Alles van prijsopgave tot uitvoering perfect verlopen!

Na de opname van wat er moest gebeuren i.v.m. het vervangen van de C.V ketel voor een nieuwe is alles in goed overleg uitgevoerd. De prijs acceptatie was goed voor de nieuwe Vaillant C.V ketel. De monteurs die de ketel kwamen vervangen gingen naar een kort overleg met ons voorspoedig en zeer netjes aan de slag. Na enkele uren was de C.V ketel vervangen en alles netjes opgeruimd. Chapeau !!

• Nazorg en Garantie

Goed te horen dat u tevreden bent over het vervangen van de cv-ketel én over onze monteurs :-) Dank!

Gewoon een TOPbedrijf !!!!!!

Maandag 29 augustus 2022 gevraagd of het mogelijk is 5 thermostaatkranen te monteren . Nog maandag 29 augustus reactie en op 5 september 2022 om 12.00u is het karwei tot onze volle tevredenheid geklaard. En dat in deze turbulente tijd. Ik was werkelijk stomverbaasd . Prima werk firma Suijkerbuijk en uiteraard dank voor de snelle service!!!!!!

• Nazorg en Garantie

We gaan er bijna van blozen, wat een fijne recensie .. We waren u graag van dienst ..

Goed geholpen diir Wail

Toen Wail op vakantie was hadden we een probleempje met de afvoerpijp maar monteur in de beurt en door de snelle service was dit ook snel verholpen zodat de monteur van de keukenzaak de volgende dag kon starten.

• Nazorg en Garantie

Wij streven er inderdaad naar om te kunnen helpen bij "spoedgevallen". Dit lukt niet altijd maar vaak genoeg gelukkig wel :-)

Goede bereikbaarheid, direct contact, goede afspraken, snelle afwerking

Al vroeg (07.30 uur) contact gezocht in verband met lekke waterleiding. Werd direct helder en duidelijk te woord gestaan en het probleem werd onderkend. In de loop van de morgen kwamen de monteurs zoals afgesproken. We hadden waterleiding in de tuin al bloot gelegd. Monteur zag direct het lek en heeft dit daarna gedicht.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Dank voor uw recensie. Fijn dat wij u goed van dienst konden zijn.

een goede ervaring

een fijn en prettig telefoon gesprek, goede informatie vlotte in planning voor de werkzaamheden.

• Nazorg en Garantie

Fijn dat we u van dienst konden zijn met het onderhoud aan de cv-ketels én dat u tevreden bent .. Dank!

Klantvriendelijke, ervaren monteurs en fijn contact met de planning.

De klus werd snel en goed uitgevoerd rekening houdend met alle wensen en mogelijkheden.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Dank voor het compliment, ook namens de monteurs :-) . Wij waren en zijn u graag weer van dienst ..

vriendelijke en snel werkende monteurs

Vakkundige en vriendelijke monteurs, goede adviezen, oplossingsgericht.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Dank voor uw recensie. Fijn dat we u goed van dienst konden zijn.

Zoals het hoort te zijn!

Dik tevreden. Op tijd. Geen lange levertijd. Nette plaatsing en afwerking. Uitleg en correct afgehandeld

• Nazorg en Garantie

Dank voor het compliment! Wij wensen jullie veel plezier van de nieuwe Quooker ..

zeer snel en vakkundig geholpen

's-morgens gebeld en er zou dezelfde dag of uiterlijk de dag daarop iemand langs komen.; kwamen uiteindelijk dezelfde middag nog! Vriendelijke monteurs die genoeg materialen bij zich hadden om vervanging sifon uit te voeren en vaatwasser weer aan te sluiten. Kan dit bedrijf van harte aanbevelen!

• Nazorg en Garantie

Dank voor uw reactie. Gelukkig lukte het ons op korte termijn monteurs te sturen. Fijn dat u tevreden bent.

correct en vakkundig

De werkzaamheden werden snel en volgens de gemaakte afspraken vakkundig uitgevoerd. Prima.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Dank voor uw beoordeling. Fijn dat we u van dienst mochten zijn met het toilet.

