100%zon een echte aanrader

Met Bas hadden we een informatiegesprek. We kregen een duidelijke uitleg en documentatie. Er werd goed meegedacht over de mogelijkheden voor ons, daarna gelijk besloten akkoord te gaan ….en werd de datum vastgelegd. Communicatie verliep prima Alle afspraken werden goed nagekomen. De monteurs waren zeer vriendelijk en vakkundig er werd prima werk geleverd. Nazorg was prima.

• Nazorg en Garantie

Vakkundig , betrouwbaar en goede kwaliteit.

Vooraf een duidelijk en prettig gesprek met adviseur gehad. Hij adviseerde o.a. onze oude stoppenkast te laten vervangen door nieuwe groepenkast. Daar zijn we heel blij mee. Veiligheid en kwaliteit staat voorop! Installateurs en electro monteur leverden vakkundig werk. Ook prettige communicatie.

100%zonnig levert kwaliteit en komen afspraken na

Ze hebben netjes en goed werk geleverd

• Nazorg en Garantie

Goede afspraken en goede monteurs

Alles perfect gegaan

Positief

- goede technische input van sales vertegenwoordiger - installatie conform afspraak - vriendelijk en hulpvaardig installatie team - vlotte afhandeling - kleine hick-up rond vakantietijd en prijsverhoging na vakantie ( tegemoetkomen geaccepteerd)

Vlekkeloos

Vanaf eerste contact volledig rimpelloos traject tot en met betaling en BTW terug service. Op elk moment goede en snelle informatie op vragen. Kortom : een aanrader! Hou dit vol !

Perfecte service

Na het plaatsen van de zonnepanelen ontstond na 10 maanden ineens lekkage op het dak. Dezelfde dag nog kwam de serviecmonteur langs en bleek het te gaan om een losse dakpan onder 1 van de panelen. Perfect dat ze zo snel en adequaat reageren op een probleem.

• Nazorg en Garantie

Het is een bedrijf wat alle tijd neemt voor inlichtingen en voorlichting Komt alle afspraken na Goede nazorg en net personeel

alles 100% volgens afspraak

dik tevreden

Goed advies, keurig geplaatst

Alles prima opgeleverd, nette monteurs

Vanaf het plan tot en met de uitvoering en nazorg 100% tevreden

Vanaf het eerste moment dat ik contact had met 100% Zonnig BV wist ik, waarom zou ik het van ver halen als het gewoon in Wijchen verkrijgbaar is. Via een vergelijkingssite had ik al wat offertes binnen, maar ik wilde 100% Zonnig toch ook een kans geven. Nou, ik heb daar geen moment spijt van gehad. Scherpe prijs, deskundig advies en een heldere offerte met een realistische prognose voor de opbrengst. De panelen zijn supernetjes en deskundig aangebracht. Alle lof voor 100% Zonnig BV. Ik kan ze iedereen aanbevelen.

• Nazorg en Garantie

Deskundig en meedenkend in voorbereiding en uitvoering, vriendelijk en alles volgens planning

Zoals hierboven beschreven. Prettig om weer eens te ervaren dat alles netjes, vriendelijk, deskundig én volgens plan/afspraak verloopt in de voorbereiding en de uitvoering.

100% tevreden

Vanaf het eerste contact met 100%zonnig tot en met de oplevering liep alles volgens afspraak. De monteurs ( Roy, Sam en Laurens) waren uiterst correct, deskundig en vriendelijk.

• Nazorg en Garantie

Zeer tevreden van de offerte tot het eindresultaat

Zeer vriendelijke en deskundige uitleg tijdens de offerte. Tot onze verrassing konden de werkzaamheden ook zeer snel uitgevoerd worden. De panelen werden netjes gezet en alle aansluitingen in en om het huis zijn keurig uitgevoerd. Deskundige uitleg en de panelen werkten direct! Super gedaan

• Nazorg en Garantie

Super begeleiding en service in het hele proces van uitleg tot plaatsen

Van begin tot einde super geweest Begeleiding, uitleg, service, afspraken, en zelfs even zelf komen kijken of alles verliep volgens plan .

