• Nazorg en Garantie

prima service ,vakmensen,en zeer vriendelijk in omgang

vervanging van mijn c.v. ketel ging probleemloos, prijstechnisch waren wij het snel eens. zeer snelle service en mensen met de echte vakkennis. kortom zeker een aanbeveling waard!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geregeld!

Had een storing in de CV en die is netjes opgelost

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Zelf de moeilijkste leidingpuzzel wordt opgelost.

Soms heb je van die momenten dat je er zelf niet uitkomt. Geen probleem voor Suijkerbuijk & Zn. in Roosendaal. Snel gereageerd en opgelost in korte tijd.

Wc pot plaatsen

Ik ben erg besodemieteren door suijketbuik.ik sta onder bewind en durven ze voor een te kleiner etc hooguit 80 euro ,630 te vragen via bewind. Is dat schandalig. Daarvan kan ik heel mijn wc verbouwen in het zwart. Dan ik hele luxe wc voor helemaal verbouwt. Het zijn schandalige oplichters. Ga niet met hun in zee. Schoften

• Nazorg en Garantie

2 x een telefoongesprek in deze trend gehad dus geen commentaar op dit soort uitingen. Er is een offerte gemaild aan de bewindvoerder en die gaf akkoord. Natuurlijk werken wij niet met bouwmarkt materialen dus de prijzen die genoemd worden zijn niet van toepassing, Wij hebben degelijk werk verricht met degelijke materialen.

snel en accuraat

Allereerst had ik pech met de verwarming en hebben zij mij geweldig goed via de telefoon geholpen. Tweede keer geen pech maar domme actie van mezelf en ook nu weer geweldig goede service. Monteur binnen drie uren aan huis en binnen half uur verholpen . Zo fijn wanneer je op mensen zoals zij kunt vertrouwen. Dank voor de goede service ( alweer) , Groet Astrid

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Vanaf het defect en het eerste contact tot de plaatsing cv heel positief.

Op donderdagmiddag geconstateerd dat de cv niet werkte, contact opgenomen met installateur Suijkerbuijk, die al na een uur monteurs langs stuurde. De monteurs raadde na een eerste inspectie, mede vanwege hoge reparatie kosten en de 15 jaar oude cv, een nieuwe cv aan. Eind van de middag gesproken met de heer Suijkerbuijk, die na uitleg direct een nieuwe cv bestelde. Op vrijdagmorgen om 8.00 uur stonden de monteurs op de stoep en zij waren om 12.00 uur klaar. De monteurs waren heel correct, werkten snel en vooral schoon. Kortom heel positief en zeer aan te bevelen.

Goede service en vriendelijk

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Drukverlies in de cv-leidingen met vakmanschap aangepakt en opgelost

Lekkage in de cv-leidingen zijn opgespoord door de firma lekdetectie centrale. Door hen werden lekkages vastgesteld onder de vloer van de woning in zowel kantoor, toilet en in de bijkeuken. De aanpak is door D.M . Suijkerbuijk & Zn. B.V. vooraf met mij besproken. Vervolgens is deze klus door D.M . Suijkerbuijk & Zn. B.V. zodanig verstandig en deskundig aangepakt dat het openbreken van de vloer in de woning gelukkig achterwege kon blijven. Deze aanpak heeft zeker kosten- en tijdbesparend gewerkt met minimale overlast. Ben hier dus ook prima over te spreken.

• Nazorg en Garantie

Snel, aardig, duidelijk en vriendelijk

Snel een afspraak kunnen maken. De monteur was stipt op tijd, erg vriendelijk en heeft keurig werk geleverd. Ook het contact met het bedrijf zelf verliep goed en vriendelijk.

• Nazorg en Garantie

Prima vaklui welke goed werk leveren

Afspraken worden nagekomen Net werk wordt er geleverd

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Prima firma, komen afspraak na goede monteurs

Goede en zeer nette monteurs

• Nazorg en Garantie

Deskundige oplossing voor ons probleem

Toilet bleef doorlopen, was al ruim 20 jaar oud. Onderdelen moesten apart besteld worden. Daarna deskundig en tegen redelijke tarieven gerepareerd.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Er wordt geluisterd en meegedacht

Al meerdere keren heel goeie ervaringen met deze ondernemer.

Ongelofelijk goede service

Ik had een nieuwe thermostaat balg voor mijn 42 jaar oude Grohe inbouw thermostaat nodig. De vervangende modellen waren anders dan de oude. De vraag was of die paste. Ze zochten het model uit, lieten het komen en ik mocht gewoon proberen of die paste. Het was de juiste en werkte prima. Toen ben ik snel gaan betalen. Ze waren nog goedkoper dan de sanitaire internetbedrijven.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Keurig geleverd wat afgesproken was!

Zeer vakkundige monteur die in oplossingen dacht. Ook de snelheid waarmee e.e.a. is ingeregeld was top! Suikerbuijk is zeker een aanrader!

