de uitleg bij het begin was perfect en de werkzaamheden ook netjes uitgevoerd geen rommel of wat dan ook. wat ons betreft was het top.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Service zoals het eigenlijk hoort

Klantvriendelijke telefoonbediening... Nette monteurs die staan voor hun werk en ook nog goed advies over de installatie geven..... Kortom ben zeer tevreden met AKS

Goed werk geleverd

Nette monteurs alles opgeruimd ,klasse en natuurlijk een goed werkende cv.

• Nazorg en Garantie

Goede offerte en goed telefonische bereikbaarheid

Vriendelijke monteurs, die snel werken. Voor we het wisten hing onze nieuwe cv

• Nazorg en Garantie

Verstaan hun vak, doen wat ze beloven

Meerdere offertes gekregen van verschillende partijen. Meerdere keren vragen gesteld over Cv installaties. Elke keer netjes antwoord. Hoefte niet een opdrachtbevestiging getekend te mailen of faxen. Gewoon "we komen donderdsg na 1300" was genoeg. Scherpe prijs en levering binnen 4 dagen. Nette monteurs. Prima bedrijf, doen wat ze beloven.

Goede prijs/ kwaliteit

Offerte gevraagd, opdracht gegeven en snel uitgevoerd.

• Nazorg en Garantie

Helder advies, vlotte service en goede kwaliteit

De vervanging van mijn oude cv-ketel door een nieuwe was binnen enkele dagen een feit, dankzij Ambacht Klimaatservice.

• Nazorg en Garantie

Prijs/kwaliteit zeer goed, houden zich aan de afspraken.

Fijn bedrijf

Aan te bevelen.

De nieuwe HR ketel is snel en vakkundig geplaatst en eveneens de aanpassingen die uitgevoerd moesten worden. Goed bedrijf , vriendelijk personeel, werken netjes tot en met de laatste minuut. Zeer tevreden.

• Nazorg en Garantie

Ambacht Klimaatservice B.V. offreert scherp en installeert zeer vakkundig.

Via de website heb ik een offerte aangevraagd voor een CV-ketel. De reactie kwam zeer snel. Telefonisch nog verduidelijking gevraagd en ben zeer correct geadviseerd. De installatie vond plaats op 9-9-2019 en is zeer vakkundig uitgevoerd door twee vriendelijke monteurs. Ik ben een zeer tevreden klant.

Prima werk

Er wordt prima werk afgeleverd door deze heren. Je merkt teamwork, klantvriendelijkheid en er wordt in een hoog tempo doorgewerkt.

• Nazorg en Garantie

Prima ervaring. Betrouwbaar, punctueel en netjes.

Snel een afspraak, netjes op tijd, goede uitleg, vriendelijk en alles achteraf keurig opgeruimd.

• Nazorg en Garantie

Prima, goed contact vooraf. Goede communicatie onderling.

Prettig bedrijf, vakkundige installatie en er wordt netjes gewerkt.

Uitmuntend

Super snelle service door goed gehumeurde en sociale monteurs met prima kennis in hun vakgebied. Eerlijk advies en uiteindelijk heel netjes een nieuwe cv-ketel geplaatst op korte termijn, waardoor we snel weer warm water hadden. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Zorgvuldig werk

Nieuwe cv-ketel snel en zorgvuldig geplaatst. Niet de goedkoopste van de klas, maar geen rommel en/of beschadigingen is ook wat waard.

Goed maar prijzig

Rookafvoerkanaal is vervangen. Goed gemonteerd, netjes gewerkt, aardige monteurs. Kwalitatief prima werk. Wel erg prijzig. Voor ongeveer tweeenhalf uur werk en wat pvc-buis en koppelstukken werd meer dan €500,- gerekend.

Keurig werk verricht

Zeer snel was de ketel geplaatst en door vakmensen en dit alles zonder dat er rommel is gemaakt wij zij zeer tevreden

• Kwaliteit N.v.t.

Zorgvuldig en professioneel

Beide monteurs hebben uitstekend werk geleverd. Ondanks de hitte werd er flink doorgewerkt, wij zijn uiterst tevreden. Een aanrader, net als onze vorige ervaringen met Ambacht Klimaatservice B.V.

prima afhandeling

3 dagen na offerte reeds combiketel geinstalleerd. Keurig netjes uitgevoerd op een correcte wijze.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Zeer vriendelijke service monteur. Heeft zijn tijd genomen voor mijn cv ketel. Had nog enkele vragen en die zijn naar alle tevredenheid beantwoord

• Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Prima service en vriendelijk personeel

Op de afgesproken tijd stond de servicemonteur voor de deur. Vriendelijke jonge heer die zijn werk naar mijn menig goed deed en uiterst vriendelijk overkwam. Heb al eens getwijfeld om over te stappen m.b.t. de jaarlijkse abonnementskosten maar met zulk personeel ben ik voorlopig weer verkocht aan AKS. Proficiat

Snel en secuur

Men kon al snel komen na mijn telefoontje, erg fijn omdat ik daardoor met een gerust hart op vakantie kon!

Vriendelijk en vakbekwaam personeel

Prima bedrijf. Lekkage aan cv leiding snel en goed verholpen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Afspraken worden correct nagekomen.

Prima bedrijf, vriendelijk aan de telefoon en alle afspraken zijn correct nagekomen. Kundige en vriendelijke monteurs en alles keurig achtergelaten.

Vriendelijk en vakbekwaam personeel

Snelle levering van een nieuwe c.v. ketel voor een prettige prijs.Voor ons een openbaring dat er nog uitstekende vakmensen zijn.

De Plaats 13 3342 GL Hendrik-ido-ambacht

Over Techniek Nederland