Volledig ontzorgt.

Via onze buren in contact gekomen met D-Energie. Offerte traject prima verlopen. Op het afgesproken moment (6 februari 2020) zijn de zonnepanelen zeer professioneel geplaatst. Alles werkt prima. Laat de zon maar komen.

• Nazorg en Garantie

Zéér betrouwbaar adres met prima kwaliteit

In het grote aanbod van zonnepanelen-installateurs is D-Energie een welkom adres. Geen bla-bla, geen flauwekul verhalen, nakomen van afspraken en gedegen kwaliteit. Sander Bastijn geeft reëel advies en er is een normaal gesprek te voeren en je wordt niet overvoerd met verkooppraatjes.

D-Energie denkt mee.

D-Energie gaf snel offerte uit en in ons geval was de levering/plaatsing ook snel. Zijn kundig en vriendelijk. Ben blij dat ik de zonnepanelen bij D-Energie heb besteld.

• Nazorg en Garantie

Goede en eerlijke adviezen vooraf zeer serieus bij de uitvoering.

Goede adviezen vooraf en een overzichtelijke offerte , correcte en zeer serieuze uitvoering van de werkzaamheden . Bedrijf is zeer zeker aan te bevelen .

Verzorgd, netjes en degelijk werk

Verzorgd, netjes en degelijk werk

Betrouwbaar en Deskundig

Na meerdere bezoeken en offertes te hebben gehad heb ik voor dit bedrijf gekozen. Had hier het beste gevoel bij, gezien de goede adviezen. Nam ook de tijd voor de klant. Komt afspraken na en levert goede kwaliteit. Alles netjes en vakkundig geïnstalleerd.

• Nazorg en Garantie

Uitstekende service en kwaliteit.

Vriendelijk en professioneel personeel. Werken zeer netjes en nauwkeurig. Zonnepanelen liggen strak op het dak en werken goed en zijn gekoppeld aan een systeem wat jezelf kan volgen via je mobiel. Op vragen reageren ze snel.

vakkundig, vriendelijk en vlot

goed werk geleverd. prettige mensen om over de vloer te hebben.

Vriendelijk, kundig

Goede service, prima producten. Na installatie werkte het systeem goed.

• Nazorg en Garantie

Gedegen advies, heldere communicatie, eerlijke prijzen en prima service

Na een gedegen advies op maat en aan huis werden de zonnepanelen vlot en netjes geïnstalleerd. Er werd vakkundig, voorzichtig en volgens afspraak gewerkt. Kan D-Energie alleen maar aanbevelen!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Professionele, maar ook persoonlijke aanpak

Korte lijnen, geloofwaardig, goede productkennis en goede prijsstelling. Goede advisering en prima montage van het geheel. Maakt waar wat er is beloofd met goede nazorg.

• Nazorg en Garantie

Goed advies en vakkundig geïnstalleerd

Nadat D-energie een eerste inspectie van mijn dak had gedaan bleek dat een renovatie nodig was alvorens de panelen te plaatsen. Een professionele dakdekker heeft dit bevestigd en ik ben blij dat we dit eerst uitgevoerd hebben. Achteraf was veel lastiger geweest. Contact was zeer goed en er werd goed geluisterd naar mijn eisen en wensen. Werkzaamheden vlot en professioneel uitgevoerd. Bij ieder straaltje zon/licht veel plezier en profijt van mijn panelen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Netjes en snel gewerkt door keurige monteurs.

Het mail verkeer vlotjes. Het informatie gesprek op locatie was duidelijk en niet opdringerig. De plaatsing ging volgens afgesproken plan.

Deskundig, klantgericht, vriendelijk

Sander weet waar hij het over heeft. Is de niet de goedkoopste, maar levert kwaliteit, werkt erg netjes en helpt ook bij de btw terugvragen. Komt snel terug op gestelde vragen.

Aardige man

zonnepanelen liggen er keurig bij. Ik vind de afwerking van de omgelegde ontluchting vd riolering niet echt netjes gedaan. En het had fijner geweest even te overleggen waar de electrakast (omvormer?) precies kwam te hangen. Dit omdat mijn droger er niet meer lekker kan staan. Had deze liever hoger willen hebben. En iets betere begeleiding met het invullen vd btw teruggave.. Zet dit niet neer om dit bedrijf af te kraken maar om van te leren. Zou D-Energie zeker aanbevelen.

• Nazorg en Garantie

D-Energie heeft de verwachtingen die ik had op alle punten, van opname tot Facturatie, overtroffen.

Vakkundig advies en uitvoering, hanteerd eerlijke tarieven, komt afspraken na.

Zeer tevreden.

Persoonlijk en deskundig contact. Ze komen eerst langs om de situatie op te nemen en een advies uit te brengen ipv alles op afstand.

• Nazorg en Garantie

Duidelijke offerte en volgens afspraak geleverd

We wilden graag zonnepanelen. D -energie luisterde goed naar onze wensen, we kregen een duidelijke uitleg en heldere offerte. De panelen zijn snel gelegd, er werd netjes gewerkt en alle afval werd meegenomen. Het resulaat ziet er goed uit en de panelen werken prima.

• Nazorg en Garantie

Op alle fronten uitstekend, alleen communicatie kan soms iets duidelijker.

We kregen kundig en goed advies, en de installatie is heel netjes en snel gedaan. Ook met de teruggave van de belasting heeft D Energie heel goed geholpen. Complimenten. Enige verbeterpunt is dat de communicatie over planning soms iets duidelijker zou kunnen.

betrouwbaar,correct en deskundig

Vorig jaar 6 zonnepanelen laten plaatsen. De afspraken werden goed nagekomen, de berekeningen van opbrengsten klopten. We zijn prima geholpen met terugvragen van de BTW, kortom het bedrijf voerde uit wat het vooraf beloofde. Vragen vooraf werden goed beantwoord.

Service en betrouwbaarheid

D-Energie is een bedrijf dat ik aanraad als het om vakkundigheid en professionaliteit gaat. Een goede keus geweest.

• Nazorg en Garantie

Goed nakomen van afspraken Correcte mensen, vriendelijk. Harde werkers. Zeer netjes , eind van de dag alles opgeruimd

Accuraat, vriendelijk en zorgvuldig

Wij hebben D-energie als heel prettig en vakkundig ervaren. We zijn blij dat we de zonnepanelen hebben.

Vak kundig

Betrouwbaar en ze weten wat ze doen

Meedenken, adviseren & correct uitvoeren

Wij hebben D-energie leren kennen als een bedrijf dat de klant centraal stelt. Er wordt meegedacht en geadviseerd op basis van opties en prijs. Afspraken worden correct en tijdig nagekomen.

Over D-Energie

Bij D-Energie verduurzamen wij uw woning met zonnepanelen, zonneboiler, warmtepomp, laag-temperatuur-verwarming en efficiënte woningventilatie. Alleen toepassing van kwaliteitsystemen met het hoogste rendement, zodat u maximaal profiteert! Neem nu contact op en ontdek de mogelijkheden voor uw situatie. Tot snel!

Over Techniek Nederland