Snel en accuraat

Nog een service zoals het hoort. Zeer goede verkoop en montage

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Slechte service en slechte communicatie

Ik ben enkele maanden bezig geweest om een afspraak met dit bedrijf te maken ivm een lekkage aan ons dakraam van de badkamer. In eerste instantie is een monteur geweest die de gootjes rondom het dakraam heeft schoongemaakt maar dat bleek niet de oplossing. Moesten we wel ruim € 65,00 voor betalen! Bij de eerstvolgende hoosbui gutste het water weer naar binnen. Gebeld naar Suijkerbuijk voor een nieuwe afspraak. Ander monteur kwam maar die zag niet echt een oplossing. Ik moest zelf de suggestie doen om met een hoogwerker ook rond de dakkapel eea te onderzoeken. Hij zou naar de zaak rijden en iemand terug laten bellen om daarvoor nader af te spreken. Na enkele weken zelf weer maar gebeld. Lang verhaal kort: er werd telkens beloofd om terug te bellen maar ik moest zelf elke keer bellen. De dame die ik telkens aan de lijn kreeg had volgens mij nog nooit van service gehoord. Als je belooft terug te bellen moet je het ook doen! Ik had sterk het idee dat ze me aan het lijntje hielden en het ontstane "probleem" liever niet voor mij wilde oplossen. Er staat op hun site echter wel met grote letters dat ze lekkages zonder problemen kunnen opsporen en verhelpen.........Tijdens het laatste telefoongesprek heb ik dan ook maar afscheid genomen van Suijkerbuijk. Had ik al veel eerder moeten doen.........!

• Nazorg en Garantie

Geachte heer de Bakker, Uw reactie had ik al verwacht .. we hadden geen positief telefoongesprek .. Ik legde u uit dat het erg druk is, eigenlijk het hele jaar al .. Helaas minder prettig voor de klant omdat die regelmatig wat langer moet wachten dan men van ons gewend is! Wij maken altijd de afspraak met klanten dat wij pas (terug)bellen op het moment dat wij de werkzaamheden in kunnen plannen; helaas duurt dit dus tegenwoordig regelmatig door drukte en weersomstandigheden langer dan gewenst, waarvoor nogmaals onze excuses! Lekkages in een bestaande situatie zoeken is vaak een kwestie van oorzaken uitsluiten en dat hebben we gedaan. De verholen goten rondom het dakraam hebben we schoongemaakt; factuur hiervoor was één uur (starttarief inclusief de reistijd van onze monteur - in plaats van voorrijkosten-). Inderdaad was de afspraak hiervoor een hoogwerker in te zetten en om de kosten voor u binnen de perken te houden spraken we af dat we de werkzaamheden zouden combineren met andere werkzaamheden waarvoor we ook een hoogwerker in zouden moeten zetten. Toen ik met u tijdens het laatste telefoongesprek besprak dat we op korte termijn - deze week (45) - een afspraak konden maken wilde u van ons de GARANTIE dat we een en ander op dat moment dan ook op zouden lossen omdat u anders de kosten van de hoogwerker voor niets zou betalen. Uiteraard doen wij altijd ons uiterste best lekkages op te sporen en te verhelpen in bestaande situaties maar keiharde garanties hiervoor kon en kan ik u helaas niet geven.

Snelle en vriendelijke service

Al 2 keer de service van Suijkerbuijk nodig gehad toen onze CV kapot was. De monteur kwam dezelfde dag nog langs. Erg vriendelijk personeel, zowel telefonisch als bij ons thuis goed geholpen.

Klantvriendelijk

Snelle service en vriendelijk en behulpzaam personeel

Een vakkundig bedrijf

Onze ervaringen met dit bedrijf optimaal Vakkundig,komt afspraken na Staat klaar voor zijn klanten

• Nazorg en Garantie

Zeer vakkundig en vriendelijk!

Installatie van een nieuwe cv-ketel in combinatie met een Vaillant warmtepomp. Vaillant zelf kwam de installatie inregelen. Hun opmerking: Zelden zien wij dat een installatie zo compleet en vakkundig aangelegd is. Dit zegt al genoeg. Warmtepomp werkt perfect!

klacht verholpen door total 3 monteurs

Na vervanging van een onderdeel bleek de ketel nog meer gebreken te hebben. Vervanging van de ketel bleek noodzakelijk. Binnen een paar dagen werd de ketel al vernieuwd.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

zeer tevreden! De snelle levering, vakkundige montage, attente monteurs, redelijke prijs.

Al vele jaren maak ik gebruik van het installatiebedrijf D.M. Suijkerbuijk en zal dit zeker blijven doen.

• Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

goede service

na eerst een reparatie ketel vervangen; redelijke afspraak over gemaakte kosten

Rucphensebaan 57 4706 PH Roosendaal

Over Techniek Nederland