Ik ben zeer tevreden over het geleverde werk.( vervangen dakgoten)

De communicatielijntjes zijn kort. Er wordt vakwerk geleverd. Je kunt merken dat de monteurs hart hebben voor de zaak. Het is ook prettig dat er rekening wordt gehouden met speciale wensen en men houdt zich aan de afspraken.

Prima vaklui en goed werk geleverd

Prima vaklui en goed werk geleverd

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goede en snelle top service

Ik ben blij met de tip om dit bedrijf te bellen. Voelt meteen goed.

• Nazorg en Garantie

Jullie hebben ons goed geholpen

Klantvriendelijk en servicegericht.

Goed en betrouwbaar in afwerking en communicatie.

Geweldige service !

Carool heeft bij mij een heel duurzaam en innovatief verwarmingssysteem aangelegd. Geen moeite was hen te veel om dit perfect op te leveren, complimenten !

Snelle complete vakmannen

Ik heb de samenwerking als erg prettig ervaren met vakmannen die weten wat ze doen. De communicatie is prettig en zuiver en de werkzaamheden worden door een prettig team uitgevoerd. Een absolute aanbeveling.

Snel gereageerd en gehandeld

Mijn 15 jaar oude Remeha CV-ketel verloor druk. De monteur kon vrij snel komen kijken en constateerde dat de warmtewisselaar stuk was. Vervangen was niet meer verstandig bij die leeftijd. Dezelfde dag kreeg ik een prijsopgave voor een nieuwe ketel en de volgende dag omstreeks 08:00 was de monteur present om de nieuwe ketel te installeren. Vóór 11:00 was hij klaar en functioneerde alles weer. De monteur heeft alles netjes opgeruimd en ik ben tevreden!

Vakmensen

Echt vriendelijke hard werken de mensen met oog voor kwaliteit en goed advies De prijs kwaliteit is ook super

Al 13 jaar klant, zegt genoeg

Via via kwamen wij 13 jaar geleden toen we in Apeldoorn bekwamen wonen, in contact met Carool. Voor al onze problemen op het gebied van aanleg riolering, verwarming, waterleiding en schoorsteenraparatie konden we bij hen terecht. Nu voor een lekkende verwarmingsbuis vanwege frezen voor de vloerverwarming. Binnen no time was dat weer hersteld zodat de vloer gelegd kon worden.

Snelle en vakkundige service

Ondanks de vakantieperiode werd ik snel en deskundig geholpen door de zinkwerker van Carool, bij de lekkage op het dak van ons huis.

klantvriendelijk

bedrijf is erg vriendelijk, op tijd gemeld wanneer de monteur zou komen. de monteur, loodgieter, is zeer vakbekwaam, en uiterst prittig in omgang. fijn gepraat en koffie gedronken! Alles keurig gemonteerd en zeer behulpzaam met de pannen op het dak terugleggen. alles weer goed opgeruimd.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Ben al jaren klant bij jullie tot grote tevredenheid.

Niets aan toe te voegen.

• Nazorg en Garantie

De monteur kwam een onverwacht probleem tegen en loste dat doeltreffend op,

• Nazorg en Garantie N.v.t.

nog te weinig kennis om een oordeel te geven

Ik had u gevraagd omdat de dakgoot lekt. Uw medewerker heeft er een nieuwe loodstrip in geplaatst maar hij ontdekte ook dat de hele dakgoot opgeknapt moet worden, dat kon hij niet. Ik ben nu dus op zoek naar iemand die dat wel kan, alleen wet ik niet goed waar ik zo iemand kan vinden. Ik wacht ook nog maar even met het invullen van uw beoordelingslijstje. Vriendelijke groet, jos knipping, apeldoorn 055-3552881

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Onderhoudsbeurt cv

Conform afspraak

• Nazorg en Garantie

Goede service en zeer klantgericht.

Goede ervaring met het bedrijf. Zeer deskundig. Klantvriendelijk bedrijf!

Perfecte Service

Mijn ervaringen met Carool Installatiebdrijf zijn zeer positief. Heb in verleden mijn dakgoot en platte dak door hen laten vernieuwen en ben zeer tevreden. Werken netjes en vakkundig, leveren goede kwaliteit en komen afspraken keurig na. Recent had ik een probleem met mijn platte dak en hoewel het dak 8 jaar geleden vernieuwd is, hebben ze het probleem als Service verholpen. Klasse!

• Nazorg en Garantie

Onze ervaring met firma Carool is zeer positief. Correcte service, zeker aan te bevelen bij familie en vrienden.

Nette manier van werken

Vriendelijke monteur werkt netjes.

• Nazorg en Garantie

Naar alle tevredenheid zijn de werkzaamheden verricht.

snel geholpen

goede service en correcte afhandeling

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Super fijn bedrijf, leveren net werk conform de gemaakte afspraak.

Monteur was netjes op de afgesproken tijd aanwezig, en heeft de werkzaamheden naar tevredenheid afgerond.

• Nazorg en Garantie

een tien met een griffel

goed vakwerk

Prima werk

De monteur heeft prima werk geleverd. De betalingslink op de nota werkt niet goed.

Elsbosweg 64 7381 BJ Klarenbeek

Over Carool Installatiebedrijf B.V.

Carool Installatiebedrijf is totaalleverancier in dakbedekking, installatietechniek en klimaatbeheersing. Onze monteurs bieden maatwerk voor zowel klein- als grootschalige projecten. Hierbij staat een goede klantrelatie en vakmanschap altijd voorop. Zo weet u zeker dat u kunt rekenen op een deskundige dienstverlening dat feilloos aansluit op uw wensen.

Over Techniek Nederland