Dit nooit meer

Het verliep raar, waarbij er een heleboel werd gezegd maar erg weinig opgelost.

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Denkt mee en kijkt vooruit. Vakman die zorgt dat je 100% tevreden bent.

• Nazorg en Garantie

Installatie waarover is nagedacht!

Bas Tensen heeft een toekomst bestendige installatie aangelegd. Met panelen op de oostzijde, westzijde en het grootste gedeelte op de zuidzijde hebben we een mooie spreiding van de zonnepanelen opbrengst. Als over een aantal jaar de saldering wegvalt hebben we daar veel voordeel aan. Installatie is snel en vakkundig uitgevoerd, daar heb je wat aan in je dorp! Overzicht en inzicht van de app die je erbij krijgt is prachtig, leuk om zelf bij te houden wat de opbrengst van de panelen is. Als je overweegt zonnepanelen aan te schaffen zal ik zeker Bas Tensen vragen, je wordt er allicht wijzer van...

Deskundig en eerlijk

Duidelijke offerte. keurige werkwijze, goede afspraken gewoon goed werk geleverd!

Over Techniek Nederland