Altijd heerlijk en gezellig

Ik kom bij Helene om te ontspannen en mezelf te verwennen. Dit lukt altijd. Haar producten zijn heerlijk en Helene kan goed uitleggen wat je wel en niet moet doen met de producten. Daarnaast zorgt Helene voor een ontspannen ongedwongen sfeer waar je helemaal tot rust komt.

Heerlijk

Relax, heerlijk echt even een momentje voor je zelf waar je 100% van kan genieten van begin tot einde

Sfeervol, klantvriendelijk en kwalitatief gped.

Ik kom al ruim 15 jaar bij Helene. Ik ben zeer tevreden over de behandelingen en de Hannah producten. Helene is vriendelijk, ze staat voor kwaliteit en is zeer betrokken bij haar klanten en dat is fijn. Ik kom er graag en ik krijg altijd goed advies en dat is fijn.

Pure verwennerij!

Een behandeling bij Helene is altijd een moment van rust en ontspanning. Ongeacht voor welke behandeling je komt, Helene neemt alle tijd voor je!! Een aanrader voor een ieder.

Zeer tevreden en gezellig!

Zie boven.

prima en vakkundig!

ik ga altijd graag naar Hélène; mijn huid krijgt er een fantastische behandeling met prima resultaat! de Hannah producten zijn ook erg fijn, dus al met al: EEN AANRADER!

Vakkundig en vriendelijk. Altijd op tijd. Zeer professioneel maar wel gezellig.

Ik kom al meer dan 10 jaar bij Hélène met veeel plezier.

Professionele en goede kennis van zaken

In deze salon komen een paar zaken samen, een zeer goede kennis over de huid en hoe te behandelen. Prettige relaxte sfeer , je welkom voelen , goede uitleg over behandeling , en onderhoud van de huid. Ook voor nagels en zeer goede producten ben je hier aan het goede adres!

Super vakvrouw in elk opzicht!

Super vakvrouw in elk opzicht! , zowel zakelijk als in omgang met haar relaties.