Snelle en keurige levering comform de gemaakte afspraken.

Snelle en keurige levering comform de gemaakte afspraken.

Wekelijks een fris boeketje in de spreekkamer

Goede en correcte service voor de vaste periodieke leveringen en goede tijdige opvolging bij de losse vaak laatste moment opdrachten. Keurig uitgevoerd 👍

Wat een geweldig product!

"Geen water geven, hoor!" werd mij nog ter herinnering toegeroepen. Dat gaat me makkelijker af dan gedacht. ;-) Ik heb die fout geen enkele keer gemaakt. Die vrolijke fleurigheid in huis is om echt van te genieten. En dat zonder verzorging! Top!

Liefde voor hun vak.

Staan direct klaar en leveren goed werk.

Goede producten, fijne persoonlijke benadering

Ik vind Strongbloom een fijn bedrijf met een prettige persoonlijke benadering. Je krijgt snel antwoord en hun bloemstukken zijn prachtig en duurzaam. Een aanrader!

Zeer goede service!

Bram heeft ons zeer goed geholpen met het verder inrichten van onze tuin. In de winter waren er veel 'kale' plekken die we nu opgevuld hebben met struiken die wintergroen blijven. En in de zomer op diverse plekken extra bloemen. Alles is net aangeplant dus nu genieten ervan.