Aardige monteurs. Leggen uit wat er gaat gebeuren. Goede communicatie. Oude CV weggehaald. Nieuwe CV geplaatst. Werkzaamheden netjes uitgevoerd. De ruimte netjes achtergelaten.

• Nazorg en Garantie

Dank voor het compliment, goed om te horen!

Ben erg tevreden over dit bedrijf en de medewerkers alleen maar lof

• Nazorg en Garantie

Dank voor uw bericht. Fijn dat u tevreden bent over ons!

had het niet beter kunnen wensen

goede service en nagekomen wat er is afgesproken super bedankt

• Nazorg en Garantie

CV ketel geplaatst en prima werk geleverd door monteurs. Zeker ook met het contact naar ons.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Dank voor uw recensie. Fijn dat u tevreden bent over onze monteurs.

De storing aan de CV was dezelfde dag verholpen

In de avond begon de CV-ketel te rammelen en was er geen verwarming meer. (3-weg-klep stuk). De volgende dag contact opgenomen en diezelfde dag was de monteur al aanwezig en heeft het snel en vakkundig verholpen. Toch fijn zo in de winter.

Deskundig en klantvriendelijke actie

De monteur Nick was uiterst communicatief; luistert naar de wensen van de klant, draagt oplossingen aan en overlegt over de oplossing. De monteur is prettig en beleefd in de omgang. Heeft Vakkennis en is vaardig

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Begripvol, tijdmakend, vriendelijk, netjes geholpen.

Dak lek, moeilijk op te sporen. Opgelist

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Al jaren betrouwbaar en bekwaam

Het periodieke CV onderhoud is weer snel en vakkundig uitgevoerd. Dit keer ook een reiniging van de ventilatie buizen zodat deze weer optimaal kan functioneren.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Fijn dat u tevreden bent. Geen contracten maar wel een vrijblijvende herinnering voor het 2-jaarlijks onderhoud van de cv-ketel of geijser bevalt gelukkig veel van onze klanten goed.

Kwam gelijk! Top!

Kwam direct na aanvraag

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Ja! fijn dat we u er nog snel tussen konden zetten op de planning. Dank voor uw recensie.

Vakkundig en volgens afspraak

Binnen een korte periode moesten er wat zaken gerepareerd en vervangen worden. Na goedkeuring offerte werd het werk vlot ingepland. De werkzaamheden werden op nette en professionele wijze uitgevoerd en bleven binnen de prijsstelling van de offertes. Het geeft vertrouwen voor mogelijk toekomstige klussen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Dank! Fijn dat we u goed van dienst konden zijn en u tevreden over onze diensten bent ..

Prima en deskundig bedrijf

Ik kan iedereen Suijkerbuijk aanraden. Ze reageren snel bij problemen en komen met een goede oplossing.

• Nazorg en Garantie

Dank voor het compliment. Heel vaak kunnen we inderdaad snel schakelen :-)

Supersnelle reactie op de lekkage in mijn badkamer.

• Nazorg en Garantie

Dank voor uw recensie. Fijn dat u tevreden bent over ons!

Snel en top geholpen

Maandag middag bellen betreft een lekkage en de volgende dag om 8 uur 's morgens stipt stonden de loodgieters op de stoep. Keuken moesten ze een stukje demonteren en verplaatsen, was geen probleem voor ze. Ze hebben zo netjes mogelijk gewerkt en eerst gekeken om zonder hak en breekwerk het lek te vinden. Uiteindelijk de lekkage gevonden en netjes opgelost in overleg. Tijdens het klussen werd alles netjes gehouden en uiteindelijk alles in oorspronkelijke zaak opgeruimd opgeleverd.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Op 12 mei is de monteur bij ons geweest voor n blijvende klacht. Al pratende kwamen we tot een oplossing ( was n bijzondere klacht) het hield ook wat schoonmaak werkzaamheden in. Dit werd voor ons opgelost met een vriendelijke lach. Dus een goede service!!! Mvg Annet Bogers Sophiastraat

Over Techniek Nederland