Reiniging zonnepanelen

Kwaliteit reiniging zonnepanelen was minder dan voorgaande jaren. Voorheen met een ladder dak op, waardoor een betere reiniging, met name langs de randen van de panelen. Nu zijn de panelen vanaf de grond met een uitschuifbare stok gereinigd. Visuele inspectie van de kwaliteit van reiniging vanaf de grond lijkt mij niet erg betrouwbaar

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goedemiddag heer Calen, dankuwel voor uw reactie. We nemen het gelijk op met het bedrijf dat voor ons de zonnepanelen installaties reinigt. Zij zullen er voor zorgen dat de randen van de zonnepanelen ook goed gereinigd worden, en er op correcte wijze een inspectie gedaan wordt. Met zonnige groet, 100% ZONNIG service

Alles top!

Goed werk, deskundig, afgeleverd en alles netjes opgeruimd en meegenomen. Prima service en 100% (zonnig) aan te raden!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Er is goed werk geleverd

We zijn tevreden over het geleverde werk. De contacten met de medewerkers waren goed. Het bleek echter dat aan het einde van het werk de controle niet geheel vlekkeloos is verlopen. Jammer was wel, dat de achterburen ons moesten attenderen dat er twee dakpannen niet goed waren teruggelegd. Naar onze beleving duurde het iets te lang bij het melden van dit ongemak, zeker omdat het al geregend had en nog buien voorspeld waren, Gelukkig kon het euvel na twee dagen hersteld worden

Prettige samenwerking

• Nazorg en Garantie

Tevreden maar er zijn verbeter punten

Voorbereiding was goed Planning was goed met uitzondering van electro monteur kwam pas 3 uur nadat installatie dak gereed was Hij had even kunnen bellen hoe laat hij dan zou komen Het was fijn geweest dan zit je niet 3 uur te wachten Ik zou uw personeel ook aanbevelen even de stofzuiger te vragen om eventueel vuil te verwijderen kost 1 minuut en laat een goede indruk achter

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Een zeer goed bedrijf goed afspraken Alles klopt volgens afspraak prima beveileging voor monteurs tijdens montage op dak ok goede Terugkoppelling na montage Prima

• Nazorg en Garantie

Uitermate tevreden over de gehele gang van zaken, van offerte tot oplevering

Al vanaf het eerste contact met 100% ZONNIG zijn we uitermate tevreden over de gang van zaken. Goede uitleg, scherpe prijs en uiteindelijk vakkundig en zeer netjes gemonteerd. Zéker aan te bevelen.

ze doen wat ze zeggen

monteurs werken snel en netjes, de elektricien lost in het werk de knelpunten op.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Afspraak is afspraak! Ruim op tijd gestart en prima afgerond.

De mannen van Zonnig.nl begonnen rond 7.45 uur met hun werk. Je kon zien dat ze goed op elkaar ingewerkt zijn. Mooi om de panelen op het dak te zien liggen,. .....en het werkt prima! De uitleg die ik kreeg was helder en je mag altijd contact met ze opnemen als er vragen zijn. Wij zijn heel tevreden met dit alles! Fred uit Wijchen

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Vanaf opmeten tot en met installatie en uitleg een 10 out of 10.

Professionals die het geheel overeenkomstig afspraak opleveren inclusief uitleg. Vriendelijk, slagvaardig en professioneel.

Stationslaan 26 6602 BP Wijchen dg

Over 100% Zonnig B.V.

100% ZONNIG B.V. is opgericht in mei 2012. In juli 2014 was er een fusie met Davidszon uit Uden. Daarmee bundelden de oud-collega’s Marcel Budding en David van Duijnhoven meer dan 10 jaar kennis en ervaring in duurzame energie. Het doel is om een kwaliteitsproduct met esthetisch verantwoord maatwerk te leveren en zo mee te werken aan een 100% energieneutraal Nederland. 100% zonnig B.V onderscheidt zich van collectieve inkoopacties en internetbedrijfjes. Omdat onze focus niet ligt op het zo goedkoop mogelijk aanbieden en installeren van zonnepanelen. 100% zonnig gaat voor kwaliteit, veilig werken en een eerlijke prijs voor u als klant. 100% ZONNIG is uw regionale zonnepanelen expert in de omgeving van Nijmegen en wij komen bij u thuis voor een gedegen advies en een plan op maat. Bent u nog aan het oriënteren? De showroom van 100% ZONNIG is van maandag tot vrijdag op afspraak geopend van 8:00-16:30. Wellicht tot snel!

Over Techniek Nederland