Prima bedrijf kan niet anders zeggen.

Adequaat, goede service, goed contact Geweldig.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

goed vakmanschap, komen afspraken na

Monteurs waren goede vakmensen. Klein puntje van kritiek: iets beter oog hebben voor feit dat het een woonhuis met een parketvloer was.

• Nazorg en Garantie

Over het algemeen netjes gewerkt

Carool is een modern bedrijf wat prima met de tijd mee gaat. de afspraken nakomen met kon op een bepaalt moment wat beter. Uiteindelijk komt het goed. Een tip hebben we nog wel, op het gebied van bad meubels, lades en kasten plaatsen. is het verstandig om wat bijscholing of cursussen het personeel aan te bieden. En als men van een bepaald onderdeel/apparaat niet alle kennis in huis heeft, vraag dan een specialist. Ging hier bv om de ontkalker. (heb zelf teveel actie moeten ondernemen)

Prima installatie bedrijf

Enkele weken geleden hebben de monteurs van Carool onze, door een ander bedrijf verkeerd geplaats, CV-ketel keurig op een geschikte plek gemonteerd. Daarbij hebben ze tevens een paar mooie design radioteren opgehangen en nog wat kleinere klussen aan de CV uitgevoerd. We zijn uiterst tevreden. De klus werd goed en vakkundig uitgevoerd door 2 vriendelijke monteurs! We hebben direct ook het jaarlijkse service onderhoud bij Carool afgesproken.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

afspraken zijn goed nagekomen.

Werkzaamheden zijn goed uitgevoerd en er is voldoende tijd gemaakt om vooraf aangekondigde extra werkzaamheden uit te voeren. Bewoners zijn 88 jaar en zeer tevreden. Vriendelijke service met duidelijke uitleg.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Duidelijke afspraak en goed werk geleverd.

Snelle reaktie op aanvraag voor het werk. Goeie uitvoering en goed resultaat.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Snelle en perfecte service!

in de afgelopen maanden heeft Carool Installatiebedrijf B.V. 2 maal ons uit de nood geholpen door direct adequaat actie te ondernemen door de werkzaamheden direct (tusendoor) in te plannen en de problemen met de CV-ketel en op een later moment een lekkende douchekraan te vervangen! Hierbij complimenten voor het snelle en adequate handelen en de daarbij getoonde flexibiliteit en klantgerichtheid!e

• Nazorg en Garantie

Volgens afspraak alles geleverd ,geplaatst en goede nazorg.

Nieuwe cv ketel en afzuiging geplaatst en een paar verbetering aan gebracht. Gezellige mannen en ze werken netjes. De na zorg van wat storingen was ook goed en snel. BEDANKT mannen we zijn erg blij met jullie

• Nazorg en Garantie

Fantastisch, wat een service.

Op zaterdagavond, met een dreigende sneeuwstorm op komst, vanuit Klarenbeek naar Arnhem gereden om onze CV-ketel te repareren, zodat we niet in de kou hoefden te zitten. HULDE !!!!

Vriendelijk en doeltreffend

Het lekte langs de schoorsteen. De monteur van Carool onderzocht de oorzaak en zorgde voor een tijdelijke reparatie/dichtkitten van de lekkage, en gaf advies voor een permanente oplossing (waarvoor ik naar een ander bedrijf moet gaan). Zijn beschrijving van de situatie en de reparatie gaven mij een hele goede indruk van zijn deskundigheid.

• Kwaliteit N.v.t.

betrouwbaar

Carool heeft onze storingen goed opgelost.

• Nazorg en Garantie

Snelle en goede dienstverlening.

Na een melding via een e-mail in het weekend werd er direct op maandag gebeld om op die dag nog een lekkage opsporing te doen en de bron stil te leggen. Reparatie 14 dagen later.

Vriendelijk en vakkundig

Heel positief

Het plaatsen van een nieuwe WTW installatie is bijna op een geruisloze manier gebeurd. Prima werk fgeleverd.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Vriendelijke en duidelijke uitleg bij reparatie toilet.

De monteur had het probleem snel verholpen en gaf op een goede manier aan dat het inbouwtoilet al vrij oud is en dat hij mogelijk op den duur niet meer gerepareerd kan worden.

Eindresultaat is prima

Nette monteur, mooi op tijd, en heeft het euvel netjes opgelost

• Nazorg en Garantie

Snelle reactie op lekkende radiator, op zelfde dag verholpen!

Zeer snel en adequaat opgelost! Keurige installateur, netjes werk geleverd!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Uitstekend werk verricht door Carool Installatie!!

De afspraak moest op korte termijn gemaakt worden, dit was mogelijk! Super! Topwerk geleverd!! Echt een aanrader!

Geweldige vakmensen

Carool heeft al vele "klussen" bij ons in huis gedaan, en altijd zijn we bijzonder tevreden. Naast excellente vakmensen, zijn ze ook altijd even vriendelijk, en zorgen ze voor goede communicatie. En dat is wel zo fijn als je er zelf eigenlijk niets van begrijpt ;-). Op vertrouwen scoren ze dus ook een 10!

• Nazorg en Garantie

prima bedrijf met fijne vakmensen

al vaker gebruik gemaakt van de diensten van carool altijd dik in orde

• Nazorg en Garantie

Problemen op de zaterdag, vanwege drukte alsnog zaterdagmiddag nieuwe ketel geplaatst. Niets dan lof hiervoor

Zeer net dakwerk

Als zonnepaneleninstallateur moesten wij voor de klant van Carool de zonnepanelen verwijderen zodat zij de dakbedekking konden vernieuwen. Naast het gebruik van een steiger en dakrandbeveiliging zag het dakwerk er superstrak en professioneel uit!

• Nazorg en Garantie

Werken netjes en tegen zeer acceptabele tarieven

Prima werk geleverd. Al meerdere malen. Zowel onderhoud als aanpassingen en repareren. Deskundig advies en geen poespas.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

prima bedrijf met prettige mensen.

EEn prima betrouwbaar bedrijf

Door de lekkage van de aanbouw van de keuken moest ik opzoek gaan naar een dakbedekkingsbedrijf, wat Carool installatiebedrijf werd. De offerte en de garantie voor hun werkzaamheden kwamen overeen met mijn eigen gevoel. Het dak werd vakkundig vervangen en vooral het meedenken o.a. de zonnepanelen, waar nog garantie op zat, werd geregeld door Carool.

Elsbosweg 64

7381 BJ Klarenbeek

Over Carool Installatiebedrijf B.V.

Carool Installatiebedrijf is totaalleverancier in dakbedekking, installatietechniek en klimaatbeheersing. Onze monteurs bieden maatwerk voor zowel klein- als grootschalige projecten. Hierbij staat een goede klantrelatie en vakmanschap altijd voorop. Zo weet u zeker dat u kunt rekenen op een deskundige dienstverlening dat feilloos aansluit op uw wensen.

Over Techniek Nederland