Onderhoud Atag

Zeer goed geholpen. Na 7 jaar maar eens onderhoud laten uitvoeren. De monteur J.B. was erg vriendelijk en heeft vakkundig en met veel plezier zijn werk uitgeoefend. Afspraak maken met de kerel aan de telefoon ging ook heel vertrouwd, wist gelijk over welk toestel het ging en wie we zijn. Een aanbeveling waard!

Werk goed, factuur niet

Wij zijn snel en goed geholpen. De monteur was na 1 kwartier alweer weg. Vervelend is dat er 5 kwartieren in plaats van 1 in rekening zijn gebracht. Wat dat betreft voel ik me toch bedonderd. Had dan de juiste tijd aan arbeidsloon verrekend en voorrijkosten in rekening gebracht als jullie niet van kleine facturen houden.

uitstekende dienstverlening

ik ben zeer tevreden.

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Correct en prettige instelling van het bedrijf Ooms

Zeer goede ervaring met Ooms die snel inspeelt op de planning ook als die om welke reden plots wijzigt. Tevens zijn zij van vele markten thuis met ervaren werknemers.

Oudestraat 14 4311 AW Bruinisse

Over Techniek Nederland