Filters

1

Breman komt contract afspraken niet na. Te weinig service geleverd.

Wij zijn al ruim 8 jaar klant bij Breman en wij hebben een onderhoudscontract dat de monteur 1x per 18 maanden langskomt voor onderhoud op onze C.V. ketel. Vanaf het begin heb ik niet bijgehouden of men daadwerkelijk iedere 18 maanden is langs geweest, maar de monteur plakte wel elke keer netjes een sticker op onze oude C.V. met de datum van onderhoud. Sinds wij een nieuwe C.V. ketel hebben gekocht en laten plaatsen door Breman valt mij op dat ze het contract niet meer naleven. Zie overzicht: 16-03-2015 - Nieuwe CV ketel laten plaatsen door Breman. 05-05-2017 - 1e keer onderhoud. 26 maanden na plaatsen nieuwe CV. 03-04-2019 - 2e keer onderhoud. 23 maanden na laatste onderhoud. 01-01-2020 - Onderhouds contract en daarmee ook de betalingen beƫindigd. Volgens het onderhouds contract (Comfort) met Breman betaal ik iedere maand zodat ik 1x per 18 maanden onderhoud krijg. Dit is dus duidelijk niet gebeurd en hiervoor heb ik nu 3x gemaild naar Breman en 5x gebeld. Op mijn mail krijg ik na lang wachten een halve reactie op mijn vragen en telefonisch is de persoon die mijn klacht in behandeling heeft nooit aanwezig. Bij navraag wanneer die persoon dan wel aanwezig is krijg ik antwoord dat ze het niet weten wat natuurlijk uiterst vreemd is. Iedere keer dat ik bel beloven ze mij terug te bellen. 2 weken geleden heb ik zelfs nog de Teamleider van Breman servicedesk aan de lijn gehad die het allemaal heel vervelend vond en ervoor zou zorgen dat ik de week erop zou worden terug gebeld. Nu 2 weken later heb ik nog steeds helemaal geen contact gehad met Breman! Dus ik heb weer terug gebeld en gevraagd of ik diezelfde teamleider kon spreken. Hij was wel aanwezig maar wou mij duidelijk niet te woord staan omdat hij ook niks kon betekenen voor mij en dat diegene die mijn klacht in behandeling had mij zou terug bellen. Tevens werd mij beloofd dat ik gecompenseerd zou worden voor de te veel betaalde termijnen. Van alle 5x dat ik nu gebeld heb ben ik 0x terug gebeld sinds novembe

• Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan