veel plezier en profijt van mijn panelen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Netjes en snel gewerkt door keurige monteurs.

Het mail verkeer vlotjes. Het informatie gesprek op locatie was duidelijk en niet opdringerig. De plaatsing ging volgens afgesproken plan.

Deskundig, klantgericht, vriendelijk

Sander weet waar hij het over heeft. Is de niet de goedkoopste, maar levert kwaliteit, werkt erg netjes en helpt ook bij de btw terugvragen. Komt snel terug op gestelde vragen.

Aardige man

zonnepanelen liggen er keurig bij. Ik vind de afwerking van de omgelegde ontluchting vd riolering niet echt netjes gedaan. En het had fijner geweest even te overleggen waar de electrakast (omvormer?) precies kwam te hangen. Dit omdat mijn droger er niet meer lekker kan staan. Had deze liever hoger willen hebben. En iets betere begeleiding met het invullen vd btw teruggave.. Zet dit niet neer om dit bedrijf af te kraken maar om van te leren. Zou D-Energie zeker aanbevelen.

Over D-Energie

Bij D-Energie verduurzamen wij uw woning met zonnepanelen, zonneboiler, warmtepomp, laag-temperatuur-verwarming en efficiënte woningventilatie. Alleen toepassing van kwaliteitsystemen met het hoogste rendement, zodat u maximaal profiteert! Neem nu contact op en ontdek de mogelijkheden voor uw situatie. Tot snel!

Over Techniek Nederland