Vriendelijk, vindingrijk en een vakkundig monteur .

Na veel problemen en geld en zonder resultaat werd alles in een dag opgelost en de probleem radiatoren werken perfect nadat Emiel zijn werk gedaan had. Zeer tevreden .

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste hr van Wijk, Goed te lezen dat de situatie mbt de radiatoren is opgelost. Uw systeem was behoorlijk vervuild !

Prima.

Prima service. Moeilijk moment: eerste kerstdag viel de kachel uit en er was van alles aan de hand. Er is adequaat gereageerd.

• Nazorg en Garantie

Beste mevr. vd Werf, hartelijk dank. Veel warmte gewenst met uw nieuwe installatie. Wij zullen ons meer focussen op het nakomen van afspraken. Ed Brouwer

Top ervaring

Eindelijk een bedrijf dat luistert en met de klant meedenkt, maar ook vooruit denkt. Vriendelijke monteurs die heel netjes werken en na het werk alles netjes achterlaat. Ik ben zeer positief over de firma Coster !!!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste mevrouw Haneveld, hartelijk dank voor uw reactie. De monteur die uw installatie 3 jaar geleden heeft geïnstalleerd heeft het niet correct uitgevoerd waardoor veel klachten waren. Gelukkig met de nieuwe leidingen gaat nu alles goed. Ed Brouwer

Uitstekende monteurs met hart voor het vak

Monteurs werkten goed door en het geleverde werk is netjes en vakkundig uitgevoerd. Buizen die verroest waren zijn uit eigen initiatief vervangen en/of verlegd zodat het een logischer plan werd. Monteur is eindeloos bezig geweest een geluid in de ketel te lokaliseren en te proberen op te lossen. Op formulier genoteerd dat dit niet lukte. Volgende dag al werd ik gebeld door Intergas en probleem is opgelost door het plaatsen van nieuwe pomp.

• Nazorg en Garantie

Beste hr Richardson, Hartelijk dank voor uw reactie. Tja de nieuwe pomp van Intergas bleek het probleem Nu alles weer 'geruisloos"

Degelijk werk voor een goede prijs.

Nieuwe ketel keurig geplaatst, netjes gewerkt zonder rommel en lawaai en het ziet er degelijk uit.

• Nazorg en Garantie

Beste heer Vlug, dank voor uw reactie. Veel warmte maar vooral douche plezier met uw nieuwe Extreme !

Deskundige, vriendelijke en netjes werkende monteurs

Nieuwe CV laten plaatsen. De monteurs zijn vriendelijk, werken netjes en geven achteraf een duidelijk toelichting van hun werkzaamheden. Ook eventuele restpunten worden benoemd en oplossing geboden. Achteraf heb je een vertrouwd gevoel bij de installatie. Bedankt hiervoor!

• Nazorg en Garantie

Beste heer Morsi, Hartelijk dank. Fijn dat de fabrikant snel de geluidskwestie heeft hersteld.

Eindelijk een ondernemer die luistert naar de klant.

In samenwerking met een ervaren medewerker (planning, begroting, offerte, opdracht) van Coster een goed ontwerp gemaakt en mede dankzij de zeer ervaren uitvoerders van Coster een uitstekend resultaat verkregen voor de installatie van een nieuwe CV-ketel en in-line boiler.

• Nazorg en Garantie

Beste hr Jansen, goed te lezen dat vanaf onze opname, offerte en uitvoering alles correct is gegaan. Veel plezier met de Extreme

Goeie uitvoering en super know how ook voor alle speciale omstandigheden die je hebt in n project

Zie boven

• Nazorg en Garantie

Beste heer Koch, na 20 jaar radson nu toch over naar een nieuw HR toestel. Hartelijk dank voor uw reactie

Afspraak maken ging moeizaam, vakmanschap prima

Het aanvragen van de offerte ging moeizaam. Het installeren door meneer van de Stuijt en uitleg apparaat was prima. Een dikke 10.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Beste mevrouw vd Voort, Hartelijk dank voor uw bericht. Het heeft te lang geduurd om onze eerste offerte aan te passen. Mede door de enorme hoeveelheid aanvragen. Wij zullen hiervoor waken. Veel plezier met uw CW5 toestel

Zeer deskundige en vriendelijke monteur die de ketel met alles erop en eraan plaatst alsof het voor hemzelf thuis is.

Professioneek en vakkundig.

De monteurs die mijn nieuwe CV ketel geïnstalleerd hebben waren heel professioneel en vakkundig.Bovendien heel vriendelijk en respectvol.Coster mag trots zijn op deze medewerkers .

perfect

perfect

• Nazorg en Garantie

Alles netjes aangesloten door prima vakman.

De mannen kwamen keurig op tijd, alles is heel netjes aangelegd en ook nog schoongemaakt. Daarna heeft de meneer uitgelegd hoe de bediening werkte, ik was heel tevreden.

vrij goed

goed, behalve de aanvullend prijs voor de bochtstukken tbv afvoer rookgas. Deze blijkt achteraf erg hoog te zijn!

Volgens mij vakkundig

Aardige meneer, ging rustig aan de slag, Ik had ook nog mensen voor de glasvezelkabel, maar dat ging goed samen.

ik ben zeer tevreden

zie volgende punten

Netjes, correct werkend

Heb mijn ervaringen al eerder in e-mail weergegeven

• Nazorg en Garantie

Goede service.. Professionele en vriendelijke monteurs

Al jaren, zakelijk als privé, een tevreden klant. Altijd vriendelijk mensen zowel op kantoor als monteurs. Snelle service bij storingen.

Helemaal top

Vriendelijke mannen en goede uitleg ik zou het iedereen aanbevelen

Afspraken worden niet nagekomen

Ik heb de laatste 6 maanden meerdere keren te maken gehad met lange wachttijden, doordat afspraken en bestellingen niet volgens afspraak uitgevoerd zijn. Medewerkers zijn vriendelijk, maar laten behoorlijk wat steken vallen. Hierdoor heb ik o.a. in januari weken in de kou gezeten. Vervolgens kwam er een verkeerde knop, heeft de hulp monteur er onnodig lang over gedaan. Heel jammer, want ik was al jarenlang een tevreden klant van Coster.

• Nazorg en Garantie

Goede vakman aan het werk

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Terzake kundig, communicatief, to the point

Zeer klantvriendelijk

Vriendelijke monteurs die goed advies geven. Vriendelijke administratie die reageert op mails en telefoontjes en meedenkt. Super dat jullie aan ons dachten zodra er een klus uitviel zodat wij niet twee weken zonder CV-ketel zaten.

Prima dienstverlening en advies

Wat je er van mag verwachten.

Over Techniek Nederland