netjes en hard gewerkt, prima uitgevoerd

netjes en hard gewerkt, prima uitgevoerd

Tot nu toe goed!

Mijn ervaring gaat op dit moment alleen over het aanvragen van offerte van nieuwe cv ketel en het plaatsen daarvan. Deze ervaring is zonder meer goed. Hopelijk blijft dit zo de komende tijd v.w.b. het onderhoud en evt. op te lossen storingen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Betrouwbaar onderhoud van installaties in huis

Periodiek goed onderhoud en bij problemen direct beschikbaar!

Zeer goed!

Netjes te werk gegaan had alles bij zich. Ook achteraf alles goed uitgelegd.

• Nazorg en Garantie

super afspraak iets over tijd (kwam door de regen)

Twee mannen kwamen voor de klus, mijn man zei is het dak niet te glad na de regen, anders nieuwe afspraak hoor! geen spelt tussen te krijgen meteen actie, Zelf durfde ik niet te kijken zo hoog was het. Even later zag ik een pijp van wel anderhalve meter liggen. Mijn man zei acrobaat. Kortom super werk!! Afscheid met fooitje dik verdient.

voor herhaling vatbaar

er is geluisterd naar mijn wensen en conform uitgevoerd

Uitstekend werkzaamheden

- vakkundig en goedwerk - snel uitgevoerd - jammer van parkeerkosten ivm gratis parkeren in de omgeving. Je kunt het wel doorgeven achteraf gezien.

Formidabel

Zeer ervaren monteurs, snel en slimme denkers.

goede vakmensen

installatie en onderhoud cv loskoppelen gasleiding

Deskundig

De monteur van Coster Warmtetechniek heeft op rustige en deskundige wijze de werkzaamheden aan mijn radiator uitgevoerd.

Goed werk geleverd

Goede houding, professioneel, oplossingsgericht. Na afloop wel nog wat voetafdrukken in m’n badkuip. WTW doet het echter weer fantastisch! Zeker aan te raden.

Uitstekend!

Service en klantgerichte monteur. Heeft niet alleen goed werk geleverd maar ook toegelicht waarom hij bepaalde dingen deed ten aanzien van het onderhoud van de ketel en wat er volgend jaar gedaan moet worden. Het is nu dus op orde en we weten wat ons te wachten staat voor volgend jaar.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Als ik bel staan ze meteen voor ons klaar! Mochten ze het zelf niet kunnen, dan sturen ze je door naar iemand die de klus wel kan . Heel erg bedankt.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Wederom was het weer perfect aardige monteur en heeft zijn werk perfect uitgevoerd. En had ook nog slimne informatie voor ons

• Nazorg en Garantie

goede service door nieuwe radiatoren te bestellen en snel en vakkundig te plaatsen

Monteur is vakman en werkte hard en netjes om de nieuwe radiatoren goed en snel te plaatsen. Het bevriezen van de leidingen en nieuwe koppelingen maken is uitstekend gegaan. De nieuwe radiatoren zien en mooi uit en alles is zonder problemen gegaan.

Rekening komt achteraf

Je betaald 195.00 per jaar voor onderhoud maar als er een kraantje of beugeltje vervangen moet worden dan krijg je achteraf een factuur met materiaal kosten, voorrijkosten en manuren van ff ....€223.00. Offerte laten ze niet zien, ze zeggen alleen wat er vervangen moet worden, reken je rijk zeg maar.. Voor ons is dit bedrijf een no go! Slechte communicatie, geen begrip en denken absoluut niet mee. Blij dat we er van af zijn.

• Nazorg en Garantie

Beste heer/mevrouw vd Tuin, Spijtig te lezen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening, terwijl dit de afgelopen jaren wel na volle tevredenheid is gegaan. Ik heb uw emails en de reactie vanuit onze organisatie gelezen. Op de voorhand mijn excuses dat er vooraf onvoldoende is gecommuniceerd. U had geïnformeerd moeten worden betreffende wat de kosten zouden zijn voor de reparatie mbt een lekkende koppeling en het correct beugelen van uw rookgasafvoersysteem. Dit punt zal in ons eerst volgend werkoverleg nogmaals onder de aandacht worden gebracht. Ten aanzien van uw punt dat deze werkzaamheden onder uw service abonnement vallen is niet correct. Ten tijde van afsluiten heeft u de voorwaarden gelezen, wat en welke dekking in de service overeenkomst is opgenomen. U kunt dit desgewenst nalezen op onze website. Nogmaals een vervelende situatie, wat middels betere communicatie had kunnen voorkomen en hopende u hiermee correct te hebben beantwoord. Ed Brouwer

We hebben een zeer snelle en prettige service genoten.

We hadden een acuut probleem en firma Coster heeft ons snel uit de brand geholpen. De verwarmingsmonteur die kwam was uitermate vakbekwaam en prettig in de omgang. Toen al het werk gedaan was hadden we een heel goed gevoel over het resultaat.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste Willem, Hartelijk dank voor uw bericht. Veel plezier met uw nieuwe cv-ketel

prima werk - goed geregeld - netjes opgeruimd

Installatie CV en handdoekradiator is prima uitgevoerd. vriendelijk dank !

• Nazorg en Garantie

Beste Johan, Dank voor je bericht. Net dat beetje meer warmtapwater geeft toch net even wat meer comfort. Veel succes met de nieuwe installatie Ed Brouwer

Snelle service en prima uitleg

Goede ervaring!

• Nazorg en Garantie

Beste Tineke, Dank voor je bericht Fijn dat we snel de lekkage hebben kunnen verhelpen. Ed Brouwer

Prima uitgevoerd, keurige monteurs

Werkzaamheden zijn keurig uitgevoerd, nette en vriendelijke monteurs.

Goede kwaliteit en goed gecommuniceerd

Goede kwaliteit en goed gecommuniceerd

Heel erg fijn geholpen!

Cvketel opgegeven en geen warm water. Offerte aangevraagd en ook gezegd dat ik al een paar dagen zonder warm water zat. Binnen korte tijd werd er kontakt opgenomen met aanbod om te kijken of het tijdelijk was op te lossen. En dat is gelukt. Ook goede uitleg vooraf gehad. De uitvoering ging ook snel en netjes. Zeer tevreden.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Kundig, vriendelijk en service gericht

Deze monteur is fantastisch. Werkt netjes, is kundig en is vriendelijk.

• Nazorg en Garantie

Beste Annemieke, Hartelijk dank voor uw positiviteit. Aandacht gaat uit naar het plannen en afspreken binnen ons team. Ed Brouwer

vakkundig en vriendelijk

Van harte aanbevolen: vakkundig en vriendelijk personeel, altijd op redelijke termijn ruimte voor een afspraak.

• Nazorg en Garantie

Prettig adviesgesprek over de aanschaf en plaatsing van een nieuwe ketel. Vlotte levering en uitvoering van de werkzaamheden. Vriendelijke en vakkundige monteur.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Distributieweg 52 2645 EJ Delfgauw

152120083

Over Techniek Nederland